build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 20-Feb-2015 at 20:42



русија наскоро со 11 метроа [1]

нормално кинезите без конкуренција со 23 и со нови 15 во изградба

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_metro_systems#List

туку Турција пријатно ме изненади со 5 уште малку и на секои 10 милиони жители по едно, добра статистичка компарација за кај нас т.е. амбициите на форумашите тука
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 24-Feb-2015 at 00:25

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 24-Feb-2015 at 17:18
ништо чудно,и кај нас го има(скоро секогаш)
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 24-Feb-2015 at 21:58
Тоа не е ништо. Погледнете го ова:

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 24-Feb-2015 at 22:11

чекај ова и анимации може да постираме во нишкава иако велат нормална појава ет [1]
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 26-Feb-2015 at 18:00
Originally posted by gjoko

ништо чудно,и кај нас го има(скоро секогаш)


чудното е што е метро во прашање, па тро поклаустрофобично, ем за град ко Москва и неверојатно, исто тоа старите композиции немаат сензори, па штом ти фати врата пљачките или нешто поситно остана да висиш така
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 23-Mar-2015 at 15:12
Кина го произведе првиот трамвај на водород

Кинеската компанија Сифанг го произведе првиот трамвај со водородни горивни ќелии во светот. Иновативното возило веќе излезе од фабриката на компанијата во Кингдао, провинцијата Шандонг.



Tрамвајот има капацитет од 380 патници, а местата за седење се 60. Дизајниран е со многу ниска платформа – 37,8 сентиметри од шините за да се олесни качувањето и слегувањето на патниците.

Според извори од компанијата развојот му траел околу 2 години, во кои со помош на истражувачки институции се дозволени клучни технолошки проблеми.

Трамвајот ги исполнува сите еколошки барања и не ја загадува природата. Единствено што ќе одделува, додека се движи, е вода.

Според информациите во кинеските медиуми, со едно водород полнење трамвајот може да измине 100 километри со просечна брзина од 70 километри на час. Полнењето трае само 3 минути. Просечната должина на една трамвајска линија во Кина е 15 километри.

Водородните горивни ќелии се нови, еколошки извор на енергија кој веќе наоѓаат примена во автомобилите.

http://vecer.mk/ekonomija/kina-go-proizvede-prviot-tramvaj-na-vodorod
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 23-Mar-2015 at 21:08
Незнам дали знаете,мисијата Аполо13 која имаше хаварија на патот до месечината,беше заснована на овие водородни ќелии.Тие 21 ампер кои беа граница која можеше во тие хавариски услови да ги даде погонот,беа добиени од проток на водород и кислород низ пакети од горивни ќелии.

Само што во меѓувреме 40-50 години истите тие ни продава финти да ја користиме нафтата,а глеј-имало веќе спремно решение за енергија.

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 09-Apr-2015 at 16:26
Овие трамваи на Шкода во Будимпешта ми се посимпатични од тие во Прага.



Edited by jyvation - 09-Apr-2015 at 16:26
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 27-Aug-2015 at 15:50
Развој на системот на подземна железница во Минск, Белорусија

За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 20-Oct-2015 at 11:42


Етиопија ја доби првата трамвајска линија



Властите во главниот град на Етиопија, Адис Абеба неодамна ја пуштија во сообраќај првата трамвајска линија не само во таа земја туку и во цела Субсахарска Африка. Воведувањето на трамвај е проект што во голема мера е финансиран од Кина, што се смета за важен чекор на соработка. Двете трамвајски линии долги 34 километри и со капацитет од 60.000 патници дневно, ги изгради Кинеската железничка градежна компанија (China Railway Engineering Corporation). Вредноста на инвестицијата е 475 милиони долари од кои 85% се финансирани од страна на кинеската „Ексим банка“.



Трамвајскиот превоз го субвенционира државата, а цената на билетите, во зависност од должината на патувањето, изнесува од 0,08 до 0,25 евра.

Трамваите за кои шините и останата опрема се поставувани три години, ќе го олесни превозот на петте милиони жители на Адис Абеба кои досега користеле застарени и лошо одржувани автобуси и комбиња.



Во текот на последната предизборна кампања, во мај оваа година, државната власт повторуваше дека   трамвајот е „симбол на модернизацијата и симбол на нова Етиопија“.

Владата во Етиопија се потпира на Кина и во врска со други големи проекти: железница, автопати, хидроцентрали и сл.

http://www.porta3.mk/etiopija-ja-dobi-prvata-tramvajska-linija/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 07-Jul-2016 at 23:28


мал лапсуз, во Рабат имаат  веќе некое време трам, така да втори  

https://en.wikipedia.org/wiki/Rabat-Salé_tramway

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 08-Jul-2016 at 04:08
Мароко не е супсахарска Африка, Мароко е сахарска Африка, така да точно си напишале.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 08-Jul-2016 at 12:55



мал лапсус

~

по инерција, го запамтив рабатскиот трам заради постојките, но и мостоиве се за поздрав   

http://www.archdaily.com/426544/five-projects-win-aga-khan-award-for-architecture







Edited by beTon - 08-Jul-2016 at 22:28
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 10-Jul-2016 at 09:00


кај нас нит пешачките мостови волку фино не ги вајаме, а тек па транспортните

http://www.thepolisblog.org/2013/02/tramway-casablanca.html

http://urban-obs.com/role-street-furniture-public-spaces/ [1][2]

Few years ago, on 12.12.12, Casablanca’s first tramway departed on its very first journey through the bustling streets of this African metropolis. Its executor, Casatransport, constructed the considerable 31km tram tracks, street reconstruction and refurbishment, as well as the plantation of 4,000 trees in an astounding two year period. This film depicts the impact of this project, travelling alongside the tram through the city and interacting with the many characters that are now connected by this impressive, yet subtle piece of infrastructure.

уште сите марокански хејтери да ги повозат во трамов [1] иако со право ги хејтаат заради садр [2] ситуација слична налик онаа на македонците по балканските војни


Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 10-Jul-2016 at 11:09


сепак рабатските постојки се полезет за око ем од домашна фирма [1]     


Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 10-Jul-2016 at 12:21

Addis Abeba 31.6  km - $475m [1]

~

Casablanca 31km  48 stations $745m [1]

~

за Рабат цехот не го најдов, но има нешто абер од проекциите, иако чудна диспропорција со Казабланка

Rabat two tram lines totalling 20 km and serving 31 stations – with an additional 10 km at an estimated cost of Dh800m (€71m) / Casablanca the project will run over a distance of 15 km and will cost between Dh8bn (€710.4m) and Dh9bn (€799.2m) [1]

The Rabat Tramway company wants to extend its service to a number of new places in the Moroccan capital, including New Sale, Moulay Smail and Oulad Moussa. The new plans to extend the tramway network to cover 20 kilometers will cost between MAD 170 (EUR 15.7 mln) and 210 million (EUR 19.4 mln) [1]

~

[1] https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_town_tramway_systems_in_Africa#Morocco.   

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 12-Oct-2016 at 19:14
Оваа метропола со години има бесплатен градски превоз



Градоначалникот на Талин, Едгар Сависар во 2013 година воведе бесплатен градски превоз по референдум со граѓаните.

Дел од луѓето сметаа дека ова е популистички проект кој не може да се дозволи, но тој и понатаму функционира.

Овој проект на естонската метропола и носи годишен профит од 20 милиони евра.

За да се возите бесплатно мора да сте жител на градот и да поседувате „зелена карта“ за чија изработка се плаќаат 2 евра.

Откако почна проектот, 25.000 луѓе се преселиле во градот за да ги користат овие бенефиции.

Целта на проектот е да се намалат трошоците на граѓаните и да се намали метежот во сообраќајот.

Според анкетите, 90% од граѓаните го одобруваат проектот.

Градскиот превоз е чист, секогаш има место, а возењето трае 15 минути.

http://faktor.mk/ovaa-metropola-so-godini-ima-besplaten-gradski-prevoz

Edited by jyvation - 12-Oct-2016 at 19:14
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 13-Oct-2016 at 01:49

тоа „25 000 луѓе се преселија во градот“ баш и не звучи добро за град како Скопје на пример...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 13-Oct-2016 at 09:25
Тоа се тие булет статии. А да ни пренесеше авторот малку од приказната, па да разберевме како успеваат да ги направат тие 20 милиони евра профит. Или зошто секогаш има место кога се повеќе луѓе го користат јавниот транспорт.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.110 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.