Меѓуградски автобуски превоз |
Post Reply | Page <1 1415161718 22> |
Author | |
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #301 Posted: 10-Jan-2015 at 10:33 |
Кој ќе биде? Edited by Џоле - 10-Jan-2015 at 10:33 |
|
За сè има вторпат
|
|
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #302 Posted: 10-Jan-2015 at 12:26 |
тој што е негова скоро цела македонија
Edited by sanos_a - 10-Jan-2015 at 12:27 |
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #303 Posted: 11-Jan-2015 at 14:39 |
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #304 Posted: 11-Jan-2015 at 14:43 |
Дека си го сакаш.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #305 Posted: 11-Jan-2015 at 15:06 |
Дали е истиот тој кој ја пикира(л) и (новата) автобуска-та во Охрид? |
|
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #306 Posted: 12-Jan-2015 at 11:35 |
не знам кој си ја сака новата автобуска во охрид
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #307 Posted: 12-Jan-2015 at 11:48 |
Moже иницијали?
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #308 Posted: 22-Jan-2015 at 23:07 |
Задоволни патници и испочитуван возен ред
Студентите од другите градови што студираат во Скопје се најчести посетители и корисници на автобуските услуги. Некои граѓани реагираат на недоволното греење во одредени делови на автобуската. Слика од меѓуградската автобуска станица Полна чекалница луѓе, пријатна музика, услужливи вработени, уморни но и насмеани лица, кои со себе си го носат својот багаж, паркирани автобуси подготвени за пат. Тоа се првите впечатливи нешта што ќе ги уочите штом ќе влезете во меѓуградската автобуска станица. Слободно може да се каже дека за овие десет години, во споредба со тоа како изгледаше порано автобуската станица, концесионерот „Руле турс“ и градот добро си ја завршиле својата работа. Автобуската изгледа одлично, комплетно е реновирана, со модерен изглед и ги исполнува сите современи стандарди. Задоволни партнери и муштерии Токму корисниците, кои се во голем број и од најразлична возраст, се оние што најдобро можат да кажат какви се услугите, колку тие се задоволни од нив и како се одвиваат нештата на скопската меѓуградска автобуска станица. Студентите од другите градови што студираат во Скопје може да се каже дека се најчести посетители и корисници на автобуските услуги. - Патувам многу често бидејќи студирам во Скопје, а сум од Струмица и морам да ги пофалам вработените за односот што го имаат спрема нас корисниците. Секогаш навремено тргнуваат и пристигнуваат автобусите, без проблеми се одвиваат патувањата. Редовните линии до сите места во Македонија, но и оние што ги имаат до многу градови надвор од нашата земја, се одличен начин и можност да се посетат некои места, а притоа да не се потрошат многу пари за превоз - вели студентот Бојан Петковски. Сепак не е сѐ толку розово. Некои граѓани реагираат на недоволното греење во одредени делови на автобуската. - Сѐ е во ред, одлично е што Скопје има ваква автобуска станица, со која се олесни патувањето за сите нас, но сепак некои нешта недостигаат. Ладниот ходник, а и чекалницата на горниот кат воопшто не се пријатни - вели Стефанија Митревска од Неготино. Во рамките на автобуската има и доста фирми, туристички агенции, продавници за храна и пијалаци, казино, продавници со сувенири... - Сопственик сум на тобаково, кое непрекинато работи седум години, и задоволен сум од секој аспект. Може цените се повисоки од вообичаените, но на луѓето не им пречи. Тоа што работиме 24 часа седум дена во неделата и што плаќаме кирија за просторот, ни дава за право да имаме повисоки цени за денар-два од вообичаените - ни изјавува Томче Митев, сопственик на тобако во автобуската станица. Пристапни цени и солидна услуга Кога ќе пристигнете на автобуската станица уочувате дека сте влегле во сосема нова станица, како што велат, од темел променета. Претходната станица беше во ужасна состојба, лоши услови и, секако, незадоволства насекаде. - Пред една деценија се пријавивме за тендерот со една цел и успеавме: да ја реновираме автобуската станица, да ги отстраниме нелегалните превозници, кои наедно се нелегална конкуренција, и да стекнеме доверба кај граѓаните. Почнавме од нула, но сметам дека достигнавме одличен успех. За овие 10 години корисниците се задоволни, добиваме само пофалби. До петти во месецот сите барања на корисниците ги разгледуваме и наедно сите обврски ги решаваме навремено. Секој ден е нов ден и со себе си носи нови нешта. Цената на билетите, која е прифатлива за патниците, ја одредува Владата. Исто така сакам да нагласам и дека во текот на нашето работење Владата ја намали таа цена за 35 проценти, а ние и понатаму работиме. Посетеноста е голема, дневно просечно патуваат 1.500 патници и тргнуваат 200 автобуси. Размислуваме повторно да ја земеме под наем, но сепак ќе почекаме и убаво ќе ја разгледаме документацијата за тендерот, па ќе одлучиме - ни изјави Масар Омерагиќ, директор на „Руле турс“. Една врата ве дели од пеколот и рајот Токму една врата ги дели железничката и автобуската станица, една врата што е буквално граница помеѓу нешто убаво и ужасно. Веднаш штом ќе влезете во делот што е на железничката станица ќе ја почувствувате миризбата на влага и прашина. Само еден телевизор на кој може да се види кога пристигнуваат и тргнуваат возовите, еден шалтер и обложувачница, тоа се нештата што ги има во еден огромен простор, сѐ друго потсетува на некое друго време и речиси личи на сцена од хорор-филм. Сѐ е разурнато и делумно прикриено со најлони. Кога се во прашање тоалетите и хигиената, едноставно е необјасниво колку сето тоа е напуштено, со ужасна миризба и состојба. А, пак, кога ќе се качите горе кај пероните ќе видите многу мал број луѓе, одвај петнаесетина, кои поради поевтините карти се решиле да патуваат со воз и притоа чекаат да пристигне нивниот превоз. http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=121151632372&id=14&prilog=0&setIzdanie=23375 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #309 Posted: 22-Jan-2015 at 23:48 |
1. Во ниедно тобако не се издава фискална сметка, па уште и ми се бунат кога им барам.
2. Во тоалетот ти наплаќаат 10 денари. 3. Понудата на храна е ужасна, барем да се паметни да донесат некој Burger King, а ако не можат, тогаш некое Spizzicotto, или Coffeshop Company (a не од на Руле роднинските слаткарници). 4. Има казино кое работи 24 часа (и пропратните сомнителни ликови). 5. НАСМЕАНИ ЛИЦА НА ШАЛТЕРИТЕ? Некој тука е луд. Edited by гитардемон - 22-Jan-2015 at 23:52 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #310 Posted: 22-Jan-2015 at 23:59 |
не морале да направат толку голема анти-пропаганда на железничката станица... во моментов се уредува и не е соодветно да се критикува... особено не ако збориме за тоалети, а знаеме дека тоалетите на автобуската станица, се веќе на исто ниво на распаѓање, а за нив некој наплаќа влез...
инаку, кога сме веќе кај таа врата, мене ми е необјаниво зошто во најголем дел од времето е затворена ова значи дека ако се симнеш од градски автобус на булеварот, треба да завртиш еден огромен круг за да влезеш во станицата и сосема логично е да се очекува луѓе да се префрлаат од воз во автобус и обратно...или па во иднина да се оствари проклетата идеја за ЛРТ... зошто инаку постои концептот на транспортен центар? и нека не ја фалат и креваат во небо толку автобускава станица, колку и да беше голем чекор напред, се работи за неверојатна и непромислена крпеница која функционално ќе не служи уште кратко време а автобускиот превоз е сеуште доминантен затоа што фигуративно кажано, само 30% од земјава е покриена со железница, и превозот со автобус е побрз иако и таму нема директни линии на долги релации |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #311 Posted: 23-Jan-2015 at 00:04 |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #312 Posted: 23-Jan-2015 at 09:13 |
а што е со чекалните кои беа на горниот кат од автобуската и кои некои 2-3 години по отворањето на автобуската беа затоплени а последните години од топлина нема ништо ?
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #313 Posted: 23-Jan-2015 at 09:57 |
Тоа е тој сељачки менталитет, не да кажеш кои се реалните предности што ти ги нудиш, туку кој друг е полош од тебе. Она што најмногу треба да се работи на автобуската станица е да се зголеми обезбедувањето во неа, но и околината околу. Под ова спаѓа исклучувањето на било која шанса на станицата да се шетаат џепчии, такси возачи кои сакаат да те превезат за мал милион пари, а во последно време и типови од нашата далечна Сирија кои патуваат на север.
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #314 Posted: 23-Jan-2015 at 12:49 |
Не е толку проблемот капацитетот на чекалната колку што е проблемот што немаме уште 1-2 помали автобуски во Скопје како секој поголем град во Европа.
|
|
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #315 Posted: 23-Jan-2015 at 13:45 |
или барем да пуштат да застануваат меѓуградските автобуси на повеќе постојки во скопје. на линиите кон источна македонија со триста молби и жалби град скопје одобри само симнување и качување на патници на постојката кај фабриката алкалоид, на друго место ако застане шоферот отидоа 300 евра
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #316 Posted: 25-Jan-2015 at 00:28 |
Ова.Ја прашувам дали останале уште карти за тој и тој термин и таа фирма, госпожата со турпијата додаваше финоќа на ноктите , без ни поткревање на погледот нагоре. И кога реагираш малку погласно добиваш реакција : Па имаш и други шалтери ако не ти се чека.После неколку минути обиди за нормална комуникација добив фаворизирање на одредена компанија која мене лично ми е ‘на црна листа‘ и која не би постоела ако законите стриктно се почитувани. На други станици го имам истото забележано дека ако постојат 2 различни компании на иста линија, а едната од нив е истовремено сопственик на станицата (или е во подобри односи со одреден превозник) често пати воопшто не ги спомнувале како избор тргнувањата на други(от) превозник - на шалтер, дури и при истакнат возен ред на огласна табла/екран. Edited by Тркало - 25-Jan-2015 at 00:29 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #317 Posted: 01-Apr-2015 at 08:45 |
ОД ГЕВГЕЛИЈА ДВЕ АВТОБУСКИ ДИРЕКТНИ ЛИНИИ ЗА СОЛУН
Од денеска наместо една редовна,воведени се две меѓународни автобуски линии од Гевгелија за Солун, информираа од автобуската станица во Гевгелија. Новата автобуска линија за Солун, покрај постојната, посочуваат, се воведува во вистински момент пред матурските прослави и летната туристичка сезона кога се очекува зголемен интерес за патување во Грција. Автобуските линии за Солун ќе ги одржуваат автобусите на „Македонија сообраќај“ од Скопје кои од Гевгелија за Солун ќе тргнуваат во 8 часот и 45 минути претпладне и во 19 часот попладне. http://www.utrinski.mk/?ItemID=B416C5AF6F985C4EA9374BF87C867C2C |
|
За сè има вторпат
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #318 Posted: 17-Apr-2015 at 21:04 |
As i was saying...Делфина Турс ја доби концесијата во Охрид како ‘единствен‘ понудувач |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #319 Posted: 18-Apr-2015 at 13:10 |
За автобуската станица ја добила концесијата?!? Може ли повеќе детали за фирмата ако знаеш? Edited by Cloverstack - 18-Apr-2015 at 13:18 |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #320 Posted: 18-Apr-2015 at 14:28 |
Да. Наводно како единствен понудувач, според многумина доста нелогично.А би добило смисла поради чаршиските информации за сопственоста на ДТ, т.е. наводна поврзаност со главниот бизнисмен во Мк (проследи ги и првите неколку коментари на врвот на странава).Инаку, приказната со нив почна пред 2-3 години кога кичевски Симекс (бивши ЖАС Кичево) заглави во долг и Хисар ги откупи нивните линии паралелно со тие на Охрид Експрес (ОЕ заедно со возилата).После магично се појави оваа фирма и ги презеде линиите кои Хисар ги зеде од Симекс и Охрид Експрес, па дел сезонски линии кон Охрид им станаа целогодишни и покрај новите строги електронски аплицирања.Почнаа со 2-3 MB Sprinter комбиња (кои уште ги користат на дел линии) и последниот период набавија 6 добри возила (MB Travego,Setra, Sanos Ѕ-403, Neoplan Transliner). Edited by Тркало - 18-Apr-2015 at 14:31 |
|
Post Reply | Page <1 1415161718 22> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |