build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12028
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 28-Oct-2013 at 22:08
Не знам дали направиле cost-benefit анализа за ова, ама Јапонците уникатни по обичај   Smile




Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 28-Oct-2013 at 22:52
Тоа е во Еланчове, Шпаниjа (Баскиjа).



Нешто слично имам гледано за локомотиви - на 1,40 мин:




Edited by VirginAtlantic - 28-Oct-2013 at 23:00
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12162
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 26-Dec-2013 at 10:32
Литвански автобуски постојки од времето на СССР. Ми се видоа интересни, па да ги споделам со вас. Инаку, овие фотографии се дел од проектот на фотографот Nicolas Grospierre (не знам како да го транскрибирам на македонски, па ќе го оставам во оригинал).

















За сè има вторпат
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 27-Dec-2013 at 10:21
Во секој случај, тие биле поиновативни и креативни пред 50 години него нашите ни драги - Коце и екипата во 2014.

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1597
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 21-Apr-2014 at 15:36
Megugradskiot avtobiski prevoz zema zalet vo Germanija. "Deutsche Bahn" dobiva seriozna konkurencija posebno vo kratkite i sredni relacii npr. do 250km. Za onie koi razbiraat germanski eve edna interesna reportaza na ova tema.

https://www.youtube.com/watch?v=PADcGjv1fpw

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12162
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 11-Jul-2014 at 16:08
Компанијата Уралвагонзавод, во Екатеринбург го промовираше прототипот на новиот модел на трамваи, комплетно дизајнирани, изработени и произведени во Русија - RUSSIA ONE. Првите примероци ќе бидат произведени есенва, а тестирањето ќе биде во текот на 2015-та. Од прототипот до конечниот производ разликата во дизајн се очекува да биде максимум 10%. Најголемиот дел од надворешноста ќе биде направена од стаклени панели.


Трамвајот може да мине околу 90 километри на батерии, а цената му е околу 1 милион евра. Прв град што ќе ги добие овие трамваи е Екатеринбург, по него на ред е Омск, а трета е Москва.






























http://off.net.mk/full/zezalici/kanta/gradonachalnichko-eh-da-imam-ko-shto-nemam

Edited by Џоле - 11-Jul-2014 at 16:09
За сè има вторпат
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 13-Jul-2014 at 03:06
FUCK MY LIFE!!!!

Совршенство, се заљубив!!!
Traveling.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 22-Jul-2014 at 02:34
Јавниот превоз во Буенос Аирес - главниот град на Аргентина, штотуку се поднови со нови трамвајски возила од кинескиот производител на возови CSR (China South Locomotive & Rolling Stock Corporation Limited), истата компанија од која македонската влада нарача нови возови за Македонски Железници.
 
Ова се новите возови кои сообраќаат на трамвајската линија Sarmiento во Буенос Аирес - главниот град на Аргентина, долга 174 километри, со застанувања на 40 станици.
 
Конкретниот воз прикажан на фотографиите сообраќа на урбаната линија со реден број 11, чие што патување трае околу 60 минути.
 
http://www.infonews.com/2014/07/21/sociedad-154501-asi-son-los-nuevos-trenes-del-sarmiento-accidente-del-tren-sarmiento-linea-sarmiento-sarmiento-estatizado-trenes.php
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1597
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 03-Sep-2014 at 00:24
Patuvanje so masinovozacot na eden berlinski S-Bahn, od Jannowitzbrücke do Olympiastadion. Patem se gleda i sto gradbi ima naokolu. Navistina interesno video...

https://www.youtube.com/watch?v=G1gj8fN9mwo
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 05-Sep-2014 at 08:53
Ремонт на трамвај во Русија








Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2364
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 05-Sep-2014 at 12:22
Originally posted by jyvation




Ваков ли трамвај треба да добие Скопје?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 05-Sep-2014 at 16:10
На стоногоалка ми личи.
Грдо нешто.
Traveling.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7072
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 05-Sep-2014 at 17:14
знам дека прашањево е поставувано и претходно, ама која е поентата да вршиш ремонт на возило ако го смениш од корен? нели е подобро да си купиш ново?
високоподните трамваи и онака се историја веќе
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12162
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 05-Sep-2014 at 20:35
Originally posted by zabegan

знам дека прашањево е поставувано и претходно, ама која е поентата да вршиш ремонт на возило ако го смениш од корен? нели е подобро да си купиш ново?


И јас сакав да го прашам истото. И би додал: зарем не е поевтино да се изгради ново возило одошто да го „реконструираш“ од корен?
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 05-Sep-2014 at 21:03
така изгледа но во пракса не е така.кај нас во рек осломеј направија слично со неколку автобуси за превоз на работници.битолска фирма темелно им ја реконстуираше шасијата,внатре го сменија цел ентериер со нови материјали,генерален ремонт на моторот и механиката и нормално фарбање.сето тоа за неколку илјади евра по автобус,а нов знаеме колку кошта
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12162
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 09-Oct-2014 at 18:05
Даблинските двокатни автобуси.

За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 30-Oct-2014 at 22:32
Каде во ЕУ градскиот превоз е најевтин, а каде најскап?



Градскиот превоз во Софија е најевтин, споредено со цените во останатите главни градови на земјите од Европската унија, покажува истражување спроведено од белгиските медиуми.

Оваа услуга е најскапа во Копенхаген, 17 евра за билет со важност до 24 часа. На второ место според висината на цената е Стокхолм со 12 евра.

Во Софија таков билет чини две евра, во Букурешт 3,60 евра, а во Атина четири евра.

Брисел е во средината на класификацијата со цена на дневен билет од седум евра.

Во Париз дневниот билет чини 10,85 евра, а во Лондон меѓу 11 и 21 евро, според часовите на патувањето.

http://lider.mk/2014/10/30/kade-vo-eu-gradskiot-prevz-e-najevtin-a-kade-najskap/
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 19-Dec-2014 at 20:15
Реставрација на еден од Лондонските стари даблдекери кој го спремаат за извоз во Австралија.Немам податоци колку имаат порачано, можеби само еден кој би бил туристичка атракција.







Edited by jyvation - 19-Dec-2014 at 20:16
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 12-Feb-2015 at 17:41

interesno e deka vo zima vo 1 saat po polnokj gi zatvoraat vratite na metroto, poshto zaradi ekstremno ladnite temperaturi dosta bezdomnici gledaat da se butnat pod zemja

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=312&PID=185134#185134

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 19-Feb-2015 at 15:00
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.140 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.