Вагони |
Post Reply | Page <1 45678 18> |
Author | ||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #101 Posted: 02-Feb-2011 at 00:51 | |||
Пишува помеѓу првиот и вториот прозорец... |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #102 Posted: 02-Feb-2011 at 08:32 | |||
Порано и без бројката можеше да се препознаат вагоните од која класа се, додека не почна нивната „обнова“. По бројот на прозори, а со тоа и големината на купеата. 10 + 2 - 1 класа 11 + 2 - 2 класа |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #103 Posted: 02-Feb-2011 at 11:34 | |||
Опа, битолскиот воз почна да сообраќа и со три вагони, многу убаво, не знам само како им било на патниците во патничкиов воз. |
||||
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #104 Posted: 02-Feb-2011 at 20:13 | |||
Eve uste eden primer, vozot za Gevgelija IR 3901.
|
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #105 Posted: 02-Feb-2011 at 20:19 | |||
Дефинитивно ни фалат патнички вагони, колку имам инфо во Колска - Велес се обновуват одредена количина на истите.
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #106 Posted: 06-Feb-2011 at 22:50 | |||
Тип на вагони кои лично мене воопшто не ми се допаѓаат во внатрешноста ( исто како автобус), но мислам дека овие помалку би се уништувале за разлика од оние со купиња бидејќи сите патници се на отворено а не посебно па секој да прави што сака (и лошо и добро)
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #107 Posted: 06-Feb-2011 at 23:12 | |||
Чекај ова нели е Горбачов?
|
||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #108 Posted: 06-Feb-2011 at 23:23 | |||
Сигурно pimp daddy тапацирот те наведе на тоа Но не, апсолутно нема врска. Сите наши вагони, без исклучок, имаат седишта големи и удобни како кралски трон.
|
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #109 Posted: 07-Feb-2011 at 12:34 | |||
Daniel vakvata postavenost na sedishtat kako vo avtobus bez kupea e sosema normano za regionalni i regio-ekspresni vozovi koi patuvaat na relacii do 3-4 saat, barem tuka vo Germanija e. Kolku za informacija ICE vagonite se podeleni na dve polovini prvata koja e so kupea, i vtorata koja e so vaka postaveni sedishta.....samo shto se poudobni i od tie vo avion. |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #110 Posted: 07-Feb-2011 at 13:29 | |||
Точно, осиромашена варијанта на „Горбачов“ |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #111 Posted: 07-Feb-2011 at 17:51 | |||
Ама не на МЖ, така?
|
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #112 Posted: 07-Feb-2011 at 18:32 | |||
Ова е Беовоз/БГВоз и затоа е разбирливо што е волку сиромашно. Патувањата траат по 15 минути.
|
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #113 Posted: 08-Feb-2011 at 15:42 | |||
Не разбирам што значи „сиромашно„, зарем треба да има лустери и сомотни завеси? Рационално искористен простор, со минимално оптоварување и основни потреби, би било добро и нашите да добијат слична конфигурација, практични и лесни за одржување...
|
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #114 Posted: 08-Feb-2011 at 20:39 | |||
Мишко, мора да сум погрешно сватен, сиромашен и осиромашен верувам дека не e исто. Во оргиналниот „горбачов“ седиштата се далеку поудобни бидејќи се за мегуградски сообраќај за разлика од срската варијанта на градски сообраќај каде се е минималистичко во што можам и да се сложам. Но ако веќе некој фрлил пари да се комплетно реновира внатрешноста ко ова, реновирањето-дизајнот ме потсетува на `60-тите години - па, погледајте која било внатрешност на старо новите приватни автобуси во Скопје кои се со иста намена па да дискутираме понатаму за дизајнот, материалите, боите .... |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #115 Posted: 08-Feb-2011 at 21:53 | |||
Вакви седишта во гарнитурите Горбачов има единствено во Србија, ги користат на Беовоз и на градската железница, но и дел од гарнитурите на српските железници се со вакви седишта. Инаку се имам возено со Горбачов на подолга релација, 3 пати со него до Гевгелија и можам да кажам дека дури и стандардните седишта што се користат кај нас се многу лоши за подолго патување, а камоли овие пластични седишта на сликата. За 3 саати до Гевгелија ќе скапете на седиштето. |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #116 Posted: 18-Feb-2011 at 21:41 | |||
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=88847#88847
Ивав среќа да го погледам самиот почеток на преправката на новиот тип на океан вагони, за кој сесрдно се залагам бидејќи далеку е поевтино да се модернизира отворен него затворен (купе) вагон, а и за наша потреба идеален тип на вагони. Останува да се надевам дека и дизајнерски ќе биде на ниво. Edited by Cloverstack - 19-Feb-2011 at 16:25 |
||||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #117 Posted: 19-Feb-2011 at 01:13 | |||
Се надевам дека во скоро време ќе имаме и некоја фотка за тоа како се одвиваат работите во реновираните вагони.
|
||||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #118 Posted: 19-Feb-2011 at 01:29 | |||
Редовно се возам во Германија со регионални возови и досега немам видене воз со затворен тип на купе. Дури поновите што се меѓуградски линии целосно се отворени што во голема мера влијае на пристапноста и прегледноста. Ова ме наводи на заклучок дека во Германија веќе одамна е напуштен концептот на затворени купеа. |
||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #119 Posted: 19-Feb-2011 at 11:06 | |||
Владимир, прекрасни вести ни носиш. Имам неколку прашања за тебе во врска со вагоните? 1. Дали преправката на вагоните се врши на патничките вагони или дел од дотраените кушет и спални вагони се преправаат во патнички? Ме интересира твоето мислење, имаме премногу кушет и спални вагони во депо Лисиче кои не се употребуваат и кои со рушење на преградите би можеле да се пренаменат во патнички вагони, така би се зголемил бројот на патнички вагони. Дали е ова изводливо? 2. Дали со преправката на вагоните конечно може да очекуваме и посебен простор за велосипеди во вагонот, бидејќи тоа е практика насекаде во светот? 3. Дали новите вагони ќе бидат климатизирани и со вакум-тоалети или на почеток ќе се оди со само со преправката на вагоните? 4. Каква е состојбата во Колска - Велес, има ли некои патнички вагони кои се при крај со модернизација и особено ме интересира до каде е работата со Шпанецот 712-109/110? Се надевам дека немам премногу прашања |
||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #120 Posted: 19-Feb-2011 at 19:24 | |||
Првиот вагон со нова концепција е еден патнички вагон кој веќе беше во Колска за ремонт со истечен рок на ремонт, но понатаму најповеќе ќе се користат кушетите и спалните за модернизација.
Верувам, по испагањето на првиот ќе се направат повеќе варианти на истиот тип - отворен вагон.
Неможам да потвртам со точност, но мислам, додека се усвои стандард - типизирање на оваја преправка, првиот вагон - прототипот ќе биде без овие додатоци, а по негово поштање ќе се анализира и дополнува.
Моментално забележав во финиширање 3 патнички вагона. За жал шпанецот МЖ 712-109/110 во кој се веќе вградени потполно нови мотори можда ќе почека. 16-02-2011 Се радувам што се смени размислувањето во МЖ Транспорт и почнаа да дуваат некој нови ветрови. |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
Post Reply | Page <1 45678 18> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |