build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 26-Jul-2010 at 08:21
->> на друга страна. Много слики има на таа и е тежко за зареждане.

Edited by pavche - 26-Jul-2010 at 08:22
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 26-Jul-2010 at 08:34
Update на прошируването на Софиското метро - Младост 1А-Цариградско шосе (2.2 км., 2 станици, подземен гараж за 1500 коли)

1. Строежот на 400 м. тунел за поврзуване на постоечката траса од станица Младост со веке готовиот тунел кон Младост 3А, како и разклонението за Младост 4 и Бизнес Парк Софиjа. Работата започна пред 2-3 седмици.







2. Новата станица во Младост 3А


















Edited by pavche - 26-Jul-2010 at 08:38
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 26-Jul-2010 at 08:48
3. Се засипва готовата траса од станица Младост 3А кон Цариградско шосе.




4. Тунелот пред Цариградско










5. Станица #19 под Цариградско шосе и буферниот подземен гараж за 1500 коли

















Сликите са приземани од : http://foto.stroitelstvo.info/


Edited by pavche - 26-Jul-2010 at 08:50
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 01-Sep-2010 at 17:48
Првата тура од преубавите чешки парадни коњи веќе подолго време возат низ улиците на Софија. Станува збор за првите 10, од вкупно 35те нарачани тролејбуси Škoda 26Tr Solaris. Вредноста им е по 440 000 евра на парче. До крајот на следната година Софијската ошштина со кредит од Светската Банка планира да купи уште 100 тролејбусни возила, со што целосно ќе се замени застарениот тролејбусен возен парк, сега предимно сочинет од Икаруси и МАНови. Многу полемика крена фактот дека возилата се единечни а не зглобни, какви што се старите тролејбуси, пред се заради натоварените тролејбусни линии, кои единствени смеат да влезат во централниот градски дел (заедно со трамваите, односно само јавниот електротранспорт). Возилата се климатизирани и нископодни, имаат системи за визуелно и аудио информирање на патниците, системи за безбедност , камери, рампи за инвалиди, затемнети стакла, итн. Првата тура возила, сообраќа по ненатоварената линија 11 (пл. Сточна Гара - жк. Дружба 1). Некои слики:

Депо:



Интериерот:





Тројелбус на плоштадот Васил Левски:



... и на бул. Цариградско шосе:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 01-Sep-2010 at 17:51
Повторно на бул. Цариградско Шосе, во близина на државната печатница Димитар Благоев (видна во позадината):





Многу ми се допаѓа овој дисплеј, кој е поставен крај последната врата. Особено е потребен при зглобните возила:



И по една слика од рециклираните тролејбуси Икарус (линија ТБ 9) и трамваите Инекон (линија ТМ 5):



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 01-Sep-2010 at 19:15
Софија со новиве тролејбуси и обновени трамваи добива европски лик. БРАВО! За метрото нема што да се каже освен дека градот има одлична перпесктива и иднина со таков совршен транспортен систем.


Edited by Supervisor - 01-Sep-2010 at 19:16
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 02-Sep-2010 at 20:17
Софија, за жал е многу далеку од решавањето на своите сообраќајни проблеми, но важен е трендот, а мислам дека ниеден град во поширокиот регион неможе да се пофали со поголем број на капитални инвестиции во инфраструктурата. Како главна слабост од страна на градскиот транспорт би ја истакнал трамвајската мрежа и застарениот возен парк. Голем дел од трамвајските траси се стари и амортизирани, истото се однесува и на возилата. Пред се трамвајскиот превоз во Софија моментално е во некаква состојба на исчекување, затоа што од сегашниот примарен, во 2012 треба да премине во секундарен тип на транспорт, односно да му се потчини на дотогаш големото метро. Огромен дел од трамвајните траси ќе бидат укинати, а ќе треба да се прошири мрежата во региони, каде досега немаше ваква инфраструктура. Со изградба на линијата 3 на Метрополитенот, сосема ќе се смени ситуацијата, но тоа да стане треба да помине уште една декада од сега. Тука треба да се нагласи дека голем дел од трамвајските линии (но не и во центаорт освен во тунелот по НДК), се некаква форма на ЛРТ, односно се де-нивелирани вкрстувања и одвоени траси од другиот сообраќај, што ги прави брзи и полесни за оптимизирање/модернизација. Трамвајската мрежа е занемарена во однос на метрото и нема знаци за нејзина приоретизација. Инаку Пбанкс во друга нишка нагласи дека е разочаран од главната шопинг улица, односно Витоша и јас целосно се согласувам со него. Би сакал да ви претставам една слика од неделава. Булеварот Витоша сега целосно е затворен за сообраќај, сите трамвајни линии се префрлени по други траси и булеварот интензивно се копа за метролинијата 2. По завршување на тунелите, Витошка целосно ќе се реконструира, како асфалт, така и тротоари, а преминувањето на трамваите ќе биде ограничено. Веќе огромен дел од фасадите се обновени или во процес на обнова, што е видно и од сликава:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 02-Sep-2010 at 20:27
Се тоа во ред ама Софија со самиот поим дека добива цели три линии на метро со околу 35 станици до 2015. си кажува колку е напред како што и самиот кажа и факт дека станува европски град. Без разлика што ЛРТ мрежата ќе биде секундарна тие веќе ја имаат што во иднина за разлика од нас им останува само модернизирање додека ние ќе си тапкаме во место со чадливи автобуси од 1960. г.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 29-Sep-2010 at 11:50
Малце пресни слики од изградбата на Станица 19 од линиjа 1 на софиското метро и големиот подземен паркинг, под булевард Цариградско Шосе. Приземани се од brank, SSC.
















Предходната станица 18 во населбата Младост 3 оди со по-бавно темпо на изградба.



Cheers

Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 16-Oct-2010 at 21:03
TBM-от коj го копа МД-2 во Софиjа  од средата на Април гoдинава, е веке изминал 450 метри од 3000-те, кои треба да се изградат до повезуването со постoeчките тунели каj НДК.

Моментално машината е во станица Банишора и се подготвува да продолжи по натаму.

2 слики од весник "Труд"

Главата на TBM во станица Банишора


Веке готовиот тунел



И од Tego(SSC Bulgaria):
















Cheers


Edited by pavche - 16-Oct-2010 at 21:07
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 16-Oct-2010 at 21:22

eeee една или две вакви за нас и завршивме работа.... ахахахахах  

Павче.... колку плаќа инвеститор/изведувачот за користење на машинава.... мислам за цела изградба од почеток до крај.... отприлика.... или зависи од време, компликации итн....

Ако имаш спознанија ќе бидат од голема корист....



Edited by FoSsiL - 16-Oct-2010 at 21:24
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 16-Oct-2010 at 21:28
Значи, специално ова машина не е наjмувана, а е купена. 15 мил. евро е цената и. 

Eве ти кратко инфо на бугарски од статиjата во весник "Труд"

Подобна хай-тек къртица като софийската копае най-дългия в света железопътен тунел под швейцарските Алпи. Вчера снимки на машината, която прокопа 57 км под планината, обиколиха планетата. Тя е с размерите на софийската й “колежка” - 9,5 м диаметър.

Нашата къртица е с дължина 85 м и тегло 1600 тона. Произведена е по поръчка от изпълнителя на метроучастъка от “Надежда” до бул. “Патриарх Евтимий” - турската “Доуш Иншаат ве Тиджарет” в Германия от фирма “Херенкнехт”. Съоръжението струва 15 млн. евро. Минималната скорост, с която върви, е 9 м на денонощие.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 16-Oct-2010 at 21:39

Па воопшто не е скапо.... зошто да не си земеме и ние една ваква, ќе ни се најде..... 

па и да рентаме, најверојатно е поефтино од да се купи....

ако дијаметар и е 9,5м тогаш сигурно ќе може да се користи и за пробивање на подземните сообраќајници... 

ќе речете еј па само за нив ќе биде и после ќе ни стои.... епа незнам, јас мислам дека и не е баш така.... ако државата формира агенција и купи една ваква... за кое сум против (тоа да биде државата).... но еве, ако.... зошто да не.... ќе се користи и за Јужен булевар, и за пробивање на тунели за железница, после може и за Демир капија- Смоквица, и за други делници.... па може и да се рента.... секако во странство.... 

а секако и на концесионерите за подземните сообраќајници и јужен булевар, како и други, многу поисплатливо би им било да земат една од тука отколку да ја влечкаат од странство.... секако ако агенцијата нуди прифатлива цена....

добро јас сега незнам како идат тие работи, ни од правен, ни економски, ни кој било друг аспект, но како идеја мислам дека е добра.....


Павче.... А откако ја нарачавте, за колку време ви ја испорачаа...?

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 16-Oct-2010 at 21:50
Ако не се лажам ваква машина не се користи за пробивање на подземни сообраќајници оваа е за тунелирање од ваков круг претежно за метро тунели или возови како во случајот со тунелот во Швајцарија.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 16-Oct-2010 at 22:15
Krticite za soobrakjajnici se sosema drugi, sostaveni od nekolku paralelni krtici ili so pogolem dijametar, vo zavisnost od toa kakov tunel se kopa (vo smisol na kolku lenti, dali bi imalo dodatno i pruga i drugi parametri. Masinata isto taka se prisposobuva na geoloskata sostojba na terenot i specialno za taa namena se modificira...
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 16-Oct-2010 at 22:22

Се користи 100%.... нешто мора да ротира за да буши.... а круг е најлогично да ротира, за друго незнам....

9.5м дијаметар е доволно..... за две ленти... од по 3,5м..... со висина 4,5 - 5м..... зависи може да се прават модификации на внатрешните ѕидови....

Плус има место и за вентилација и за други технички елементи...

секогаш се буши со кружни дупчалки, а потоа се поставуваат тие внатрешни ѕидови за да се оформи сообраќајницата.... мислам дека е најважен дијаметарот од аспект на тоа дали ќе ја собере.....

а за квалитетот на машините, и квалитетот на ископот не се сомневам, бидејќи не се играчка и не се прават така лесно.... веројатно има и гаранција....



Edited by FoSsiL - 16-Oct-2010 at 22:23
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 16-Oct-2010 at 22:24

Originally posted by Andrej_LJ

Krticite za soobrakjajnici se sosema drugi, sostaveni od nekolku paralelni krtici ili so pogolem dijametar, vo zavisnost od toa kakov tunel se kopa (vo smisol na kolku lenti, dali bi imalo dodatno i pruga i drugi parametri. Masinata isto taka se prisposobuva na geoloskata sostojba na terenot i specialno za taa namena se modificira...

Ама формата е таа?

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 16-Oct-2010 at 22:28
мислам дека две со дијаметар 9,5 - 10м ќе завршат работа за нашиве подземни сообраќајници... една за една, друга за друга насока.... а најверојатно ќе бидат по две ленти, така и сметам, па овој дијаметар е доволен.... сигурно доле нема да правиме булевари со три ленти, автопати.... нема ни потреба тоа се брзи сообраќајници кои немаат некои комликации во одвивање на сообраќајот па да има застој...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 16-Oct-2010 at 22:30
а истото важи и за ЛРТ подземната траса која би идела во средина.... два тунела... 
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 17-Oct-2010 at 01:23
Методот на тунелирање не е ист кај сообраќајници. Значи сообраќајници од типот на тунелот под плоштад се далеку по обемни ако земеме во обзир 3+3 или 2+2 со средишна барикада... Се на се овој тип на машини се за тунели за метро и брзи возови... Секако освен dig and covеr методот. А и не знам што е толку битно за кај нас ниту има нешто официјално за изградба.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.287 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.