Лифтови |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
Zelenikovo
Senior Member Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply
#1 Topic: Лифтови Posted: 28-Oct-2017 at 10:30 |
можеби е и локален туристичко маркетиншки спин, а може и навистина локална индивидуална лакрдија на некој тријаш кој се правда со дедото ... еве сличен упад, но во археолошки локалитет, изгледа исто на 6-ти, само то конструктурот тро повичен во уметничка браварија ... http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=972&PID=222898#222898 |
|
Zelenikovo
Senior Member Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply #2 Posted: 28-Oct-2017 at 07:15 |
охо 95% ..... значи до нова година ќе го биде, оти сега на власт се сдсм, та да не прават деноминална сегрегација, веројатно ниваму нитаму место за Божиќ ќе да го пуштат изгледа новогодишно ... ~ него наши гајлиња, види, кинезите што да кажат кашатализмот здрмал здраво дури и таму ... по секоја логика доколку Кина е социјалистичка ако не комунистичка земја, ваквиот лифт треба да им е достапен на сите станари бидејќи е закачен до заедничка зграда
Edited by Zelenikovo - 28-Oct-2017 at 07:17 |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #3 Posted: 25-Oct-2017 at 11:45 |
Одговорот лесно можеш да го најдеш - најде ли на Интернет понова статија во која пишува дека новиот лифт е пуштен во употреба ? А и плус, статијата е објавена на Интернет портал со репутација за партиска пристрасност и промовирање на партиски популизам, поради што треба нивните статии да се земат во предвид со резерва, и тоа со огромна резерва. Како што можеш да видиш, статијата во која пишува дека лифтот ќе почне со работа на пролет, односно во првата половина на 2017 година, е од февруари 2017, а сега сме октомври 2017, за 2 месеца и 1 недела доаѓа Нова Година и крајот на втората половина на 2017 година, есента веќе пристигна, па би требало да има статија на Интернет за новиот лифт. Но од терен можам да ти потврдам дека пред недела дена воопшто немаше мајстори кои работеа на лифтот, но мора да се признае досегашниот напредок - поставена е кошулица на подот и истиот е обоен со црвена боја, а горе кај краците се поставени метални подлоги - кои не беа потребни, но секако се добредојдени. И секако, подлогите се обоени со златна боја, исто како и крстот. А кога сме кај лифтот, истиот е монтиран, но сеуште не е завршена изолацијата на неговото окно, но при крај е - над 95% од работата е веќе завршена. Но како и да е, лифтот на Милениумскиот Крст е само уште еден пример дека информациите објавени од страна на партиски пристратни и популистички Интернет портали, задолжително мораат или воопшто да не се земаат во предвид, или да се земат во предвид со огромна резерва поради нивната партиска пристрасност и нивниот популистички карактер. |
|
Zelenikovo
Senior Member Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply #4 Posted: 25-Oct-2017 at 07:30 |
секогаш актуелен муабет иако постара информација, почна ли да работи лифотот ко што треба, имаат ли од тоа аир домакините и гостите, за кого е поскапо возењето, кој се не смее да се вози, имаат ли некави детектори, можеби за лага, бар во однос оние кои би сакале бејсџампинг да истераат!? дали и како може инвалид пр. слеп човек да оди нагоре, во случај тој да сака а неговата лична придружба одбие, има ли некој обучен од лифт-чоеците за придружба ...
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #5 Posted: 21-Aug-2017 at 14:55 |
по модерно од ова здравје, но кога веќе е екстерен можеле да стават и една скулптура одозгора, пример три соколи, иако сдс може и три банани, попоштено него три ружи, до душа ако се пејсажно расположени нека удрат целофан оригами бидејки нели сеуште ги немаат ммф во агенда ..
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 03-Nov-2015 at 13:50 |
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #7 Posted: 11-Feb-2015 at 21:55 |
vleguvanje vo lift od sekogas e rechisi refleksna rabota, neli narod se brza ili si brka rabota po telefoni itn. no do vcera maka machevme so licenciranje firmi a ne pak sproveduvanje pravilnici iliti evropski standardi, a denes idealno bi bilo liftovite da se i so e-servis/kontrola [1] ~ vo ovoj kontekst senzorite bidnaa najprakticen novitet vo ovaa oblast ... a kade seuste se klackame mehanicki ... no na povidok se novi tehnologii po princip na hiperloop-ot odnosno http://elevation.wikia.com/wiki/ThyssenKrupp_MULTI https://www.wsj.com/articles/thyssenkrupp-reimagines-the-elevator-as-a-hyperloop-for-buildings-1468875762 Edited by beTon - 01-Mar-2017 at 22:55 |
|
oTeget
Newbiе Joined: 09-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #8 Posted: 10-Jan-2012 at 21:31 |
Луѓе дали имаше епилог или се заташка случајот со паднатиот лифт во студентскиот дом Гоце Делчев?
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #9 Posted: 28-Mar-2011 at 11:12 |
Најстариот градски лифт отиде во пензија Оригиналниот метален лифт од Ристиќева палата осум децении ги опслужуваше станарите Бојан Шашевски |
|
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #10 Posted: 27-Feb-2010 at 14:45 |
Да, потполно се сложувам со тебе. |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #11 Posted: 27-Feb-2010 at 00:16 |
Па добро, може да им е многу поефтино да соработуваат со фирми кои ќе го прават тоа за нив. Наместо да имаат и погон за течност за противпожарни апарати, и сервисери и да ги боли глава, сепак тие се во услужната дејност, па само ќе најдат некој за нив да го прави тоа. Истото важи и за другите работи. Мислам дека фирмата која ја плаќаме тука само посредува за тие услуги, а не пружа ниедна услуга самата. Така е и полесно бидејќи нема да им треба лиценца за ПП апарати или за лифтови, ама па и за станарите бидејќи нема да треба да имаат договори со 3-4 посебни фирми, туку со една која се грижи за cè. Тоа и беше поентата на мојот пост. Ај ќе видиме како ќе биди.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #12 Posted: 26-Feb-2010 at 23:57 |
Според новиот закон за колективно домување мислам дека "фукцијата" кукен совет пополека ќе си ги губи функциите и ангажманите, ова го велам затоа што сум и јас член на куќен совет и претседател на влезот и сме регистрирани како куќен совет, а од факт што од оваа година кога стапува на сила и тој закон ке се отвараат фирми кој во нивната примарна дејност ке се врши одржување на зградата нешто што досега го правеше кукниот совет (ке имаат свои хигиеничарки, сервисери, сами ке собираат пари се што е потребно за нормално функционирање на една зграда. Една таква фирма ке држи по неколку згради. Мислам дека редно време е една зграда да функционира по современ терк. Се надоврзувам на постот на гитардемон со тоа што незнам дали овие фирми кој ке ги вршат овие тековни одржувања на згради со елктричари, водоводџии, хигиеничарки, разни занаетски работници и нормално собирање на пари , ке бидат И надлежни за преглед и сервис на лифтови и ПП апарати, се разбира ако поседуваат и лиценци за оваа работа. Мислам дека правилникот сеуште не е концизен. |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #13 Posted: 26-Feb-2010 at 17:52 |
Не сум сигурен колку добар е системот во Грција, ама сигурен сум колку е ефективен. Има неколку фирми во градот кои се задолжени за одржување на згради кои обезбедуваат сè што бара законот - чистачки, редовен преглед на апаратите за пожар, редовен преглед и сервис на лифтовите, замена на светлки и прозорци доколку има потреба (сето тоа во договор со други фирми специјализирани за секој сектор), и не знам што друго. Секоја зграда си склучува договор со некоја таква фирма, а ја избира нешто како куќен совет, и секои два месеци наплаќаат на врата. Ако не сте дома, нема проблем следниот пат (со мала камата). Добивате и сметка и сè. Таму пиши детално за цела зграда колкави се трошоците, и за секој стан посебно врз основа на катот, квадратурата, бројот на лица во станот и друго. Тоа треба кај нас, бидејќи ако куќние совети за сè посебно (лифтови, противпожарни апарати итн) треба да бираат фирма, тогаш не ни се гледа крајот...
Edited by гитардемон - 26-Feb-2010 at 17:53 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3609 |
Quote Reply #14 Posted: 26-Feb-2010 at 17:37 |
абе ако им го стегнеш законот правично на луѓево одма се бунат влада сакала да полни така буџет, ако им прогледаш низ прсти ете закон не се спроведува, но се си мислам дека веќе тоа аклиматизацијата помина па кај и да е да видиме и малку позбилно чешлање! незнам на што личи тоа да има активни кутии постари и до 30 години, па колку и да менувале сајли, самата конструкција на кутиите попушта!
|
|
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #15 Posted: 26-Feb-2010 at 14:51 |
Најчесто неодржувани и стари се лифтовите кој се наоѓаат во зградите за домување (нестопански и институции од јавен карактер) за нивно ангажирање околу одржување и обезбедување функционалност на лифтот се самите станари на ниво на зграда или куќниот совет, кој преку собирањето пари за сметките за струја на лифтот или за негово тековно одржување па и за поголема поправка и ангажирање на фирма за одржување на лифтови од странан на станарите сето тоа се занемарува. Има изговори како на пример зошто да плаќам за лифт кога јас живеам на приземје или прв кат и мене не ми треба или пак има станари кој не даваат ни за хигиеничарка, живеат на последниот кат лифтот им е нај потребен па пак не го плаќаат. Поради оваа несовесност на станарите лифтовите ке останат без соодветен сервис, лиценца за безбедност па дури и ке се исклучат, нормално возењето со такви лифтови не е безбедно. Инаку најстариот, прв поставен во Македонија и сеуште функционален лифт се наоѓа во Ристиќева палата мислам дека датира од 1925 година ако не се лажам. И кога ја спомнав Ристиќева палата неможам а да не се изнервирам кога на тој убав кров со скулптури висат три рекламни паноа за обичниот минувач скулптурите се нула во однос на големината на рекламните паноа иако обијектот е заститен од минис. за култура како издаваат дозволи каде што се поставуваат реклами од бизнис карактер а и му се нарушува естетиката на обијектот ама ај за ова во друг пост. |
|
visko
Newbiе Joined: 18-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #16 Posted: 26-Feb-2010 at 00:41 |
Кај нас сум сретнал многу стари лифтови кои изгледаат страшно и опасно и незнам колку се одржувани и сигурни.
|
|
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #17 Posted: 25-Feb-2010 at 21:02 |
http://www.qlcc.com.mk/
Ова е официјалната страна на комисијата за проверка и атестирање на лифтови успеав да ја најдам.
Фала ви за линкот од zlatna kniga i maklift Edited by Cloverstack - 25-Feb-2010 at 21:11 |
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3609 |
Quote Reply #18 Posted: 25-Feb-2010 at 19:28 |
па ги има повеќе во зависност од потребата лифтови или елеватори http://www.goldenbook.com.mk/Details.aspx?zaglavje=1205 нешто што е значајно и битно во случајов е што конечно има закон за атестирање на лифтовите, а сега од скоро е формирана и комисија при мтв која ќе го надгледува цел процес... за тоа не најдов инфо на нет, но ја чув информацијата на македонско радио, па претпоставувам поплаки и пријави ќе треба да тераат до таму, а ови сетне да ја чешлаат понатака! како и да е зкон имет! уште некој да се погрижи за негово темелно и редовно спроведување! Секој лифт мора да биде проверен од акредитирана фирма! http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=297&PID=45862#45862 Правилник за користење на лифтови и транспортери (службен весник на РМ 26/2009) http://www.economy.gov.mk/WBStorage/Files/Kratka%20sodrzina%20za%20liftovi%20i%20transporteri%20koreg.pdf во текстот се споменува инспекторат па најверојатно таа е таа комисија при мтв |
|
ArchiTechTone
Senior Member Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
Quote Reply #19 Posted: 25-Feb-2010 at 15:53 |
Може да помогне колку за почеток
http://www.maklift.com.mk/ |
|
Baze
Senior Member Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
Quote Reply #20 Posted: 25-Feb-2010 at 15:28 |
Здраво еве и една тема за лифтовите за која можеби ке има некој интерес.
Инаку првото прашање ке ми биде за споредба на карактеристики меѓу хидрауличен и обичен моторен-сајла лифт. Значи споредба за нив по однос на следниве карактеристики:
- брзина
- систем за заштита
- максимални висини
- потрошувачка на електрична енергија
- потрошувачка за редовно одржување, сервис и контроли
- нивната цена
- предности и недостатоци во однос на просторна позиција и стандарди (машинска сала)
- бучава и др работи
Еве ке земем карактеристика за просечен лифт со носивост од 400 kg или 6 особи.
На нет неможев да најдам многу податоци за овие два типа на елеватори ниту карактеристика, предности недостатоци, по страниците на нет за мак. фирми за лифтови немаше некоја споредба ниту пак некој показатели за нивните лифтови.
Инаку се работи за зграда од 6 ката и поткровје која нема лифт па треба да се инсталира лифт. Понудувачот сака да стави хидрауличен лифт кој ке треба да опслужува 7 станици а според некој сознанија хидрауличните лифтови се користат за максимум 5 спрата. После, спорна работа и позитивна е тоа што техничката просторија за хидрауличниот лифт ке се лоцира во подрумите додек пак за евентуално лифт со мотор-сајли машинската соба ке треба да биде над кровот сто ја зголемува висината на зградата (ако максимална дозволена висина до венец е 22 метри сосе поткровјето, додавањето и на уште 2 метри за машинската соба ке повлече друга висина па ме интересира дали висината на машинската соба треба да се пресмета (треба да биде вклучена ) во целокупната дозволена висина на зграда до венец или не (за лифтови со сајли и машинска сала на кров се прават остапки и не влегува во дозволената висина на зградата)
Би ви бил многу благодарен за одговорите или насоки од вашите искуства.
|
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |