build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Тунел под Кале

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 03-Jan-2021 at 15:28

Александар Јов предлага да се направи клучка кај мостот „Гоце Делчев“ и уште еден мост до него од левата страна, но потенцира дека некому тоа не му одговара.

Во жестока конкуренција на малоумни изјави, мислам дека сепак овој е неспорен шампион.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 03-Jan-2021 at 15:12
Глупости, овој простор само случајно има зеленило и никогаш не е предвиден парк на ова место. Што, да не треба да избришеме градски булевар заради 10тина дрва?! Какви се овие активистички глупости?! Тоа што некој ја опнал таа скулптура тамо само покажува дека ни институциите не ги почитуваат плановите што ги носат, како уопште може да се постави споменик ако не е вртан по дуп, а како може воопшто дуп да предвидува споменик кај што е предвиден булевар.

Јас би му порачал на Шилегов, одма после локални избори (на кои очигледно ќе победи), уште утрето ден после исзбори да ги испосече сите дрва што пречат на реализацијата на булеварот, како би се заштитил од активистички плачипичкарења по медиуми од паркобрански калибар кога ќе дојде време за вистинска реализација на булеварот! Може и да се дислоцира тој споменик на друго место, ако иманешто времени објекти да се дислоцираат и да се нафрла песок врз земјиштето. Намерно да се запусти, за после граѓаните сами да бараат да се реализира булеварот и да се одзапусти просторот.

Пошто со оваа сељачка маса, која понекогаш изродува овакви гомца кои знаат да изјават вакви работи, нема друг посоодветен начин да се постапува!

Edited by user8642 - 03-Jan-2021 at 15:15
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 03-Jan-2021 at 14:53
Мостот и тунелите под Кале ќе го уништат паркот на Вера Јоциќ кај „Жабарот“



Граѓаните организирани во фејсбук-групата „Во одбрана на Дебар Маало“ реагираат на изградбата на новиот мост преку реката Вардар со тунели под Калето. Тие сметаат дека на тој начин скопскиот градоначалник, Петре Шилегов и владејачкото мнозинство во Советот на Град Скопје продолжуваат со нивните намери да го уништат паркот на Вера Јоциќ кај „Жабарот“. Од Градот велат дека тоа што оваа градска администрација пробала да направи е да распише јавна набавка за проектирање на тој мост, за отпосле да се види колку ќе чини неговата изградба и реализацијата на проектот, за да се одлучи дали е можна и финансиски логична неговата изведба и дека тоа не значи оти овој парк наскоро ќе биде уништен

Граѓаните организирани во фејсбук-групата „Во одбрана на Дебар Маало“ реагираат на изградбата на новиот мост преку реката Вардар со тунели под Калето. Тие сметаат дека на тој начин скопскиот градоначалник, Петре Шилегов и владејачкото мнозинство во Советот на Град Скопје продолжуваат со нивните намери да го уништат паркот на Вера Јоциќ кај Жабарот.

Според Ана Христовска, паркот не смее да биде уништен и ниту едно дрво не смее да биде исечено.

– Ќе страда и паркот на франкофонијата и Градскиот парк зашто тој мост ќе донесе големо звучно и воздушно загадување. А тоа не смее да се дозволи како потег во еден од најзагадените градови во светот – смета Христовска.

Александар Јов предлага да се направи клучка кај мостот „Гоце Делчев“ и уште еден мост до него од левата страна, но потенцира дека некому тоа не му одговара.

За Билјана Сидовска идејата е лоша и треба да се преиспита.

– Го раскрчмивме единствениот градски парк … срамота! Центарот на градот уште повеќе ќе го наполниме со автомобили и загадување. Единствениот дел од градот што потсетува на некое спокојно живеење ќе го уништиме. Најстрашни се безидејни градоначалници – нагласува таа.

Граѓаните потенцираат дека според регулациските планови кои се изгласани овој месец, предвидениот мост има автомобилски ленти од 3,5 метри (за 100 километри на час), тој ќе биде продолжение на булеварот „Климент Охридски“ и во целост ќе уништи преку стотина дрвја во единственото паркче во градот кое носи име на партизанка и народен херој.

Тие додаваат дека Шилегов и неговите советници ветуваа модерен град каде заштитата на животната средине ќе биде императив, но дека она што го добива нивната населба Дебар Маало, со оваа како што ја нарекуваат гарнитура на популисти, кои работат против здравјето на граѓаните и за интересот на урбаната мафија, е понатамошно загадување, повеќе сообраќај и уништување на културното наследство.

Советничката во Советот на Град Скопје, Драгана Велковска реагираше дека Град Скопје има обврска да ја заштити зоната околу Вардар и државното земјиште, но смета дека регулациските планови се таа шанса која ја користи како алатка за да го направи токму спротивното.

– Со овој регулациски план мостот и тунелите на булеварот „Климент Охридски“ имаат автомобилски ленти од 3,5 метри (за 100 км/ч) и смешни тротоари од 2 метри и немаат велосипедски патеки. Практично велосипедистите на ваков масовен вијадукт се упатени на коловоз, според Законот за безбедност -потенцираше Велковска.

Таа додава дека Градот практично ќе дозволи на милионска инвестиција со мостовите и тунелите низ Кале, да се штеди на пешачки и велосипедски патеки кои се далеку поевтини од делот за автомобилите!

– Оваа нова врска ќе ги спои граѓаните на Центар, Чаир, Бутел, Шуто Оризари, но очигледно ќе ги спои на безбеден начин само при користење автомобил?! Вака проектирани вијадуктот и тунелите ќе донесат брз сообраќај во Центар во Дебар Маало и Буњаковец и небезбедност, наместо шанса за одржлива мобилност“-истакна Велковска.

Од Градот појаснуваат дека Советот на Град Скопје изгласал мала техничка исправка на регулациониот план на веќе постојниот детален урбанистички план на Општина Центар која што се однесувала на делот на мостот од другата страна на Вардар, а не кај објектот на Владата.

– Советничката Драгана Велковска тоа го користи за да потсетува дека низ сегашниот парк на Вера Јоциќ треба да поминува мост, којшто е предвиден со ГУП-от од 1964 година, а не е нов и предвиден од оваа градска администрација -одговорија градските власти.

Тие додаваат дека тоа што оваа градска администрација пробала да направи е да распише јавна набавка за проектирање на тој мост, за отпосле да се види колку ќе чини неговата изградба и реализацијата на проектот, за да се одлучи дали е можна и финансиски логична неговата изведба.

– Ова не значи дека овој парк наскоро ќе биде уништен – децидни се од Градот.

На 12 јуни минатата година, скопскиот градоначалник Петре Шилегов потпиша договор со турската фирма „Мега инженеринг консалтинг АД“ и Завод за испитување на материјали и развој на нови технологии од Скопје за проектирање на сообраќајницата, мостот преку Вардар и тунелите под Кале.

Тогаш Шилегов најави дека проектот за тунелите под Кале ќе биде готов за шест месеци и потенцираше дека продолжувањето на булеварот „Свети Климент Охридски“ со мост над реката Вардар, со тунел под скопското Кале и поврзувањето со булеварот „Никола Карев“ (Пластичарската улица), ќе ја зголемат мобилноста и протокот на возила и ќе има позитивни еколошки ефекти од намалената емисија на гасови и бучава. Поради непочитување на роковите за изработка, поради пандемијата, договорот беше раскинат на септември годинава.

Шилегов повеќе пати тврдеше дека не се откажува од овој капитален проект за Скопје и најавува нов тендер за проектант. Тој верува дека до крајот на својот мандат ќе ја почне реализацијата на долго најавуваната идеја за тунели под Кале, сообраќајница која е зацртана во Генералниот урбанистички план уште во 1964 година.

https://www.vecer.press/мостот-и-тунелите-под-кале-ќе-го-уништа/
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 26-Dec-2020 at 23:36
Originally posted by stef4o

Ако е краток(500-1000м)и ако има безбеден простор за движење или ако нема некоја друга подобра алтернатива да се стигне до некое место тогаш ок, но се што е подолго не е баш добро поради бучава и загадување. На пример под железничка е кратка дистанца(од Зегин до Шехерезада) ама кога минувам гледам да сум што побрз,никогаш не чекам ниту бус ниту пак сендвич во таква смрдеа,нечистотија и бучава. Мислам дека во текстот се дава преголема важност на велопатеки за проект кој прашање е кога и дали ќе се реализира.

Конкретно, јас, под Железничка кога поминувам со велосипед, не чувстувавам дека ми пречи бучавата. Повеќе ми пречи бучавата кога помиинувам пешки. Дали е зошто е мало растојание, не знам. А реално ако збориме, пречи нечистотијата.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 26-Dec-2020 at 22:12
Ако е краток(500-1000м)и ако има безбеден простор за движење или ако нема некоја друга подобра алтернатива да се стигне до некое место тогаш ок, но се што е подолго не е баш добро поради бучава и загадување. На пример под железничка е кратка дистанца(од Зегин до Шехерезада) ама кога минувам гледам да сум што побрз,никогаш не чекам ниту бус ниту пак сендвич во таква смрдеа,нечистотија и бучава. Мислам дека во текстот се дава преголема важност на велопатеки за проект кој прашање е кога и дали ќе се реализира.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 26-Dec-2020 at 21:16
Дали би возеле велосипед или би пешачеле во тунел!?
Не е некое пријатно искуство...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 26-Dec-2020 at 19:39

ајде сега сите се фатија на орото и бидејќи е модрно, ќе го тупиме за велосипедските патеки кај што треба и не треба, занемарувајќи други реални проблеми и фалинки на сите овие планови
не знам, дали било кој што бил вмешан во пишувањето на ова, се подзамисли зошто нема видено велосипедски патеки низ тунели до сега
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 25-Dec-2020 at 18:43
Во тунелите под Кале нема предвидено велосипедски патеки






Уште еден во низата штетни регулациски планови кои ги усвои владејачкото мнозинство во Советот на Град Скопје е и ЦС 14. Односно, опфатот околу скопското Кале.

Големи надолжни парцели (5513/10, 5513/6, 13730/6, 13730/9, 13730/7 итн.) покрај горното корито од Вардар кои се во државна сопственост и во моментов се неуредени, а може да станат убав линеарен парк, со овој регулациски план се ставени во зона со комерцијална намена.

Во моментов е оставена зона за зеленило од 10 метри, но таа може да се прошири за уште 20-30 метри, доколку и овие парцели се вклучат во зоната со намена зеленило. Доколку тоа не се направи, можеме да очекуваме појава на комерцијални објекти на 10 метри од мајор коритото.

Град Скопје има обврска да ја заштити зоната околу Вардар и државното земјиште, но регулациските планови се таа шанса која ја користи како алатка за да го направи токму спротивното.

Со овој регулациски план вијадуктот и тунелите на бул. Климент Охридски имаат автомобилски ленти од 3,5 метри (за 100 км/х) и смешни тротоари од 2 метри и немаат велосипедски патеки. Практично велосипедистите на ваков масовен вијадукт се упатени на коловоз, според Законот за безбедност.

На седницата на Совет каде што се гласаше одлуката го прочитав коментарот за автоцентричното решение за продолжувањето на бул. Климент Охридски од НаТочак:

„Мостови и тунели се прават еднаш во 50 или 100 години, така што Градот би дозволил грешка од епохален размер! Ги прашал ли Градот Скопје граѓаните на Влае и Ѓорче колкав пропуст е направен што мостот Обединети нации од јужната страна има само пешачка, а не и велосипедска патека? Колку е тесно, небезбедно и опасно.

Овој новонајавен мост и тунел низ Кале е и подолг и ќе создава уште понепријатни ситуации ако не се реши добро. Од друга страна, колку олеснило при креирањето на проектот Скопје Велоград тоа што мостот Гоце Делчев од старт си е испроектиран со удобни пешачки и велосипедски патеки.

Градот практично ќе дозволи на милионска инвестиција со мостовите и тунелите низ Кале, да се штеди на пешачки и велосипедски патеки кои се далеку поевтини од делот за автомобилите!

Оваа нова врска ќе ги спои граѓаните на Центар, Чаир, Бутел, Шуто Оризари, но очигледно ќе ги спои на безбеден начин само при користење автомобил?!

Зарем на ваква важна врска изградена во 21-ви век, во ера на свест за климатска криза, безбедност во сообраќај, #ПросторАнтиКорона интервенции, Градот ги упатува велосипедистите на коловоз меѓу тркалата на брзите автомобили, а пешаците по тесни патечиња?

Можеби јавноста нема доволно сознанија дали овој мост е приоритет за Градот и неговиот еднаков развој во однос на други комунални прашања, но луѓето памтат какви беа предизборните ветувања и знаат дека ако веќе се гради, пешачко и велосипедско решение се ЗАДОЛЖИТЕЛНИ за ЕДНАКОВ ТРЕТМАН во сообраќајот, еднаков третман на граѓаните од северниот дел на Градот, а и за пружање транспортни опции на сите граѓани.

Ако на бул. Александар Македонски кој има карактер речиси на автопат имаме велосипедска патека (која патем е една од поубавите и одлично е што се продолжува), зошто да немаме во продолжение на Климент Охридски кој е централен градски булевар и веќе има велосипедски ленти?

Ако 10 години го жалиме сечењето на дрворедот на Климент, епохалната грешка со автоцентрично решение на мостовите и тунелите ќе ја жалиме уште 50 години!

Вака проектирани вијадуктот и тунелите ќе донесат брз сообраќај во Центар во Дебар Маало и Буњаковец и небезбедност, наместо шанса за одржлива мобилност.“

Драгана Велковска, советник во Град Скопје

https://www.vecer.press/во-тунелите-под-кале-нема-предвидено-в/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 06-Nov-2020 at 07:52
Дали ќе се реализира тунелот под Кале до Чари? Одговара Шилегов за ТВ21



https://mk.tv21.tv/dali-ke-se-realizira-tunelot-pod-kale-do-chair-odgovara-shilegov-za-tv21/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 21-Oct-2020 at 06:59
Тунелот под Кале до Чаир ќе почека – Град Скопје сѐ уште нема објавено нов тендер



https://tv21.tv/mk/tunelot-pod-kale-do-chair-ke-pocheka-grad-skopje-s-ushte-nema-objaveno-nov-tender/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 22-Sep-2020 at 06:58
Шилегов повторно ветува тунел под скопското Кале, ама ќе доцнел 5 години



https://alsat-m.tv/mk/шилегов-повторно-ветува-тунел-под-ско/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 09-Sep-2020 at 14:40
Раскинат договорот за тунелите под Кале



https://kanal5.com.mk/raskinat-dogovorot-za-tunelite-pod-kale/a438114
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 09-Sep-2020 at 11:20
РАСКИНАТ ДОГОВОРОТ ЗА ТУНЕЛИТЕ ПОД КАЛЕ, ШИЛЕГОВ ВЕЛИ ПОДОБРО ДОЛГО ПЛАНИРАЊЕ ОТКОЛКУ ЛОШ ПРОЕКТ

Град Скопје го раскина договорот за проектирање на тунелите под Кале со турската фирма „Мега инженеринг консалтинг АД“ бидејќи не ги испочитувале роковите за изработка на проектот. Град Скопје на 12 јуни лани склучи договор со турската фирма која заедно со Завод за испитување на материјали и развој на нови технологии од Скопје, за 6 месеци требаше да ја проектира сообраќајницата, мостот преку Вардар и тунелите под Кале. Поради сложеноста на проектот и пандемијата на ковид-19, рокот беше продолжен за плус 6 месеци, но ниту тој рок не е испочитуван, па договорот е раскинат.

„Активирана е банкарската гаранција, наплатено е за неиполнување на одредбите од договорот. Подобро да изгубиме една година отколку да добиеме лош проект, што потоа не можеме да го реализираме. Нема да дозволам да добиеме неквалитетен документ за толку важен проект кој ќе го смени изгледот на градот“, вели градоначалникот Петре Шилегов.

Шилегов вели дека не се откажува од овој капитален проект за Скопје, најавува нов тендер за проектант и верува дека до крајот на својот мандат ќе ја почне реализацијата на долго најавуваната идеја за тунели под Кале, сообраќајница која е зацртана во Генералниот урбанистички план уште во 1964 година.

Според најавите, сообраќајницата ќе почнува од булеварот Свети Климент Охридски и ќе биде издигната на височина од шест до девет метри. Потоа, од зградата на Владата сообраќајот ќе се одвива по нов мост преку реката Вардар кој ќе биде долг 173 метри, а широк 20 метри и ќе има четири сообраќајни ленти. Мостот ќе продолжува како вијадукт долг 262 метри сè до влезот во тунелот под Калето. Од тунелот сообраќајот ќе продолжи на кружен тек издигнат пет метри над Пластичарска улица и треба да се спои со булеварот Македонско-косовска бригада.

Според проценките реализацијата на овој проект ќе чини околу 30 милиони евра.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/raskinat-dogovorot-za-tunelite-pod-kale-shilegov-veli-podobro-dolgo-planirane-otkolku-losh-proekt/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 08-Sep-2020 at 12:33
ГРАД СКОПЈЕ ПОЧНА СО РЕКОНСТРУКЦИЈА НА УЛИЦАТА МАКЕДОНСКО-КОСОВСКА БРИГАДА КОЈА ЌЕ БИДЕ ВЛЕЗ ЗА ТУНЕЛИТЕ ПОД КАЛЕ

Град Скопје денеска почна со реконструкција на улицата Македонско-Косовска бригада во Општина Чаир, на потегот од крстосницата со булеварот Никола Карев до крстосницата со Втора македонска бригада. На оваа делница ќе се изврши целосна реконструкција на коловозот во должина од 1.700 метри, реконструкција на постојните тротоари, замена на оштетените рабници, нивелација на шахтите и сливниците, а ќе се постави и нова атмосферска и фекална канализација.

„Оваа фаза е изведбата на едниот крак од идниот булеварот Македонско-Косовска бригада. Во текот на наредната година очекувам дека ќе почне постапката на експропријација на земјиштето, со цел да го изведеме и вториот крак, со што ќе се спои со булеварите Босна и Херцеговина и Словенија, а перспективно ќе имаме влез на тунелите под Кале“, рече градоначалникот Петре Шилегов на стартот на градежните работи.

За реконструкцијата на Македонско-Косовска бригада ќе се одвојат околу 56 милиони денари, а градежните работи ќе траат 4 месеци.

Градоначалникот Шилегов кажа дека оваа е осма улица која Град Скопје почна да ја реконструираа летово и ги замоли граѓаните да имаат трпение, разбирање и да ги користат алтернативните траси за влез на скопје од источната страна на градот.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/grad-skopje-pochna-so-rekonstruktsija-na-ulitsata-makedonsko-kosovska-brigada-koja-ke-bide-vlez-za-tunelite-pod-kale/
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 15-Mar-2020 at 08:00
Originally posted by Zelenikovo

ако дпмн беа невозможни sds се навистина се апстракни

да потсетам апстракцијата на трусно подрачје може непотребно да чини многу пари макар сите имале најдобри намери, ѕирнете ги зицерите во следниот центриран документарец When Engineering Fails на 18:18 односно 19:13 и натака, веројатно сличен гајрет ко оној во Кобе [1] конечно дали влетаа низ сино знаменце еурокод-оите кај нас, или сеуште по асеизмичност од ’64-та проектираме и градиме?



на 22:33 велат помасивен систем за фундирање преку длабоки шипови и екстра челична конструкција е решението за вијадукти во трусни зони и специфично нестабилни микролокации каде треба да се фундира, ова пак во нашиот случај, иако незнам каква е микрологацијата геолошки по трасата на самиот вијадукт, бара и без тоа екстра предострожност и широка-експертска дебата, просто бидејќи вијадуктот во Дуќанџик ќе минува над и до стамбени објекти, дали воопшто вреди ваквиот ризик незнам чунки некој смета дека без пробивање тунел и комплетирањето на скопската сообраќајна мрежа ко што е зацртана во ’64-та градот нема да профункционира, но некако ко да не се земаат во предвид новонастанатите околности туку еве ќе се прерипувале, што не дека не е можно но на алувијално тло како скопкото тоа е скап и непотребен ризик, а дали потребата за сообраќајна артерија токму таму вреди загрозуање нечиј Живот незнам калкулирајте сами, но и запушен сообраќај е ризична работа, та изгледа ко и во случајот со далеководите кога нема друго Народ не ни се прашува што му чини, сепак во однос ова вијадуктов и тунелот ете јас сметам постои соодветна алтернатива како Клучка кај касарната Илинден односно кај ам.амбасада, а на која ќе се врзат проширен бул.Лазар Личеновски и од спротива бул.Џон Кенеди како би се отпушил урбано автопатски бул.Никола Карев, каде пак сега најавуваат кружен ток што нема логика бидејќи ова е еден од ретките скопски урбани автопати за брз влез/излез од Скопје, а наместо да се бара чаре за плекси тунел кај пластиичарите и протокот да е тука исто брз ем клучки кај Шумарски и кас.Илинден ова изгледа некому му е мило да нема ниту една сообраќајна аорта градот , та бар на овој урбан автопат да нема семафори натака, капак пластичарската делница со нов кружен ток дополнително ќе стане магнет за се’ повеќе возила кои обично заради проточност си одеа досега низ бул.Цветан Димов од Чаир кон Битпазар, логично вака и повеќе автобуси ќе свртат одтаму, а сето тоа од урбан автопат ќе стори булевар без ограничувања ... вијадуктот вака би растеретил многу од оние возила кои врват низ Скопје Север, но зошто со тие екстра пари да не сторат две клучки кај ШумарскиФ. и К.Илинден ем ќе им остане за една дали кај кај Соборен Храм или кај зоолошката, зависно каде би одел мостот кој ќе ги врзува бул Свети Климент Охридски и утре бул Лазар Личеновски, во првиот случај паметно е Илинденска бар таму на пресекот да се денивелира или евентуално да се оди со Кружен Ток иако заради околните згради за ова и нема баш место проблем кај краткото денивелирање е што тоа ќе изгледа дилетантнски па би требала некоја скратена верзија на она површинскиот тунел кој го предвидуваа таму груевци, иако и таа варијанта за целосно тунелско денивелирано спојување на бул КЈПиту и бул Илинден со клучки кај НБРМ и Воена Болница ветуваше исто брза градска патна аорта ...


Edited by Zelenikovo - 15-Mar-2020 at 11:14
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 09-Sep-2019 at 09:07
Јас мислам дека веќе треба да се тргнеме од автоцентричноста и да ги спроведеме барањата на овие здруженијава, сите булевари да ги раскопаме , ни уличка со асфалт да не остане, само козји патеки низ скопје, се друго дрва и зеленило да се посади.  Асфалт и бетон строго забрането, тоа придонесува за загадување на Скопје. Ама и луѓево да ги иселиме бидејќи премногу кислород користат кога дишат.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 08-Sep-2019 at 13:18
~~ Постовите од #566 до #569 може да се префрлат во Тунел под Кале ~~

Originally posted by stef4o

Во одбрана на Дебар Маало: Тунелот кај Кале и вијадуктот кај Владата се темел за ново „Скопје 2014“

Има многу издржани критики за автоцентричноста на модерниот град и фокусирањето на повеќе, пошироки и подолги булевари, ама аргументите (доколку може да се наречат така) на здружениево никако не држат вода.

Бројот на дрвја кои ќе се исечат за реализација на проектов е занемарлив, истиот не бара рушење на огромен број станбени објекти и нема да повреди ниту едно јавно добро. Но затоа, изградбата на булевар кој ќе ги спои Чаир и Центар значително ќе придонесе кон растеретување на метежот и пократко време на патување, а со тоа и помала употреба на возилата. Притисокот на еко-урбанистичките иницијативи треба да биде за подобрување наместо поништување на корисните проекти, односно барање пешачка и велосипедска патека долж булеварот и пуштање нови автобуски линии, по можност со еколошки автобуси, по него. И се разбира, сериозен притисок врз Владата и десетте општини за итно подобрување на законите од сферата на урбанизмот и ДУП-овите и барање долгорочно решение за веќе излезениот од контрола урбан хаос.

Edited by Staro Skopje - 08-Sep-2019 at 13:20
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
koska View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote koska Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 07-Sep-2019 at 15:42
Koja e logikata da se povrze Kliment Ohridski so Cair. Ova e star idea koja mora da se napusti poradi izmestuvanjeto na klinicki centar.Koj soobrakaj ke go generira tunelot i mostot po izmestuvanjeto na klinicki,koj ke ide od Vodno do Cair i obratno. Navistina se nema vizija za Skopskiot soobrakaj.So ovie pari sto ke se istresat moze navistina da se resi soobrakajot odnosno tesnite grla.
P.S. NE za najgolemata nebuloza TRAMVAJ vo Skopje
Back to Top
Enzo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 25-Jun-2019
Online Status: Offline
Posts: 57
  Quote Enzo Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 06-Sep-2019 at 13:24
Кога сељаните од Дебар Маало ќе се симнат од коњот на кој се качени едно 20-30 години и ќе сфатат дека Скопје е на сите што живеат во Скопје,не е нивен личен имот што ќе го обликуваат по нивен терк ? Ни сум за Шилегов,ни сум за вијадукт нит пак за тунели под Кале,ама од вакви радиомоф пеметњаковичи преку таквото ми е.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 06-Sep-2019 at 12:54
Во одбрана на Дебар Маало: Тунелот кај Кале и вијадуктот кај Владата се темел за ново „Скопје 2014“

Здружението Во одбрана на Дебар Маало побара стопирање на постапката за изградба на тунел под Кале и вијадукт кај Владата, затоа што сметаат дека со овој проект ќе се постават темелите за ново „Скопје 2014“.

На средбата со скопскиот градоначалник Петре Шилегов, тие му укажале дека со капиталниот проект за изградба на вијадукт и тунел под Кале ќе се пробие градски автопат низ срцето на Центар спротивно на современите тенденции за организирање на градскиот простор.

„Тоа ќе го задави Скопје, енормно ќе се зголеми урбаниот хаос и загадувањето во градот што е на врвот од листата на најзагадени градови во Европа и светот, ќе се уништи јавното добро и квалитетот на живот на жителите“, сметаат од Иницијативата.

Претставници на иницијативата му укажале на градоначалникот Шилегов дека актуелизира решение старо половина век. Побарале стопирање на распишаните тендери за изготвување на проектната документација и отворање јавна и транспарентна расправа со работилници во што ќе бидат вклучени и граѓаните и стручната јавност, а не само одбрани поборници на застарен пристап кон градот. Побарале и ажурирање на податоците врз кои се базира решението за спојување на северот и југот на Скопје со автопат низ самиот центар.

„Сметаме дека градот треба да им припаѓа на луѓето, а не на автомобилите. Автоцентричниот пристап не само што е застарен, туку е и погубен за здравјето на луѓето“, истакнаа од Здружението на средбата со Шилегов, што се одржа на 4 септември во просториите на Град Скопје.

Во одбрана на Дебар Маало реагира и против сообраќајното решение за дел од Голем Ринг на град Скопје предвидено со ГУП од 2012 и ново проширување на булевари во центарот на градот. Од иницијативата бараат итно запирање на постапката за реализација, отпочнување на нова процедура за партиципативно изнаоѓање решенија и идеите за ново проширување на булевари во Мал и Голем Ринг, да се вратат дрворедите и создадат нови пешачки зони. Од иницијативата велат дека поддржуваат решенија за градскиот простор со кое животот на сите жители ќе биде подостоен, поздрав и побезбеден, но тврдат дека проектот во изработка за мост и тунели под Калето не се одговорот.

„Јавноста не е запознаена со финансиската и општествената полезност на проектот и Градот не овозможил учество на сите засегнати страни во одлуката за тоа како ќе се користи градскиот простор во контакт зоната на оваа голема сообраќајна траса, односно какво влијание ќе има проектот врз квалитетот на социјалниот јавен градски простор долж целиот предвиден коридор. Слични пракси се причина за хаосот во Дебар Маало и реализацијата на Скопје 2014. Се поставува и прашањето дали токму сега се актуелизира градењето на тунел и вијадукт поради можноста на овој начин да се опслужи контроверзниот проект Лимак кај Старата железничка станица и предвидените градежни активности на територијата на поранешниот Скопски саем“, истакнаа од Иницијативата.

https://www.radiomof.mk/vo-odbrana-na-debar-maalo-tunelot-kaj-kale-i-vijaduktot-kaj-vladata-se-temel-za-novo-skopje-2014/?fbclid=IwAR1ExRSk6eP9K10wBSkQnGYiSujeIXIKVj4zJ-NMLj4SkmMU4uQmJqXWiZ8
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.