build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 17-Oct-2010 at 01:31
Единтвен начин за тунелирање со машини, би бил овој... 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 17-Oct-2010 at 02:51
Фосил, ни јас не можам да се сетам на пример каде вакви машини се користеле за булевари и автопатишта. Еве и од соседството, Албанците само што избушија речиси 6km автопатски тунел (две цефки) и користеа други методи. Пред тоа Хрватите ги избушија тунелите Мала Капела и Свети Рок исто речиси 6km без вакви машини. Пред тоа Караванке помеѓу Словенија и Австрија... Демир Капија ниту ќе биде особено долг, а чисто вака лаички би рекол дека чиста карпа и не е баш поволен материјал за бушење со ваква машина... За јужен булевар секако не би ни требала, бидејќи тој тунел е создаден за dig&cover. Сигурно би имала примена за некои наши проекти, ама мислам не толку широка како што велиш.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 17-Oct-2010 at 09:52

епа тогаш сум во грешка.... добро, најверојатно ме "запали", па затоа сакав да кажам дека ни е потребна.....

како и да е, во скоро време да имаме пробиени тунели за проектите кои се во план.....

тунел... чудно влијание...

Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 30-Oct-2010 at 15:13
Изградба на линија 2 на софиското метро, слики на Tego од SSC:

















Извор.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 30-Oct-2010 at 15:26

Што можам друго да кажам освен Браво за Софија.... Одлично е....

Корзис... ме интересира... каква е земјата која се ископува....?

Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 30-Oct-2010 at 15:37
ТПМ е от типа ЕРВ (ЕРВ означава Earth Pressure Balance) и е специално предназначена за меки почви с високо водно равнище, каквито са почвените условия в София.


Извор.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 30-Oct-2010 at 15:44
Неверојатно! Роковите се запазуваат, а самите градилишта изгледаат многу чисти и спастрени. Во 2012, кога Софија ќе има веќе 27 станици на подземната железница, животот во градот мислам дека корено ќе се промени. Веќе нема да станува збор за мала мрежа (каква несомнено е денеска) туку за еден оформен систем, кој би транспортиртал околу половина милион луѓе дневно.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 723
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 30-Oct-2010 at 16:28

dali moze nekolku zborovi za toa kako se finasira izgradbata na metroto, dali e stranska investicija, kredit ili dr? Kolku linii ke ima i koj e rokot za pustanje vo upotreba?


Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 30-Oct-2010 at 18:34
Карта:



Извор.

Финансирањето на сега градениот дел од линија 2 (од "Ломско шосе" до "Џејмс Баучер") е главно од Европскиот фонд за регионален развој (Оперативна програма "Транспорт"), рокот е 2012 година.
Back to Top
macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Feb-2008
Location: Lerinsko
Online Status: Offline
Posts: 751
  Quote macedonia Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 30-Oct-2010 at 20:22
Also a new metro system is being constructed in Solun. Here are some recent photos:




Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 02-Nov-2010 at 15:00
Metropoliten orders 18 new trains for the Sofia metro system

The municipal company Metropoliten has requested the supply of 18 new trains for the Sofia metro system, which need to be delivered and put into service in 2012, Bulgarian media reported on November 2 2010.

The trains will service the second metro line which is currently under construction, running from Obelya to St Naum, and eventually to Hladilnika (projected) as well as the final segment of the old line spanning from Tsarigradsko Chaussee to the southeastern borough of Mladost.

The total investment has not been specified. The only parameters made available are that Metropoliten must be able to secure a train for no more than 10.8 million leva (5.5 mln euro) each, excluding VAT. Accordingly, Metropoliten will have a total of about 194.4 million leva (100 mln. euro) made available to spend on trains, money provided under the operative programme Transport.

Companies willing to bid for the order may apply by December 20 2010. In order to have their applications considered, the firms concerned must have executed at least two such orders with similar technical parameters in the past three years. They should also be able to supply recommendations from previous clients and have had no fewer than 300 metro carriages manufactured for the period 2007-2009,

Dnevnik daily reported.

-----------------------------------------------

Сите големи играчи(Bombardier, Alstom, Siemens) имаат модели, кои влегуват во ценовата рамка на тендерот. Да се надеваме дека ке видиме и по-убави тренове од сегашните Русичи. Cheers


Edited by pavche - 02-Nov-2010 at 15:04
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 08-Nov-2010 at 11:47
Следува опширен еден апдејт од изградбата на МЕТРОПОЛИТЕН СОФИЈА, за месеците октомври-ноември, по скоро целата должина на трасата на изградба:

Прво би започнал со нефиналните рендери на 3 станици долж линијата 2. Треба да се нагласи праксата дека рендерите на јавните претпријатија се релативно слаби и дека лошите рендери за МД1 сепак се претворија во убави станици, иако многумина (вклучително и јас) не го кријат разочарувањето од тоа како ќе изгледаат овие станици, на клучните места во градот.

МС Банишора (МС 2-9 Бул. "Княгиня Мария Луиза"):







МС Централна Гара (МС 2-8):









МС Лавов Мост (МС 2-7 Лъвов мост):







*** Рендерите беа презентирани од страна на Tego, SSC.

Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 11:50
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 08-Nov-2010 at 11:56
Започнуваме од сегашниот терминус на МД1, односно надземната станица Обелја, од која ќе породолжува МД2 на ескада кон бул. Ломско Шосе:

Поглед кон станицата и ископните работи:



Дел од ескадата кон Ломско Шосе:






Станицата Ломско Шосе (МС 2-13):



Од следната станица, Бели Дунав (МС 2-12), за жал немам свежи слики, така што продолжуваме под бул. Ломско Шосе и наидуваме до станицата Надежда (МС 2-11), во истоимената населба:









*** Сликите се дело на witch_honor од ССЦ.

Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 11:57
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 08-Nov-2010 at 12:02
Следна станица по движението на МД 2 е Хан Кубрат (МС 2-10):





Станицата Банишора, поглед кон идниот влез. Забележете, станува збор за доста длабок влез:



Повторно за жал свежи слики од отсекот Банишора-Централна Гара- Лавов Мост немам. Но, има малку слики од трансферната станица под Сердика (МС 2-6 Света Неделја, Сердика 2 или Средец) каде се вршат и големи археолошки истражувања и конзервирања:







*** Сликите се дело на witch_honor, ССЦ.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 08-Nov-2010 at 12:10
Метрото по станицата Сердика 2/Света Неделја поминува под бул. Витоша и пристигнува до паркот на НДК и соодветната станица, минувајќи под познатата и оптоварена раскрсница помеѓу булеварите Витоша и Патриарх Евтимиј, популарно наречена Аптеката. Еве малку слики од таму. Забележете колку брзо се работи, имајќи в предвид дека овој сегмент беше затворен само пред неколку месеци:







За крај ноќни слики од работата по продолжувањето на МД 1. Станицата е Цариградско Шосе (МД 1-19), каде и ќе се наоѓа подземен паркинг за 1600 возила:









*** Сликите се на brank и mandjasgrozde, од ССЦ.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 08-Nov-2010 at 15:59
Originally posted by Andrej_LJ


Повторно за жал свежи слики од отсекот Банишора-Централна Гара- Лавов Мост немам.


Еве да го дополнjа убавиот репортаж

Банишора(преминаване на TBM-от през неjа)










Лавов Мост:







извор: Tego (SSC)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 05-Dec-2010 at 15:16
МЕТРО БУКУРЕШТ (Metroul Bucureşti)

Букурешт е главниот град на Романија, со популација од околу 2,3 милиони и се наоѓа во јужниот дел на земјата. Метрото во Букурешт е отворено во далечната 1979 година и на него се гледа како врвно достигнување и доказ за правилното владеење на комунизмот и Чаушеску. Метрото во следната деценија (1980-1990) доживува експлозивен раст на својата мрежа и искористеност, така што до падот на комунизмот, Букурешт има 41 станица. Во времето на транзицијата метрото е ставено на заден план, при што следното проширување на мрежата се слушува во 2000 и 2008 година, со по 3 односно 4 станици соодветно. Сегашната должина на системот е 67 километри и им 48 станици, распределени на 4 метро линии. Самото метро е можеби најнеубавото и темното во цела Европа (барем според мене), но како што имаме неколку пати нагласено, главниот епитет и цел на метрото е функционалност и транспорт, а не толку дизајн (особено во вакви небогати држави како нашите). Во моментов се работи на отсек долг 3 километри и 3 станици, по линијата М4, кој треба да го сврзе квартот Ларомет со главната железничка станица на градот - Гара де Норд. Овој сегмент треба да се отвори во првата половина на 2011 година.


* Линијата М5 е предвидена да се гради од 2011 до 2016 година
** Линијата 41 е метро-трам
*** Прекинатиот дел на линијата М4 е во изградба кон Ларомет


Но, на букурештаните, исто како на софијанците, ситуацијата одамна го надмина критичното ниво и затоа веднаш во 2011 година ќе се започне со изградбата на многу голем отсек од сосема нова метро линија, М5. Таа треба да ги поврзе центарот на градот (како плоштадите Ероилор и Университати, каде минуваат другите метро диаметри), со големата населба Друмул Табереи , на југо-запад од градот. Линијата треба да биде долга 9 километри и на неа ќе има 14 нови станици, изградбата треба да започне во 2011 година и линијата да биде оперативна 5 години подоцна. Во склоп на проектов, треба да се нарачаат и 21 нови воза, за потребите на новата линија. Финансиите се обезбедени од страна на ЕБОР во размер од 395 милиони евра, како и од владата 800 милиони евра.

Друмул Табереи, еден од најгусто населените квартови на Букурешт:








Инаку, Букурешт, освен со добра развиена метро и трам мрежа, може да се пофали и дека има 3 линии на лесно метро, меѓу кои најискористена и најразвиена (во смисол најмногу наликува на метро-трам) е линијата Т41.



Скоро реконструираниот Пасажул Обор:



Букурешт во далечен план треба да има најмалку 6 линии, при што за приоритетна се смета изградбата на М6 која ќе оди до најголемиот аеродром на Букурешт - Отопени. Отопени е цел град, каде живеат и особено работат многу луѓе.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 10-Dec-2010 at 13:08
Неколко новини околу изградбата на метрото во Софиjа.


1.

„Адвал” ще строи до ЦУМ най-широкия тунел в Европа

Метростанция 8 слиза 22 метра под земята заради археологически находки







слики од foto.stroitelstvo.info/


Радостина Маркова

Археологическите находки в центъра на София ще превърнат бъдещата метростанция № 8 в уникален проект. Станцията ще бъде изградена под бул. „Мария Луиза" в района на джамията и ЦУМ и е част от втория диаметър, който свързва жк „Надежда" и квартал „Лозенец". За да бъдат запазени руините, станцията ще бъде строена изцяло по тунелен способ и ще минава под тях, слизайки на 22 м под земята. Това я превръща в най-широкия тунел в Европа със сечение от цели 258 кв. м и дължина близо 110 м. За сравнение сечението на стандартен магистрален тунел е около 115 кв. м.

Уникално по принуда

„Тази метростанция ще е уникална по принуда. За да запазят находките, проектантите 4 пъти променяха проекта", обясни главният архитект на София Петър Диков при освещаването на обекта. Заради предположенията за наличие на археологически останки още преди строителството с помощта на георадар е направено триизмерно изображение на подземните пластове. При разкривана на останките изпълнителите на тази част от метрото - дружествата „Адвал" и „Стройинжект",са сигнализирали столичната компания „Метрополитен" и Министерството на културата. Находките от XVIII-XIX век, които са били в горния пласт, са изнесени от обекта, а в момента се работи по разкриването на римската археология. Наличието на останки от тези времена , е и причината да отпадне първоначално планираният подземен паркинг от страната на ЦУМ, обясни проф. Божидар Божинов, чийто екип е работил по проектирането.

Проектът

Освен заради археологията районът около ЦУМ е ключов и по друга причина - там се пресичат първи и втори диаметър на метрото. Връзката ще стане при съществуващия подлез, от който ще има подходи към метростанция 7 от първи диаметър и метростанция 8 от втори. Едната връзка вече съществува, а за да се изгради другата, ще бъде съборена северната стена на подлеза. Плановете са това да стане още преди Нова година.

Самото прокопаване на метростанция 8 ще стане по австрийски метод, по който дружеството „Адвал" е изпълнило над 100 км тунел в Германия, Испания и Гърция, съобщи . изпълнителният директор на групата „Евро Алианс" Валентин Трашлиев. Част от нея са двете дружества, изпълняващи тази част от метрото.

Плановете са през март основните работи по тунела да приключат и той да е готов да посрещне щитовата машина, която прокопава участъка от жк „Надежда" до бул. „Патриарх Евтимий". При метростанция 8 машината ще мине по специални релси и ще продължи тунела под бул. „Витоша".

Целият втори диаметър трябва да е готов до септември 2012 г.

10.12.2010 г., вестник "Пари", стр. 12




2.

Завършен е тунелът на бул. „Черни връх" при хотел „Хемус"

08.12.2010 / 13:30 - citybuild.bg

Той е с дължина 718 метра и се намира между метростанция 10 (до хотел „Хемус") и метростанция 11 (до Кемпински Хотел Зографски).



Независимо от сложната геология, предизвикана от високи подземни води и неустойчиви пясъци, пробивът е завършен с високо качество и в договорените срокове, съобщават от Българската асоциация за геотехническо и тунелно строителство (БАГТС).



Завършването на тунела от този участък на втори метродиаметър е голяма крачка за разрешаване на сложната транспортна обстановка на кръстовището на бул. „Черни връх" и бул. „Арсеналски", казват от БАГТС.


Това е вторият от петте тунела, които дружество „Адвал" строи през 2010 и 2011 година. Строително акционерното дружество е част от строителната група Евро Алианс Инженеринг.


Cheers
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 13-Dec-2010 at 00:43
Здраво,

Ево мало аутобуса из Београда. Надам се да ме разумете ако будем писао српски?

У Београду Јавни градиски превоз обавља ГСП Београд, Ласта и приватни превозници. Одавно постоји Интегрисани Тарифни Систем (ИСТ), тако да једна карта важи свуда. Карта се купује на киосцима, а уколико је купите код шофера 2 пута је скупља.

Возни парк ГСП-а махом сачињавају аутобуси домаћег произвођача Икарбус. Од осталих ту су ФАПови и Мерцедеси. Постоји и један стари Санос из осамдесетих година. Приватни превозници имају шареници возни парк, тако да се појављује и Санос. Редовна возила приватника нису старија од 2004-2005. године, због тендера.

За почетак аутобуси:

Икарбус ИК-103


и Ластин


Икарбус ИК-201


Икарбус ИК-112Н



Икарбус ИК-112А


Икарбус ИК-218А


МАН, донација Јапана


Ластин дабл-декер на градској линији 15


Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 13-Dec-2010 at 00:49
Тролејбуси у Београду. Доскоро тролејбусни парк Београда су сачињавали стари руски тролејбуси ЗиУ-9. Најстарији модел је из 1979. године и изгледају овако


Ове године Београд је наручуо 83 тролејбуса од белоруског произвођача, који ће заменити све тролејбусе старије од 2000. године.

Нови тролејбус



Тролејбус куљен од истог произвођача само 2005.



и зглобни
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.