build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Меѓуградски автобуски превоз
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Меѓуградски автобуски превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1068
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 02-Jan-2011 at 00:05
Берово Транс скоро пола возен парк го сменија после пуштањето увоз со ЕУРО 2(MAN и Neoplan) А се шо е старо е репарирано,мислам дека имаат и нов газда,а за парното не коментирам,не сум се возел со нив
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 24-Feb-2011 at 10:49
Покрај погодностите за патување со воз низ Европа, како што е InterRail, има интересна понуда која е погодна за македонскиот менталитет наречена Euroline Pass.

За 15 дена неограничено патување со автобус низ европските земји се нуди цена од 175 евра. Треба да се напомене дека се нудат опции за 15 и 30 дена патување со автобус, но постојат и три сезони во текот на годината, од кои најевтината опција е онаа од 175 евра.

Еуролајн нема свое претставништво во земјава, но можете да се обидете преку Македонија сообраќај, мислам дека она беше застапник до пред некое време.
http://www.eurolines-pass.com/pdf/Pass%202010_EN.pdf
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1068
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 28-Mar-2011 at 03:29
Автобуска Станица - Охрид
Според мое мислење,после добриот план кој не е реализиран,најголеми проблеми овде се непокриените перони и чекалници (во зимско време,при
дожд,снег) и малата билетарница со еден шалтер која во лето е претесна.
Инаку се вкупно 18 перони по 9 од двете страни и 5-6 паркинг места за одмарање за автобусите шо идат од други места.

Перони за тргнувања:

1.

2.

3.

4.Поглед од 'билетарницата':Десно перони за тргнувања лево за стигнувања

5.Такси стојалиште(нормално блокирано од др.возила)до перони за стигнувања

6.Перони за пристигнувања

7.Лево назад е бараката која привремено (читај 5 години) е во функција на билетарница ,внатре во лето е хаос

8.Паркинг за автобуси

Меѓуградска Автобуска Станица - Битола
Оваа е една од најнормалните АС во Македонија,со очигледна потреба за реновирање,има 12 перони

1.Поглед од улицата до АС

2.

3.Зградата (која полека ја реновираат) и излезот на перон

4.

5.

6.

7.

Edited by Тркало - 28-Mar-2011 at 04:14
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 28-Mar-2011 at 19:11
Битола и Охрид се два спротивставени примери за тоа како треба, односно како не треба да изгледаат автобуските станици во еден град. Тркало, убаво што си ги поставил се надевам дека ќе има фотки и од другите градови во МакедонијаSmile.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12017
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 29-Mar-2011 at 02:13
Најтрагично е што Охрид имаше поасална станица, не којзнае каква ама за македонски услови премија. Арно ама искористувајќи го фактот дека настануваа сообраќајни проблеми на таа локација, некои си урбани мафијаши многу елегантно издејствуваа дислокација... за општо добро нели, бидејќи сме познати по ефикасноста во решавање на такви и слични проблеми  Roll%20eyes

Новата автобуска на новата локација требаше да биде одамна готова, арно ама сеуште е обичен паркинг за автобуси.

Во меѓувреме, на старата локација:
http://www.megastar.com.mk/stara/index.php?option=com_content&task=view&id=1500&Itemid=37

Wallbash  
Puke


Edited by Cloverstack - 29-Mar-2011 at 02:18
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 29-Mar-2011 at 07:31
Wallbash прават подкровје врз подкровјето! Wallbash
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9017
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 29-Mar-2011 at 09:43
Мислам дека ова го гледам прв пат (подкровје врз подкровје), се надминавме сами себе по козјае кој пат Wallbash
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4689
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 29-Mar-2011 at 09:55
Wallbash

А и изборот на боја за фасадата е импресивен. Вакви работи ми го поткопуваат оптимизмот дека нешто ќе се смени на подобро. Добро сепак, оптимизмот постои.

Барем да се изградеше автобуската станица.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1068
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 29-Mar-2011 at 17:29
http://www.youtube.com/watch?v=PTF3HiRjqCA

Ова беше проектот на последните избори од кандидатот Ацо Попоски.Вака наизглед добра идеја,штета шо не е остварена.

Edited by Тркало - 29-Mar-2011 at 17:32
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 30-Mar-2011 at 03:50
Автобуската во Охрид мораше да биде дислоцирана (дали толку далеку е друго прашање) но и според плановите новата автобуска требаше да биде готова истата или најкасно наредната година. Веќе 3 години Македонскиот туристички центар има најмизерна атвобуска. Само во Македонија.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2351
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 20-Apr-2011 at 08:08
   Сакам да ја пофалам услугата на возачот и кондуктерката од Црешово Топче на релација Скопје - Злетово. Автобусот чист и брз,кондуктерката - максимално љубезна. Откако ги прегледа билетите, зема кошничка и на сите вработени им подели по едно бонбонче.
   А кога ќе се сетам на оние гнаси од Пролетер - Скопје. Во најстудените зими, не пуштаа парно во автобус, па се мрзневме секое утро ние кои одевме на факултет и на работа од Куманово во Скопје. Често знаеја да пуштаат и една крнтија, назад полна со ќубре. Кумановци ќе се сетаат за кој автобус се работи.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1068
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 27-Apr-2011 at 18:27
А Симекс - Кичево ,вчера за Охрид возеа со MB O405N ГРАДСКИ автобус
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7071
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 27-Apr-2011 at 18:49
сум приметил дека има и уште еден градски автобус кој вози Скопје - Куманово
Back to Top
Sykes View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 23-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sykes Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 27-Apr-2011 at 20:46
Originally posted by zabegan

сум приметил дека има и уште еден градски автобус кој вози Скопје - Куманово



Повеќе се, ШТУЗ Куманово организира превоз на ученици до Скопје, има неколку примероци од гореспоменатиот модел на Мерцедес.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 29-Apr-2011 at 08:21
Оваа компанија ШТУЗ има кршеви од автобуси исто како и Југ Турист. Автобускиот превоз до Куманово е катастрофа во однос на возниот парк, за разлика од истиот кон Тетово да речеме.

Edited by BOJAN - 29-Apr-2011 at 08:22
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 29-Apr-2011 at 09:31
Изгледа овие од ШТУЗ се подновиле, видов едно вакво минибусче BMC со натпис Штуз на мегуградска.


Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 29-Apr-2011 at 17:21
Originally posted by BOJAN

Оваа компанија ШТУЗ има кршеви од автобуси исто како и Југ Турист. Автобускиот превоз до Куманово е катастрофа во однос на возниот парк, за разлика од истиот кон Тетово да речеме.

возете се со другите превозници што возат за куманово како авто атом кочани, пролетер крива паланка
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 27-Jun-2011 at 19:23
Автобуските превозници се множат во Македонија







Автобуските компании во Македонија се множат како печурки по дожд. Електронската распределба на линии во меѓуопштинскиот и меѓународниот сообраќај од Министерството за транспорт и врски секоја година го отвора горливиот проблем поврзан со преголемиот број автобуски превозници во Македонија. Не само што ги има во голем број, туку нивната бројка од година во година постојано се зголемува. Некогашните гиганти во автобускиот патнички сообраќај, Пролетер – Скопје, Полет – Тетово, Југ Турист – Куманово, Балкан експрес – Штип, пропаднаа или работат со значително помал капацитет во однос на новите приватни автобуски превозници.

Податоците покажуваат дека состојбата со автобускиот превоз во Македонија е очајна. Во прилог на ова се податоците за овогодинешната електронска распределба на линии на која аплицирале дури 99 фирми со 302 апликации, од кои 131 апликација за нови линии во меѓуопштинските возни редови и 119 апликации за нови релации на меѓународните линии. На интернет – страницата на Министерството за транспорт и врски е објавена листата на одобрени возни редови. На истата може да се забележи огромен број на превозници, па така од еден град конкурираат и по десетина компании за превоз на патници.

Ваквиот негативен тренд е особено изразен во одредени градови од земјата каде што пропаднаа некогашните автотранспортни компании. Класичен пример е Тетово. Со пропаѓањето на АТП Полет – Тетово се појавија огромен број превозници кои ги презедоа линиите и патниците на ова јавно транспортно претпријатие. Хак – комерц, Хафет – тоурс, Сеад турс ком, Нит – мак, Нерашт комм, Идо турс, Беса транс, Алба туристфарт се само дел од претпријатијата што се пријавиле до министерството за превоз на патници во домашниот и меѓународниот сообраќај од Тетово.

Слична е состојбата и со Куманово, каде на местото на некогашниот гигант Југ турист се појавија десетици компании кои вршат превоз на патници. Глобус турист – компани, Даро компани, Еуро тоурс АГ, Мимоза, Фикрет – туризам, Јоцо транс, Јоцо турс, Мамли травел, Стевани бенз се компаниите кои се пријавија за доделување линии за превоз на патници од Куманово.

Дел од новите автобуски превозници имаат незначителен број автобуси и возачи во сопствените редови. Од пристигнатите барања до Министерството за транспорт и врски може да се забележи дека во значително мнозинство се компаниите кои немаат ниту 10 автобуси во својот возен парк. Од друга страна, на прсти се бројат превозниците кои имаат поголема сума на автобуси за домашен и меѓународен сообраќај. Во моментов, Атом од Кочани се јавува како најголемо автотранспортно претпријатие во земјава со 45 автобуси во својот возен парк, а позади него се наоѓаат Галеб од Охрид со 40 автобуси и Транскоп од Битола со 36 автобуси за превоз на патници.

Состојбата со автотранспортните претпријатија во земјава е во спротивност со искуствата од европските земји и од нашите соседи. Грција е пример за тоа како треба да се развиваат автобуските превозници. КТЕЛ е најголемото автотранспортно претпријатие кое ја покрива целокупната територија на Грција со автобуски превоз. Историјата на овој автотранспортен превозник започнува во 1952 година, кога е основана КТЕЛ компанија за секоја префектура и остров во Грција. Од тогаш до денес, КТЕЛ прерасна во еден од најголемите автобуски превозници во целиот регион со 62 компании кои ја покриваат целокупната територија на континентална Грција и островите. КТЕЛ поседува 4.199 автобуси и покрива преку 80% од целокупниот патнички сообраќај во Грција.

Слично на Грција, и во Србија постојат неколку големи автобуски претпријатија кои го покриваат автобускиот сообраќај во земјата. Ласта од Белград е најголемото автотранспортно претпријатие во Србија, кое го покрива меѓународниот, меѓуградскиот сообраќај и приградскиот сообраќај во Белград со вкупно 774 автобуси во својот возен парк. Втор по големина автобуски превозник кај нашиот северен сосед е Ниш – Експрес од Ниш со преку 500 автобуси во сопствениот возен парк кои превезуваат 100.000 патници дневно со 2.665 поаѓања во период од 24 часа.

Споредбите со соседните балкански држави ги покажуваат негативните карактеристики на македонскиот автобуски сообраќај. Премногу автобуски превозници, преголем број на стари возила, прескапи карти на линиите, преголем број на нелегални превозници е вистинската слика на сообраќајот кај нас. Состојбата се менува од година во година, но на полошо. Наместо да се окрупнат и да се спојат, а со тоа да понудат поквалитетен, побрз и поевтин превоз, во Македонија се посега по спротивни мерки. Поради целата оваа состојба, можеби е време и државата, преку измени во законската регулатива и преземање соодветни мерки, да овозможи подобрување на јавниот автобуски превоз во земјава.


Бојан Блажевски
http://www.build.mk/?p=7196
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1068
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 27-Jun-2011 at 21:06
Бојане ,си чепкал по mtc.gov.mk и по други страни

Една работа мене лично шо ми е проблем,како чест корисник на меѓуградски автобуски превоз е се поголемиот број 'автобуски превозници' кои на линија ќе пуштат комбе.Комбе никако не е автобус.Максимумот им е 22 седишта (ајде за понерентабилна линија е ок),ама багажот е проблем.Место нула.
Ситуација од пред неколку дена на линија БТ-РЕ-ОХ со Транскоп(една од трите фирми со најмногу возила).Комбе со 19 седишта,а внатре 28 патници!Место 1:30 (нормалното време за пат на оваа релација) ,патувавме над 2 сати!
Морам да ги искритикувам поради нивната несериозност.Мислам на газдите,не на возачите.

Вака слегуваа патници,сите други излегуваа

Ако добро памтам ,според Закон за патен сообраќај кој е или требаше да е донесен досега забрането е вршење на меѓуградска линија со возило под 22 седишта или без рачки на седиштата,а сведоци сме на обратното.Постојат одредени фирми шо работат ремонти и ставаат секакви седишта ,а и голем број од комбињата се преработка од товарно во патничко.

Друга работа е некултурата на патнициве.Споредете ги двата реда седишта,корнеле се можно.На едното назад дури и рачката ја имаа откорнато.


Трето,скоро сите превозници (особено овие поголемиве Галеб,Транскоп) имаат доста линии шо не ги возат,па патникот е без избор.Истотака недостаток од ноќни линии или последните се премногу рано.
Од друга страна имаме случај поради конкуренција,да не се дозволени тргнувања на одреден интервал за иста релација,ама имаме во пракса пример ете утринските од Охрид за Скопје (Охрид Експрес во 5:00 и 7:15,а Галеб во 5:30 и 7:30.Во 5 возат уште едни,ништо кај 6.30 на пример).

Четврто,не е добро здружување на ептен мали превозници со поголемите.Ама би требало одредени стандарди за секоја нова фирма (досега ако не средиле,барем новите да се ок).На пример ,минимум 5 возила (Еуро 3,ретардер,АБС,ТВ/ДВД,ВЦ - нешто стандардно веќе и за околниве земји) и 10 вработени.Знам случаи ист возач да е пуштен на 3 тури дневно,поради немање возила/возачи.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 27-Jun-2011 at 22:15
Тркало, прекрасна репортажа си направил, инаку имам неколку луѓе од Битола кои редовно се жалат на работата на Транскоп на релација Битола-Скопје-Битола, а комбево на Транскоп го имам видено во Охрид како вози од Битола, што значи дека ова е редовна пракса. Од друго искуство, два пати ми се има случено Симекс-Кичево да не го оддржува возниот ред на релација Кичево-Охрид-Кичево. Има многу вакви примери, се надевам дека ќе ги популаризираме.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.