build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Меѓуградски автобуски превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10989
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 28-Jun-2011 at 01:43
Бојан добра анализа само имам замерка мислам дека малку од аспект на сопствена ете иделогија е пишуван. Како добар пример ти е посочена Грцвија каде има окрупнување големо односно каде така и е стартуван пазарот што прашање е колку е добро за либерализиран превоз. Далеку дека Македонија е добро но мислам дека има каде далеку подобри примери за организација. Колку е дозволено препродавање на дозволите и усогласување на карти и редови помеѓу превозниците.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 2339
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 28-Jun-2011 at 11:10
Originally posted by lslcrew

Бојан добра анализа само имам замерка мислам дека малку од аспект на сопствена ете иделогија е пишуван. Како добар пример ти е посочена Грцвија каде има окрупнување големо односно каде така и е стартуван пазарот што прашање е колку е добро за либерализиран превоз. Далеку дека Македонија е добро но мислам дека има каде далеку подобри примери за организација. Колку е дозволено препродавање на дозволите и усогласување на карти и редови помеѓу превозниците.


Iscrew, во право си дека постојат и други примери за меѓуградски и меѓународен автобуски сообраќај, но мора да потенцирам дека во европски рамки истиот е минимален во споредба со авиосообраќајот и железницата. Од друга страна, користењето на автобуски превоз е карактеристика на земјите од Балканскиот полуостров поради неразвиеноста на другите две гранки на сообраќај. Дополнително, секогаш се обидувам да направам споредба на нашата земја со државите од регионот, до кај се стигнати тие, а до каде ние во конкретна гранка.

Инаку мислам дека е забрането препродавањето на дозволите, но не сум 100% сигурен во ова тврдење. Од друга страна, пожелно е да постои усогласување на возните редови на автобуските превозници, Тркало го наведе негативниот пример за линијата Охрид-Скопје-Охрид.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 136
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 28-Jun-2011 at 17:31
@ Тркало
Ако еден превозник има линија таа мора да ја одржува, значи не постојат линии кои ги имаат превозниците а не ги одржуваат.
Што се однесува до проблемот со комбињата, законот е донесен дека возило со помалку од 22+1 седиште не може да одржува мегуградски превоз на патници. Е сега не би било ова Македонија доколку инспекциите не толерираат некои фирми и затоа возат со комбиња со помалку од 22 седишта.

И кај нас во Македонија има здружение на превозници во источна Македонија. Здружението се вика ИСТОК ама мое мислење е дека е пред распаѓање поради одредени фирми кои имаат еден вид на монопол на пазарот и си одредуваат цени како што им одговара на нив, без договор со останатите превозници со цел да ги уништат.


Edited by sanos_a - 28-Jun-2011 at 17:32
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 666
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 28-Jun-2011 at 18:32
Originally posted by sanos_a


@ ТркалоАко еден превозник има линија таа мора да ја одржува,значи не постојат линии кои ги имаат превозниците а не ги одржуваат.Што се однесува до проблемот со комбињата, законот е донесен дека возило со помалку од 22+1 седиште не може да одржува мегуградски превоз на патници. Е сега не би било ова Македонија доколку инспекциите не толерираат некои фирми и затоа возат со комбиња со помалку од 22 седишта.И кај нас во Македонија има здружение на превозници во источна Македонија. Здружението се вика ИСТОК ама мое мислење е дека е пред распаѓање поради одредени фирми кои имаат еден вид на монопол на пазарот и си одредуваат цени како што им одговара на нив, без договор со останатите превозници со цел да ги уништат.

Еве пример одма те демантирам:
Двајцата знајме дека пола од овие не се возат.(За другите на форумот само подвлечените линии се возат).
Според Министерство за транспорт на Галеб - Охрид му се одобрени линии на релација>
Охрид-Кичево-Скопје во:
4.30,5.15,5.30,6.15,6.45,7.30,8.40,9.30,10.45,12.45,15.00,16.00,17.00,17.45,19.00,21.30
Двајцата знајме дека пола од овие не се возат.(За другите на форумот само подвлечените линии се возат).
Охрид-Битола-Скопје :
08:15 10:00 до пред неколку месеци оваа линија во 8;15 не беше одржувана.
Линии кои целосно не се во функција:
Охрид-Ресен-Битола
14:30
Охрид-Кичево-Скопје-Куманово :
14:15 (1.7-31.8) години не е во функција,да не беше возниов ред на мтц.гов немаше ни да знам
Охрид-Битола-Кавадарци-Струмица :
10:30 ( исто сезонска 1.7.-31.8).Иста ситуација како линијата погоре.
Охрид-Ресен-Битола-Прилеп:
20:30 (1.6.-31.8)

Муабетов ми е ,ете ок,ако не им е исплатливо нека не ги возат.Ама нека ги пуштат на други фирми.Ама претпоставувам финтата е да се држат многу линии (без да се возат сите)за да ја убијат конкуренцијата,како напиша погоре со ситуацијата со Исток.
А Законот за 22+1 бил донесен.Така и мислев,пак е до врските и нередот во инспекции.
И едно прашање.Дали Авто Атом ќе ја пуштат сезонската линија Виница-Кочани-Охрид (06:30 и 17:00 обратно),со важност од 26.6 до 31.8 ,одобрена од Министерство за транспорт и врски


Edited by Тркало - 28-Jun-2011 at 18:35
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 136
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 28-Jun-2011 at 18:54
значи вака сега. тие линии што велиш дека не се возат тие се поништени од страна на превозниците што е многу тешко. ако не ги возат линиите казните се многу големи така да верувај дека ако ги имаат линиите ке ги возат.
авто атом нема да ја вози таа линија затоа што е со поминат рок Smile односно не е обновена а и нема потреба да се вози затоа што е мал бројот на патници за да идат 2 автобуси од кочани за охрид.
е сега дали знаеш дека за да отвориш нова линија мора да има одреден временски интервал помегу двете поагања од почетната станица? тој временски интервал зависи од оддалеченоста на почетната и крајната станица така да линијата на галеб во 05:15 и во 05:30 нема шанси двете да бидат одобрени од страна на министерството затоа што временската разлика е 15 минути а за линија со оддалеченост од 120 км изнесува најмалку 45 минути или 60 минути (не сум баш сигурен ама не е помалку од 45 минути). ова ти го кажувам затоа што јас аплицирав во министерство за новата линија на авто атом.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 666
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 28-Jun-2011 at 19:16
Се разбравме.Значи овие од Министерство на списоците ги пишат и укинатите линии.Администрација
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 1340
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 28-Jun-2011 at 19:36
Што чудни луѓе сте биле вие. Се жалите на Транскоп што пуштал комбе од Битола до Охрид. Лани и полани Штуз возеше со канта од комбе (Iveco), во права смисла на зборот, Од Куманово до Струга. Може ли некој да си го замисли тој садизам со патниците? Таа канта можете да ја видите на нивната официјална страница stuz.com.mk
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 2339
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 28-Jun-2011 at 20:05
А дали е можно дел од автобуските превозници намерно да аплицираат за голем број на линии во меѓуградскиот сообраќај за останатите компании да не можат да конкурираат? Тркало, знам за Охрид, но се надевам дека во летните месеци ќе се оддржува возниот ред.

Edited by BOJAN - 28-Jun-2011 at 20:05
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 136
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 28-Jun-2011 at 20:49
Originally posted by BOJAN

А дали е можно дел од автобуските превозници намерно да аплицираат за голем број на линии во меѓуградскиот сообраќај за останатите компании да не можат да конкурираат? Тркало, знам за Охрид, но се надевам дека во летните месеци ќе се оддржува возниот ред.

ова што си го пишал е добро ама може да биде и нож со две остици затоа што пазарот во македонија е доста мал а да земиш многу линии и после да не бидат сите рентабилни е голем проблем за една македонска фирма. значи кога се зема една линија се плаќа и после е многу тешко да се укине истата линија а мора да се одржува според доделениот возен ред од страна на министерство за транспорт
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 666
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 28-Jun-2011 at 20:51
Originally posted by BOJAN

А дали е можно дел од автобуските превозници намерно да аплицираат за голем број на линии во меѓуградскиот сообраќај за останатите компании да не можат да конкурираат? Тркало, знам за Охрид, но се надевам дека во летните месеци ќе се оддржува возниот ред.


И јас така мислев,ама ете ,колегата Sanos ме корегира опогоре дека списоците од Министерството за транспорт не биле исчистени од линии кои се откажани.Значи постојат линии впишани во списоците ,а не се одржуваат и се откажани (останати од поранешниот начин на доделување линии - пред воведување на електронскиот систем,односно воведување на одредени интервали на тргнување според линијата).

@Phenomenon Куманово е посебна приказна во автобускиот превоз.Значи сите автобуски фирми од Куманово можам слободно да ги вбројам во едни од превозниците со најлош па и најстар возен парк кај нас.
Особено е грдо со Југ Турист (години се во стечајна постапка и на некаков чуден начин пак работат,крпат нешто ).А биле едни од најсилните фирми во дејноста порано.

Истотака главниот превоз на овие фирми е за Скопје,па патниците оттука нека се снаоѓаат.Верувам дека линијата за Охрид би им била доходовна да ја држат преку цела година (мислам на ЈТ,секако со нормални возила).

Исто и до Битола една линија ,во Прилеп и Битола имат добар број студенти од Куманово.На лето недостатокот од патници би се покривал со продолжување на линијата до Преспанско Езеро.
Можат и линија до Врање/Лесковац/Ниш ,дневната миграција меѓу овие места е голема.

Бојан спомна окрупнување на фирмите.Е ова би било ок за Куманово,сиве овие фирми да се спојат ,да ги фрлат кантите за старо железо и да купат помал број ,ама помодерни возила.Ама ова е само утописки муабет.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 1340
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 28-Jun-2011 at 21:14
Порано Југ-Турист, како што јас се сеќавам имаше 100 автобуси во возниот парк. Го држеше целокупниот градски превоз за Куманово, имаше линија од Скопје до Ниш во 15:00, од Скопје за Приштина преку Куманово во 12:30. Мислам дека возеа и за Херцег Нови и за Бугарија во поодамнешните времиња. Но тоа го правеа бидејќи немаа конкуренција. Услугата им беше лоша, возачите безобразни (како на Галеб денес, не помагаа на стари и инвалидизирани, ако задоцниш не ти застануваа, па макар бил и на 20 метри од станицата, автобуската станица - монтажна барака со мизерно веце, во градскиот превоз имаа 8 линии со по еден автобус кои сообраќаа до крајните дестинации најмалку на еден час.
Денес во Куманово посртојат многу превозници кои имаат добар возен парк, но и натаму се крајно безобразни.
За Скопје освен Југ-Турист и Штуз кои поаѓаат од Автобуската станица, од пред Пензионерскиот дом за Скопје возат и Јоцо-Турс, Мамли-Травел, Були-Компани, Де Лукс, со релативно солидни комбиња и минибуси (Спринтери, Варио, Крафтери). Може има и уште некои кои ги испуштив.
Во градскиот и локалниот сообраќај е хаос. Ретко кој пушта нови автобуси, иако повеќето фирми купија половни автобуси од Западна Европа, туку и натаму пуштаат стари искршени автобуси и комбиња.
Од горенаведените ќе го изземам Оли-Травел бидејќи тој ЧЕСТО пушта нови автобуси и комбиња.
Во локалниот сообраќај често има ситуации кога комбе кое е ниско и не е предвидено за стоење на патници, се натоварува со патници кои стојат ПОДГРБАВЕНИ и по повеќе од 20 километри. И тоа на линијата до светски познатото Кокино!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11493
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 28-Jun-2011 at 22:54
Originally posted by phenomenon

за Скопје возат и Јоцо-Турс, Мамли-Травел, Були-Компани
Имињава се ко од некој виц.

Суштината секако е поважна од формата, ама многу тешко ми е да замислам од вакви да се изроди некаква посериозна фирма.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 666
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 28-Jun-2011 at 23:45
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by phenomenon

за Скопје возат и Јоцо-Турс, Мамли-Травел, Були-Компани
Имињава се ко од некој виц.Суштината секако е поважна од формата, ама многу тешко ми е да замислам од вакви да се изроди некаква посериозна фирма.

Еве и дел од возилата
Штуз и Југ Турист се убедливо најлоши


Со ова комбе возеа Куманово-Струга?

Овие две фирми се посалам со возила:
Де Лукс

Јоцо Турс


извор:http://autobusi.net/forum/



Edited by Тркало - 28-Jun-2011 at 23:46
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 1340
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 28-Jun-2011 at 23:55
   Е ова Ивекото што го гледате возеше на релација Куманово-Струга. Не можам да замислам дека постојат такви будали што се возеле со него и УШТЕ И му плаќале билет (веројатно задоволни од удобниот превоз).
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 666
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 28-Jun-2011 at 23:59
Originally posted by phenomenon

   Порано Југ-Турист, како што јас се сеќавам имаше 100 автобуси во возниот парк. Го држеше целокупниот градски превоз за Куманово, имаше линија од Скопје до Ниш во 15:00, од Скопје за Приштина преку Куманово во 12:30. Мислам дека возеа и за Херцег Нови и за Бугарија во поодамнешните времиња. Но тоа го правеа бидејќи немаа конкуренција. Услугата им беше лоша,возачите безобразни (како на Галеб денес,не помагаа на стари и инвалидизирани, ако задоцниш не ти застануваа, па макар бил и на 20 метри од станицата, автобуската станица - монтажна барака со мизерно веце, во градскиот превоз имаа 8 линии со по еден автобус кои сообраќаа до крајните дестинации најмалку на еден час.


Дел од постарите возачи во Галеб уште живеат во тој филм од стариот систем,кога имале висок третман,па им било дозволено.Среќа голем дел од тие возачи се во/пред пензија,а имат една генерација 10 до 15 нови помлади возачи на возраст од околу 28-35 и баш се љубезни.Бавно,ама сигурно се приметливи промени во сите тие големи бивши државни фирми.
Истотака и новиот систем на работа,приватна фирма и поинакво е однесувањето,еден дел од газдите пратат реакции на форумот за автобуси,а примаат и сугестии/жалби/пофалби па се случувало после жалба за одреден возач истиот да е сменет на пониска позиција(од меѓуградски на локал).

А ако закасниш,па макар и 20 метри од станица ,нелогично е да се криви возачите,нели?После си остаен на нивната добра волја.Секој пат кога патувам,скоро секогаш имат по некој таков случај(пр.автобусот во 6 ,неколку луѓе идат на станица во 5:59 и уште се лутат,а менталитетот ни е таков едноставно касниме).
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 1340
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 29-Jun-2011 at 00:01
Сега ова Ивеко вози на градските линии 5 и 5А во Куманово. И поради таквиот идиотизам, кретенизам, имбецилизам и дебилизам, луѓето се приморани да се возат со легални и диви таксисти, а оваа канта иде со по 2-3 патници, кои немаат никакво самопочитување!
И после овие од Штуз,замислете, се лутат зашто луѓето иделе со такси.
Па ти иде да му ја лупнеш една и да го успиеш, зашто мозокот им е мувлосан и не можат да сфатаат.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 2339
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 29-Jun-2011 at 00:16
А да прашам според вас кој е најквалитетен автобуски превозник во земјава, говорам за поголемите компании?   
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Online
Posts: 4274
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 29-Jun-2011 at 01:33
Јас мислам дека Галеб е прв.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
N23 View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1946
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 29-Jun-2011 at 01:57
Галеб дефинитивно и делумно Хисар. Особено што Хисар има најави дека целосно ќе го реновира возниот парк и за меѓуградски релации. На трето место би ги ставил Транскоп, кои и покрај критиките изнесени тука имаат неколку одлични автобуси.
Иначе компаниите од типот на Штуз само покажуваат колку приватните субјекти се грижат за потрошувачите. Возењето на меѓуградска линија со стар германски градски автобус ви кажува се. Но не е Штуз крив, тие што се возат се криви. И втора ствар, не можам да разберам како им е боље на Кумановци да се возат со кантите на Југ Турист и Штуз, а не со воз. Ама тоа е кога народот не е доволно образуван да знае што да бара од приватниот сектор и како да го казни.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1134
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 29-Jun-2011 at 13:18
Originally posted by N23

Галеб дефинитивно и делумно Хисар. Особено што Хисар има најави дека целосно ќе го реновира возниот парк и за меѓуградски релации. На трето место би ги ставил Транскоп, кои и покрај критиките изнесени тука имаат неколку одлични автобуси.
Иначе компаниите од типот на Штуз само покажуваат колку приватните субјекти се грижат за потрошувачите. Возењето на меѓуградска линија со стар германски градски автобус ви кажува се. Но не е Штуз крив, тие што се возат се криви. И втора ствар, не можам да разберам како им е боље на Кумановци да се возат со кантите на Југ Турист и Штуз, а не со воз. Ама тоа е кога народот не е доволно образуван да знае што да бара од приватниот сектор и како да го казни.
Pokraj tie sto se vozat ima uste eden krivec koj se vika "vlast". Vo Hrvatska pred nekolku godini vo vozenje se otvori vratata na eden star "skolski avtobus". Za zal vo ovaa slucka zagina ucenik. Hrvatskite vlasti po ovoj slucaj resija da zabranat stari avtobusi (postari od 10 godini) da prevezuvaat ucenici. po ovaa odluka prevoznicite bea primorani da gi prodadat postarite abtobusi. Ke pogodete li koj gi kupi?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.107 seconds.

Copyright ©2007 - 2014  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.