build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 21-Dec-2009 at 12:49
Sofia Metro reports record 201 000 commuters in a day



The Sofia Metro marked a record of 201 000 commuters on December 16 2009, Bulgarian National Television (BNT) reported on December 21 2009.
 
Stoyan Bratoev, manager of Metropoliten, the concessionaire that operates the metro, said in an interview with BNT that since the launch of the new section linking Serdika and Mladost in the autumn, this was the highest peak in traffic recorded.
 
By comparison, the average daily traffic was about 160 000 commuters, Bratoev said.
 
The sharp increase in passengers was attributed  to the approaching holidays and the reluctance of commuters to be stuck in traffic jams across Sofia.

According to Bratoev, the company had not expected such a peak in commuters until end-2011.
 
Bratoev said the Sofia Metro would work all night on December 31 through to January 1 and there would be trains spaced at 20 minute intervals.

Reportedly, a similar schedule was to be be employed by the Sofia Public Transport as well, which would ensure transportation round the clock for New Year's Eve.

http://sofiaecho.com/2009/12/21/833631_sofia-metro-reports-record-201-000-commuters-in-a-day
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 26-Jan-2010 at 14:58
Update of the works on some of the stations of Sofia's 2nd metro diameter

Hemus station













photos by  http://www.flickr.com/photos/46948611@N02/

Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 26-Jan-2010 at 15:01
"Central Railway Station" station













photos by  http://www.flickr.com/photos/46948611@N02/
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 26-Jan-2010 at 15:05
Banishora station


















photos by  http://www.flickr.com/photos/46948611@N02/
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 26-Jan-2010 at 15:08
Nadezda station

The starting shaft for the Tunnel Boring Machine



The parts of the TBM have already arrived from Germany:













photos by  http://www.flickr.com/photos/46948611@N02/

Edited by pavche - 26-Jan-2010 at 15:16
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 26-Jan-2010 at 15:32
Павче, тъкмо се готвих и аз да постна тези снимки, но ме изпревари! Cheers
Од мене, тогаш само мапата, да се добие претстава каде се работи:



Инаку напредокот е повеќе од забележителен, едвај чекам да се почне и работата на Лавов Мост и на Ломско шосе. Веќе сум убеден дека линијата 2 ќе се пушти во предвидениот рок, до крајот на 2012 година. Супер!

Модератори, може ли да се отвори посебна тема Метро Софија, заради обемноста, продолжителноста и уникатноста на овој проект, а има доста материјали па ќе може нагледно и осредоточено да ги следиме.


Edited by Andrej_LJ - 26-Jan-2010 at 15:34
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 26-Jan-2010 at 16:42
Central railway station station?

Ваљда ова не е официјалното име  Big%20smile
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 26-Jan-2010 at 16:52
Не, не. Незнам зошто павче одлучил да ги преведува имињата, тоа обично не се прави. Иако на пример некои станици во текот на изградбата имаат различни имиња (добиени од околните објекти) од техничките и официалните наименованија на станиците (пр. сите велеа Интерпред заради близината на бизнис центарот, а станицата се вика Жолио Кјури).  Официалните имиња се следните (по линија 2 во насока Центар - Север): Лъвов мост --- Централна Гара --- Банишора --- Хан Кубрат ---- Надежда --- Бели Дунав --- Ломско шосе --- Обеля.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 26-Jan-2010 at 17:01
Мислам, да е како и при МД1, каде по време на изградбата станиците немаха уште имиња, но Андреj може и да е во право за последните. Имињата сум ги дал по наj-известните обекти/улици/населби во близината.

Извините ако сум превел нешто не както треба. Надевам се да ви се допада репортажата за напредокот на Софиската 2-ра метро линиjа. Cheers
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 04-Mar-2010 at 18:59
UPDATE МАРТ 2010, изградбата на Метрополитен Софија:

На метростаницата Банишора, веќе се монтира кртицата, произведена во Германија, која ќе треба да прокопа 3,8 километра и да поврза 4 подземни станици по МД 2. Самата машина Кртицата тежи 1600 тона, долга е 85 метри и чини 15 милиони евра. Истат беше транспортирана во делови по Дунав до пристаништето Лом, а сега повторно се спојува на станицата, кога на 2 Април треба да проработи и да копа по 9 метра тунели со пречник 9,4 метри. За 24 часа ќе изнесува повеќе од 50 камиони полни со земјена маса, а ќе работи во 3 смени. За нејзиното зглобување е поставен и голем кран со моќност од 600 тони.

Забележете колку мали изгледаат работниците во споредба со опремата:











Инаку веќе се работи и по двете најдлабоки станици во Софија, кои обете се на МД 2: 26 метри под земјата ќе биде трансферната станица со МД 1 (Сердика/пл. Св. Неделја). Всушност тука се гради еден огромен подлез за пешаци вклопен во античките ископини на Сердика и кој ќе ги спојува околните булевари со двете станици на подземната железница. Исто така се работи и на подземен паркинг за 650 коли:






На 28 метри под земјата ќе биде последната, најјужната станица на МД2, односно бул. Джеимс Баучер. Тоа е наложено од фактот што станицата се наоѓа на рид и за да се минимализира наклонот е направена толку длабоко. Просторот меѓу површината на земјата и самата станица ќе биде пополнет со паркинг на 4 нива.

За крај конечно започна ефективната работа по продолжувањето на МД2 со уште 4 станици се до Обелја, долж булеварот Ломско Шосе, кој е затворен а трамвајните линии префрлени низ околните улици и булевари. Се предвидува целата линија на МД 2 со 11 станици да биде пуштена во втората половина на 2012 година:



ПС. Метрополитен Софија нарача уште 3 композиции од Русија за нараснатите потреби по линијата МД 1, кои треба да стигнат во текот на годинава, со што вкупниот број на композициите би скокнал од 21 на 24.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 04-Mar-2010 at 21:33
Браво! Запрепастен сум од проектот на софијското метро, и тоа што ме вчудоневидува е фактот што се работи со неверојатно голема брзина на целиот проект.
Очигледно Софија за две години ќе добие фантастични две линии кои ќе поврзуваат големи делови од градот и значително ќе си ги олесни проблемите со сообраќајот и сите пропратни проблеми како загадувањето и сл.
ПС. А ние ќе чекаме до 2012. за да се возиме во "нови" автобуси. Bash


Edited by Supervisor - 04-Mar-2010 at 21:34
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 04-Mar-2010 at 21:52
Previous Убаво ме потсети, заборавив да ги набројам ефектите за градот по пуштањето на новите отсечки во 2012.

Мрежата ќе биде долга околу 30 километри, со 27 станици. Тогаш ќе биде изградена околу половината од целокупната предвидена за сега мрежа на метрото (односно од околу 60 километри. Од крајните квартови, до центарот ќе се стига за 10-12 минути, а до другиот крај на градот за најмногу 20 минути. Возовите ќе се движат со 80 километри на час, на интервали најмногу го 90 секунди помеѓу два воза во шпицовите (6 -10 ч/14-18ч). Околу 550 000 луѓе ќе патуваат секој ден со меторто, кое ќе завзема 38% од целокупниот транспорт во градот (вклучително и личните автомобили). Ова ќе заштеди 110 000 часа на софијанците секој ден, затоа што се очекува автомобилниот сообраќај да падне за 18%, што ќе доведе до 90 000 тони помалку издувни гасови на годишно ниво.

Следни за градење според најавите се северното и јужно расклонение на МД1 со вкуно 8 станици, кои би се граделе од 2011/2012 до 2014. Северниот расклон ќе стига до аеродромот на Софија (станиците се Дружба 1, Дружба 2, бул. Христофер Колумб и Летиште Софија), а јужниот до Бизнис Парк Софија (на софискиот ринг), поминувајќи го Младост1-4 во коишто се предвидени уште 3 нови станици под бул. Александар Малинов.

Линијата 3, која е долга 21 километар би почнала да се гради во следниот финансиски циклус на европската унија, односно помеѓу 2013 и 2014 година.

Подоцна е предвидено продолжување на МД 2 на југ со уште две станици (ул. Сребрна и Хладилника по 2012), како и на север со уште 3 станици (Лев Толстој, Свобода и Илијанци до 2020 година).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 04-Mar-2010 at 22:14
Љубљанската компанија за јавен превоз ЛПП, доби 34 нови автобуси за градскиот транспорт (и тоа 29 зглобни Мерцедес Бенц Конекто Г и 5 едноделни Мерцедес бенз Конекто). Возилата се снабдени со мтори Еуро 5, кои испуштаат сличен број на издувни гасови како хибридните автобуси. Морам да кажам дека сеуште не сум начекал некој од новиве, но поминувале крај мене и се навистина неприкосновено убави и тивки. Интериерот им е син, а надворешноста вообичаена на ЛП.

Цената на 34 нови автобуси е 9. 320 000 Е без ДДВ.







ПС. со ова, тотално беа исфрлени останатите два САНОСа, како и повеќето стари МАН на Автомонтажа Љубљанска. Остануваат неколку (не повеќе од 10) ТАМ, МАН, Мерцедес, а се најавува и Соларис хибриди од следната година.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 22-Mar-2010 at 13:58
210 млн. евро за обществения транспорт в 7-те големи града
Към регионалното министерство създават звено за дългосрочно стратегическо планиране на интегрирани транспортни системи




"За да можем да планираме и защитим пред Европейската комисия много по-голям финансов ресурс за устойчив градски транспорт през следващия програмен период 2014-2021 г., кандидатстваме по инициативата JASPERS за техническа помощ за създаване на звено към Министерството на регионалното развитие и благоустройството", заяви в Пловдив Лиляна Павлова, заместник-министър на регионалното развитие и благоустройството и ръководител на управляващия орган на Оперативна програма "Регионално развитие".
В новата структура ще работят както национални експерти, така и консултанти от JASPERS, които ще ни предоставят ноу-хау за изработването на дългосрочна стратегия и планиране на средствата за развитието и модернизирането на масовия градски транспорт.

"Задачата на новото звено е изпреварващо да подготви по-големи и по-качествени проекти за следващия програмен период", заяви Лиляна Павлова. То ще следи и текущото изпълнение на пилотните проекти по операция 1.5 "Системи за интегриран градски транспорт" на Оперативна програма "Регионално развитие", които ще бъдат реализирани в София, Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Русе и Плевен.
Планираният финансов ресурс е в размер на 210 127 475 евро, след като 50 млн. евро бяха добавени към първоначално определения бюджет от операция 1.4 "Интегрирани планове за градско развитие". Ефективното усвояване на средствата ще е първата стъпка в изграждане на по-достъпна инфраструктура на обществените транспортни мрежи. Успешното й изпълнение ще ни гарантира двойно по-голям бюджет в следващия програмен период, заяви още Павлова.

В най-напреднала фаза е проектната подготовка на община Бургас, която съвместно с експерти от JASPERS има предпроектно проучване. На срещата беше представен и дискутиран статусът на проектите за интегриран градски транспорт в останалите шест големи града в страната.

Индикативното разпределение на финансовия ресурс по Операция 1.5 "Системи за интегриран градски транспорт" по оперативната програма предизвика голям интерес. Предварителните разчети са направени на база общ брой население, дължина на автобусните и тролейбусните линии, потенциал за развитие на градския транспорт и на публичните оператори.
От седемте града единствено Пловдив се обслужва изцяло отчасти, поради което не може да получи финансиране за закупуване на нови превозни средства.     

Най-много средства ще получат София – между 56 и 58 млн. евро, Бургас – 50 млн. евро, и Варна – 48-49 млн. евро. За Пловдив се предвиждат 27 млн. евро, които ще бъдат насочени към видеонаблюдение, модерни спирки, електронно таксуване и интелигентни системи за управление на трафика. За Русе, Стара Загора и Плевен ще бъдат разпределени около 25 млн. евро.
В момента МРРБ финализира процедура по Закона за обществените поръчки за избор на консултанти, които да направят детайлно предпроектно проучване и финансово-икономически анализи за Пловдив, Стара Загора, Плевен, Русе и Варна.
На тази основа до края на годината ще се подготвят инвестиционните проекти и апликационните форми за кандидатстване на общините по Оперативна прогрма "Регионално развитие". Прогнозната стойност на поръчката е 2 263 800 лв. без ДДС.

Подготвя се търг за консултант
Министерството на регионалното развитие и благоустройството завършва подготовката на търг за избор на консултанти. Те следва да направят детайлно предпроектно проучване и финансово-икономически анализи за Пловдив, Стара Загора, Плевен, Русе и Варна. Изследванията ще са основа до края на годината да бъдат подготвени инвестиционните проекти и апликационните форми за кандидатстване на общините по Оперативна програма "Регионално развитие". Прогнозната стойност на поръчката е 2 263 800 лв. без ДДС. Средствата са осигурени по безвъзмездната схемаBG161РО001/5-01/2008 "Техническа помощ за подготовка, управление, наблюдение, оценка, информация, контрол и укрепване на административния капацитет за изпълнение на Оперативна програма "Регионално развитие". Планираният срок за изпълнение е 10 месеца.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 09-Apr-2010 at 13:29

Во Белград ќе се гради метро

09.04.2010 | автор: Мк Фондови

Ова лето се очекува да биде донесена конечната одлука за изградба на метро во Белград.

Според сегашниот план, метрото во Белград би требало да има три линии, 55 подземни и надземни станици, а стартот на неговата изградба се планира да се случи за две години.

Според првичниот проект, метрото би требало да оди над и под земјата, а првата линија би можела да стартува во 2013 година и би била долга околу 15 километри. Комплетната мрежа со три линии се предвидува да има должина од околу 36 километри.                                                                                                                                                                                                                                                                                                        http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/15457-%D0%B2%D0%BE-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4-%D1%9C%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE.html  
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 13-Apr-2010 at 04:12
Само да ве известам да не предизвика забуна:
Бидејќи сега го имаме субфорумов за јавен превоз, дискусиите на оваа тематика што беа натрупани во нишката „од регионот“ во субфорумот градска инфраструктура ги префрлив овде. Има прекрасни презентации и дискусија и ќе беше штета да не бидат сместени во „матичниот“ субфорум.
За среќа, колку и да имаше офтопик, муабетите беа добро издиференцирани и немаше проблем за одвојување што треба да остане таму, а што треба да се префрли овде.

Во иднина за јавниот превоз во регионот постирајте во оваа нишка   Cheers
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 14-Apr-2010 at 18:00
JUST IN!
Најнова информација од Софија. Веќе се пристигнати новите тролејбуси Соларис Тролино (едноделни), кои се фарбаат во боите на софиските тролеи. Тие се 30 на број, опремени со ел. дисплеи, клима уреди и сите салтанати. Подетални информација околу нивната цена и тоа дали ќе има и дводелни возила, сеуште немаме добиено. Некоја слика од халите, каде се подготвуваат:







Edited by Andrej_LJ - 14-Apr-2010 at 18:35
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 14-Apr-2010 at 18:38

Дечки кажете дали ви се покажуваат сликиве? Незнам што е проблемот, на ССЦ си ги покажува најнормално, тука вика дека сликата е избришана или тргната.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 14-Apr-2010 at 18:46
Не се покажуваат
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 14-Apr-2010 at 19:06
И jас да направjа обид . . .




Edited by VirginAtlantic - 14-Apr-2010 at 19:13
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.