build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 09-Sep-2009 at 00:15
И мал апдејт на одсеците што се градат во моментот. Одиме со Линија 2, одсекот ст. Џејмс Баучер (хотел Кемпински-Зографски) до ст. Књагина Марија Луиза, преду Сердика и центарот на градот. Овој дел кој содржи 7 нови станици треба да се заврши во 2012 година. Еве каде се наоѓа овој дел (на мапата обележан со темно сино):



Изградбата на јужниот крак, кај хотел Хемус:







Изградба на северниот крак, кај Централна Железничка Станица:







Изградба на северниот крак кај 5та градска болица (Надлез Надежда):



И како ќе изгледа трансферната станица Сердика, кај Ларгото во строгиот центар на градот, како и подземниот плоштад (кој содржи ископини од античка Софија, градот Сердика/Средец од каде што и станицата го добила името) во склоп на истата по завршувањето на изградбата во 2012.








Edited by Andrej_LJ - 09-Sep-2009 at 00:19
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 09-Sep-2009 at 00:49
Исто така продолжува изградбата на продолжението на линија 1 во насока Аеродром Софија кое има 2 станици (Младост 3 и Цариградско Шосе). Обележани се со црвена боја на мапата:



Новост е припремањето за изградба на уште 4 станици на северниот крак на линија 2 на Метрото во Софија, кое треба да почне кон крајот на годинава и да заврши во 2012 кога ќе се пушти целата нова линија 2 со 11 станици. Овој дел ќе се гради по методата на отворено копање и по тн. Ново-австриски метод. Одсекот ќе почнува од станицата Банишора (5та Градска болница), до крајната станица на Линија 1, Обелја. Линијата ќе поминува под булеварот Ломско Шосе и на неа че бидат следниве по редослед станици:
1) Хан Кубрат, 2) Надежда, 3) Бели Дунав 4) Ломско Шосе, 5) Обелја.



Веќе започна преместувањето на трамвајните шини од бул. Ломско Шосе, каде што ќе се гради по отворен метод, на бул. Жеков:







Овој дел треба да започне со градба околу крајот на оваа година а рокот на завршување е 24 месеци. Тука се планирани и тн. Парк енд Рајд паркинзи, како и последни станици на приградските и областни линии за северна и западна Софија-Област.
По завршувањето на градбата во 2012, на овие 11 станици и 2те нови станици по линија 1, метрото во Софија ќе има 2 линии со околу 35 километри и 27 станици. Тогаш се очекува да превезува околу 500 000 илјади патници на ден или околу 40% удел во вкупниот превоз на патници во градот и сообраќајно олеснување од околу 30%.  Веднаш потоа ќе се почне со изградба на линија 3 (Књажево-Васил Левски) и продолжување на линијата 1 на север кон Аеродром Софија (4 станици) и кон југ кон Младост4/Бизнис Парк Софија (4 станици). До 2020 година кога треба да заврши целосната изградба на примарната мрежа од 3 линии, Софија ќе има 65 км метро со 63 метро станици. Бројот на превезените патници дневно ќе биде околу 1 150 000. Сегашното темпо на градба е околу 3 мк и 2 станици годишно, со тенденција на нагло забрзување.Некои основни информации за целосната мрежа:

БРОЙ ЛИНИИ (ДИАМЕТРИ)
- 3 бр. /с отклонения на някои от линиите в периферията на града/
ОБЩА ДЪЛЖИНА НА ЛИНИИТЕ
- 65 км с 63 метростанции, в т. ч.:
- ЛИНИЯ 1 /Люлин - Младост/
- 29 км с 23 станции
- ЛИНИЯ 2 / Надежда - Лозенец/
- 17 км с 17 станции
- ЛИНИЯ 3 /
 кв. Княжево – ЦГЧ - кв. Левски/
- 19 км с 23 станции
СРЕДНО РАЗСТОЯНИЕ МЕЖДУ СТАНЦИИТЕ
- 1000 м.
ПРЕВОЗНА СПОСОБНОСТ
- 50 хил. пътника/час
ЕКСПЛОАТАЦИОННА СКОРОСТ
- 90 км/ч
МЕЖДУРЕЛСИЕ
- 1435 мм
ЗАХРАНВАНЕ – С ПРАВ ТОК ЧРЕЗ КОНТАКТНА РЕЛСА
- 825 V
МИНИМАЛЕН ИНТЕРВАЛ НА ДВИЖЕНИЕ
- 90 сек.
БРОЙ ПРЕВОЗВАНИ ПЪТНИЦИ НА ДЕН
- 1.150 млн. пътн. в ден
ДЯЛ В СИСТЕМАТА НА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ
- 68 % /с отклоненията/
СРЕДНО РАЗСТОЯНИЕ МЕЖДУ СТАНЦИИТЕ
- 1000 м.



CheersЧестито да им е, па и ние да си дочекаме некаков разумен, брз и модерен превоз во нашата престолнина.



Edited by Andrej_LJ - 09-Sep-2009 at 00:53
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 09-Sep-2009 at 08:26
Браво Andrej_LJ!
Ако и да живеам во Софиjа много работи ги научих от тебе. Много хубаво си представил метрото и проектите за развоjа му!
Applause
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 09-Sep-2009 at 13:44

Одлична работа со метрото. Секоја чест, па како што кажа Андреј да се надеваме дека и кај нас ќе тргнат од мртва точка работите, па барем некаков посовремен јавен транспорт ќе добиеме во Скопје.

Прашање до модераторите, дали можеби не треба да се отвори посебен подфорум за регионот, па да ги охрабриме и соседите да постираат повеќе слики и податоци од нивните проекти. Веќе имаме солидни неколку нишки за Софиското и Солунсото метро, сообраќајот во Софија и Љубљана, а сигурно нбрзо ќе можеме да ги надополниме и со останатите градови од регионов. На тој начин може форумов да добие и регионален карактер?
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 18-Sep-2009 at 19:08
Браво за нашите источни соседи, навистина убаво излегло Софиското метро, исто така прекрасно презентирано од страна на Андреј!Applause Само се прашувам кога ќе дочекаме некој посериозен проект во Скопје за унапредување на јавниот транспорт, ако се продолжи со ова темпо се плашам дека репер за како треба да изгледа еден град ќе ни станат Приштина и Тирана.

BTW, одличен форум! Долго време барав нешто вакво.Cheers
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 18-Sep-2009 at 19:11


Поздрав Мартин, конечно се реши да пишеш
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 09-Oct-2009 at 13:50

Средно 163 000 се качват в софийското метро дневно


var carousel_1255078698 = new SimpleCarousel('slideshow',{ navigation : { prev : 'material_header_prev', next : 'material_header_next'} }); carousel_1255078698.init();

Средно 163 000 души използват софийското метро на ден само месец след като заработи пълният 18 километров участък от „Младост" до „Обеля".

Ръководителят на „Метрополитен" Стоян Братоев отича почти два пъти увеличение на пътникопотока в този месец.

Той обясни, че е планирано до края на годината тези цифри да са между 140 000 и 150 000 дневно, вече към края на 2010 година пътниците да бъдат 170 000, а през 2011 година - 190 000.
В сравнение с планираното още към днес може да се каже, че дневно близо 20 000 пътника повече от предвиденото се качват на метрото.

Стоян Братоев обясни, че непрекъснато се работи по сигурността на линиите и на трафика.

Вторият лъч на софийското метро ще има отклонение до кв. "Дървеница", а третият лъч, който ще е с "бързи трамваи" ще има отклонение и за кв. "Овча купел".
Това гласуваха днес съветниците от комисията по транспортна инфраструктура на СОС по предложение на "Метрополитен".

Първият лъч ще стига до летище "София", а не както първоначално е прието в далекоперспективен план до "Кремиковци", тъй като е необходимо изграждането на три километрово трасе без никакъв пътнически потенциал, което минава под "мъртвата зона" на летището и под пистите.

От "Метрополитен" АД предлагат при необходимост от транспортна връзка към "Кремиковци" тя да е продължение на третия лъч от бул. "Ботевградско шосе".

Третият лъч на софийското метро няма да има метростанция на пл. "Княз Александър Първи", както първоначално е предвидено, а ще минава от бул. "Ген. Скобелев", по бул. "П. Евтимий" и бул. "В. Левски", където около метростанция "СУ "Св. Климент Охридски" ще има връзка с първия лъч на метрото. Третият лъч ще има и отклонение към "Овча купел", поради повечето живеещи там.

http://news.ibox.bg/news/id_328684083


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 20-Oct-2009 at 18:43
Новите тролејбуси во Стара Загора (6 на број) LAZ 183:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 02-Dec-2009 at 20:55
МЕТРО СОФИЈА НЕОМВРИСКО ИЗВЕСТУВАЊЕ

Има многу новости врзани за овој проект. Првата и најголемата е тоа што среднорочниот план за развој на метрото предвидува 4 линии (кои меѓусебно во голем дел ќе се дублираат, како во Букурешт). На практика тоа пак ќе бидат 3 линии, но заради комплицираноста на Линијата 1 би се вовел различен интервал на возење по 2те маршута  (1А/1 Лозенец-Бизнес Парк Софија   и 1Б/4 Сливница-Аеродром Софија).



Линијата 1 ќе биде продолжена за сметка на Линијата 2, при што сегашната крајна станица Обелја, (која според претхорниот план беше трансферна, односно почетна и крајна станица на линиите 1 и 2, сега ќе биде само транзитна). Линијата 4 ќе настане со продолжување на сегашната линија 1 до кв. Дружба и Аеродром Софија и во голем дел ќе ја дуплира линијата 1. Линијата 2 пак ќе биде продолжена на север до Илијанци и на југ до Хладилника, и ќе минува низ центарот на градот. Сите овие траси ќе бидат тешко/класично метро и се работи по секоја од нив. Линијата 3 (која претстои да биде започната во периодот 2013-2014) сеуште не е одлучено како ќе се гради (дали лесно или тешко метро, надземно во периферијата или не (во центарот секако ќе биде подземно)), но во секој случај ќе биде бескомфликтно и автоматизирано.

Инаку по изградбата на Линија 2, работата се движи по план, околу 20% од целокупната работа се завршени. Се работи на станиците Хемус, Централна Жел. Ст., Надежда и се рехабилитира одамна изградената на НДК, а во Декември ќе почне работата и на другите 2 станици. Напредокот е највиден на станицата Хемус:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 02-Dec-2009 at 21:00
Потоа, во почетокот на идната година почнува изградбата на уште едден отсек на Линијата 2, која опфаќа 4 станици и ќе биде скоро целосно надземно. Минува по бул. Ломско Шосе низ густонаселениот регион Надежда. Поради надземната траса, целиот булевар ќе се затвори и затоа веќе беше реконструиран паралелниот булевар Бели Дунав и на него се префрлени трамвајните шини.






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 02-Dec-2009 at 21:09
Потоа еден интересен долгорочен план-предлог, доставен до новиот градоначалник на Софија (која е жена-машала) Јорданка Фъндъкова, за развој на метрото, ЛРТ и трамвајите во Софија (со еден збор шинскиот транспортен систем):

http://s415.photobucket.com/albums/pp235/AndrejZog/?action=view&current=obsht_plan_vutrediametralni_marshru.jpg



Опфат на метрото (сино) и брзите трамваи (црвено):
1) Комбиниран опфат на станиците и системот:



2) Одделен опфат на системите:





Подземни (црвено) и надземни (сино) делови на системот, со депоата:



Cheers

Едно прашање до бугарските членови (знам дека ова звучи смешно на бугарски-ЧЛЕН:
Бев во Софија пред 1 недела и патував со метрото по новата отсечка од Сердика до Младост, многу убаво, особено станицата на Университета. Но, навистина ќе се пожалам на брзината (скоростта) со која се движат композициите. Знам дека се води бескрајна дебата на оваа тема на ССЦ, но сум патувал со над 10 метро системи по светот и Софија го држи рекордот за најбавно. Зошто е тоа така?

ППС. Летав со WizzAir Bulgaria (Унгаски лоу-кост ерлајнер, со своја испостава во Софија како една од неговите бази) од Венеција за Софија, за 25 евра повратна карта со сите такси, со катра купена 3 недели во адванс. Thumbs%20Up

*Сите слики се превземени од ССЦ. 




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 03-Dec-2009 at 11:23
Originally posted by Andrej_LJ


Едно прашање до бугарските членови (знам дека ова звучи смешно на бугарски-ЧЛЕН:
Бев во Софија пред 1 недела и патував со метрото по новата отсечка од Сердика до Младост, многу убаво, особено станицата на Университета. Но, навистина ќе се пожалам на брзината (скоростта) со која се движат композициите. Знам дека се води бескрајна дебата на оваа тема на ССЦ, но сум патувал со над 10 метро системи по светот и Софија го држи рекордот за најбавно. Зошто е тоа така?



Фала ти Андреj за репортажата! Cheers На прашањето - Композициите се движат со различна скорост во разните делове на денот. Во час пик идат на станиците през 4 минути и скоростта им на предвигување е по-голема. Во останатото време идат през 8 минути и по-бавно. Све на све целиот маршрут Обелja - Младост 1 се взема за 20 до 30 минути, кое е предоволно.

Еве уште некои слики от други делове на метрото, кое се гради в момента:

Младост 1 - Експо Центр - 2.15 км., 2 метростанции и подземен паркинг за 1500 автомобила.

















Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 03-Dec-2009 at 11:25
Во овоj дел метрото ке биде градено со Milan method for subway construction и затоа рововете са вака плитки:












Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 03-Dec-2009 at 11:49
Годинава, покраj работата за метрото общината спечели и финасиране по един проект за ескпониране на археложки останки от древна Сердика во пространството помегу станица Сердика и президентство, влада и екс-партиен дом или така нареченото Ларго.  Моментално се подготвуваат темелите и конструкцијата на подлеза, во кој ќе се оформи транзиција од постојниот веќе подлез пред президенството до станица Сердика. Источната порта на Сердика е веке експонирана во последниот и идејата е целоиот простор да се покрие со стаклен кров и да експонира остатоците од улици и згради, кои се пронајдени во овој простор, коj претставува срцето на древна Сердика.








Тоа :



Ке биде тоа:




Еве како изгледа постојниот подлез пред президенството, минаващ во источната порта на Сердика и Декуманус Максимус.









Се надевам да излезе нешто како урнатините околу црквата свети Ѓорѓи, од другата страна на президенството и дека експозицията ќе биде добра, како оваа на урнатините на Софискиот Колизеум под темелите на новиот хотел Арена ди Сердика (на последната слика):









Edited by pavche - 03-Dec-2009 at 13:43
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 03-Dec-2009 at 12:36
Pavche kazi mi koja e nuzhdata so noviot plan na Bratoev, linijata 1 da se prodolzhi do Lozenetz (Djeims Baucher), prez Garata i Serdika, namesto transfernata stanica da e Nadezhda? Liniite se dubliraat predolgo. Kakva e argumentacijata za ova, sluchajno da znaesh? I koga e predvideno Largoto da e gotovo? Kasmet na Sofia i cela dekada strogiot centar da e gradbena ploshtadka...
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 03-Dec-2009 at 13:03
Да Анреj, дублирането ке биде по целиот постоечки маршрут на МД1. Немам поjма защо така са го планирали. Но ова са многу далечни планове. Метрото до Бизнес Парк Софиja нема да е готово до една децениja.

Ларгото треба да е готово до 2012, но нали знаеш дека археоложката работа е комплицирана и не се знае што ќе излезе. Еве, веќе променија планот за стреож на паркинг над новата станица пред ЦУМ, бидејќи при преместување на едно комуникационно трасе најдоа остатоци од древните римски бањи пред џамијата против халите. Сега поради тоа се планира подземниот паркинг да е со 2 / 3 за мал капацитет.

Edited by pavche - 03-Dec-2009 at 13:07
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 09-Dec-2009 at 14:04
Германска машина ще копае тунела за метрото под центъра на София

09.12.2009

Автор: Строителство.инфо




След видяното в завода в Шванау в Германия съм спокоен, че от 2012 година метрото в София ще се движи от Централна гара и "Надежда" до бул. "Черни връх".

Това заяви министър-председателят Бойко Борисов при приемането на машината, с която ще бъде прокопан тунелът на софийското метрото през централната част на София.

Символичното предаване на огромното съоръжение с тегло над 1600 тона, бе на церемония в производствената база на фирма "Херенкнехт".
На нея присъстваха министърът на финансите на провинция Баден-Вюртемберг Вили Щехеле, който е и съпредседател на смесената комисия България - Баден-Вюртемберг, вицепремиерът Цветан Цветанов, изпълнителният директор на "Метрополитен" инж. Стоян Братоев и президентът на фирма "Доуш иншаат" Гьонюл Талу, която е изпълнител на разширението на метрото.

С модерната машина ще бъде изграден тунелът от втория диаметър на метрото между пътен възел "Надежда" и кръстовището на бул. "Витоша" и бул. "Патриарх Евтимий". Той се финансира по ОП "Транспорт" чрез Европейския фонд за регионално развитие, припомнят от правителствената информационна служба.

На 2 април догодина започваме работата с нея и през 2011 г. тунелът ще е готов, а на следващата година по план и метростанциите ще са завършени, каза премиерът Борисов. След като видях всичко и я тествахме как работи, съм спокоен за обещанието си, че през 2012 г. хората ще се возят с метро до "Черни връх", допълни той.

Произведеното в Шванау съоръжение е най-безопасната технология за прокарване на тунели в света. То е поръчано от изпълнителя на участъка и е изработено специално за условията на метрото в София, обясни изпълнителният директор на "Метрополитен" инж. Стоян Братоев.

С машината на ден ще се прокопават около 9 м и ще се изволзват около 1000 куб. м или 50 камиона изкопен материал. Ще се работи при напрекъснат 24-часов режим на 3 смени и 7 дни в седмицата. В една смяна ще бъдат заети 35 души, от които 25 в тунела и 10 отвън, посочи той.

Машината с дължина 85 м ще бъде транспортирана у нас по река Дунав до Белене, а до София ще бъде доставена на платформи.
"Много съвременна машина си имаме, голяма е колкото самолет "Боинг". Само транспортирането й струва 1 млн. евро", каза премиерът Борисов.С машината на ден ще се прокопават около 9 м и ще се изволзват около 1000 куб. м или 50 камиона изкопен материал. Ще се работи при напрекъснат 24-часов режим на 3 смени и 7 дни в седмицата.

Edited by Andrej_LJ - 09-Dec-2009 at 14:05
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 09-Dec-2009 at 14:11


Само што читав за ова на ССЦ. Може да им ја изнајмиме машината за копање на централните подземни улици во Скопје каде што станува се погусто со објекти.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 15-Dec-2009 at 20:28
Bulgaria: 3 more trains for Sofia metro

Metro in Bulgarian capital city of Sofia will soon receive 3 more trains. They will be purchased from the Russian manufacturer Metrovagonmash.

It will be the first purchase of trains since 2007, when the city’s authorities ordered acquisition of 3 vehicles worth EUR 13.5m. Currently the Sofia metro has 21 trains, nine of which were bought new. They were all purchased from Metrovagonmash.

On the 7th of September 2009, the new metro section in Sofia, linking the eastern Mladost suburbs with the western boroughs of Lyulin, has been opened.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 16-Dec-2009 at 15:56
Чешка фирма ще доставя нови автобуси за транспорта в София

Чешката фирма "Тедом" е избрана да достави 20 нови автобуса за общинската фирма "Столичен автотранспорт", това каза директорът на дружеството Асен Добранов, цитиран от БТА. Според информацията в Агенцията за обществените поръчки договорът все още не е сключен.

За обществената поръчка кандидатстваха още две фирми - китайската "Кинг Лонг" и представителят на турската БМС. През тази година "Столичен автотранспорт" обяви и процедура за доставка на 30 дълги автобуса, но тя беше прекратена заради липса на пари за купуването на колите.

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/...i_avtobusi_za/
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.142 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.