build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Меѓуградски автобуски превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 01-Jul-2011 at 00:40
Originally posted by N23

Сто посто е 30 евра за до Мештре. Баш и со еден шофер од Руле зборев и он бил до Венеција со таа тура. А ова 3,75 евра воз е од словеначка граница до? Зашто планирам пут со автобус ако уште важи понудава и после или автобус или воз до Венеција.


Од Горициа/Gorizia(интересно градот е споен со Нова Горица во Словенија и границата е фактички низ градот )до Удине,околу 45 км од граница.

Руле Турс одат преку друг граничен премин (Фернетичи)т.е.најблизок град за трансфер со воз ти е Трст ,а оттаму до Венеција/Местре ти е од 16 до 22 евра зависи од возот,а времето на патување 40-60 мин.подолго отколку автобус.
Во секој случај е подобра опција автобусот дали 30 или 50 евра,барем нема да се префрлаш.Освен ако не си авантуристички расположен.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 01-Jul-2011 at 00:43
А да одиш со авион? Wizzair ~15-30 (зависи како ќе фатиш периодот) евра во една насока, а за повратна нема да фати повеќе од 100 евра, со сите трошоци кои не се вклучени во цената... пример багаж повеќе од дозволеното, јадење, пиење, за што нема што уствари да зимаш и плаќаш кога Венеција е прилично блиску и има краток лет...

Ем директно ти е, ем побрзо е за саат и пол - два си таму најмногу... ем и поефтино, барем соодветно со услугата...

Е сега има само едно проблемче... летовиве им почнуваат од 1 Октомври, а незнам какви ти се плановите... или да почекаш до Октоври или пак другата година...
а ако одиш во октомври тогаш резервирај уште од сега...

види информирај се... кога е најубаво таму... како е во Венеција, што и колку ти треба, времето, корисни информации, кога им се поплавите и слично...


Edited by FoSsiL - 01-Jul-2011 at 00:45
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 01-Jul-2011 at 00:46

Прочитав некаде дека за Венеција стартува од 20 Септември. А и да нема од тогаш лет, ќе идеме опција бус-воз, особено што иаме намера да правие "euro-trip".
Во секој случај фала на ифнормацииве.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 01-Jul-2011 at 00:55
Нема проблем... Секако дека е поинтересно бус-воз, интересни предели, убав пат... иако и би траело повеќе време.

Јас да би имало воз директно Скопје-Венеција би одел исклучиво со воз, но и оваа опција не би ја отфрлил, комбинирано...

Но можете пример за враќање да си фатите авион... ако има... и ако сакате... тоа е ваше...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 01-Jul-2011 at 10:12
Originally posted by N23

   
Прочитав некаде дека за Венеција стартува од 20 Септември. А и да нема од тогаш лет, ќе идеме опција бус-воз, особено што иаме намера да правие "euro-trip".
Во секој случај фала на ифнормацииве.


Друже, јас ти предлагам да ја пробаш опцијата до Загреб со автобус или воз, а од Загреб ти предлагам да фатиш воз. Има Smart Price попуст за карти купени минимум 7 дена пред поаѓање(препорачливо е што порано да се купат) по цена од 15 евра на релација Загреб-Венеција во еден правец. Се разбира, возот е директен кон Венеција. Извор е сајтот на Хрватски железници.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 01-Jul-2011 at 19:31
Бојан морам да признаам ме изненади со оваа опција и дури ќе подразмислам и за неа. Само не знам како се движат цените за со бус до Загреб.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 01-Jul-2011 at 20:27
Конечно профункционира веб страната на Автобуската станица - Скопје. Засега има возен ред само за поаѓања.

www.sas.com.mk
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 01-Jul-2011 at 22:03
Originally posted by BOJAN

Originally posted by sanos_a


Originally posted by BOJAN

Кловер, нема логика кај автобуските превозници, обично купуваат автобуси на старо со можност да биде најевтино. Понекогаш ги купуваат автобусите и од препродавачи во земјава, па и не е секогаш вината кај нив. Унифицираност на возилата има единствено кај постарите и поголеми автотранспортни претпријатија, а за мене најдостоен пример во таа насока е Галеб - Охрид кој успеа да го задржи препознатливиот изглед на автобусите до денешен ден.
А која е твојата логика да имаат автобуси само од исти произведувач? Еве ти еден пример со нашите Санос автобуси. Кога ќе застане пред тебе санос автобуси и неоплан во кој ке се качеш? Ако Санос-от и Неоплан-от се стари по 20 години кој ке ти изгледа нов автобус? Ако мислеш дека заради одржувањето е подобро да бидат исти автобусите тогаш се лажеш дека е така. Унифицираност можеш да бараш во колор шемата на автобусите а во моделите на автобуси тешко дека ке најдеш фирма која има автобуси од исти производител.


Јас пишав препознатлив изглед на возилата, мислам дека сум јасен дека се работи за надворешноста на автобусите, бојата и логото на компанијата.

имаш во македонија неколку фирми кои тоа го практикуваат, мислам дека Тркало ги наброја некои од нив ама еве и јас ке ти кажам некои: Авто Атом Кочани, Галеб Охрид, Струмица експрес Струмица, Руле Турс Скопје, Транскоп Битола...
Е сега не можеш да очекуваш дека сите автобусите ке бидат со иста боја бидејки кога се купува автобус не можеш да бираш боја (зборувам за половен) бидејки 99% во Македонија се купуваат половни автобуси, а кога се купуваат нови тогаш секако дека ке се избере боја која е препознатлива за фирмата. Приметувам дека во Македонија превозниците најчесто ја одбираат белата боја затоа што таа е најлесна и најефтина за одржување.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 20-Sep-2011 at 16:02
Originally posted by OCB

Конечно профункционира веб страната на Автобуската станица - Скопје. Засега има возен ред само за поаѓања.

www.sas.com.mk

Имам некое мислење дека во ова време фирма без интернет страна не е сериозна.За поздрав се овие подобрувања:
Авто Атом - Кочани
И уште една, посиромашна
Транскоп - Битола
Исто и Галеб - Охрид (први) имаа веб ,ама скоро две години им е нефункционален ,a Струмица Експрес исто толку време 'работат на нов дизајн' .


Edited by Тркало - 20-Sep-2011 at 16:08
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 04-Nov-2011 at 17:22
Пријатно се изненадив денеска кога на автобус на превозникот „Охрид експрес“ забележав знак и натпис бесплатен безжичен интернет, ако е вистина, ова е пријатен позитивен напредок во македонски рамки .
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 04-Nov-2011 at 20:07
истото го планираме и ние во нашите автобуси да го спроведеме ама сега засега нека чекаме цени од т-хоме
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 09-Nov-2011 at 18:41
Originally posted by BOJAN


Унифицираност на возилата има единствено кај постарите и поголеми автотранспортни претпријатија, а за мене најдостоен пример во таа насока е
Галеб - Охрид кој успеа да го задржи препознатливиот изглед на автобусите до денешен ден.

Едно време почнаа со шарање на автобусите, мене лично ич не ми се бендиса како чест корисник на нивните услуги.Среќа сега ја враќаат старата колор шема на 'унакажаните' возила.
А еве пример како останале дури 50 години и со истиот фонт букви и лого ,шо би требало да е препознатливо како особеност на една фирма.
1960

2010


Edited by Тркало - 09-Nov-2011 at 18:43
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 07-Dec-2011 at 18:21
„Галеб“ речиси двојно ја намали цената на повратниот билет за Скопје!

АД „Галеб“ речиси за половина ја намали цената на повратниот билет за Скопје за студенти. Од утре студентите ќе патуваат од Охрид за Скопје и во обратен правец за само 420 денари.

-АД „Галеб“ Охрид како општествено одговорна компанија води грижа за своите патници, особено за младите и студентите за кои во време на економска криза изготвивме посебен попуст. Студентите како редовни патници отсекогаш биле важен сегмент од нашата работа и на овој начин ние им возвраќаме за нивната доверба.-изјави Димитар Василески од АД „Галеб“.

Билетите со пупуст, студентите ќе може да ги купуваат на автобискуте станици во Охри и Скопје, при што задолжително ќе треба со себе да понесат индекс, кој ќе треба да го покажат и при влегување во автобус.

Повратниот билет во правецот Охрид-Скопје-Охрид по цена од 420 денари важи еден месец од издавањето.

Извор: http://www.ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=36727
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 03-Feb-2012 at 17:19
Битолски “Транскоп“ се коцка со животите на патниците

Битолскиот превозник “Транскоп“ вчера остави околу триесетина патници кои патувале од Битола кон Охрид да смрзнуваат покрај патот повеќе од еден час, откако комбето во кое се превезувале се расипало.

Патничка во комбето раскажува за патишествието со битолската превозна компанија при што за малку ќе загинеле поради неисправноста на возилото, а потоа морале да чекаат ново возила повеќе од еден час на минус 15 степени.

“Со редовна автобуска линија, во 13,15 часот, петнаесет патници, користејќи го превозот на А.Д. Транскоп од Битола, се упатија од Битола кон Охрид. Патниците беа испратени со комбе старо повеќе од 30 години, валкано, оштетено, со несоодветни гуми за зимски услови,и без греење, а денес во Битола беше -15 степени. И покрај фактот, што во комбето имаше место за 15 патници, шоферот на комбето, уште неизлезен од Битола, почна да прима нови патници, за кои немаше место за седење“, вели патничката.

Но, преголемиот број на патници во комбето останал мал проблем во моментот кога на само неколку километри пред Ресен во возилото почнал да навлегува чад и силна миризба на изгорено. Патнциите во паника се обидувале да излезат од комбето, но возачот сосема рамнодушно ги смирувал дека тоа што комбето, старо 30 години, чади од сите страни не е ништо страшно и ќе го продолжат патот за Охрид.

“И секако тоа не се случи, бидејќи комбето по сите можни логики треба да заврши во отпад, а не на патиштата, коцкајќи се со животот на патниците, млади луѓе, студенти, жени и деца. По еден час чекање на екстремно ниските температури, на отворен и лизгав пат, патниците конечно го добија својот превоз до Охрид“, раскажува патничката која за Охрид патувала службено, а поради несовесното работење на “Транскоп“ доцнела три часа.

На крајот од патувањето патниците, наместо да добијат извинување или некаков надомест поради стравот, студот и доцнењето, добиле иронично објаснување дека сепак “вакви работи се случуваат“.

Кога им се јавивме за објаснување од раководството на “Транскоп“ велеа дека не се известени за таков случај со нивно возило и ветија дека ќе проверат. Но, подоцна ги побаравме и наместо објаснување ни рекоа дека директорот задолжен за тоа е надвор од канцеларијата и не може да ни одговори.


Izvor: Netpres, http://www.netpress.com.mk/mk/vest.asp?id=98365&kategorija=1
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2647
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 03-Feb-2012 at 19:37
   Јас овде вината ја наоѓам и во Министерството за Транспорт и врски. Еклатантен пример е Куманово. Им издало дозвола на Југ-Турист и Штуз да ја возат линијата Куманово-Скопје-Куманово со автобус-контејнери и искршени комбиња, додека на Јоцо-Турс и Де Лукс, кои имаат далеку подобар возен парк, не им дава дозвола, па истите се принудени да возат на диво.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 04-Feb-2012 at 15:29
Originally posted by BOJAN

Битолски “Транскоп“ се коцка со животите на патниците

Битолскиот превозник “Транскоп“ вчера остави околу триесетина патници кои патувале од Битола кон Охрид да смрзнуваат покрај патот повеќе од еден час, откако комбето во кое се превезувале се расипало.

Патничка во комбето раскажува за патишествието со битолската превозна компанија при што за малку ќе загинеле поради неисправноста на возилото, а потоа морале да чекаат ново возила повеќе од еден час на минус 15 степени.

“Со редовна автобуска линија, во 13,15 часот, петнаесет патници, користејќи го превозот на А.Д. Транскоп од Битола, се упатија од Битола кон Охрид. Патниците беа испратени со комбе старо повеќе од 30 години, валкано, оштетено, со несоодветни гуми за зимски услови,и без греење, а денес во Битола беше -15 степени. И покрај фактот, што во комбето имаше место за 15 патници, шоферот на комбето, уште неизлезен од Битола, почна да прима нови патници, за кои немаше место за седење“, вели патничката.

Но, преголемиот број на патници во комбето останал мал проблем во моментот кога на само неколку километри пред Ресен во возилото почнал да навлегува чад и силна миризба на изгорено. Патнциите во паника се обидувале да излезат од комбето, но возачот сосема рамнодушно ги смирувал дека тоа што комбето, старо 30 години, чади од сите страни не е ништо страшно и ќе го продолжат патот за Охрид.

“И секако тоа не се случи, бидејќи комбето по сите можни логики треба да заврши во отпад, а не на патиштата, коцкајќи се со животот на патниците, млади луѓе, студенти, жени и деца. По еден час чекање на екстремно ниските температури, на отворен и лизгав пат, патниците конечно го добија својот превоз до Охрид“, раскажува патничката која за Охрид патувала службено, а поради несовесното работење на “Транскоп“ доцнела три часа.

На крајот од патувањето патниците, наместо да добијат извинување или некаков надомест поради стравот, студот и доцнењето, добиле иронично објаснување дека сепак “вакви работи се случуваат“.

Кога им се јавивме за објаснување од раководството на “Транскоп“ велеа дека не се известени за таков случај со нивно возило и ветија дека ќе проверат. Но, подоцна ги побаравме и наместо објаснување ни рекоа дека директорот задолжен за тоа е надвор од канцеларијата и не може да ни одговори.
Izvor: Netpres, http://www.netpress.com.mk/mk/vest.asp?id=98365&kategorija=1

Еве сликовито да ја доловиме таа ситуација од мое лично искуство, сликано во Јуни 2011 на истата линија Битола - Ресен - Охрид во 13:15.Комбето имаше 19 седишта, а 30 патници и нула клима.Место во 14:45 во Охрид стигнавме во 15:15 (линија од нецели 80 км).Најтрагично е (лично сум бил сведок уште неколку пати)дека на истава линија редовна пракса е комбе од 19 седишта.За волја на вистината овие модели на Ивеко/Застава се почнати со производство максимум пред 20 години, а не 30 како шо е тенденциозно наведено во текстот.


Мое мислење е дека комбиња би требало да се забранат во меѓуградски превоз - освен со минимум 22 седишта, како е планирано со Законот кој не е почитуван од пола фирми.
И ако веќе се користат тие 22+1 возила, да бидат ограничени на линија до кај 60-70 км, оти стварно е невозможно да ги мрдаш нозете во текот на патувањето со оглед дека растојанието меѓу седиштата е негде 30% помало од автобусите.
Епа ако можат Симекс да возат Охрид - Кичево (65км) со двокатен автобус за 30-тина патници и Галеб за Битола со нормален бус во сабота, недела (макс.25 патници)можат и Транскоп.
Штета шо се во длабока врска со моменталната власт, ама и порано не биле подобри.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 04-Feb-2012 at 15:55
Не знам сликите од погоре зошто не ги отвори, еве ги овде имам проблем менување на постот.



Понекогаш и за Скопје возат со комбе (линија од 3 и пол сати )

Линија Битола-Ресен-Охрид-Струга

Нивно возило на кое му откажаа кочниците и заглави воланот пред 5-6 години имаше сообраќајка на линија за Белград.Загина и еден патник.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 04-Feb-2012 at 17:55
во законот убаво си пишува со какви возила може да се одржуваат мегуградски линии. тоа е автобус/минибус кој има најмалку 23 седишта (22+1) меѓутоа тоа не е случај со транскоп поради причини кои не се за наведување на овој а ни на било кој друг форум (се надевам дека претпоставувате). некои фирми не можат ( не смеат) да одржуваат линија од 50-тина километри со комбе кое има 21 седиште а некои фирми користат комбе со 19 седишта на линија која е над 150 километри. таква е ситуацијата што не треба да е така мегутоа ако се почитува законот за сите нема да сме македонија  DunnoDunnoDunno
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 05-Feb-2012 at 11:59
Originally posted by sanos_a

во законот убаво си пишува со какви возила може да се одржуваат мегуградски линии. тоа е автобус/минибус кој има најмалку 23 седишта (22+1) меѓутоа тоа не е случај со транскоп поради причини кои не се за наведување на овој а ни на било кој друг форум (се надевам дека претпоставувате). некои фирми не можат ( не смеат) да одржуваат линија од 50-тина километри со комбе кое има 21 седиште а некои фирми користат комбе со 19 седишта на линија која е над 150 километри. таква е ситуацијата што не треба да е така мегутоа ако се почитува законот за сите нема да сме македонија  DunnoDunnoDunno


Инспекторатот треба да преземе прекршочна санкција за Транскоп по новинарскиов текст. Не може некои компании да го прекршуваат законот и да не одговараат за тоа, а некои превозници да мораат да ги почитуваат пропишаните норми.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 05-Feb-2012 at 12:29
Originally posted by BOJAN


Инспекторатот треба да преземе прекршочна санкција за Транскоп по новинарскиов текст. Не може некои компании да го прекршуваат законот и да не одговараат за тоа, а некои превозници да мораат да ги почитуваат пропишаните норми.

за жал на некои компании им е дозволено да прават што ќе посакаат, а некои компании кои работат стрикно според законот не можат глава да кренат од инспекции
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.175 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.