Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 910111213 23> |
Author | |
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #201 Posted: 13-Dec-2010 at 01:01 |
Трамваји
Осамдесетих година, када се имало доста новца, Београд је исекао све старе трамваје и заменио их новим. Ти стари трамваји су могли и данас да возе, као што то раде у Загребу. Модел за који се Београд одлучио је чехословачки ЧКД-КТ4, познат под именом Катица У то време је купљено 200 и касније 1997. још 20 оваквих. Модел је примарно направљен за Берлин где и данас масовно вози. Возило је направљено да ради у тандему, тј. спојено. Тада и други трамвај контролише шофер из првог Касније нам Базел поклања још тридесетак трамваја, под условом да их оставимо обојене у зелено. У пролеће треба да стигне први од 30 поручених трамваја од фирме CAF из Шпаније, модел би требао изгледати овако: http://www.caf.net/ingles/productos/proyecto.php?cod=4&id=635&sec=desc |
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #202 Posted: 13-Dec-2010 at 01:16 |
На крају Београд нема метро, иако му је јако потребан. Тренутно се разматрају планови, тако да би изградња прве линије требала почети 2012. године.
Иако без метроа Београд већ дуже време има подземну железницу. Од септембра је пушта у рад градска железница БГ:ВОЗ, која ће се од нове године још продужити. Саобраћа на 15 минута у шпицевима. Мапа Ремонтоване гарнитуре РВР 412/416,оваке имају и Македонске железнице Мислим да је ово друга по дубини станица у Европи, можда и свету. Кажу да има на простору бибшег СССР-а само дубља. Ово је друга подземна станица Карађорђев парк Београд центар /Прокоп/ Edited by Александар - 13-Dec-2010 at 01:23 |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #203 Posted: 13-Dec-2010 at 10:01 |
Супер претставување Александар |
|
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #204 Posted: 13-Dec-2010 at 13:30 |
Прв пат гледам слики од подземнава железница во Белград,интересно.
Трамваите од Базел изгледаат доста лошо,но ќе чекаме слики кога ќе пристигнат новите шпанци Edited by ovaj_stariov - 13-Dec-2010 at 15:56 |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #205 Posted: 13-Dec-2010 at 14:42 |
Александар, си заборавил да спомнеш, втората најдлабока станица се вика „Вуков споменик“ нели?
Неколку прашања на кои се надевам имаш одговори: - колку гарнитури РВР 412/416 се користат за „Беовоз“? - дали РВР 412/416 гарнитури во Србија се користат и во редовниот железнички сообраќај? - колкава е ширината на трамваите кои се моментално во употреба во Белград? - колкава е ширината на новите шпански трамваи? - која е цената на шпанските трамваи? - што се случува со „Прокоп“? И те молам, може ли да постираш фотки од старите трамваи кои биле исфрлени од употреба во 80-те Edited by Cloverstack - 13-Dec-2010 at 14:42 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #206 Posted: 13-Dec-2010 at 18:12 |
Навистина убава репортажа, супер концизна и корисна.
- За автобусите, навистина оптички подобри од нашите, само не ми се допаѓа што на некои дисплеи пишува на кирилица, а на некои на латиница (впрочем генерално во српскиот јазик не ми се допаѓа таа шареноликост, но сепак... ). Гледам дека на тие од белоруско производство има кирилица, а сите други латиница - За трамваите немам многу што да кажам, какви и да се, мислам дека вршат работа и значително помагаат. Сепак нови трамваи нема да наштетат - Ремонтот на горбачовите е навистина eye appealing, и надворешно и внатрешно. Мало разјаснување за Cloverstack (мене не ми беше јасно додека не прочитав на Википедија), BG:VOZ и Beovoz не се истата работа. BG:VOZ е нешто како пренатална/воведна фаза на метро системот, додека Beovoz е приградска железница. Еве нешто повеќе за најдлабоката станица Вуков cпоменик: http://www.energoprojekt.co.rs/index.php?pageid=95 Edited by гитардемон - 13-Dec-2010 at 18:13 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #207 Posted: 13-Dec-2010 at 20:43 |
Пишува на сајтот на Енергопроект дека Вуков споменик е длабока "само" 40 метри. Адмиралскаја во Санкт Петерсбург е најдлабоката станица во Европа, со своите внушителни 102 метри. Скоро секоја станица од системите градени во Источна Европа пред падот на комунизмот е градена доста длабоко, под 40 метри. Сепак има ли пиричина Вуков споменик да е 40 метри (кога веројатно може да е 10) или просто го следеле трендот што бил популарен тоа време (знам дека станицава е отворена во времето на Милошевич, но кога е проектирана?).
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #208 Posted: 14-Dec-2010 at 00:08 |
Хвала вам
Да, Вуков споменик, нисам сигуран за дубину, али тако сам прочитао и било је изјављено на отварању. Као што је члан испред навео БГ:Воз је настао у септембру и то је посебан вид градског превоза. Град Београд је узео и ремонтовао 9 гарнитура РВР 412/416, тако да сада то они држе, док Беовоз, приградску држи Железнице Србије. РВР 412/416 се још користе и за регионални саобраћај (за Нови Сад, Шид,Пријепоље, Ваљево), али не још дуго, јер ће ускоро купити нове возове за ту сврху. Као што се види 412/416 је претрпео малу реорганизацију путничког салона за потребе градске железнице, седишта, држачи итд. ЧКД-КТ4 трамвај је широк 2200мм, док ће нови КАФ бити 2300мм. Цена модела за Београд, дугог 33м је 2.1 милион евра. Прокоп, током лета су само поставили нове колосеке. Како чујем одобрен је кредит од Русије за реконструкцију пруге Београд - Бар (која по оцени Националне Географије спада у 10 најлепшиг пруга Европе ), и београдског чвора што би требало да укључи изградњу ж. станице ”Београд центар - Прокоп”. Ево и сличица старих трамваја. Београд је електрични трамвај убео међу првим градовима у Европи 1984. године. Од фотографија ћу поставити оне после 2. Светског рата: Бреда 2, један од трамваја са најмодернијом опремом и PCC акцелератором. PCC 7000 PCC II (иначе амерички трамвај, само направљен у Белгији) Први примерак америчког трамваја напревљеног у Европи је био у Београду, белгијанци су били шокирани када су сазнали да га сечемо и шаљемо у старо гвожђе па су откупили и вратили назад за музеј Bреда 5300 Ђуро Ђаковић 101 Ћуро Ћаковић ТМК-1Б (”Бик”), исечени у перфектном стању Дебели ЧеКаДејци (ЧКД-Т4) И онда сви исечени и замењеним ЧКД-КТ4 тј. Катицама Деведесетих тако запуштене, веома је чудно како су уопште преживеле Онда је уследио ремонт само 30 комада 2001. Ево швајцарца изблица и унутрашњост Предвиђено је да се до 2012. све ремонтоју. Задња серија ових трамваја је купљена 1998. године и ово се са оригинал бојама: Последња ремонтована је добила нову колор шему Слике преузете са http://gspbeograd.iz.rs/forum/viewtopic.php?f=29&t=220&start=30 Edited by Александар - 14-Dec-2010 at 00:11 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #209 Posted: 14-Dec-2010 at 00:39 |
Благодарам за исцрпниот одговор |
|
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #210 Posted: 14-Dec-2010 at 00:41 |
Молим, уколико још нешто устреба ту сам
ГСП и даље заостаје за приватницима. Од приватника се очекује да бус не сме бити старији од 5 година, минимум Еуро3 на прошлом тендеру и да мора да има исправан дисплеј. ГСП не поштује ништа од овог, за њих то не важи и немају свуда дисплеје Најављена је куповина још 250 аутобуса ове године од Икарбуса. Поред њих сви приватници ће заменити возни пакр да би учествовали са новим аутобусима на тендеру крајем 2011. године. Иначе, нема везе што су белоруски аутобуси, јер су дисплеји наши (новатроник). У оним старијим је и електроника наша, то је рађено у кооперацији са Минском. Проблема је било са дисплејима на Саносима, јер не подржавају њљћђ и онда уместо ”Миљаковац” су кодиранли ”Милјаковац” Ни ово Кнјежевац ми није јасно Овај је ок Извор http://autobusi.net/forum/ Edited by Александар - 14-Dec-2010 at 00:43 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #211 Posted: 14-Dec-2010 at 15:45 |
Метрото во Софија започнува нов циклус на изградба. Покрај 13те станици на двете линии кои моментално се во изградба, вчера беше објавено дека кон крајот на 2011 или почетокот на 2012 година започнува изградбата на уште 4 станици, по северниот крак на Линијата 1. Се однесува на продолжување од станицата Цариградски Шосе (моментално во изградба), до Аеродромот на Софија (Терминал 2), преку големиот кварт Дружба. Должината е нешто над 4 километри и на него се планираат 4 станици од кои 2 подземни (Дружба 2 и Дружба 1), како и две надземни (бул. Христофор Колумб и Летиште Софија). Изградбата треба да заврши до 2014 година, кога близу до Аеродромот треба да биде завршен и новиот Национален Стадион.
Изградбата на другите две траси а) Јужниот крак на Линија 1 кон Младост 4 и Бизнис Парк Софија, како и на б) продолжувањето на Линија 2 за две станици кон југ (станицте Никола Вапцаров и Хладилника), кои треба да се градат до 2014/2015 година засега е завиена во информативен мрак. Вчера пак беше пуштен во дејствие новиот воз за Софиското Метро, кој е дел од пратката од 3 нови воза, купени од МетроВагонМаш, од Русија. Другите два воза веќе се во Бугарија и патуваат кон Софија, така што во следните неколку денови се очекува нивното вклучување во сообраќај. Секој воз може да превезува до 1200 патници, вагоните се климатизирани и имаат повеќе врати од претходните. Со овие 3 воза, ќе падне интервалот помеѓу композициите од сегашните 4,5 минути, на 3 минути во шпицовите: |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
JloKyM
Newbiе Joined: 21-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #212 Posted: 21-Dec-2010 at 15:45 |
Ето една много яка снимка на метрото в София
(via http://grifters-org.blogspot.com) |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #213 Posted: 28-Dec-2010 at 20:25 |
Дали може некој да ми одговори дали софиското метро се користи само со новите метро-вагони од Метровагонмаш или во возниот парк има и стари метро-вагони од истиот производител?
|
|
kirildz
Newbiе Joined: 07-Jan-2011 Location: София Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #214 Posted: 07-Jan-2011 at 13:24 |
Бояне, използват се и стари вагони от 1991 година. Всъщност мисля, че почти всички видове вагони на Метровагонмаш са в употребва сега. Виж сайта на производителя за повече информация. http://www.metrowagonmash.ru/vagon.htm
п.п. Само от вагоните 81-717.6/714.6 май че немаме.
Поздрави! Edited by kirildz - 07-Jan-2011 at 13:25 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #215 Posted: 09-Jan-2011 at 01:48 |
Поздрав и благодарам на одговорот. Баш ме интересира во кои градови низ светот ги користат метро-вагоните на Метровагонмаш. Инаку морам да ги пофалам бугарите, имаат понови метро-вагоните од Будимпешта. |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #216 Posted: 09-Jan-2011 at 05:28 |
Вагон метро 81-717/714
Се работи за старите вагони на метрото на Софија и воедно основен модел на метро вагон на СССР, кој се произведува се од 1976 година со многу модификации. Утре кога ќе имам време ќе подобјаснам поподробно, но се користи насекаде во бишиот соц-блок: Баку, Будимпешта, Варшава, Днепропетровск, Јекатеринбург, Јереван, Киев, Минск, Москва, Нижни Новогород, Петроград, Прага, Самара, Софија, Ташкент, Тбилиси и Харкив. Интересното е што поради надалеку прочуениот богат спектар на производи во СССР, сите вагони се доставувале во типичната плава боја, како што е случајот и со Софија. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #217 Posted: 14-Jan-2011 at 16:33 |
Малку нови слики од системите за градски превоз во регионот:
ПЛОВДИВ: БУРГАС: Тролејбуси: БургасБус (компанијата за градски транспорт на градот), ги поздравува своите сограѓани, преку дисплеите на возилата. Оваа идеа се практикува веќе долги години насекаде низ Европа и многу ми се допаѓа. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #218 Posted: 14-Jan-2011 at 16:40 |
СОФИЈА
Автобуси: Автобус TEDOM на новата линија 384, која е третата линија која вози до Аеродромот Софија (покрај веќе постоечките 84 и 284). Оваа нова линија ги носи патниците директно до најблиската метро станица, Младост 1, со што прави врска помеѓу аеродромот и метрополитенот. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #219 Posted: 14-Jan-2011 at 16:42 |
Рекламата на ЛИДЛ одлично се поклопува со новите бои на софискиот градски транспорт (сина и жолта):
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #220 Posted: 14-Jan-2011 at 16:45 |
Трамваи:
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Post Reply | Page <1 910111213 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |