build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вагони

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 18>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 15-Sep-2010 at 18:14
Што ги викате шпанци цело време, каталонци се! LOL
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 15-Sep-2010 at 19:21

Llibertat per a Catalunya!!!

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 21-Sep-2010 at 00:03
Vladimir, dali onoj Gosiniot bife-vagon ARm na tvoite fotografii
e vo izvorna boja kakov sto bil i vo JZ ili pak ova boenje
go dobil posle preminuvanjeto vo MZ?
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 21-Sep-2010 at 10:03
Секако, вагонот МЖ ARm пред ренумерацијата бил во онаја зеленкаста боја.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 21-Sep-2010 at 10:12
Znaci vo toa JZ-vreme se bilo zeleno! LOL
Dali postoi nekoja fotografija od JZ-vremeto na ovoj bife-vagon?

Edited by mon - 21-Sep-2010 at 10:12
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 21-Sep-2010 at 11:06
Бифе-вагонот од пред некој ден се наоѓа во Колска во Велес каде ќе му биде извршена комплетна модернизација...
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 21-Sep-2010 at 11:14
super, samo moeto mislenje e, deka malku vagoni se moderniziraat ili renoviraat!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 21-Sep-2010 at 12:11
Originally posted by mon

Znaci vo toa JZ-vreme se bilo zeleno! LOL
Dali postoi nekoja fotografija od JZ-vremeto na ovoj bife-vagon?

Моментално неможам да пронајдан но отприлике овака изгледал


Фото позајмено од: damir661
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 21-Sep-2010 at 12:26
Originally posted by my Macedonia

super, samo moeto mislenje e, deka malku vagoni se moderniziraat ili renoviraat!

Како велат
Колку пари, толку музика

Но се надевам дека државата ќе одвои повеќе од буџетот за обнова на возниот парк а со тоа и Колска - фабрика за шински возила - Велес ќе застане на нозе.


16-09-2010
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 21-Sep-2010 at 14:47
Не сакам да критикувам нешто али поготово по осамостојувањето на македонија сите големи компании се приватизираа ( сите знаеме како да не навлегуваме во детаљи) а овие малите кои не беа многу профитабилни беа оставени на страна како што е примерот на Колска од Велес, јас верувам дека би можело да успее ако има некој јак човек за менаџирање ,на пр. да воспостави контакти со производители на шински возила а вагоните да се монтираат тука ,или некоја друга варијанта за коорперација.

Ја од секогаш велам дека машинеријата е по цврста и по трајна од електрониката,комбинацијата од овие 2 нешта е екстра по трајно.

А јас тука гледам само машинерија, не знам и не сум информиран дали во колска монтираат клима уреди на вагоните ?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 21-Sep-2010 at 15:26
Митат види, ние сеуште не сме влегле во либерализација на железничкиот сектор. Последен ни остана за трансформација. Под рака со енергетскиот кој сеуште едвај се отплеткува со прерано влезен странски капитал, за разлика на пример од телекомуникацискиот кој детално се расцепка, па се отиде на чиста продажба со дефинирани граници на имот и долгови помеѓу поранешни сектори од иста компанија, а по ново посебни компании. Е тука кај железницата Колска без разлика какво правен статус имала со децении назад, она е дел од железничкиот сектор и допрва треба да се регулираат односите со МЖ-Т и со новите субјекти што би влегле, како и допрва да се бара можен стратешки капитал па фабрикава да функционира како погон на некоја од странски компании за производство и оддржување на шински возила.

Се додека фабриката се надева на по некоја инјекција, некој бејбиситинг од владата ништо не правиме со таа фабрика. Така нема да мрдне од дното.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 21-Sep-2010 at 15:34

Сите знаеме тие претприатиа во каква состојба се оставени во овие 20-тина години, па да дојде и волшебник не ќе може ама баш ништо да направи.

За Колска да може да земе некоја работа од надвор прво ќе треба дебело да се модернизира па потоа да конкурира за такви соработки.

А како велиш спрегата електроника-механика бар за вагони не е некој баук така да брзо може да навлезе, но повторно во прашање се парите. Денес на пазарот има специализирани клими за железница кој се монтираат не повеќе од еден час.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 21-Sep-2010 at 15:42
Може многу едноставно да се реши ова. Низ Америка има централно ладење во многу градови, со пуштање на некој антифриз ли е што ли течност оладена до минус неколку десетици степени низ парно. Барем ова знам од луѓе од прва рака што им фаќало парчиња мраз по разладните делови како што фаќа стар фрижидер. Треба да има само нешто што ќе дува да го врти воздухот низ разладното тело во случајов парното во купето. Колку ова може да се направи во барем една две локомотиви, па преку лето наместо парно да се пушти низ истата инсталација вакво нешто?

Edited by lslcrew - 21-Sep-2010 at 15:44
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 21-Sep-2010 at 17:44

Некој од типовите кој се на нашите лок.





А постојат електрицни за секој вагон посебно, така да нема што да измислуваме.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 11-Oct-2010 at 11:09
Првите 20-тина товарни вагони од вкупно 36 за МЖ-Транспорт од фабриката Гоша-С.Паланка се готови и се упатени кон Скопје, барем така пишува на еден од српските форуми за железницаBig%20smile.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 11-Oct-2010 at 15:40
Да, приателот од Паланка ни ја подели оваја вест за новите Regnns вагони, кој највероватно во вторник ќе почне царинењето во Трубарево.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 11-Oct-2010 at 18:18
Конечно и ние да дочекаме нешто арно... Crazy
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 11-Oct-2010 at 22:11
Што е regnns? Марка, ознаки за тип?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 11-Oct-2010 at 22:47
Originally posted by lslcrew

Што е regnns? Марка, ознаки за тип?

Тип на четвороосовинска платформа вагон за превоз на контејнери и паковани терети или терети во парчиња на која не и е потреба заштита од атмосверско влиание.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 11-Oct-2010 at 23:48
Vladimir може некој линк со овие ознаки како идат. За regnns неможам ништо да најдам. Тоа треба да се за овие стандардните контејнери, а на повеќе сајтови нема ваква ознака. Барем на Google ќе извадеше нешто.

http://en.wikipedia.org/wiki/Containerization
http://en.wikipedia.org/wiki/Intermodal_container
http://en.wikipedia.org/wiki/Well_car
http://en.wikipedia.org/wiki/Flatcar#Intermodal_freight_use
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.127 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.