Вагони |
Post Reply | Page <1 34567 18> |
Author | ||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #81 Posted: 16-Oct-2010 at 10:02 | |
Опклада, дека може да се исчистат потполно и да изгледаат како нови. Како велат: Се се може ако се сака. Иначе тие цилиндри во позадина се клипови за моторите на 661 дизелките |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #82 Posted: 16-Oct-2010 at 16:32 | |
Steta sto ne funkcionira!!!Popravka na prostojkata za pereenje sigurno ne cini tolku mnogu!Se raboti za edna mala investicija ama vredi! Sramota sto se stari pa sega i valkani! |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #83 Posted: 26-Oct-2010 at 12:26 | |
Кушет вагон во Битола... Сигурно пак има недостаток на вагони како и порано што имаше...
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #84 Posted: 26-Oct-2010 at 15:36 | |
Што бидна со новите товарни вагони? Има по некоја фотка? Зоки, Владимир?
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #85 Posted: 26-Oct-2010 at 17:52 | |
Многу можно, но можно е и одреден дел од вагоните да биле на месечен преглед, па да се јавел недостаток или некој од другите возови да се расипал. |
||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #86 Posted: 29-Oct-2010 at 15:15 | |
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=78669&kategorija=2 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #87 Posted: 30-Oct-2010 at 09:17 | |
Веќе би требало да се тргнати 6 комада (една тура) од вагоните, кој се незванично од посебен челик издржлив на - 40 C, највероватно за услевите кој владеат во Русија. За фотни немам право да ги објавам бидејќи се фабрички |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #88 Posted: 30-Oct-2010 at 09:36 | |
Не се кушетите пуштени само према Битола него и према Гевгелија на локалниот воз i-R 1902 Очито е дојдено време за ревизија на постојните патнички вагони, па недостатокот веднаш го покажува недостатокот на обновени или нови патнички вагони. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #89 Posted: 30-Oct-2010 at 10:55 | |
И јас се возев со овој гевгелиски воз пред 10-тина дена, додуша тогаш имаше 2 кушет вагони во него. Владимир, едно не ми е јасно, ако има недостаток на вагони како ќе ја организираат Пелагонија експрес како четврти воз кон Битола. Или ќе треба да укинат некои од сегашниве возови или ќе треба да обезбедат вагони во наредниве 40-тина дена. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #90 Posted: 30-Oct-2010 at 12:04 | |
Во примерот од Гевгелија очекував дека ќе дојде електро моторната гарнитура „Горбачов“, но очигледно некоја гарнитура откажала па е пуштен класичен патнички воз. (на која ја себично се израдував, бидејќи е подобра за фотографирање од нејзе). Но вистината е болна, на многу вагони одавно им е истечено времето на ревизијата, и под итно мора да се однесат во Колска - Велес. Но (секогаш тоа но) очигледно сите влади од осамостувањето до сега го одложуваа финансиите во железничкиот транспор така да тој дојде до дното, сега дојдено е времето да останеме без вагони во возна состојба. Од друга страна нешто малку во последно време се закрпи во влечните сретства, но секако тоа ни од далеку не е доволно, бидејќи со откажување на една локомотива целиот систем се пореметува, како и во овој случај. Нема друго, дојдено е времето за државата стратешки посвети поголемо внимание на транспортот. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #91 Posted: 15-Nov-2010 at 22:21 | |
Денес повторно во патничкиот воз за Велес беа два кушет вагони, очигледно нема доволен број на патнички вагони, портокаловиот Горбачов е сеуште на поправка, Шпанецот 712-103/712-104 исто не вози подолго време, кај и да е ќе се возиме со спални вагони за Велес, Кичево и Битола!
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #92 Posted: 03-Dec-2010 at 02:55 | |
Кои се овие товарните вагони. До сега не памтам слика ваква. Ова треба да се некои од новите или се некои стари репарирани? По боите ми изгледа дека треба да се по шемата на мж, па не како да се странски.
|
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #93 Posted: 03-Dec-2010 at 11:51 | |
Ова не е сликано во Македонија тоа се странски вагони, и тоа во некоја земја што се граничи со некоја од советските републики.
|
||
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #94 Posted: 23-Dec-2010 at 13:19 | |
Sakav samo da prasam na videovo na pocetok ima edna kombinacija od poveke vagoni, sto se imam vozeno preku 50 pati do bitola i 50 nazad u zivot gi nemam videno ovie vagoni. Dali ova e snimeno mnogu porano ili??
http://www.youtube.com/user/1idrizovo#p/u/12/vlBmHrEPgG0 |
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #95 Posted: 23-Dec-2010 at 21:29 | |
Да, старите т.н. Полјаци (1,4 и 6 вагон во композицијата) ги немам видено одамна. Инаку се работи за вагони производство на ГОША по лиценца на PAFAWAG (Panstwowa Fabrika Wagonow) - Полска , UIC-Х вагони, должина 26400 мм, имаат карактеристична шипка на вратата со која се спречува неконтролирано отварање на истата ,и ај така да го наречам, аглест покрив, уште една особеност, прозорците се отвораат и се затвораат со рачка која се врти и се наоѓа покрај прозорецот, додека UIC-Y вагоните се 24600 мм , тоа се оние позаоблените од ГОША.
|
||
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #96 Posted: 24-Dec-2010 at 11:41 | |
A kade se sega tie vagoni ? voopsto ne se vo upotreba??
|
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #97 Posted: 22-Jan-2011 at 00:09 | |
Како УЈП продава вагони... (но не одземени од МЖ, туку од охис)
Edited by Danielbtmk - 22-Jan-2011 at 00:10 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #98 Posted: 22-Jan-2011 at 08:12 | |
ОХИС сеуште е државен загубар за продажба, па со ова највероватно некој заостанати доприноси, или .... сакаат да се покријат. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #99 Posted: 22-Jan-2011 at 18:25 | |
Овие вагони немаат никаква врска со МЖ што може да се види и по првите две бројки од индивидуалниот број на вагонот...т.е доколку првите две бројки се 33 или 35, тие означуваат дека вагонот е во приватна сопственост или е под закуп...Исто така од првите две бројки од вагонот може да се види дали вагонот е со ознака РИЦ или не, односно дали вагонот е способен за меѓународен сообраќај или не...
Edited by zookisk - 22-Jan-2011 at 18:28 |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #100 Posted: 02-Feb-2011 at 00:31 | |
не знам која класа е
кушет вагон кој одеше некаде во правец Прилеп, Битола... инаку на возот со кушет вагонот, имаше и уште еден вагон со купеа, не го сликав и не знам која класа беше, изгледаше прилично ново, како и кушет вагонот Edited by zabegan - 02-Feb-2011 at 00:33 |
||
Post Reply | Page <1 34567 18> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |