Newbiе
Newbiе

Online Status: Offline
  Quote Timotej Quote  Post ReplyReply #6161 Posted: 23-Sep-2016 at 14:39
Ружна е србизам.
Staro Skopje View Drop Down

Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #6162 Posted: 23-Sep-2016 at 14:49
А другите дијалекти шо не ги критикувате само за скопскиот сте се фатиле.
Градот убав никна, но го откорнаа
zabegan View Drop Down

Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #6163 Posted: 23-Sep-2016 at 22:47
од што толку ни е употребен стандардниот јазик во говорот, се газиме од смеење на синхронизирани серии и слични глупости од нашата ера...
Architects create dreams...politicians create nightmares
macedonia View Drop Down

Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #6164 Posted: 24-Sep-2016 at 04:08
macedonia View Drop Down

Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #6165 Posted: 30-Sep-2016 at 16:20
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group

Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #6166 Posted: 05-Oct-2016 at 17:13
Значи, колку се досадни овие соросоидиве од Њујорк Тајмс, немале попаметна работа и зеле да пишуваат за нашето Скопје

Beyond Kitsch in Skopje

By ALEX CREVAR OCT. 5, 2016

From my hotel room’s balcony, Skopje, the capital of Macedonia, lay before me like a curiosity shop at the crossroads of antiquity and absurdity. Its shelves were crammed with symbols of long-gone epochs, genuine collectibles and dubious tchotchkes. An Eiffel Tower topped one building. A Statue of Liberty adorned a hotel. Beyond them, authentic monuments like the crenelated Kale Fortress, with sixth-century foundations, the minimalist Museum of Contemporary Art and the domed St. Clement of Ohrid Church crowded the vista.

But it was the city center’s new hodgepodge of mammoth monuments and appliqué wedding-cake facades that demanded my attention. Hellenic statues held watch over squares and streets. Macedonia’s main government complex, recently recast as a copy-and-paste White House, complete with square portico and tympanum, begged for recognition.

This novel retro collection was part of a controversial urban-renewal project, starting in 2010, called “Skopje 2014.” For some, the undertaking, which includes statues, buildings and renovations, was an attempt to refashion the center and attract tourism. For others, it was a political scheme to leave an inappropriate stamp on the culture’s legacy — with a ballooning price tag.

According to a database created by the Balkan Investigative Reporting Network, 136 structures were built for more than $700 million — a sizable sum for one of Europe’s poorest countries. The strategy is a curious one for a city with a 2,500-year history spanning the Roman, Byzantine and Ottoman empires.

“The main conclusion of most of the tourists is that Skopje became Europe’s new capital of kitsch,” Andrej Zernovski, the mayor of Skopje’s Center Municipality, wrote in an email. Mr. Zernovski is a member of the Liberal Democratic Party, which opposes the country’s ruling party. “The consequences of changing the look of the city are changing the identity of the city, because neoclassic and Baroque style have never been present in Macedonian history.”

On a crisp spring day, I headed for the center, alongside men in shirt sleeves carrying leather man-bags (omnipresent in Southeastern Europe) and women with oversize sunglasses and defiantly high heels. I passed through the recently erected Arc de Triomphe-like Triumphal Arch. The Paris-cum-Skopje monument was still meringue white, not yet the blank canvas for protest — against growing concerns about corruption within the ruling party — it would become a week later.

In Macedonia Square, the city’s main quad, I made my way through the gaudy, government-sanctioned statues. A 72-foot bronze, sword-thrusting likeness of an Alexander the Great on horseback (officially named “Equestrian Warrior”), it was unveiled in 2011) towered above pedestrians. Four representations of Olympias, his mother, sat at a fountain’s edge.

At Gallery Osten, a venue dedicated to drawings with monthly exhibitions and permanent pieces by Salvador Dalí and Pablo Picasso, I met Angel Sitnovski, a local architect. We went around the corner to Gostilnica Kaj Jole, a restaurant with traditional dishes like tas kebab, slow-cooked pork and onions, which cost 280 denars, or about $5. In the same building as the Macedonia Writers’ Association, the bohemian hub was established in 1963, when an earthquake rocked the city center and killed more than 1,000 people. I ordered the stew and a local pilsner called Skopsko.

“The only good thing is they chose a small area to build all of this — about one square kilometer,” Mr. Sitnovski said of Skopje 2014’s effect on the city. He shook his head. “It’s really necessary for travelers to see the old parts that haven’t been destroyed.”

A list of suggestions in hand, I set out. At sunset, I crossed the Vardar River, which bisects town, to the Ottoman-era quarter, known as Carsija. I stood atop the Stone Bridge, built in the 15th century on Roman footings. Behind me, the fountain beneath Alexander was now illuminated by a kaleidoscopic light show as Wagner’s “Ride of the Valkyries” blasted on a loop. Looking forward (northeast), the warrior’s father, a Brobdingnagian Philip II, stood at the edge of Carsija with a fist raised in salute to his Day-Glo son.

An aha moment washed over me. To discover Skopje’s core, one must crack its shell and dig into its neighborhoods to peel back the layers of this unexpectedly delicious city, renowned for fresh food and venues spotlighting Macedonia’s musicality.

I entered the old bazaar district, the center of life during a 500-year Ottoman rule beginning in 1392. Stone-block medieval mosques and minarets anchored flagstone streets lined with terra cotta-roofed shops selling jewelry, copper coffee sets and leather goods. Today, former hammams and hans (inns) serve as galleries and museums.

I walked up a steep alley, past tiers of bar patios, to Sveti Spas Church, which contains a 30-foot, intricately carved iconostasis and a 17th-century fresco. Next door, I took a seat at Pivnica Star Grad, which opened in 2009, brews 10 beers and had a band playing American rock to a packed terrace. I ordered an IPA.

“I think the best place in Skopje is Carsija,” said Pane Temov, the brewery’s owner, who also directs the annual Buskerfest, and helped re-establish the ancient neighborhood as a night life magnet. “I see this as an asset to the city and the diversity that comes with it.”

Two neighboring sites, on the edge of Carsija, occupy diametrical ends of that diversity. The Kale Fortress (free entry), Skopje’s calling card, was built upon the city’s original settlement, likely from the Bronze Age. The medieval ramparts one walks today, with sweeping views, were fortified many times from the sixth century to the Ottoman Empire.

The Museum of Contemporary Art, which opened in 1970 behind the fortress, is perhaps Skopje’s best-kept secret. Natural light floods the three-wing, 32,000-square-foot exhibition space containing 3,000 pieces from 65 countries. Artists include Alexander Calder, Picasso and the photographer Robert Adams.

In the days that followed, nearly every conversation I had became political. As we hiked a trail to Vodno, the 3,497-foot mountain to the city’s southwest, my friend Aleksandar Donev, born and raised in Skopje, spoke emphatically. “This has always been a complicated and mixed city historically and ethnically — when you think about [territorial] issues with Greece, Bulgaria and Albania — but right now we’re really having an identity crisis.”

Our path took us below the cable car ferrying families to the summit and the 216-foot Millennium Cross, built in 2002. We stared down into the center and the denture-white, Skopje 2014 structures surrounded by comparatively tasteful Communist-era Brutalist architecture.

“The main square used to have flowers and an understated kind of cool,” Mr. Donev continued. “You have to scratch the surface of this city, because coming here just to take pictures of that means nothing.”

Back in town we headed to the Debar Maalo neighborhood, a 10-minute walk from the main square, but a world away. Bistros and cafes lined leafy streets. Tattooed parents pushed baby carriages. Friends clinked wineglasses at streetside lounges.

We grabbed a table under a sprawling walnut tree in Casa Bar’s patio. Opened in 2013, Casa keeps R&B playing during the day and D.J.s spinning at night. I ordered a mojito and settled into a laid-back Skopje rhythm — more concerned with eating and drinking than erecting monuments. When the subject of Skopje 2014 came up, one new acquaintance said: “It would be cool if we can use this in a good way. Maybe paint the buildings and statues different colors.”

For dinner we walked across the main thoroughfare, Bulevar Partizanski Odredi, to Gostilnica Toto, where locals squeeze into the taverns and spill onto its curbside terrace. We ordered simple, hearty dishes: green salads, roasted zucchini and red peppers, blocks of cheese, warm bread, stuffed grape leaves, bowls of a homemade purée called pindzur (green peppers, garlic and eggplant), and sausages, called kepabi. We drank half liters of Zlaten Dab beer. We sipped grappa. The bill for two came to $22.

Across Southeastern Europe, even among hard-to-impress neighboring countries, generalizations about Macedonia — slightly larger than Vermont, population 2.1 million — persist. One is the landscape’s dense beauty. Another is the diversity of its music.

“We are in some interesting crossroads between the East and the West,” Vlatko Stefanovski, the globally renowned guitarist and Skopje resident told me over Skype on a break between European gigs. Mr. Stefanovski, who mixes traditional and popular styles, was a stalwart of the Yugoslav rock scene in the 1970s and 1980s. “We have influences from the old Byzantine music, we have influences from the Ottoman times, and we also have influences from the classical music of Europe. And in recent times we have big influences of pop music and rock and jazz.”

As my week came to a close, I put aside a day to visit two places that highlight the city’s strengths: Matka Canyon and Sektor 909, a seminal nightclub opened in 2003. I first headed to the canyon, 10 miles southwest of Skopje. The gorge, cut by the Treska River, covers nearly 20 square miles. Around the river and lake, created by the Matka Dam, trails wind through forests that act as arboretums with 77 butterfly species. Trekking along one path, I watched climbers and a kayak competition. I passed three monasteries, wedged into rocky nooks, built between the 14th and 17th centuries.

By the time I arrived back in Skopje, there were already murmurings of marches to protest the country’s ruling party, which was under investigation for offenses including wiretapping, blackmail and electoral fraud. However, when I walked into Sektor 909, thoughts of protests dissolved with the beats pulsing through the mirrored space bathed in seductive red strobes.

Dancers mixed with off-duty D.J.s checking out the competition. “When we started, a few promoters fought for different styles of music — we were Detroit Funk House,” the owner, Ognen Uzunovski, told me. Mr. Uzunovski said one reason he continued to promote eclectic styles was because he had a role “to educate young people, especially in this political situation.”

The Colorful Revolution, as it has become known, began the next day. Men and women, young and old, all took to the streets. Frustration and creativity intersected in the form of peaceful marching, plastic whistles and, definitively, paint.

Within a week the bedizened emblems of kitsch became vehicles for Pollock-esque, purposeful art as protesters hurled balloons filled with paint on government buildings, the Equestrian Warrior, the Triumphal Arch. The symbols of corruption became the substrata for liberation. The shell was cracked. Beneath the surface, an ancient capital on the verge of a Renaissance was making its debut.

http://www.nytimes.com/2016/10/09/travel/beyond-kitsch-in-skopje-macedonia.html?smid=fb-share&_r=1
За сè има вторпат
BOJAN View Drop Down

Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #6167 Posted: 05-Oct-2016 at 20:01
А шта зна Њујорк Тајмс шта је новинарство? Весникот уште нема објавено колумна од Груевски, а уредништвото чак ја поддржа и Клинтон. П-Р-О-П-А-Г-А-Н-Д-А, сакаат да ја уништат Македонија, им е криво што Скопје 2014 е поубав од нивниот главен град. И да, платеник на Сорос е овој Алекс. Впрочем, да не должам многу, сигурно Мирка Велиновска ќе ги открие тајните и на овој заговор против Скопје 2014.
jyvation View Drop Down

Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #6168 Posted: 05-Oct-2016 at 22:59
Колку чинат познатите јавни објекти во светот и кај нас?

„Исус Христос“ во Рио де Жанеиро, „Статуата на слободата“ во Њујорк, „Воинот на коњ“ во Скопје и други јавни објекти во светот изградени во различни времиња и епохи. Колку чини јавната уметност?

Одговорот ви го нудиме подолу. Цените на старите објекти се сведени на денешна вредност. Сметаме дека коментари не се потребни.

http://www.porta3.mk/kolku-chinat-poznatite-javni-objekti-vo-svetot-i-kaj-nas/
zabegan View Drop Down

Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #6169 Posted: 06-Oct-2016 at 01:54

Ајфеловата кула барем е врвен инжињеринг за свое време и Ајфел е од огромно значење за современата архитектура...
во Архивот единствено нешто импресивно е што некој успеал да напика толку масивен објект на толку мал и несоодветен простор, со мост спрецијално наменет за влез во него
не знам што точно имаме да се гордееме со Архивот, променета фасада на објектот на владата и споменикот на Александар во било која научна смисла
xnx View Drop Down

Quote xnx Quote  Post ReplyReply #6170 Posted: 06-Oct-2016 at 10:17
sho bi rekol eden drugar opozicioner, u nase vreme se kradese po nekoj procent, sega ako nesto kosta 10.000 ke ti go naplati miljon. ni da kradat ne znaat
hcitrS View Drop Down

Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #6171 Posted: 06-Oct-2016 at 13:49
Originally posted by Џоле

The shell was cracked. Beneath the surface, an ancient capital on the verge of a Renaissance was making its debut.

Прекрасно.
zabegan View Drop Down

Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #6172 Posted: 07-Oct-2016 at 02:54
Originally posted by hcitrS

Originally posted by Џоле

The shell was cracked. Beneath the surface, an ancient capital on the verge of a Renaissance was making its debut.

Прекрасно.
ама се сликал ли?
BOJAN View Drop Down

Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #6173 Posted: 14-Oct-2016 at 18:35
ДЕБАТА: „Скопје 2014“ е поврзано со демократската транзиција на Македонија

Што да се прави со „Скопје 2014“? На ова прашање архитектонската фела вчера вечер во кино Култура се обиде да понуди различни одговори. Низ призмата на професионалните размислувања на професорите Мирослав Грчев и Ана Ивановска, новинарот Петрит Сарачини, конзерваторката Валентина Поцеска, граѓанскиот активист Славчо Димитров, како и на модераторите Никола Наумоски и Ивана Драгшиќ, се претставија три различни модели за справување со проблемите што произлегоа од проектот „Скопје 2014“. Сите учесници во панел-дискусијата се сложија дека мора да отпочне долгорочен процес на преиспитување и дијагностицирање на проблемите што произлегоа од реализацијата на владиниот проект.

Во генерални рамки, првата солуција за натамошен развој на центарот на Скопје ја претстави доцентката Ана Ивановска од Архитектонскиот факултет при УКИМ. Таа е приврзаник на моделот за извесни интервенции и отстранувања на одредени сегменти од „Скопје 2014“, и тоа по аргументираното искажување на мислења од професионалната јавност. „Суштински е да се отвори прашањето, суштински е со аргументи да се разгледуваат сите овие интервенции и мислам дека треба да се внесе конечно назад професијата“ истакна професорката Ана Ивановска.

Таа посочува дека треба да се повикаат професионални тимови, кои длабински и детално ќе ја разгледаат целокупната документација што стои позади „Скопје 2014“. Тоа значи дека преку отворени и анкетни Конкурси би се истражиле проблемите што со себе ги носи реализираниот владин проект. Покрај домашната архитектонска фела, професорката Ивановска е приврзаник на вклучувањето професионалци од странство при стручното толкување на сето она што е направено во централното градско подрачје. „Сите ние сме длабоко засегнати од тоа што ни се случува, мислам дека треба од една надворешна дистанца да се согледа целокупниот проблем со „Скопје 2014“ посочува професорката Ана Ивановска.

* Ана Ивановска

„Рушењето не е така едноставен процес“ смета таа. Универзитетската професорка нагласува дека најпрво треба да се истражи целокупниот проект, потоа да се коментира и на крајот да се извлече поука од него. „Пред да донесеме одлука што понатаму со тоа, ние сериозно треба да ги истражиме тие згради, да видиме дали тие имаат потенцијал, или пак, воопшто немаат“ констатира доцентката Ана Ивановска.

Професорот Мирослав Грчев на панел-дискусијата посочи дека е за целосно рушење на сите објекти изградени од проектот „Скопје 2014“. Тој нагласи дека архитектонската јавност нема што да каже на еден државно-правен криминал од типот на „Скопје 2014“. Тоталитарниот систем доведе до извршување на културоцид врз централното градско подрачје. „Нашиот став е дека „Скопје 2014“ не е развојна визија за Скопје. Тој го узурпира процесот на планирање“ посочи Мирослав Грчев. Универзитетскиот професор смета дека најпрво треба да се расчисти со направениот злочин и со системот што него го создал, а дури потоа да се критикува по логиката на архитектурата и уметноста.

* Мирослав Грчев

„Ние не можеме да се сложиме за решение, ако не се сложиме околу дијагнозата“ нагласи професорот Грчев. Според него, „Скопје 2014“ е канцер во телото на градот, кој претставува жив и активен алат на идеолошкиот апаратус на една тоталитарна власт. „Нашето сонце на слободата е кога ние еден ден ќе се разбудиме и ќе го видиме центарот на градот во првобитна состојба“ истакна тој. Универзитетскиот професор вели дека нема ништо поедноставно од рушењето на „Скопје 2014“. За овој чин би се потрошиле најмногу 10% од градежната вредност на изградените објекти, односно не повеќе од 3 до 4 милиони долари.

* Никола Наумоски

Никола Наумоски, во својство на модератор на панел-дискусијата, ги запраша присутните стручни лица и за можноста од дислокација на центарот на Скопје. Третиот модел за разрешување на проблемите што произлегуваат од „Скопје 2014“ не е прифатлив за професорите Ана Ивановска и Мирослав Грчев. Според доцентката Ивановска, не треба да се бара нова локација за изградба на некаков центар, туку да се преселат државните институции од постоечките локации. И двајцата се сложија дека пошироката јавност ги нема потребните критериуми за донесување одлуки во врска со проектот „Скопје 2014“.

* Мартин Пановски

Модераторката на дискусијата Ивана Драгшиќ нагласи дека вечерашниот настан е прв од серијата на случувања во кои ќе се отвори прашањето за тоа како во иднина да се справиме со изградените објекти од проектот „Скопје 2014“. Зачнувањето на ова значајно прашање за македонското општество е резултат на соработката помеѓу невладината организација „Плоштад Слобода“ и германската фондација „Хајнрих Бол“.

http://www.build.mk/?p=52838
Robbi-MKD View Drop Down

Quote Robbi-MKD Quote  Post ReplyReply #6174 Posted: 14-Oct-2016 at 18:47
Originally posted by jyvation

„Исус Христос“ во Рио де Жанеиро, „Статуата на слободата“ во Њујорк, „Воинот на коњ“ во Скопје и други јавни објекти во светот изградени во различни времиња и епохи. Колку чини јавната уметност?

Одговорот ви го нудиме подолу. Цените на старите објекти се сведени на денешна вредност. Сметаме дека коментари не се потребни.

Hahaaa ti si seriozen so ovie "brojki i kvazi dokazi" ili namerno majtap si pravis sos nas???
Od kade ti se ovie "podatoci" ziti se????? LOL
Isus vo RIO 2,90M Evra i Ajfelovata Kula32M Evra????? xaxaxaaaa ti nemas izgleda nekoja realna percepcija, ako si stvarno seriozen i go veruvas ova sto go pisuvas.... pa vo Ajfelovata Kula, Isus Statuata na Slobodata vo nea samo zelezoto i celikot povece kostat od navedenite brojki  hihiii...koja GLUPOST..... VESELA MATEMATIKA...NE vrede ni da se komentira ne pak da se cita.....NutsNutsNuts

Edited by Robbi-MKD - 14-Oct-2016 at 18:49
Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
Robbi-MKD View Drop Down

Quote Robbi-MKD Quote  Post ReplyReply #6175 Posted: 14-Oct-2016 at 18:59
Originally posted by BOJAN

Што да се прави со „Скопје 2014“? На ова прашање архитектонската фела вчера вечер во кино Култура се обиде да понуди различни одговори.........
http://www.build.mk/?p=52838

Samoto prasanje kako e postaveno e tendeciozno i fashizoidno!!!
Ke si go gledate uste doolg period i ce si se slikate so nego, toa ce pravite!!!

A edinstveniot CHIR e kvazi arhitektot Miroslav Grcev od koi poteknuvaat poveketo idei vo negovo vreme za toj famozen Mal Ring, a vece podolg period, izgleda zaradi nekoi negovi neizziveani momenti i neostvareni snishta i ambicii, ja true poshirokata javnost so negovite fashiozoidni i nacionalisticki gledista i shire omraza megu naselenieto!

fichot View Drop Down

Quote fichot Quote  Post ReplyReply #6176 Posted: 14-Oct-2016 at 20:25
Originally posted by Robbi-MKD

Originally posted by jyvation

Hahaaa ti si seriozen so ovie "brojki i kvazi dokazi" ili namerno majtap si pravis sos nas???Od kade ti se ovie "podatoci" ziti se????? LOLIsus vo RIO 2,90M Evra i Ajfelovata Kula32M Evra????? xaxaxaaaa ti nemas izgleda nekoja realna percepcija, ako si stvarno seriozen i go veruvas ova sto go pisuvas.... pa vo Ajfelovata Kula, Isus Statuata na Slobodata vo nea samo zelezoto i celikot povece kostat od navedenite brojki  hihiii...koja GLUPOST..... VESELA MATEMATIKA...NE vrede ni da se komentira ne pak da se cita.....NutsNutsNuts

Мислам дека од некој сајт, ме мрзи сега да барам пак, им се извадени бројките...

мада според некој рисрч набрзина што го направив, а на основа на тоа дека Ајфелова тогаш коштала нешто помалку од 8 милиони франци (или околу 4 милиони долари) денес со пресметана инфлација тоа би дошло преку 100 милиони долари.

Отвори недвижности. Палата од типот на белата куќа во Америка тешко да најдеш за 3м долари. За 30 можда.
Staro Skopje View Drop Down

Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #6177 Posted: 14-Oct-2016 at 20:33
Исус во Рио

·It cost $250,000 to build Christ the Redeemer. That equals $3.2 million U.S. dollars today. Brazil’s Catholic community paid the tab largely through public support and donations. (thebalance.com)

·The cost in 1931 was approximately $250,000 US. Today that would roughly be the equivalent of $3.2 million US. (softschools.com)

·At today’s value, the statue would have cost over R$6,000,000 (approximately US$3.5/€2.4 million). Effectively, the Christ statue cost much less than the Statue of Liberty. (myriotravelguide.com)

Ајфелова кула

·An infographic provided by HomeAdvisor, a website that connects property owners with home improvement pros, calculated today’s costs for seven iconic landmarks.
They include Paris’ Eiffel Tower ($31million, £20million), Italy’s Leaning Tower of Pisa ($4million, £2.6million) and Christ the Redeemer in Rio de Janeiro ($1.4million, £950,000) (dailymail.co.uk)

·It cost eight million francs (US$1.5 Million 1890 dollars, US$34 Million 2007 dollars) (whatitcosts.com)

·Construction of the Eiffel Tower cost 7,799,401.31 French gold francs in 1889 (livescience.com)

Белата куќа

·The initial construction took place over a period of eight years, at a reported cost of $232,371.83 (equal to $3,239,992 today) (en.wikipedia.org)
Градот убав никна, но го откорнаа
fichot View Drop Down

Quote fichot Quote  Post ReplyReply #6178 Posted: 14-Oct-2016 at 21:35
Со тој однос на долар франк мање више така излегува $39m, ама која била тогаш работната рака а која е денес, придонеси, пензии ехухаа.. мислам јасно нашиве стрипорчиња се напумпани над секоја мера, ама не ми изгледа баш реалистично толкав објект да кошта само толку.
zabegan View Drop Down

Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #6179 Posted: 15-Oct-2016 at 02:49
Originally posted by Robbi-MKD

Originally posted by BOJAN

Што да се прави со „Скопје 2014“? На ова прашање архитектонската фела вчера вечер во кино Култура се обиде да понуди различни одговори.........http://www.build.mk/?p=52838

Samoto prasanje kako e postaveno e tendeciozno i fashizoidno!!!Ke si go gledate uste doolg period i ce si se slikate so nego, toa ce pravite!!!A edinstveniot CHIR e kvazi
arhitektot Miroslav Grcev od koi poteknuvaat poveketo idei vo negovo vreme za toj famozen Mal Ring, a vece podolg period, izgleda zaradi nekoi negovi neizziveani momenti i neostvareni snishta i ambicii, ja true poshirokata javnost so negovite fashiozoidni i nacionalisticki gledista i shire omraza megu naselenieto!
штета што за било која дискусија на тема урбанизам и архитектура во Скопје, се јавуваат врховните архитектонски поглавари-шлајмови, Грчев и Божиновски, што во старт саботира било каква сериозност и кредибилитет на таа дискусија (небаре други архитекти не постојат)... за жал отвара можност и токму вака Грчев да го користите како изговор за секоја глупост, исто како Жерновски, Заев и компанија, на политичка база...

што се однесува до плановите на Грчев, верувам дека не си ги разгледал, исто како што не си разгледал и ниеден друг мастер план пред нив, од Турско, па до денес... споредено со неконтролираната и произволна градба што се случува во центарот денес, со или без Ск2014, плановиве на грчев се гола вода... барем во поглед на маркици, габарити и намена, плановите се во ред

и викаш Грчев е фашизоиден и шири омраза меѓу населението, а овие земаат пример од него? дали тоа значи и дека се што е направено денес е националистичко, фашизоидно и шири омраза?
Robbi-MKD View Drop Down

Quote Robbi-MKD Quote  Post ReplyReply #6180 Posted: 15-Oct-2016 at 10:28
Originally posted by Staro Skopje

Исус во Рио........

Ајфелова кула

·An infographic provided by HomeAdvisor, a website that connects property owners with home improvement pros, calculated today’s costs for seven iconic landmarks.
They include Paris’ Eiffel Tower ($31million, £20million), Italy’s Leaning Tower of Pisa ($4million, £2.6million) and Christ the Redeemer in Rio de Janeiro ($1.4million, £950,000) (dailymail.co.uk)

·It cost eight million francs (US$1.5 Million 1890 dollars, US$34 Million 2007 dollars) (whatitcosts.com)

·Construction of the Eiffel Tower cost 7,799,401.31 French gold francs in 1889 (livescience.com)

Белата куќа

·The initial construction took place over a period of eight years, at a reported cost of $232,371.83 (equal to $3,239,992 today) (en.wikipedia.org)

Сакајќи да се докаже наводно нешто, некои членови на форумот копираат и стават секакви смешни и абстрактни „податоци„ вадејќи ги од некаде и правејќи провидни спинови и манипулации, се со една и единствена полтичка цел т.е да се деградира проектот Скопје 2014 , така да целта им е провидна и не вредат ни да се читаат ниту да се коментираат! А дефинитивно и форумот им е згрешен...нејсе...

Ме мрзе сега да барам на Нет за Ајфеловата Кула, ама за споредба, во Лас Вегас 2000 година е изградена копија на истата (Paris Las Vegas), со височина од само 165м koja kоштала пред 16 години 785 Милиони долари....а има еден интересен податок, дека само за одржување т.е фарбање на Ајфеловата кула (25х до сега) се плаќаат по 3 Милиони Евра, проценетата вредност, културна, финансиска итн. во 2012 спрема -Stopanskata Komora, Monca, Italija- е 434 Милијарди Евра ...
толку за веродостојноста на горенаведените податоци од Staro Skopje i Co.

И како можел т.н „Чадорот„ на Кале за таа негова градба т.е амбасада ли што ли е, да потроши милиони милиони долари и тоа во МКД , а Белата Куќа во Вашингтон, репрезентативен објект, во кои што седе претседателот на САД да кошта само
3 Милиони долари
?????...просто смешно и нелогично Roll%20eyes Nuts  

п.с Најпознатиот i најголемиот портал за имобилии во USA, Zillow, ja проценува во 2013 година на са. 320 Милиони долари!!!!!  Cheers
 Post Reply Post Reply Page  <1 307308309310311 328>