build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Меѓуградски автобуски превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 06-Feb-2012 at 18:44
Previous
 
Види, некој може да добие дозвола да вози вакво и на релација Битола -Гетеборг
 

Но, мое е јас колку се ценам себе и своите пари, па да се качам во него.
Затоа, мој совет ви е, доколу ве зафркнал еднаш, два пати, три пати, што може да очекувате од таков превозник. Не се возете со него, па не знам со каква сака инспекција нека е пријател. Кога неколку пати на релацијата ќе оди полупразен и празен, можеби ќе му дојде од газот во главата.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 06-Feb-2012 at 20:50
Originally posted by phenomenon

Види, некој може да добие дозвола да вози вакво и на релација Битола
Но, мое е јас колку се ценам себе и своите пари, па да се качам во него.
Затоа, мој совет ви е, доколу ве зафркнал еднаш, два пати, три пати, што може да очекувате од таков превозник. Не се возете со него, па не знам со каква сака инспекција нека е пријател. Кога неколку пати на релацијата ќе оди полупразен и празен, можеби ќе му дојде од газот во главата.


Со Транскоп скоро секогаш кога сум се возел се случувала некаква фрка:
- од најобично расипување на автобусот/комбето;
- капење вода од покривот и од прозорците;
- седнување на седиште и паѓање во скутот на патникот зад тебе поради расипаниот механизам;
- редовно каснење;
- тргнување покасно од времето наведено на картата и сите информации поради глупи причини (пр. автобусот претходно носел работници од РЕК на работа и закаснал за линијата 20 мин.);
- издавање поголем број карти од капацитетот на возилото уште на     станицата во Битола и качување уште патници по постојките низ град до излезот на Ресен(5 или 6)
- капак на се беа случаи кога беше полно цело возило, а багажот го земавме внатре поради расипани брави на боксовите за багаж или едноставно го мрзело шоферот; во комбињата секако немаше место за багаж
- на шалтер кажување времиња само за нивните линии, а не и на другите превозници

За враќање дома од факултет после предавања ми одговараше нивниот превоз во 13:15, следниот беше исто нивни автобус во 15:00,а Галеб дури во 16:00.Прва година на факултет терав така и ми се десија сите горе набројани фрки, реков дека никогаш веќе нема да се качам во нивно возило освен во итен случај.
Така беше и ова последново со комбето, не ми се чекаше уште скоро 3 сати за друг превозник.Ама ме опамети да си го одржам зборот.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 12-Feb-2012 at 20:44
Причината не е само камионот, туку и *работата* на Македонија Пат

Посети:: 3363
Автобус на Галеб излета од пат кај Кичево


Автобус на охридски Галеб кој превезувал патници од Охрид за Скопје излетал од коловозот и ''заринкал'' во снегот на магистралниот пат после Кичево.

До инцидентот неофицијално дошло од како пред автобусот излегол камион кое се излизгало на другата коловозна лента, по што автобусот за да го избегне директниот судар со камионот излетал во нива до патот.

Нема повредени, а патниците во моментов се наоѓаат во угостителски објект кој бил во близина на местото на настанот.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 13-Feb-2012 at 17:04
нормално дека причина е неисчистените патишта мегутоа целиот сообракај се одвива во зимски услови и се може да се случи
голема среќа што нема повредени се друго не е битно
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 16-Feb-2012 at 20:03
вчера 15,02,2012 на автобуската станица во скопје дојде возило на класик компани струга кое возеше на редовна линија струга - скопје - струга со 12 седишта.
ех македонија до каде стигна
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 16-Feb-2012 at 20:15
Нема да бидам изненаден ако некому му текне да дојде со караван со седум седишта!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 16-Feb-2012 at 23:32
Originally posted by sanos_a

вчера 15,02,2012 на автобуската станица во скопје дојде возило на класик компани струга кое возеше на редовна линија струга - скопје - струга со 12 седишта.ех македонија до каде стигна


Малиот Спринтер и на Охрид - Скопје го возат редовно Веќе си го ставил во евиденција еднаш, мислам дека на ова мислиш:
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 16-Feb-2012 at 23:39
Originally posted by phenomenon

Нема да бидам изненаден ако некому му текне да дојде со караван со седум седишта!


Запознајте го спејс шатлот на Балкан Промет - Радовиш, на линија РАДОВИШ - Неготино - Кавадарци - Прилеп - БИТОЛА (> 150км)

Сликано од колегата Санос_а на АС Битола

Имаше еден случај со колега од факс, не се качи за дома од ко го виде 'автобусов', си зеде ~ 50% поскапа карта за следната линија на Струмица Експрес
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 16-Feb-2012 at 23:44
вози Мишко
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 17-Feb-2012 at 00:09
Ова се навистина страшни работи! Тоа комбе на Класик компани „ординира“ по охридските плажи во летниот период, во останатите месеци вози помеѓу Охрид и Струга, ама гледам дека во останатиот дел од годината има и друга функција во меѓуградскиот сообраќај.

Второто комбе не би сакал ниту да го коментирам, на крајот на краиштата секој патник пред влезот во возилото може да процени дали истото е безбедно за да се вози во него до посакуваната дестинација.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 17-Feb-2012 at 17:17
баш на тој спринтер и мислев што го сликав еднаш на автобуската во скопје
а ова на балкан промет во секој случај е подобра опција од спринтерот на класик Big%20smile
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 19-Feb-2012 at 11:22
Originally posted by sanos_a

баш на тој спринтер и мислев што го сликав еднаш на автобуската во скопјеа ова на балкан промет во секој случај е подобра опција од спринтерот на класик Big%20smile


Добро, главната поента со комбињата е што не се почитува законската рамка за бројот на патници. Мислам дека лежи главниот проблем. Инаку денес кога забрзано се шири изнајмувањето на комбиња за патување од една до друга страна на Европа и притоа има луѓе на кои не им пречи да патуваат и над 1000 километри со комбе, не би требало да се спротивставуваме со тоа што тоа не е автобуски превоз.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 19-Feb-2012 at 19:36
Previous
Да не сакаш да кажеш дека во Европа луѓето се возат по 1000 километри во вакво комбе (сликата е позајмена од форумскиот член sanos_a)? Вози стално на релација Куманово-Скопје, а порано возеше и на релацијата Куманово-Струга во туристичка сезона, давајќи несебичен придонес во срамотењето на градот и државата:
 
iveco za kumanovo

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 19-Feb-2012 at 20:02
Originally posted by BOJAN

Добро, главната поента со комбињата е што не се почитува законската рамка за бројот на патници. Мислам дека лежи главниот проблем. Инаку денес кога забрзано се шири изнајмувањето на комбиња за патување од една до друга страна на Европа и притоа има луѓе на кои не им пречи да патуваат и над 1000 километри со комбе, не би требало да се спротивставуваме со тоа што тоа не е автобуски превоз.

а ти знаеш со какви комбиња се возат во Европа? знаеш дека таму комбињата имаат максимум 18+2 седишта и се во ВИП изведба? знаеш дека таму не прават товарни во патнички комбиња? муабетот не ти држи место овде во македонијава наша
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 19-Feb-2012 at 20:35
Originally posted by BOJAN


Добро, главната поента со комбињата е што не се почитува законската рамка за бројот на патници. Мислам дека лежи главниот проблем. Инаку денес кога забрзано се шири изнајмувањето на комбиња за патување од една до друга страна на Европа и притоа има луѓе на кои не им пречи да патуваат и над 1000 километри со комбе, не би требало да се спротивставуваме со тоа што тоа не е автобуски превоз.


Поентата не е само таа.Просторот меѓу седиштата во комбињата е замислен како за деца од 10-12 години, нормален човек не би издржал над саат време во такви услови на патување.Исто проблем е место за багаж, ако назад не носат дополнителна конзерва (случај со фудбалскиот тим од мојот факултет: комбе со 17 седишта - 15 патници и багаж едвај ги собра).

Секое такво возило е нехумано за подолг пат, а голем процент од нашиве комбиња за превоз претходно поминале илјадници километри како возила за дистрибуција и кај нас стана нормално да видиш комбе на линија од 3,4 сати па и подолга.За инспекциите свесни сме дека ништо нема да завршат како и досега, секогаш постоеле и ќе постојат привилегирани.

Мораш таквото чувство да го сетиш лично, еве некогаш следен пат ако патуваш за Струга или Охрид, качи се со Класик Компани и ќе добиеш далеку поинакво мислење.

Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 19-Feb-2012 at 21:13
Originally posted by Тркало


Поентата не е само таа.Просторот меѓу седиштата во комбињата е замислен како за деца од 10-12 години, нормален човек не би издржал над саат време во такви услови на патување.Исто проблем е место за багаж, ако назад не носат дополнителна конзерва (случај со фудбалскиот тим од мојот факултет: комбе со 17 седишта - 15 патници и багаж едвај ги собра).

Секое такво возило е нехумано за подолг пат, а голем процент од нашиве комбиња за превоз претходно поминале илјадници километри како возила за дистрибуција и кај нас стана нормално да видиш комбе на линија од 3,4 сати па и подолга.За инспекциите свесни сме дека ништо нема да завршат како и досега, секогаш постоеле и ќе постојат привилегирани.

Мораш таквото чувство да го сетиш лично, еве некогаш следен пат ако патуваш за Струга или Охрид, качи се со Класик Компани и ќе добиеш далеку поинакво мислење.


Подобро не патувај на оваа релација со овој превозник BashWallbash
ЛИЧНО ИСКУСТВО
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 19-Feb-2012 at 23:54
Originally posted by sanos_a


Originally posted by Тркало

Поентата не е само таа.Просторот меѓу седиштата во комбињата е замислен како за деца од 10-12 години, нормален човек не би издржал над саат време во такви услови на патување.Исто проблем е место за багаж, ако назад не носат дополнителна конзерва (случај со фудбалскиот тим од мојот факултет: комбе со 17 седишта - 15 патници и багаж едвај ги собра).

Секое такво возило е нехумано за подолг пат, а голем процент од нашиве комбиња за превоз претходно поминале илјадници километри како возила за дистрибуција и кај нас стана нормално да видиш комбе на линија од 3,4 сати па и подолга.За инспекциите свесни сме дека ништо нема да завршат како и досега, секогаш постоеле и ќе постојат привилегирани.

Мораш таквото чувство да го сетиш лично, еве некогаш следен пат ако патуваш за Струга или Охрид, качи се со Класик Компани и ќе добиеш далеку поинакво мислење.

Подобро не патувај на оваа релација со овој превозник BashWallbashЛИЧНО ИСКУСТВО


И низ Скопје, а и помеѓу Струга и Охрид имам патувано со комбиња од типот на компании за кој говорите и го разбирам револтот од македонската состојба, но поентата ми беше можеби треба подетално да е регулиран комби превозот, да се воведе во законски рамки, што ќе доведе до точни пропорции и технички карактеристики што ќе треба возилото да ги задоволи за да сообраќа на кратки и долги дестинации.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 20-Feb-2012 at 00:08
Originally posted by BOJAN


И низ Скопје, а и помеѓу Струга и Охрид имам патувано со комбиња од типот на компании за кој говорите и го разбирам револтот од македонската состојба, но поентата ми беше можеби треба подетално да е регулиран комби превозот,да се воведе во законски рамки, што ќе доведе до точни пропорции и технички карактеристики што ќе треба возилото да ги задоволи за да сообраќа на кратки и долги дестинации.


Имаме Закон,ти спомна Санос_а на претходната страна,

Originally posted by sanos_a

во законот убаво си пишува со какви возила може да се одржуваат мегуградски линии. тоа е автобус/минибус кој има најмалку 23 седишта (22+1) меѓутоа тоа не е случај со транскоп поради причини кои не се за наведување на овој а ни на било кој друг форум (се надевам дека претпоставувате). некои фирми не можат ( не смеат) да одржуваат линија од 50-тина километри со комбе кое има 21 седиште а некои фирми користат комбе со 19 седишта на линија која е над 150 километри. таква е ситуацијата што не треба да е така мегутоа ако се почитува законот за сите нема да сме македонија DunnoDunnoDunno

Ти побара во следниот пост реакција на инспекциите, ама свесни сме како е почитуван и особено контролиран по наши стандарди.Понекогаш мислам дека државните служби се редовни читатели на форумов и одат контра на се напишано овде   
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 22-Feb-2012 at 04:51
Гледам тука зборите за Транскоп како работеле и со какви услови и само една работа не ми е јасна каде се нашиве новинираи и телевизии малце да ја актуелизираат темава зашто мислам дека само така може некој да превземе некоја акција.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 08-Mar-2012 at 21:13
Originally posted by Tuvok

Гледам тука зборите за Транскоп како работеле и со какви услови и само една работа не ми е јасна каде се нашиве новинираи и телевизии малце да ја актуелизираат темава зашто мислам дека само така може некој да превземе некоја акција.


Џабе новинари, имаше и претходниот пат реакции па никому ништо.

Инаку, денеска автобусот на Транскоп во 15:00 на линија Битола - Ресен - Охрид, се расипал во Ресен.

Патниците ги презел автобусот на Галеб кој по возен ред е со тргнување 16:00, ама тргнал во 17:30 од Битола, поради снег и сообраќајка по патот на идење од Охрид.

Значи, патниците чекале во Ресен од 15:45 до 18:15 за да бидат превземени од автобусот на Галеб поради причина шо Транскоп не пуштиле возило за замена до Охрид (ниту па нивната сестринска фирма од Ресен - Принц Травел), односно ја откажале и линијата за назад во 18:00 од Охрид за Битола, која е и последно тргнување во зимскиот возен ред на таа релација.
Несериозно
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.