build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Меѓуградски автобуски превоз
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Меѓуградски автобуски превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1071
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 29-Jun-2011 at 14:30
Originally posted by N23

Галеб дефинитивно и делумно Хисар. Особено што Хисар има најави дека целосно ќе го реновира возниот парк и за меѓуградски релации.На трето место би ги ставил Транскоп, кои и покрај критиките изнесени тука имаат неколку одлични автобуси.
Иначе компаниите од типот на Штуз само покажуваат колку приватните субјекти се грижат за потрошувачите. Возењето на меѓуградска линија со стар германски градски автобус ви кажува се.И втора ствар, не можам да разберам како им е боље на Кумановци да се возат со кантите на Југ Турист и Штуз, а не со воз. Но не е Штуз крив, тие што се возат се криви. Ама тоа е кога народот не е доволно образуван да знае што да бара од приватниот сектор и како да го казни.


Кај Хисар 90% од возилата се така да речам нови 5-10 години старост,за автобус не е ништо ако е добро одржувањето.Само нивниот фокус е странство Словенија/Италија,а од домашни линии возат само 3 пати дневно Ох-Ск/Ск-Ох ,преку Охрид Експрес нивна ќерка фирма.
Кај Галеб една работа многу ја поштовам,на сите линии меѓуградски линии возат автобуси,не некакви самоделски комбиња.Постарите возачи им се малку тешки на карактер,ама среќа малку по малку си одат во пензија.Ама па никогаш не штедат на клима и одржувањето им е на највисоко ниво исто како и во Атом Кочани и Хисар.
Од бившите големи државни фирми добри се и Струмица Експрес и Атом Кочани,а исто и Руле Турс мислам дека добро работат (Ск-Те и Ск-Ср)и Дурмо Турс-Гостивар (освен од странските линии шо им се главни,возат домашен превоз Гв-Ск со возила кои некои фирми не ги користат ни за меѓународен).
Кај Транскоп целиот проблем е до менаџментот.Имат една грда пракса на пр.автобус од Скопје за Отешево ,после стигнување во Битола (пауза 15 мин.)да го пуштат на танкирање или возење една тура за превоз на работници од РЕК ,поради недостаток на возила и паузата од 15 мин.на крај е пауза од 40,50 мин.
Исто и Симекс - Кичево ги ставам во група со Транскоп,поради газдите и лошото одржување.А за линиите се точни и навреме.

A за вториот болд,гледам Штуз имале линии на секој сат.Сигурно и Југ Турист возат измеѓу тие времиња + Де Лукс и други значи отприлика на секој 15-20 минути превоз за Скопје.А МЖ дали имаат 5 тргнувања дневно...

Edited by Тркало - 29-Jun-2011 at 14:33
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 29-Jun-2011 at 14:42
Originally posted by Denko


Pokraj tie sto se vozat ima uste eden krivec koj se vika "vlast". Vo Hrvatska pred nekolku godini vo vozenje se otvori vratata na eden star "skolski avtobus". Za zal vo ovaa slucka zagina ucenik. Hrvatskite vlasti po ovoj slucaj resija da zabranat stari avtobusi (postari od 10 godini) da prevezuvaat ucenici. po ovaa odluka prevoznicite bea primorani da gi prodadat postarite abtobusi. Ke pogodete li koj gi kupi?


Ама власта и да нареди, овие ќе почнат да се бунат како се сиромашни, немаат доволно пари, ќе се бунтуваат и ќе попушти власта како за се друго. Но ако приватникот не го почитува патникот, ондак како да очекуваме да ја почитува државата, кога секој гледа на различен начин да ја зезне државата. Хрватска и нагоре е друга прича, тргнувајќи од тоа дека они се големи "домољуби" и реално самите повеќе се почитуваат одошто ние меѓу нас. Кај нас да може такси ќе вози со кола од пред 50 години, а камоли автобус. И јас сум за тоа државата да ги стегне и за домашни линии да не возат автобуси постари од 10 години, ама скептик сум по тоа прашање и единствена шанса да се подобри приватниот автобуски превоз е наш влез во ЕУ а со тоа и морално, ако треба и присилно почитување на одредбите.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 29-Jun-2011 at 14:49
Originally posted by Тркало


Кај Хисар 90% од возилата се така да речам нови 5-10 години старост,за автобус не е ништо ако е добро одржувањето.Само нивниот фокус е странство Словенија/Италија,а од домашни линии возат само 3 пати дневно Ох-Ск/Ск-Ох ,преку Охрид Експрес нивна ќерка фирма.
Кај Галеб една работа многу ја поштовам,на сите линии меѓуградски линии возат автобуси,не некакви самоделски комбиња.Постарите возачи им се малку тешки на карактер,ама среќа малку по малку си одат во пензија.Ама па никогаш не штедат на клима и одржувањето им е на највисоко ниво исто како и во Атом Кочани и Хисар.
Од бившите големи државни фирми добри се и Струмица Експрес и Атом Кочани,а исто и Руле Турс мислам дека добро работат (Ск-Те и Ск-Ср)и Дурмо Турс-Гостивар (освен од странските линии шо им се главни,возат домашен превоз Гв-Ск со возила кои некои фирми не ги користат ни за меѓународен).
Кај Транскоп целиот проблем е до менаџментот.Имат една грда пракса на пр.автобус од Скопје за Отешево ,после стигнување во Битола (пауза 15 мин.)да го пуштат на танкирање или возење една тура за превоз на работници од РЕК ,поради недостаток на возила и паузата од 15 мин.на крај е пауза од 40,50 мин.
Исто и Симекс - Кичево ги ставам во група со Транскоп,поради газдите и лошото одржување.А за линиите се точни и навреме.

A за вториот болд,гледам Штуз имале линии на секој сат.Сигурно и Југ Турист возат измеѓу тие времиња + Де Лукс и други значи отприлика на секој 15-20 минути превоз за Скопје.А МЖ дали имаат 5 тргнувања дневно...


И на Руле Турс мислев, ама ги заборавив. И они имаат прилично нови автобуси, мислам дека накај Струмица и Тетово ги возат.
А за Куманово, мислев за периодот кога има и воз и автобус, у тој интервал јас лично пре би да се возам со воз него со бус. Деградирање на патникот е да го превезуваш меѓу два града со автобус наменет за градски превоз.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1570
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 29-Jun-2011 at 15:16
Originally posted by N23

Originally posted by Denko


Pokraj tie sto se vozat ima uste eden krivec koj se vika "vlast". Vo Hrvatska pred nekolku godini vo vozenje se otvori vratata na eden star "skolski avtobus". Za zal vo ovaa slucka zagina ucenik. Hrvatskite vlasti po ovoj slucaj resija da zabranat stari avtobusi (postari od 10 godini) da prevezuvaat ucenici. po ovaa odluka prevoznicite bea primorani da gi prodadat postarite abtobusi. Ke pogodete li koj gi kupi?


Ама власта и да нареди, овие ќе почнат да се бунат како се сиромашни, немаат доволно пари, ќе се бунтуваат и ќе попушти власта како за се друго. Но ако приватникот не го почитува патникот, ондак како да очекуваме да ја почитува државата, кога секој гледа на различен начин да ја зезне државата. Хрватска и нагоре е друга прича, тргнувајќи од тоа дека они се големи "домољуби" и реално самите повеќе се почитуваат одошто ние меѓу нас. Кај нас да може такси ќе вози со кола од пред 50 години, а камоли автобус. И јас сум за тоа државата да ги стегне и за домашни линии да не возат автобуси постари од 10 години, ама скептик сум по тоа прашање и единствена шанса да се подобри приватниот автобуски превоз е наш влез во ЕУ а со тоа и морално, ако треба и присилно почитување на одредбите.
Znaci vaka, ako nekoj nema pari da kupi dobri avtobusi neka sadi tutun ili patlidzani a ne vaka da ja zagrozuva bezbednosta na graganite. Drzavnite institucii se za toa zadolzeni, da postavuvaat pravila i standardi. Se drugo (nemam pari pa moram so stari avtobusi da vozam) e improvizacija i diletantizam. I jas sakam da bidam npr. avieprevoznik i da imam flota od 15 avioni, no.... Zatoa ili ke bideme drzava kako sto treba ili ke se davime vo kalta.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1570
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 29-Jun-2011 at 15:22
Hisar ima navistina dobri avtobusi (sum se vozel do Zagreb), no uslugata, odnosno odnosot na vozacite mi ostavi los vpecatok. Da zboruvam da toa deka vozat izmoreni i nenaspieni... Ne znam dali mlaz-bogdanci uste vozi (zboruvam za megunarodni linii), no mozam da kazam deka nivniot personal (koga se vozev so niv pre 8-9 godini) se izdvojuvase od drugite. Tie bea (ili seuste se) vistinski profesionalci.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1071
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 29-Jun-2011 at 15:59
Originally posted by Denko

Hisar ima navistina dobri avtobusi (sum se vozel do Zagreb), no uslugata, odnosno odnosot na vozacite mi ostavi los vpecatok. Da zboruvam da toa deka vozat izmoreni i nenaspieni... Ne znam dali mlaz-bogdanci uste vozi (zboruvam za megunarodni linii), no mozam da kazam deka nivniot personal (koga se vozev so niv pre 8-9 godini) se izdvojuvase od drugite. Tie bea (ili seuste se) vistinski profesionalci.


За ова со Хисар си 100% во право и за возилата и за возачите.Го имам слушано и од други фирми и патници.Пред некое време патував за Италија со друга фирма конкуренција на Хисар и пола од патниците беа бивши редовни патници на Хисар и истово го слушнав.Нормално и во овие имаше некакви импровизации ,ама далеку се подобри.Во автобусот делеа пијачки(избор Фруктал/Кока Кола) и Винчини на 2 пати,а тие мали ситници на крај ќе го задржат патникот.
Млаз моментално за странство возат само Скопје-Белград деловна линија (патуваш 5 сати ,место 7,5-8 со стандардна линија) и уште си го држат тој однос.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 29-Jun-2011 at 16:10

Тркало коа спомна дека возат уште за Белград, колку им кошта повратна, а и за Италија до каде и која цена е карта?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1071
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 29-Jun-2011 at 17:30
Originally posted by N23


Тркало коа спомна дека возат уште за Белград, колку им кошта повратна, а и за Италија до каде и која цена е карта?


Знам дека во 2:00/4:00 сабајле им беше линијата во 7:15/9:15 си во Белград во соработка со КМГ Путник Белград.Таа во 4 ја возеа Млаз,таа во 2 КМГ Путник.Од Белград во 16:00 и 17:00,ама не одеа од БАС (Главната АС).
А за цена не знам,не е активна страната на АС Скопје,а на белградскава не пишат цени.
Имаш и друга опција Македонија Сообраќај/БС Турс директно до Белград (23:30>05:15 и оттаму 17:30>23:00 назад од главната станица).Цената им е во денари 1300 OW/1900 RT.

За Италија е проблем,сите као возат до крај,а финтата е дека возат до словенечка граница и после ќе те префрлат во некое комбе да се кршиш до Италија.(Зборувам за ДРД и Хисар).
Дурмо Турс - Гостивар сигурно возат директно.Цената е 120-130 евра.


Edited by Тркало - 29-Jun-2011 at 17:32
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12018
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 30-Jun-2011 at 10:59
Го разгледував http://www.autobusi.net
Одличен портал и одличен форум. Она што ми падна во очи кај македонските автобуски превозници е екстремната шареноликост на флотите. Донекаде го разбирам делот кога се поседуваат модели од различни периоди, но не можам да разберам зошто и при набавката на нови возила, нема никаква унификација. Ми изгледа како секој превозник да се труди да има по еден примерок од што повеќе видови, како да се колекционери. Дали некој може да понуди објаснување за економската логика зад ваквата филозофија на превозниците?


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 30-Jun-2011 at 11:34
Originally posted by Cloverstack

Го разгледував http://www.autobusi.netОдличен портал и одличен форум. Она што ми падна во очи кај македонските автобуски превозници е екстремната шареноликост на флотите. Донекаде го разбирам делот кога се поседуваат модели од различни периоди, но не можам да разберам зошто и при набавката на нови возила, нема никаква унификација. Ми изгледа како секој превозник да се труди да има по еден примерок од што повеќе видови, како да се колекционери. Дали некој може да понуди објаснување за економската логика зад ваквата филозофија на превозниците?



Кловер, нема логика кај автобуските превозници, обично купуваат автобуси на старо со можност да биде најевтино. Понекогаш ги купуваат автобусите и од препродавачи во земјава, па и не е секогаш вината кај нив. Унифицираност на возилата има единствено кај постарите и поголеми автотранспортни претпријатија, а за мене најдостоен пример во таа насока е Галеб - Охрид кој успеа да го задржи препознатливиот изглед на автобусите до денешен ден.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1071
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 30-Jun-2011 at 16:42
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Cloverstack

Го разгледував http://www.autobusi.netОдличен портал и одличен форум. Она што ми падна во очи кај македонските автобуски превозници е екстремната шареноликост на флотите. Донекаде го разбирам делот кога се поседуваат модели од различни периоди, но не можам да разберам зошто и при набавката на нови возила, нема никаква унификација. Ми изгледа како секој превозник да се труди да има по еден примерок од што повеќе видови, како да се колекционери. Дали некој може да понуди објаснување за економската логика зад ваквата филозофија на превозниците?

Кловер, нема логика кај автобуските превозници, обично купуваат автобуси на старо со можност да биде најевтино.
Кловер, нема логика кај автобуските превозници, обично купуваат автобуси на старо со можност да биде најевтино. Понекогаш ги купуваат автобусите и од препродавачи во земјава, па и не е секогаш вината кај нив.Унифицираност на возилата има единствено кај постарите и поголеми автотранспортни претпријатија, а за мене најдостоен пример во таа насока е Галеб - Охрид кој успеа да го задржи препознатливиот изглед на автобусите до денешен ден.

1 болд:90% е точно,особено со законот кој им дозволи купување возила со Еуро 2 мотори.Тогаш одредени фирми дури 50% од возниот парк го сменија со условно речено нови возила,ама сепак подобри од дотогашните.Други се патиштата на пр.во Германија и кај нас ,исто и одржувањето.
Макар и не е толку страшно различни модели,ете во Атом Кочани со Е2 зедоа неколку МАН-а,а претходно неколку нови Марбуси(бивши ТАМ-Марибор).
Марбусот е со мотор и механика на МАН исто како и Неоплан ,сите тие се слични.Во др. група се возила на основа МБ агрегати(МБ,Санос,Сетра).
2 болд:
Постарите фирми си држат колку-толку некој ред.Во Галеб се сите Саноси и МБ,со исклучок на еден приградски Икарбус и пред 2 години еден Неоплан.На форумот за автобуси директорот за патнички сообраќај на Галеб истакна дека ако земат нови возила пак ќе се Мерцедеси,а дека Неопланот го купиле од Австрија многу евтино поради оштетување во сообраќајка.
Друга работа шо ја кажа беше дека по експериментите со разни шари
(мене ми беа лично одвратни особено оваа првава)


,сите возила ќе се вратат во старата позната колор шема.
Ова е многу битно за една фирма да е препознатлива.Освен Галеб,стандардната колор шема (без или со мали исклучоци) си ја држат и Струмица Експрес,Руле Турс,Берово Транс,Авто Атом,Транскоп,Сам-Вел.

Back to Top
R3COV3RY View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote R3COV3RY Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 30-Jun-2011 at 19:01
Originally posted by sanos_a

значи вака сега. тие линии што велиш дека не се возат тие се поништени од страна на превозниците што е многу тешко. ако не ги возат линиите казните се многу големи така да верувај дека ако ги имаат линиите ке ги возат. авто атом нема да ја вози таа линија затоа што е со поминат рок Smile односно не е обновена а и нема потреба да се вози затоа што е мал бројот на патници за да идат 2 автобуси од кочани за охрид.е сега дали знаеш дека за да отвориш нова линија мора да има одреден временски интервал помегу двете поагања од почетната станица? тој временски интервал зависи од оддалеченоста на почетната и крајната станица така да линијата на галеб во 05:15 и во 05:30 нема шанси двете да бидат одобрени од страна на министерството затоа што временската разлика е 15 минути а за линија со оддалеченост од 120 км изнесува најмалку 45 минути или 60 минути (не сум баш сигурен ама не е помалку од 45 минути). ова ти го кажувам затоа што јас аплицирав во министерство за новата линија на авто атом.

Да ве прашам... Баш ќе ми треба сега од Кочани за Охрид автобус, значи во 5 и 15 од сабалје има линија така? Од автобуска тргнува? Исто, дали работи автобуската или во автобусот се купуваат билети и дали даваат фискални сметки? И колку време се патува од Кочани до Охрид?

Edited by R3COV3RY - 30-Jun-2011 at 19:05
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 30-Jun-2011 at 21:38
Originally posted by R3COV3RY

Originally posted by sanos_a

значи вака сега. тие линии што велиш дека не се возат тие се поништени од страна на превозниците што е многу тешко. ако не ги возат линиите казните се многу големи така да верувај дека ако ги имаат линиите ке ги возат. авто атом нема да ја вози таа линија затоа што е со поминат рок Smile односно не е обновена а и нема потреба да се вози затоа што е мал бројот на патници за да идат 2 автобуси од кочани за охрид.е сега дали знаеш дека за да отвориш нова линија мора да има одреден временски интервал помегу двете поагања од почетната станица? тој временски интервал зависи од оддалеченоста на почетната и крајната станица така да линијата на галеб во 05:15 и во 05:30 нема шанси двете да бидат одобрени од страна на министерството затоа што временската разлика е 15 минути а за линија со оддалеченост од 120 км изнесува најмалку 45 минути или 60 минути (не сум баш сигурен ама не е помалку од 45 минути). ова ти го кажувам затоа што јас аплицирав во министерство за новата линија на авто атом.

Да ве прашам... Баш ќе ми треба сега од Кочани за Охрид автобус, значи во 5 и 15 од сабалје има линија така? Од автобуска тргнува? Исто, дали работи автобуската или во автобусот се купуваат билети и дали даваат фискални сметки? И колку време се патува од Кочани до Охрид?



Друже, според возниот ред што го поставиле, Галеб - Охрид од Кочани за Охрид ти поаѓа од 14:30 часот, а во Охрид пристигнува во 20:20 часот, а од Охрид за Кочани имаш во 6 часот кој во Кочани пристигнува во 12:30 часот.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1071
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 30-Jun-2011 at 21:54
Originally posted by R3COV3RY


Да ве прашам... Баш ќе ми треба сега од Кочани за Охрид автобус, значи во 5 и 15 од сабалје има линија така? Од автобуска тргнува? Исто, дали работи автобуската или во автобусот се купуваат билети и дали даваат фискални сметки? И колку време се патува од Кочани до Охрид?


Кочани - Охрид 06:30 Авто Атом 12:00
               14:30 Галеб     20:10
Охрид-Кочани    06:00 Галеб     11:40 (Рес,БТ,Пп,Кав,Ве,Шт)
               13:30 Авто Атом 19:00 (Рес,БТ,Пп,Ве,Шт)

Нормално дека на шалтер ќе земиш карта т.е.во Кочани добиваш само фискална.И не се секирај ,двете фирми се ОК не каснат и не штедат клима.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 30-Jun-2011 at 22:25
Originally posted by R3COV3RY

Originally posted by sanos_a

значи вака сега. тие линии што велиш дека не се возат тие се поништени од страна на превозниците што е многу тешко. ако не ги возат линиите казните се многу големи така да верувај дека ако ги имаат линиите ке ги возат. авто атом нема да ја вози таа линија затоа што е со поминат рок Smile односно не е обновена а и нема потреба да се вози затоа што е мал бројот на патници за да идат 2 автобуси од кочани за охрид.е сега дали знаеш дека за да отвориш нова линија мора да има одреден временски интервал помегу двете поагања од почетната станица? тој временски интервал зависи од оддалеченоста на почетната и крајната станица така да линијата на галеб во 05:15 и во 05:30 нема шанси двете да бидат одобрени од страна на министерството затоа што временската разлика е 15 минути а за линија со оддалеченост од 120 км изнесува најмалку 45 минути или 60 минути (не сум баш сигурен ама не е помалку од 45 минути). ова ти го кажувам затоа што јас аплицирав во министерство за новата линија на авто атом.

Да ве прашам... Баш ќе ми треба сега од Кочани за Охрид автобус, значи во 5 и 15 од сабалје има линија така? Од автобуска тргнува? Исто, дали работи автобуската или во автобусот се купуваат билети и дали даваат фискални сметки? И колку време се патува од Кочани до Охрид?

Автобус од Кочани за Охрид имате во 06:30 часот кој поаѓа од автобуска станица во Кочани која почнува со работа во 05:00 часот. Освен на автобуската станица билети можете да си извадете и во автобусот во кој секако дека се даваат фискални сметки. Времето на патување од Кочани до Охрид е скоро 6 саати, значи поаѓа во 06:30 од Кочани, а пристигнува во Охрид во 12:15 часот.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 30-Jun-2011 at 22:28
Originally posted by BOJAN


Кловер, нема логика кај автобуските превозници, обично купуваат автобуси на старо со можност да биде најевтино. Понекогаш ги купуваат автобусите и од препродавачи во земјава, па и не е секогаш вината кај нив. Унифицираност на возилата има единствено кај постарите и поголеми автотранспортни претпријатија, а за мене најдостоен пример во таа насока е Галеб - Охрид кој успеа да го задржи препознатливиот изглед на автобусите до денешен ден.

А која е твојата логика да имаат автобуси само од исти произведувач? Еве ти еден пример со нашите Санос автобуси. Кога ќе застане пред тебе санос автобуси и неоплан во кој ке се качеш? Ако Санос-от и Неоплан-от се стари по 20 години кој ке ти изгледа нов автобус?
Ако мислеш дека заради одржувањето е подобро да бидат исти автобусите тогаш се лажеш дека е така. Унифицираност можеш да бараш во колор шемата на автобусите а во моделите на автобуси тешко дека ке најдеш фирма која има автобуси од исти производител.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 30-Jun-2011 at 22:37
Originally posted by sanos_a


Originally posted by BOJAN

Кловер, нема логика кај автобуските превозници, обично купуваат автобуси на старо со можност да биде најевтино. Понекогаш ги купуваат автобусите и од препродавачи во земјава, па и не е секогаш вината кај нив. Унифицираност на возилата има единствено кај постарите и поголеми автотранспортни претпријатија, а за мене најдостоен пример во таа насока е Галеб - Охрид кој успеа да го задржи препознатливиот изглед на автобусите до денешен ден.
А која е твојата логика да имаат автобуси само од исти произведувач? Еве ти еден пример со нашите Санос автобуси. Кога ќе застане пред тебе санос автобуси и неоплан во кој ке се качеш? Ако Санос-от и Неоплан-от се стари по 20 години кој ке ти изгледа нов автобус? Ако мислеш дека заради одржувањето е подобро да бидат исти автобусите тогаш се лажеш дека е така. Унифицираност можеш да бараш во колор шемата на автобусите а во моделите на автобуси тешко дека ке најдеш фирма која има автобуси од исти производител.


Јас пишав препознатлив изглед на возилата, мислам дека сум јасен дека се работи за надворешноста на автобусите, бојата и логото на компанијата.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 30-Jun-2011 at 23:49
Originally posted by Тркало


Знам дека во 2:00/4:00 сабајле им беше линијата во 7:15/9:15 си во Белград во соработка со КМГ Путник Белград.Таа во 4 ја возеа Млаз,таа во 2 КМГ Путник.Од Белград во 16:00 и 17:00,ама не одеа од БАС (Главната АС).
А за цена не знам,не е активна страната на АС Скопје,а на белградскава не пишат цени.
Имаш и друга опција Македонија Сообраќај/БС Турс директно до Белград (23:30>05:15 и оттаму 17:30>23:00 назад од главната станица).Цената им е во денари 1300 OW/1900 RT.

За Италија е проблем,сите као возат до крај,а финтата е дека возат до словенечка граница и после ќе те префрлат во некое комбе да се кршиш до Италија.(Зборувам за ДРД и Хисар).
Дурмо Турс - Гостивар сигурно возат директно.Цената е 120-130 евра.


Фала за одговорот. Мене ми беше затоа што мајка ми ми кажа дека лани кога иделе накај Белград Млаз им наплатил 1300 денари повратна, па мене ми беше чудно затоа што со секој друг превозник е околу 2000 денари. А ова за Италија ме чуди високава цена, затоа што ако не се лажам Руле Турс имаат истакнато и на автобуска дека до Италија, односно до Мештре возат за 30 евра (со попуст, иначе претходно 45 била). Ова 120-130 евра би требало вероватно повратна да е?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1071
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 01-Jul-2011 at 00:18
Originally posted by N23


Фала за одговорот. Мене ми беше затоа што мајка ми ми кажа дека лани кога иделе накај Белград Млаз им наплатил 1300 денари повратна, па мене ми беше чудно затоа што со секој друг превозник е околу 2000 денари. А ова за Италија ме чуди високава цена, затоа што ако не се лажам Руле Турс имаат истакнато и на автобуска дека до Италија, односно до Мештре возат за 30 евра (со попуст, иначе претходно 45 била). Ова 120-130 евра би требало вероватно повратна да е?

Да,повратна карта.
Толку е во еден правец околу 50-60 евра (не знам точно,јас комбинирав автобус до словенечка граница и оттаму со воз,52Е автобус и 3,75Е воз).
Ама ме изненади и ме збуни со овие 30 евра.Тие сега брзо почнаа за италија од последните промени на возен ред,ако е ова вистина ја рушат конкуренцијата (Хисар,ДРД,Дурмо Турс и уште 2-3 фирми возат натака) и играта им е валкана.

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 01-Jul-2011 at 00:24
Сто посто е 30 евра за до Мештре. Баш и со еден шофер од Руле зборев и он бил до Венеција со таа тура. А ова 3,75 евра воз е од словеначка граница до? Зашто планирам пут со автобус ако уште важи понудава и после или автобус или воз до Венеција.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.