build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Меѓуградски автобуски превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 17181920>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1049
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 08-Feb-2018 at 19:05
Originally posted by Тркало

Случајно налетав на вест со најава за нова автобуска (и трговски центар) во Охрид, од 26.01.2016...ни камче не е помрднато оттогаш, ама ете некој каков-таков рендер...
Овде бројам 8 перони, ако е само за тргнување е ок, ако не, тогаш нова утка (сегашната е 8 со 10 на двете страни)
1


2


3


4


5


6


Оригиналната вест на ohrid1.com е тргната, исто како и проектот кој е заглавен
http://www.ohrid1.com/delfina-turs-kje-gradi-avtobuska-i-trgovski-centar-vo-ohrid/

Не гледам ни една од двете улици, 7-ми Ноември или Кленоец (или такси улицата) да е проширена, а паркинг местата според рендерот се многу лошо поставени, супер за застои.Очигледно (логично) многу поголемо внимание се посветило на комерцијалниот дел т.е. на трговскиот



Да не викате не знаевме

Сега темава во трговски објекти ќе ја селиме?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1049
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 17-Feb-2018 at 21:39
Денеска видов комбе на Авто Атом Кочани на станица во Охрид.Се надевам дека е само дополнително возило на линијата Кочани - Охрид, а не редовно.Ама не видов и автобус.Времето беше 12:10 , според возен ред би требало да е редовната линија.Инаку е околу пет и пол саати долга.

Edited by Тркало - 17-Feb-2018 at 21:41
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3361
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 17-Feb-2018 at 23:46
Тркало, да знаеш дека денеска Авто Атом имаше плав автобус на релација Кочани-Охрид. Не за друго, го видов на автобуската станица во Прилеп.

Кога говориш за почитување/непочитување на правила во македонски транспорт, еве да ти го дадам моето искуство. Само што се вратив од посета на Крушево. Наместо директен автобус, фатив воз до Прилеп и комбе од таму до Крушево. И ова беше за среќа.

Автобусот на прилепска „Пелагонија“ од Скопје ги истоварил патниците на надвор од станица, им рекол одам по комбе и си останале во Прилеп. Тројца патници од Скопје имаше што се караа на автобуската станица. Каде е комбето . Комбето за   Крушево го нема, ќе мора да чекате наредно комбе од крушевска компанија. И не само тоа, тие што патуваа од Скопје за Крушево мораа да си купат дополнителен билет Прилеп-Крушево. Не сакаа да ги пуштат на станица, бидејќи им кажаа дека они се виновни што му поверувале на шоферот, они го напуштиле возилото... ЛУДИЛО!

И ај тоа, дојде крушевското комбе, ја среќен што наместо 900 денари, си платив 550 на релација СК-КР-СК. Кога гледаш, прилепската станица продала 40-тина билети, а места повеќе од двојно помалку. Па ај чекај друго комбе за Кривогаштани, па од таму дојде друго комбе од Крушево за да не земе. На враќање од Крушево во едно комбе беа пак околу 20 души.

Л-У-Д-И-Л-0
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1049
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 18-Feb-2018 at 02:49
Originally posted by BOJAN

Тркало, да знаеш дека денеска Авто Атом имаше плав автобус на релација Кочани-Охрид. Не за друго, го видов на автобуската станица во Прилеп.

Кога говориш за почитување/непочитување на правила во македонски транспорт, еве да ти го дадам моето искуство. Само што се вратив од посета на Крушево. Наместо директен автобус, фатив воз до Прилеп и комбе од таму до Крушево. И ова беше за среќа.

Автобусот на прилепска „Пелагонија“ од Скопје ги истоварил патниците на надвор од станица, им рекол одам по комбе и си останале во Прилеп. Тројца патници од Скопје имаше што се караа на автобуската станица. Каде е комбето . Комбето за   Крушево го нема, ќе мора да чекате наредно комбе од крушевска компанија. И не само тоа, тие што патуваа од Скопје за Крушево мораа да си купат дополнителен билет Прилеп-Крушево. Не сакаа да ги пуштат на станица, бидејќи им кажаа дека они се виновни што му поверувале на шоферот, они го напуштиле возилото... ЛУДИЛО!

И ај тоа, дојде крушевското комбе, ја среќен што наместо 900 денари, си платив 550 на релација СК-КР-СК. Кога гледаш, прилепската станица продала 40-тина билети, а места повеќе од двојно помалку. Па ај чекај друго комбе за Кривогаштани, па од таму дојде друго комбе од Крушево за да не земе. На враќање од Крушево во едно комбе беа пак околу 20 души.

Л-У-Д-И-Л-0


Не знам веќе,се е можно денес.Барем тие останаа од ретките со некој каков таков ред.И таа линија е доста јака, едно од ретките поврзувања исток запад, тука и диви таксисти не верувам толкава сила да покажат па да намалат број како на поблиски линии од типот Охрид - Битола/Кичево/Струга, Прилеп - Битола/Кавадарци/Кичево и слични.
Макар Струмица Експрес пуштаа комбе до Битола, во време кога Транскоп ја откажа истата линија,а и Радовиш-Битола е укината после купување од Струмица Експрес.
Од Гевгелија слична приказна, многу почесто автобуски превоз со комбе.

Ете Транскоп често возат минибуси или комбиња за Охрид/Струга, последен период почнаа и Галеб со мидибус 35/39 седишта, во недела понекогаш и комбе со 23.За споредба на лето одеа и троосовинци со 60 седишта.Тука се најмногу криви инспекциите.Во секој момент имаш минимум пет 'диви'возила кон Струга и Битола посебно.

А за Прилеп...Имаше една таканаречена автобуска компанија (со комбиња нормално) Метро Транс од с.Дебреште, Прилепско.Возат линии Кичево - Прилеп и обратно.Ме насамаруја квалитетно дека Пелагонија не возат веќе во 14:15 за Кичево, па морам со нив во 13:15 или да чекам до 16:00.И ете ги 50 мин после нив Пелагонија во Кичево.збеснување.

Edited by Тркало - 18-Feb-2018 at 03:05
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2345
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 18-Feb-2018 at 15:53
Луѓе, зошто не кажувате дека Flixbus дошол во Македонија (засега само за Скопје и Куманово)?

https://www.flixbus.mk/avtobuski-linii
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Rouen,Normandie
Online Status: Online
Posts: 114
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 18-Feb-2018 at 17:30
Хмм да, но оди само до Белград, потоа од таму кон другите метрополи. Сега проверив од кај мене Руан, поточно од Париз до Белград 32ч со преседување од 4ч во Будимпешта. Иаку добра вест, се надевам дека ќе се развие линијата понатака и до други дестинации. Го имам користено неколку пати превозникот од Руан до Ротердам и супер се, професионални и сигурни. Додека не излеговме од територијата на Франција имаше ви-фи но потоа во Белгија, не беше достапно. Не знам како е сега со исклучувањево на Роаминг за ЕУ од лани, дали ќе се смени нешто или не, но конкуренција со Европски стандарди секогаш е добра работа, посебно за македонските фирми.
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 357
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 18-Feb-2018 at 20:49
Имав прилика да се возам од Прага до Братислава со Flixbus март месец минатата година. Нови автобуси, чисти, комотни и секако wi-fi . Позитивна вест во секој случај.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1049
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 24-Jun-2018 at 23:56
Во петокот попладне испраќав луѓе на Автобуска Станица Охрид, денеска пречекував.

Разликата е дека во петокот беше од старата барака, денес веќе од новата зграда.И распоредот на пероните е сменет во обратен правец така да 8 е 1 и обратно, за да се поблиску првите до самата зграда.


Конечно еднаш пред летните горештини во климатизирано и покриено од сонце.

Инаку делот во правец на кружниот тек Железничка/7-ми Ноември/15-ти Корпус/Ристо Чадо е добро ископан за идни темели на планираниот трговски центар.ќ
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3361
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 25-Jun-2018 at 08:29
Потврдувам и јас за охридската автобуска станица. Во петокот вечерта ги селеа компјутерите и останатата опрема од старата барака во новиот објект. Ќе следуваат и фотографии
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11624
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 26-Jun-2018 at 16:52
Започна со работа новата автобуска станица во Охрид

По една и пол година од почетокот на изградбата на објектот, викендов започна со работа новата меѓуградска автобуска станица во Охрид. Современото здание се наоѓа на идентична локација во градот, при што со оваа инвестиција се решава долгогодишниот проблем со субстандардното функционирање на автобуската станица во досегашниот монтажен објект. Покрај билетара и чекална за патниците, во новата автобуска станица има тоалети, кафетерија и административни простории. Инвеститорот во овој објект е фирмата „Делфина Турс“ од Скопје.















Изградбата на меѓуградската автобуска станица во Охрид започна на 18 ноември 2016 година. „Делфина Турс“ за атрактивната парцела од 11.997 метри квадратни во мај 2015 година плати околу 680 илјади евра. Покрај автобуската станица, инвеститорот на ова земјиште гради и нов трговски центар. Проектот „Охрид Мол“ треба да биде завршен во текот на 2019 година, во чии рамки е предвидено да се изгради трговски центар на две нивоа со развиена површина од околу 19.000 метри квадратни.

http://build.mk/zapochna-so-rabota-novata-avtobuska-stanitsa-vo-ohrid/
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7069
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 28-Jun-2018 at 01:21

каква минорна точка на архитектонска брука сме на планетава, тоа е нешто неверојано
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3361
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 30-Jun-2018 at 11:58
Новата автобуска станица во Охрид не е никаков врв во проектирањето, но треба да земеме во предвид дека чекалната досега беше на отворено, додека благајната претставуваше монтажна барака. Притоа, голем број на туристи минуваа низ ваквата станица. Станува збор за голем напредок.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 01-Jul-2018 at 16:38
Previous
 
Па и кај старата автобуска станица во центарот на Охрид исто така чекалната беше монтажна барака, но барем пероните беа средени и личеше на автобуска станица, а не на паркиралиште со ограда.
 
Нема ама баш никаков напредок во самозадоволувањето со приземје и еден кат за кои се чекаше повеќе од 10 години од рушењето на старата автобуска станица во Охрид, која - иронично - иако повеќе не постои, и понатаму е синоним за автобуска станица наспроти овој локален супермаркет со перони.


Edited by Dexter26 - 01-Jul-2018 at 18:23
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1049
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 21-Jul-2018 at 22:23
Чисто онака сабајлево иако веќе по трет пат влегувам фатив еден лош детаљ на Охридската станица.
Дупки отприлика метар на метар горе во продторот кај вентилацијата, стрчат и кабли и други ситници.Дали дополнително чепкале или така ја отвориле не знам...
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 01-Aug-2018 at 21:13
Денес беше официјалното (со политичари) пуштање во употреба на станицата во Охрид.


Исто така најавен е нов пат од Охрид до Ресен од страна на Заев, само не знам за кога.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 663
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 03-Aug-2018 at 19:16
Ќе искористам слоган што не е мој: ВМРО Радлер. Толку за појавава со лентиве.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 03-Aug-2018 at 19:45
Хахах, не сум видел јас одамна сечење ленти - ако мислеше на тоа. Сега најнов тренд што го забележав е стегање копчиња LOL Сите објекти што се пуштаат во употреба од новава власт ги пуштаат со стегање на копче, иако во случајов со автобускава не знам што "вклучија" со копчето Crazy
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11624
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 04-Aug-2018 at 09:37








ohridnews.com
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1049
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 05-Aug-2018 at 23:01
Денеска интересна ситуација, барем за автобуски превозници.Делфина Турс користеа дополнително возила на Стефан Турс и Сара Травел (нив ги забележав), за тргнувањата од Охрид кон Скопје во 16:30/18:00/20:30.
Во првиот бран 6 возила ,последниот 3 (двокатен на СТефан Турс, стандард и комбе).

Галеб во 19:00 со 6 возила (4 троосовинци,стандард и минибус или ~320 патници).Интересно и тие имаа дури и во 15:00 тргнувањето 4 возила (2+2/220), верувам слично и во 17:45.

Отприлика околу 1500 патници, сметано без Класик и сезонските линии на Руле Турс и Бисер Пром итн.




Edited by Тркало - 05-Aug-2018 at 23:01
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3361
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 06-Aug-2018 at 08:45
Бев вчера со Делфина Турс повторно кон Охрид, и од аспект на патник, можам да кажам дека се полоши од Галеб. Секогаш патуваат барем 15-тина минути поспоро од Галеб, тоа е минимумот. Вчера тој двокатен автобус всушност требаше да бидат два автобуси, барем така ги продаваа картите а на крај ги сместија патниците во еден автобус. Знаат да наоѓаат заврзлами во секоја ситуација, што никогаш не било случај со Галеб.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 17181920>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.