build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вагони

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 18>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 26-May-2010 at 08:15
Blagodaram za fotografiite Vladimir.
Nekako mi e pologicno da se postirani ovde, ako e temata za vagoni. Smile
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 27-May-2010 at 08:43
Овој бифе вагон сообраќаше на релација Скопје-Битола-Скопје со попладневниот воз од 14:30 часот до пред 3-4 месеци, но во моментов е повлечен во депо Лисиче и не сообраќа на ниту една релација во моментов.

Ако имаме среќа, можеби во летниот период ќе го пуштат повторно за да се разладуваме од летните горештини до БитолаCheers.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 27-May-2010 at 11:05
За жал го чека ревизија која треба да се направи, но дали е предвиден со планот или има поважни работи тоа ... !!!???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 27-May-2010 at 12:09
Плавиот косовскиот вагон KZ B1Kn 5109 највероватно по ревизијата од 21-05-2010 е префарбан во новиот дизајн на Косовските железници.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 04-Jun-2010 at 19:09
Владимир, имаш ли фотографии од модернизираните кушет-вагони? Денес направив прошетка околу депото Лисиче и видов еден свежо обоен кушет-вагон.
Дали знаеш колку кушет-вагони се реконструирани и воопшто колку кушет и спални вагони во моментов се исправни за сообраќај?
Дали можеби има реконструиран и некој спален вагон?
Се надевам дека немам премногу прашањаLaugh.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 04-Jun-2010 at 22:51
Бојане, баш не би знаел точни информирмации да ти дам, но наскоро ќе имаш.   
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 17-Aug-2010 at 23:59
Ходникот во нашите вагони Дење / Ноќе  Shifty





П.С. има истурено вода на втората слика на подот



Edited by Danielbtmk - 18-Aug-2010 at 00:16
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 18-Aug-2010 at 01:00
Баш ми е жал што не можевме и ние да си купиме такви слични на босанските вагони дефинитивно имаме потреба за патничкиот сообраќај по комодни вагони, а не ке беше лошо и 2-3 такви сиеменс возови =) сепак тоа е моја желба.. се надевам ке се реализира.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 18-Aug-2010 at 10:37
@mitatos, се надевам дека во скора иднина ќе дојде ред и ние да купиме некој нов вагон или бар во Gredelj современо да ги обновиме.




А до тогаш свеста за чување на нашето да нарасне, гледајќи ја втората слика на Danielbtmk
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 18-Aug-2010 at 13:12
Јас не би отишол на поправка на старите, туку купување на нови вагони,тогаш претпоставувам  дека 10-20% да се покачи цената ке се зголеми и бројот на патници.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 18-Aug-2010 at 13:29
Без ралика дали би се одело со ново или репарирано или обете, прво треба да се застане на пат на секојдневните каменувања и други „игри“ по пругите.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 18-Aug-2010 at 13:36
Поставување на неколку камери во вагоните од надвор и од внатре би рекол дека ке го реши проблемот, и малку повеке ангажираност на полицијата.
Навистина ми се бендисаа тие вагоните што ги има набавено босанската железница,се надевам во иднина македонија ке наврати кон железницата и нејзината обнова и реконструкција.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 14-Sep-2010 at 19:26

se povekje mi interesira mkd zeleznici (opsto)

moze da dobijam povekje detali okolu ovie vagoni(kako se vikaat, kolku ima, dali se renovirat, kade vozat(pravec) , sliki itn....)..
 
 
 
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 14-Sep-2010 at 23:37


Не се вагони

Првите се електромоторни патнички гарнитури МЖ-412 (попознати како „Горбачов“). Бидејќи се електрични се обраќаат исклучиво долж коридорот 10. Ако не се лажам МЖ имале набавено 4 вакви, но од тоа што сум прочитал на форумов во употреба се само две, а и за една од тие две е прашање што се случува, чекаме инфо од Владимир.

Вторите се дизел-хидраулични патнички гарнитури МЖ-712 (попознати како „Шпанци“). Се обраќаат на релација Скопје-Кочани и Скопје-Кичево
Повторно, ако не се лажам, МЖ имале набавено солидна бројка вакви гарнитури (двоцифрена), но во моментов мислам дека се во употреба само 3 (ако грешам нека ме исправат поупатените).

За слики имаш колку сакаш, само пролистај по железничкиов субфорум
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 14-Sep-2010 at 23:53
Официјалните податоци би требало да се наведени во делов од форумот за возниот парк на МЖ или на страницата на Владимир за МЖ-Транспорт.

Од електромоторните гарнитури во моментов сообраќа единствено една со надеж дека втората ќе се поправи наскоро. Произведени се во Рижската фабрика за ЕМГ во СССР(оттаму и името Горбачов) во 1986 година, имаат преку 300 седишта и уште толку места за стоење. Максимална брзина им е 100 или 120 км/ч...

Дизелмоторните гарнитури се произведени во фабриката Макоса во Барселона, ми се чини во 1971 година, за ЖТП Скопје тогаш се купени вкупно 17 или 20 гарнитури, а во моментов сообраќаат само 2, со надеж таа бројка да се зголеми на 3 или 4 во брзо време. Имаат 156 седишта и уште стотина места за стоење, максимална брзина од 120 км/ч...

Кој може нека ме надополни...
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 15-Sep-2010 at 00:03
Еве 8 "Шпанци" на видеото, а незнам зошто само 3 сообраќаат по нашиве пруги. Можно е 5 да се расипани (од овие на сликите)?!

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 15-Sep-2010 at 00:05
А еве ги и "Горбачов" електромоторните патнички гарнитури...(колку за информацијa)



Edited by Danielbtmk - 15-Sep-2010 at 00:10
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 15-Sep-2010 at 10:52
Грешка си, те збунило видеото.
Да имавме осум гарнитури ќе бевме на коњBig%20smile!

Еве го списокот на Макоси за коишто може да постои надеж некогаш да сообраќаат или веќе сообраќаат:
1. 712-105/106(во сообраќај не е веќе неколку години, расипана стои во депо Лисиче)
2. 712-103/104(гарнитурава веќе не е во сообраќај неколку месеци, мислам дека и настрада еден од моторите од камења накај Кичево)
3. 712-107/108(сообраќа со ноќниот и попладневниот воз за Кичево)
4. 712-101/102(пуштена во сообраќај пред неколку месеци, вози на двата пара возови кон Кочани)
5. 712-109/110(на модернизација во Колска-Велес, кога ќе излезе од таму никој не знае)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 15-Sep-2010 at 16:30
Во нова нишка има за моторни гарнитури
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 15-Sep-2010 at 18:02
Значи како што разбрав шпанците се обележани со по 2 броја од двете страни т.е. на пример една моторна гарнитура на едната страна е 712-101 а на другата 712-102. Да си го поправам претходниот пост наместо 8 шпанци има 4 на видеото. Bonk
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.142 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.