build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вагони

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 18>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 02-Feb-2011 at 00:51
Originally posted by zabegan

не знам која класа е


Пишува помеѓу првиот и вториот прозорец... Big%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 02-Feb-2011 at 08:32
Originally posted by zabegan


не знам која класа е

Порано и без бројката можеше да се препознаат вагоните од која класа се, додека не почна нивната „обнова“.

По бројот на прозори, а со тоа и големината на купеата.
10 + 2 - 1 класа
11 + 2 - 2 класа
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 02-Feb-2011 at 11:34
Originally posted by Danielbtmk

Originally posted by zabegan

не знам која класа е


Пишува помеѓу првиот и вториот прозорец... Big%20smile


Опа, битолскиот воз почна да сообраќа и со три вагони, многу убаво, не знам само како им било на патниците во патничкиов воз.
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 02-Feb-2011 at 20:13
Eve uste eden primer, vozot za Gevgelija IR 3901.


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 02-Feb-2011 at 20:19
Дефинитивно ни фалат патнички вагони, колку имам инфо во Колска - Велес се обновуват одредена количина на истите.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 06-Feb-2011 at 22:50
Тип на вагони кои лично мене воопшто не ми се допаѓаат во внатрешноста ( исто како автобус), но мислам дека овие помалку би се уништувале за разлика од оние со купиња бидејќи сите патници се на отворено а не посебно па секој  да прави што сака (и лошо и добро)


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 06-Feb-2011 at 23:12
Чекај ова нели е Горбачов?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 06-Feb-2011 at 23:23
Сигурно pimp daddy тапацирот те наведе на тоа Но не, апсолутно нема врска. Сите наши вагони, без исклучок, имаат седишта големи и удобни како кралски трон.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 07-Feb-2011 at 12:34
Originally posted by Danielbtmk

Тип на вагони кои лично мене воопшто не ми се допаѓаат во внатрешноста ( исто како автобус), но мислам дека овие помалку би се уништувале за разлика од оние со купиња бидејќи сите патници се на отворено а не посебно па секој  да прави што сака (и лошо и добро)




Daniel vakvata postavenost na sedishtat kako vo avtobus bez kupea e sosema normano za regionalni i regio-ekspresni vozovi koi patuvaat na relacii do 3-4 saat, barem tuka vo Germanija e. Kolku za informacija ICE vagonite se podeleni na dve polovini prvata koja e so kupea, i vtorata koja e so vaka postaveni sedishta.....samo shto se poudobni i od tie vo avion.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 07-Feb-2011 at 13:29
Originally posted by Cloverstack

Чекај ова нели е Горбачов?

Точно, осиромашена варијанта на „Горбачов“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 07-Feb-2011 at 17:51
Ама не на МЖ, така?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 07-Feb-2011 at 18:32
Ова е Беовоз/БГВоз и затоа е разбирливо што е волку сиромашно. Патувањата траат по 15 минути.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 08-Feb-2011 at 15:42
Не разбирам што значи „сиромашно„, зарем треба да има лустери и сомотни завеси? Рационално искористен простор, со минимално оптоварување и основни потреби, би било добро и нашите да добијат слична конфигурација, практични и лесни за одржување...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 08-Feb-2011 at 20:39

Мишко, мора да сум погрешно сватен, сиромашен и осиромашен верувам дека не e исто.

Во оргиналниот „горбачов“ седиштата се далеку поудобни бидејќи се за мегуградски сообраќај за разлика од срската варијанта на градски сообраќај каде се е минималистичко во што можам и да се сложам.

Но ако веќе некој фрлил пари да се комплетно реновира внатрешноста ко ова, реновирањето-дизајнот ме потсетува на `60-тите години - па, погледајте која било внатрешност на старо новите приватни автобуси во Скопје кои се со иста намена па да дискутираме понатаму за дизајнот, материалите, боите ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 08-Feb-2011 at 21:53
Originally posted by micko_v

Не разбирам што значи „сиромашно„, зарем треба да има лустери и сомотни завеси? Рационално искористен простор, со минимално оптоварување и основни потреби, би било добро и нашите да добијат слична конфигурација, практични и лесни за одржување...


Вакви седишта во гарнитурите Горбачов има единствено во Србија, ги користат на Беовоз и на градската железница, но и дел од гарнитурите на српските железници се со вакви седишта. Инаку се имам возено со Горбачов на подолга релација, 3 пати со него до Гевгелија и можам да кажам дека дури и стандардните седишта што се користат кај нас се многу лоши за подолго патување, а камоли овие пластични седишта на сликата. За 3 саати до Гевгелија ќе скапете на седиштето.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 18-Feb-2011 at 21:41
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=88847#88847
Современа железница по европски терк. Вака во наредните 5 години е зацртан планот на Македонски железници кои моментно работат на реновирање на вагоните и купеата во фабриката за шински возила во Велес, но најавуваат осовременување од повисоко ниво. „Не сум задоволен од овој начин на реновирање и од тие причини во наредниот период вагоните ќе ги реновираме, ќе се изгуби купе просторот, ќе бидат океански отворен тип со модерно осветлување и климатизација” - вели директорот на Македонски железници Оливер Деркоски.


Ивав среќа да го погледам самиот почеток на преправката на новиот тип на океан вагони, за кој сесрдно се залагам бидејќи далеку е поевтино да се модернизира отворен него затворен (купе) вагон, а и за наша потреба идеален тип на вагони.
Останува да се надевам дека и дизајнерски ќе биде на ниво.

Edited by Cloverstack - 19-Feb-2011 at 16:25
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 19-Feb-2011 at 01:13
Се надевам дека во скоро време ќе имаме и некоја фотка за тоа како се одвиваат работите во реновираните вагони.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 19-Feb-2011 at 01:29
Originally posted by Vladimir P

Ивав среќа да го погледам самиот почеток на преправката на новиот тип на океан вагони, за кој сесрдно се залагам бидејќи далеку е поевтино да се модернизира отворен него затворен (купе) вагон, а и за наша потреба идеален тип на вагони.
Останува да се надевам дека и дизајнерски ќе биде на ниво.


Редовно се возам во Германија со регионални возови и досега немам видене воз со затворен тип на купе. Дури поновите што се меѓуградски линии целосно се отворени што во голема мера влијае на пристапноста и прегледноста. Ова ме наводи на заклучок дека во Германија веќе одамна е напуштен концептот на затворени купеа.


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 19-Feb-2011 at 11:06
Originally posted by Vladimir P

Ивав среќа да го погледам самиот почеток на преправката на новиот тип на океан вагони, за кој сесрдно се залагам бидејќи далеку е поевтино да се модернизира отворен него затворен (купе) вагон, а и за наша потреба идеален тип на вагони.
Останува да се надевам дека и дизајнерски ќе биде на ниво.


Владимир, прекрасни вести ни носиш. Имам неколку прашања за тебе во врска со вагоните?

1. Дали преправката на вагоните се врши на патничките вагони или дел од дотраените кушет и спални вагони се преправаат во патнички? Ме интересира твоето мислење, имаме премногу кушет и спални вагони во депо Лисиче кои не се употребуваат и кои со рушење на преградите би можеле да се пренаменат во патнички вагони, така би се зголемил бројот на патнички вагони. Дали е ова изводливо?

2. Дали со преправката на вагоните конечно може да очекуваме и посебен простор за велосипеди во вагонот, бидејќи тоа е практика насекаде во светот?

3. Дали новите вагони ќе бидат климатизирани и со вакум-тоалети или на почеток ќе се оди со само со преправката на вагоните?

4. Каква е состојбата во Колска - Велес, има ли некои патнички вагони кои се при крај со модернизација и особено ме интересира до каде е работата со Шпанецот 712-109/110?

Се надевам дека немам премногу прашањаLOL
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 19-Feb-2011 at 19:24
Originally posted by BOJAN

Владимир, прекрасни вести ни носиш. Имам неколку прашања за тебе во врска со вагоните?

1. Дали преправката на вагоните се врши на патничките вагони или дел од дотраените кушет и спални вагони се преправаат во патнички? Ме интересира твоето мислење, имаме премногу кушет и спални вагони во депо Лисиче кои не се употребуваат и кои со рушење на преградите би можеле да се пренаменат во патнички вагони, така би се зголемил бројот на патнички вагони. Дали е ова изводливо?

Првиот вагон со нова концепција е еден патнички вагон кој веќе беше во Колска за ремонт со истечен рок на ремонт, но понатаму најповеќе ќе се користат кушетите и спалните за модернизација.

Originally posted by BOJAN

2. Дали со преправката на вагоните конечно може да очекуваме и посебен простор за велосипеди во вагонот, бидејќи тоа е практика насекаде во светот?

Верувам, по испагањето на првиот ќе се направат повеќе варианти на истиот тип - отворен вагон.

Originally posted by BOJAN

3. Дали новите вагони ќе бидат климатизирани и со вакум-тоалети или на почеток ќе се оди со само со преправката на вагоните?

Неможам да потвртам со точност, но мислам, додека се усвои стандард - типизирање на оваја преправка, првиот вагон - прототипот ќе биде без овие додатоци, а по негово поштање ќе се анализира и дополнува.

Originally posted by BOJAN

4. Каква е состојбата во Колска - Велес, има ли некои патнички вагони кои се при крај со модернизација и особено ме интересира до каде е работата со Шпанецот 712-109/110?

Моментално забележав во финиширање 3 патнички вагона. За жал шпанецот МЖ 712-109/110 во кој се веќе вградени потполно нови мотори можда ќе почека.


16-02-2011

Се радувам што се смени размислувањето во МЖ Транспорт и почнаа да дуваат некој нови ветрови.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.227 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.