build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Меѓуградски автобуски превоз
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Меѓуградски автобуски превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 20>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1058
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Меѓуградски автобуски превоз
    Posted: 15-Feb-2019 at 18:34
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Тркало

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Тркало

Авто Атом во саботата пак со комбе од Кочани за Охрид, ама кога можат струшки Југотранс Вакчаре и до Белград така...не се тие криви....

Постои ли некаков член во закон, правилник и сл. што им дозволува или забранува одржување на линијата со комбе наместо автобус? И се разбира, постои ли казна доколку не ја одржуваат автобуската линија редовно?


Тука е дефинирано само дека возила со минимум 22 седишта можат да вршат превоз.Е сега колку е удобно во комбе 5 и пол часа од Охрид до Кочани или 12 од Струга до Белград.Еве и Галеб и Транскоп затераа еден период во вторник, среда и сабота/недела со комбе па по реакции на патници возат сега во помирен ден минибус со 33 седишта, сепак е друго.Тука да ги сменат тие правила - да не е комбе на линија подолга од 60 мин., не е издржливо, а сепак автобуски превоз е.


Јас само не можам да ги разберам превозниците, на пример, нема доволен патници меѓу Охрид и Кочани, па пуштаат комбе. Но, таа линија минува меѓу Прилеп и Битола, па потоа преку Ресен. Што ако има патници што дошле на автобуска и не можат да се качат во преполното комбе?


Директно од првите луѓе:

Причина број еден - Дивите превозници и нивната слобода , а после општ голем пад во бројот на патници.

И ова второво мислам дека е општо на сите линии - да поврзуваме иселување (затоа пак линиите за странство се фул), намалена економска активност/зголемена сиромаштија години по ред - ретко кој би патувал без реална потреба, цените на горивата, па и увозот на половни коли, сите прво би избрале поскап превз со сопствено возило отколку јавен со оглед на времетраење и ужасните ни патишта.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 272
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 11-Feb-2019 at 09:31
Имаат изнакупено во Галеб неколку такви минибуси, гледам и во градскиов превоз ги имаат сменето оние што се распаѓаа комбињата со вакви (со исклучок на неколку). 
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1058
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 10-Feb-2019 at 22:44
Надворешно и внатрешно освежена,со нови седишта, електронски дисплеи за информации итн.
Доста подобра слика спрема претходно на АС Битола

Edited by Тркало - 10-Feb-2019 at 22:47
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1058
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 10-Feb-2019 at 21:03
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Тркало

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Тркало

Авто Атом во саботата пак со комбе од Кочани за Охрид, ама кога можат струшки Југотранс Вакчаре и до Белград така...не се тие криви....

Постои ли некаков член во закон, правилник и сл. што им дозволува или забранува одржување на линијата со комбе наместо автобус? И се разбира, постои ли казна доколку не ја одржуваат автобуската линија редовно?


Тука е дефинирано само дека возила со минимум 22 седишта можат да вршат превоз.Е сега колку е удобно во комбе 5 и пол часа од Охрид до Кочани или 12 од Струга до Белград.Еве и Галеб и Транскоп затераа еден период во вторник, среда и сабота/недела со комбе па по реакции на патници возат сега во помирен ден минибус со 33 седишта, сепак е друго.Тука да ги сменат тие правила - да не е комбе на линија подолга од 60 мин., не е издржливо, а сепак автобуски превоз е.


Јас само не можам да ги разберам превозниците, на пример, нема доволен патници меѓу Охрид и Кочани, па пуштаат комбе. Но, таа линија минува меѓу Прилеп и Битола, па потоа преку Ресен. Што ако има патници што дошле на автобуска и не можат да се качат во преполното комбе?


Пред 30 мин. стигна Галеб од Кочани во Охрид - по една линија дневно е на Авто Атом (на лето две) и на Галеб.

Истиот модел на минибус кои возат до Битола сега во недела до Кочани и назад.

Isuzu Turquaz OH5793AC


ISUZU TURQUAZ OH5796АС
(сликано од sanos a)

И јас не можам да ги разберам превозноците - до негде да.Инаку сум се возел во комбе од Битола до Охрид во петок кога цела студентарија се враќаше назад , имаше едно 35 патници.(патем и денес возеа за Струга со комбе).
Разбирам дека очигледно подолг период губат битка со дивите таксисти и полулегални превозници (комбиња со пластично столчиња за додаток).

Иако не ми е јасно како конкретната линија до Кочани која е врска меѓу сите побитни места во Источна и Западна (Северна) Македонија да е без толку патници, а се сеќавам пред не толку долго во студентските денови се случувало и да се полни до крај.
Патем, полупразни автобуси гледам и кон Скопје (со единствено застанување во Кичево) па не гледам минибуси и комбиња на Галеб и Делфина (Класик не ги сметам во приказната), без разлика колку е Скопје центар.Имаше случаи лани Галеб мини/миДибуси во 19:00, а Делфина и сега во 20:30 често пати освен во недела, ама сепак преовладале нормални возила.Лани во февруари и март сум патувал со еднаш 3 , др.пат со 6 други патници на тие последни линии.Ама конкуренција изгледа па форсираат подобри возила.

Се враќаме и на(не)работењето на сообраќајните инспектори.Интересно е како добар дел возачи на автобуски фирми редовно се казнети за застанување надвор од постојки со 300 еур за да им угодат на патниците, а дивите таксисти и превозници се релаксирани тотално.

Во меѓувреме превозниците се пренасочија на превоз на работници (Костал, ОДВ Електрик, хотели Метропол/Белви/Инекс, ТАВ) и агенциски превоз...

Edited by Тркало - 10-Feb-2019 at 21:36
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 559
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 07-Feb-2019 at 18:29
Originally posted by BOJAN


Јас само не можам да ги разберам превозниците, на пример, нема доволен патници меѓу Охрид и Кочани, па пуштаат комбе. Но, таа линија минува меѓу Прилеп и Битола, па потоа преку Ресен. Што ако има патници што дошле на автобуска и не можат да се качат во преполното комбе?


Шоферот ќе им рече „Па што да ви правам, не е до мене.“ И сите нажалени, патот под нозе и барај си чаре.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3432
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 07-Feb-2019 at 11:04
Originally posted by Тркало

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Тркало

Авто Атом во саботата пак со комбе од Кочани за Охрид, ама кога можат струшки Југотранс Вакчаре и до Белград така...не се тие криви....

Постои ли некаков член во закон, правилник и сл. што им дозволува или забранува одржување на линијата со комбе наместо автобус? И се разбира, постои ли казна доколку не ја одржуваат автобуската линија редовно?


Тука е дефинирано само дека возила со минимум 22 седишта можат да вршат превоз.Е сега колку е удобно во комбе 5 и пол часа од Охрид до Кочани или 12 од Струга до Белград.Еве и Галеб и Транскоп затераа еден период во вторник, среда и сабота/недела со комбе па по реакции на патници возат сега во помирен ден минибус со 33 седишта, сепак е друго.Тука да ги сменат тие правила - да не е комбе на линија подолга од 60 мин., не е издржливо, а сепак автобуски превоз е.


Јас само не можам да ги разберам превозниците, на пример, нема доволен патници меѓу Охрид и Кочани, па пуштаат комбе. Но, таа линија минува меѓу Прилеп и Битола, па потоа преку Ресен. Што ако има патници што дошле на автобуска и не можат да се качат во преполното комбе?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1058
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 01-Feb-2019 at 09:21
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Тркало

Авто Атом во саботата пак со комбе од Кочани за Охрид, ама кога можат струшки Југотранс Вакчаре и до Белград така...не се тие криви....

Постои ли некаков член во закон, правилник и сл. што им дозволува или забранува одржување на линијата со комбе наместо автобус? И се разбира, постои ли казна доколку не ја одржуваат автобуската линија редовно?


Тука е дефинирано само дека возила со минимум 22 седишта можат да вршат превоз.Е сега колку е удобно во комбе 5 и пол часа од Охрид до Кочани или 12 од Струга до Белград.Еве и Галеб и Транскоп затераа еден период во вторник, среда и сабота/недела со комбе па по реакции на патници возат сега во помирен ден минибус со 33 седишта, сепак е друго.Тука да ги сменат тие правила - да не е комбе на линија подолга од 60 мин., не е издржливо, а сепак автобуски превоз е.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3432
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 29-Jan-2019 at 10:10
Originally posted by Тркало

Авто Атом во саботата пак со комбе од Кочани за Охрид, ама кога можат струшки Југотранс Вакчаре и до Белград така...не се тие криви....

Постои ли некаков член во закон, правилник и сл. што им дозволува или забранува одржување на линијата со комбе наместо автобус? И се разбира, постои ли казна доколку не ја одржуваат автобуската линија редовно?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1058
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 29-Jan-2019 at 09:21
Авто Атом во саботата пак со комбе од Кочани за Охрид, ама кога можат струшки Југотранс Вакчаре и до Белград така...не се тие криви....
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9010
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 07-Aug-2018 at 10:56
Време е алукобонд да се забрани со закон. Подпросечно, без врска...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3432
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 06-Aug-2018 at 08:45
Бев вчера со Делфина Турс повторно кон Охрид, и од аспект на патник, можам да кажам дека се полоши од Галеб. Секогаш патуваат барем 15-тина минути поспоро од Галеб, тоа е минимумот. Вчера тој двокатен автобус всушност требаше да бидат два автобуси, барем така ги продаваа картите а на крај ги сместија патниците во еден автобус. Знаат да наоѓаат заврзлами во секоја ситуација, што никогаш не било случај со Галеб.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1058
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 05-Aug-2018 at 23:01
Денеска интересна ситуација, барем за автобуски превозници.Делфина Турс користеа дополнително возила на Стефан Турс и Сара Травел (нив ги забележав), за тргнувањата од Охрид кон Скопје во 16:30/18:00/20:30.
Во првиот бран 6 возила ,последниот 3 (двокатен на СТефан Турс, стандард и комбе).

Галеб во 19:00 со 6 возила (4 троосовинци,стандард и минибус или ~320 патници).Интересно и тие имаа дури и во 15:00 тргнувањето 4 возила (2+2/220), верувам слично и во 17:45.

Отприлика околу 1500 патници, сметано без Класик и сезонските линии на Руле Турс и Бисер Пром итн.




Edited by Тркало - 05-Aug-2018 at 23:01
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11866
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 04-Aug-2018 at 09:37








ohridnews.com
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 272
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 03-Aug-2018 at 19:45
Хахах, не сум видел јас одамна сечење ленти - ако мислеше на тоа. Сега најнов тренд што го забележав е стегање копчиња LOL Сите објекти што се пуштаат во употреба од новава власт ги пуштаат со стегање на копче, иако во случајов со автобускава не знам што "вклучија" со копчето Crazy
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 698
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 03-Aug-2018 at 19:16
Ќе искористам слоган што не е мој: ВМРО Радлер. Толку за појавава со лентиве.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 272
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 01-Aug-2018 at 21:13
Денес беше официјалното (со политичари) пуштање во употреба на станицата во Охрид.


Исто така најавен е нов пат од Охрид до Ресен од страна на Заев, само не знам за кога.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1058
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 21-Jul-2018 at 22:23
Чисто онака сабајлево иако веќе по трет пат влегувам фатив еден лош детаљ на Охридската станица.
Дупки отприлика метар на метар горе во продторот кај вентилацијата, стрчат и кабли и други ситници.Дали дополнително чепкале или така ја отвориле не знам...
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 01-Jul-2018 at 16:38
Previous
 
Па и кај старата автобуска станица во центарот на Охрид исто така чекалната беше монтажна барака, но барем пероните беа средени и личеше на автобуска станица, а не на паркиралиште со ограда.
 
Нема ама баш никаков напредок во самозадоволувањето со приземје и еден кат за кои се чекаше повеќе од 10 години од рушењето на старата автобуска станица во Охрид, која - иронично - иако повеќе не постои, и понатаму е синоним за автобуска станица наспроти овој локален супермаркет со перони.


Edited by Dexter26 - 01-Jul-2018 at 18:23
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3432
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 30-Jun-2018 at 11:58
Новата автобуска станица во Охрид не е никаков врв во проектирањето, но треба да земеме во предвид дека чекалната досега беше на отворено, додека благајната претставуваше монтажна барака. Притоа, голем број на туристи минуваа низ ваквата станица. Станува збор за голем напредок.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7071
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 28-Jun-2018 at 01:21

каква минорна точка на архитектонска брука сме на планетава, тоа е нешто неверојано
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.