build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Тунел под Кале

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 12-Jun-2019 at 14:38
Градот конечно потпиша договор за изградба на нов мост на Вардар и тунели под Кале

Градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов, претседателот на одборот на директори на компанијата „Мега инженеринг консалтинг АД“, Ајкут Јилдирим и претставникот на Групата на понудувачи – Завод за испитување на материјали и развој на нови технологии Скопје АД, Борис Танески, денеска го потпишаа договорот за изработка на проект за изградба на мост во центарот на градот, тунели под скопското Кале и кружен тек што ќе ги поврзува булевар Свети Климент Охридски со булеварите Никола Карев и Македонско-Косовска бригада.

– Согласно со договорот, изработката на основниот и инфраструктурниот проект очекуваме да заврши до крајот на оваа година, со што се создаваат услови во текот на следната година, по завршувањето на постапка за избор на понудувач, да се почне и реализацијата на овој клучен сообраќаен проект. Со ова сообраќајно решение на граѓаните на Скопје ќе им биде овозможено од Водњанска до Чаир со автомобил да стигнат за помалку од 5 минути. Со постојната сообраќајна инфраструктура за оваа релација мораа да потрошат во најдобар случај помеѓу 15 и 20 минути движејќи се преку раскрсницата кај Мавровка и Бит-пазар, каде што според нашите податоци дневно поминуваат меѓу 70.000 и 80.000 возила – изјави Шилегов.

Тој истакна дека очекува за реализацијата на овој проект Градот Скопје да добие и финансиска поддршка од централната власт, со цел изградбата на мостот, тунелите и кружниот тек да завршат во најкраток можен рок.

– Со ваквите сообраќајни решенија ја зголемуваме мобилноста и го намалуваме сообраќајниот метеж, а со тоа и го скратуваме времето на движење на возилата и го намалуваме времето на стоење во место, што директно влијае на намалувањето на аерозагадувањето и зголемувањето на безбедноста во сообраќајот. Скопје заслужува вакви модерни сообраќајни решенија, а оваа градска администрација може и мора да им го обезбеди тоа на граѓаните – додаде Шилегов.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/градот-конечно-потпиша-договор-за-изг/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 04-Jun-2019 at 13:41
Турско-македонски конзорциум ќе ги проектира тунелите под Кале

Турската фирма „Мега инжинеринг“ и Заводот за испитување на материјали и развој на нови технологии ќе ги проектираат тунелите под Кале. Од кабинетот на градоначалникот Петре Шилегов за порталот Сакамдакажам.мк велат дека на јавниот оглас за изработка на проект на сообраќајницата која треба да минува под тврдината Кале избрана е фирма и до крајот на годинава проектот ќе биде готов.

Откако првиот тендер пропадна поради недостатоци во тендерската документација, во вториот обид понуди доставиле три фирми, а за најповолна е избрана онаа на турско-македонскиот конзорциум. Според постигната цена на тендерот, проектот ќе биде изработен за 390 илјади евра, а треба да биде готов за шест месеци.

Постапката е завршена, ги чекаме роковите за евентуална жалба и за десетина дена ќе можеме да го потпишеме договорот. Со гордост можам да кажам дека Град Скопје годинава ќе добие проект за тунелите под Кале, нешто што постои во Генералниот урбанистички план уште од 1965 година, но за жал никој во минатото немал изработено ваков документ. Убеден сум дека во текот на идната година, а со оглед на ветувањата од Владата за финансирање на проектот, ќе ја извршиме постапка за избор на изведувач кој ќе ја гради оваа капитална сообраќајница во Скопје“, вели градоначалникот Петре Шилегов.

Градоначалникот Шилегов лани во септември на прес-конференција го најави почетокот на реализацијата на проектот тунели под Кале и нов мост преку реката Вардар, за поврзување на северната страна со центарот на градот.

Како што беше презентирано, сообраќајницата ќе почнува од булеварот Свети Климент Охридски и ќе биде издигната на височина од шест до девет метри. Потоа, од зградата на Владата сообраќајот ќе се одвива по нов мост преку реката Вардар кој ќе биде долг 173 метри, а широк 20 метри и ќе има четири сообраќајни ленти. Мостот ќе продолжува како вијадукт долг 262 метри сè до влезот во тунелот под Калето. Од тунелот сообраќајот ќе продолжи на кружен тек издигнат пет метри, над Пластичарска улица. Според проценките на Градот, изградбата на сообраќајницата и тунелите под Кале ќе чини околу 25 милиони евра.

https://www.porta3.mk/tursko-makedonski-konzorcium-kje-gi-proektira-tunelite-pod-kale/?fbclid=IwAR2kLUk3mCiXztNu-BuceURN4TFch5Rnk4rgG6pwuAdULNaMEiQMGzwGZMM
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 29-Sep-2018 at 01:25

јасно мие зошто ниту еден билдер не се пали на вијадуктов веќе сме отрнати на чалам, аи кога некој ќе земе да чешла некој абер ако е озбилен наместо шилеговци него ќе го сеират, бил за или против ваква идеја за Виа-Кенеди-Водњански, но кога веќе се излајав ред е и да се доприкажам ...

кога велам дека на Кенеди поубо ќе му стои Рузвелтова ко приврзок тоа и го мислам, но сигурно за многумина ова ќе биде еко-парковска-ерес, на што би одговорил точно, но секогаш има начин како и од кај Градски Парк да помине булевар а тоа да не ае одрази на местото ниту еколошки ниту бучаво, јасно доколку се размислува дека не е особено скапо да има на тој потег вкопан тунел плитко подповршински а комотно можат и стаклен тјуб да склепаат на тамошен мост, впрочем проблем е каде би одела ваква траса, за што пешачкиот мост кај екс Мјузик Гарден е добра траса а од таму да сврти и под Золошка да избие на Рузвелтова, вака би се растеретил и Влада и Соборна од дополнителни гужви, а во исто време оние од Ѓорче би имале брза конекција со Чаир, Рузвелтова пак на Чаирчани им дава вака можноат за брза конекција до НоМа наместо повторно главење во Центар доколку не се оди ао вијадукт, но и со каменот за вијадукт ете ги клучки кај касарната Илинден и кај Рузвелтова нормално тунелот под Кале би бил во овој случај тунел кај Парк ...

но нашиве градски тутковци бидејќи се изгорени по домакинлук сигурно и за вакво нешто би терале надземно, што можеби е во ред доколку направат пејсажен саркофаг над ваков булевар низ Парк кој ниту со гасови ниту со бучава би реметел мир на таа зелена микро локација, но тоа ќе значи потреба ако не од Нова Золошка тогаш нова музејска влезна зграда, што само со десет столба од вијадуктот и ќе ја имаат, останува кај Топана да се пробијат со лесно, а што комотно можат да го направат со нови стамбени дупови како компензација, за што може слично размислуваат и за Дуќанџик но ко за беља една куќа од тие напат да им амрси конци амги има далеку повеќе од Топана и ето га празен муабет од вијадукт, плус топанчани можат да ги плашат дека ако не попуштаат дека и таму би оделе со тунелче што за стари објекти ќе значи голем склет, додека во Дуќанџик чинам пазарот ќе биде сиктер работа и на прва и на последна за ситна дуп компензација ...
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 27-Sep-2018 at 21:44

ако дпмн беа невозможни sds се навистина се апстракни, пак ќе потсетам та ако не можеа со Пенов да бутнат една куќа кај Транспортен, сега со Шилегов ќе бутнат сто, а ко за беља Устав без проблем би ревидирале но ГУП од '64 ни насон не им паѓа на памет, ова и при билдерските почетоци го верглав но не очекував дека денес при самото проекирање и навистина со Устав би го споредувал [1] од друга страна се наметнува уште едно прашање зошто муабетов е промовиран сега, дали не е само пререферендумски спин како анимација, иако посекако sds го имале чика глиша у кампања локално ко и централно, и ајде да речеме пари за изведба сме имале, но од каде ќе најдеме за компензација на зградите во Дуќанџик!? во секој случај ќе се фрли екстра камен за проектирање и на крај ќе заглават по судои со години ако не децении, со 9 метри столбои ниту тоа куќата попат кај Влада ќе ја премостат [2] а не пак надградбите во Дуќанџик, просто ова е најфантастична најава на некој скопски градоначалник, уште да ни кажат дека и Тунелот под Плоштад ќе го почнат и завршат до крај на мандат и туто комплето сите да почнеме да халуцинираме дека Македонија уште утре во еу ќе ја примат!



друг чуден ако не ифрит момент ќе биде доколку ваков вијадукт кај Соборна Црква треба да понира, ако има логика дека тука Центарскиот Тунел треба да избие кон Партизанска [1][2][3] ролер костер вожња во тој случај не ни гине, бреј овие и од дпмн понадежни, иако дпмн симболично фантазраа далеку покреативно во однос именуваните спојки [4] само што на Мијалков другарите од Латис извисија кога центарски ги блокира чинам Жерновски ви текнува на пикапот на Рамковски чиниш навистина ги пагански ги здрмало суеверие дека ако се спојат бул. Илинден виа КЈПиту со бул Јане Сандански макар и тесно никогаш немало да помине СеМ реалност, којзнае зошто од толку Луѓе баш А1 се најдоа за тоа душегрижнички да се паркираат!?



шилеговци за сега немаат таков кабает да твАлфа им паркира на кеј пр. моноволуменец, но јасно е како ден дека ќе немаат средства ни за Т. под Кале а уште помалу за Т. под Плоштад, колку и Шегалов за муабетов да е нафуран да си губи и своето и времето на скопјани! во секој случај со тие пари за вијадуктот комотно можат да го истераат ем Тунелот под Плоштад, ем да збрчат спојка ЏонКенеди-Рузвелтова доколку трасата минува кај Золошка или пак под Кале накај Влада [5] аирлија на паметот за вијадукт дури и се' успеале да истераат во каква и да е висечка комбинација, но по изгледа уште еднаш скопскиот сообраќај ќе биде изисен! О чичо глишо ќе ги оставиш ли на мира некогаш скотјани!?



Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 25-Sep-2018 at 12:37


Ова у најмала рака е смешно, ако треба да се даде и политичка конотација, Сугарески вели дека Битола - Кременица ќе биде готова до ноември годинава а Миладиновци - Штип до 15ти октомври шо нема благе везе него е буст пред 30.09.

Али ајде шо викаат живи били па видели.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 25-Sep-2018 at 10:01

бреј македоникус да не ме доживуваш во исто време и како Зелениково и како Тавресиум можеби и Говрлево или Тумба Маџари па многу експертишта виде во коментарот погоре, ме чуди од кај пак фејкбук спамери на форум дремат со медиокритет за дебата а сервилност кон они ки ги дебатираме, што и порано беше случај!?
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 25-Sep-2018 at 09:49
Супер си е проектов, проблемот е само што абер нема од почеток. Барем нека обезбедат финансии до завршувањето на проектот, па да почнат крај на 2019-та.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 25-Sep-2018 at 09:42
Како бе вас не ве консултирале, форумски експертишта.. најбоље нишо да не се чепка за да не мрчите, уствари и тогаш ќе мрчите.
ಠ_ಠ
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 25-Sep-2018 at 09:28

ако така заштедиле не е проблем напротив, туку да не е обратно, дали имале за истата тендер мислам да лапнеше и некое дете некој денар за афтерефктс визуелизации ...

а убо си кажа идејата е стара но далеку од освежа, а прапање е колку ќе биде практична, не се плашат да стават мсупр фрекфентен вијадукт до Влада а се плашат клучка кај Ам.Ам. која клучка и без овој прект треба да ја има!
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 25-Sep-2018 at 08:40
Визуелизацијава е пресмешна. Како да ја правел некој у пеинт. Ни перспектива ни размер. За мене е жива смешка. Идејата секако е стара и се уште свежа и практична. Ама дај веќе градскиов татко нека почне со конкретни мерки, ова визуелизацииве преку глава више.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 24-Sep-2018 at 17:44

бреј на видеото пост погоре каков кураж, велат немало друг мост меѓу Го.Дел. и Ал.Пал. а овој небаре вака до ГД збутан и сообраќај и визура ќе опраи бетер се и од коцевци шилеговци ...

ок зацртале урбанистите во 64-та дека ова е чаре, нормално денешниве уште во тој филм заглавени, но бар да видевме дебата меѓу сообраќајни експерти во земјава но и менаџери кои би споредувале фунансиска конструкција во однос поцелисходни решенија! вака пак се по старо, само што анимациите се за локална инфраструктура пер се, ќе речев пред се' но им личи глумењет европски вијадукти, таман да се затне цела визура што повеќе се може!

лично сметам дека со парите со кои ќе одат за ваквото решение, попаметно ќе беше Илинденска да ја направеа подземна како би имало север-југ супер проточност паралелно на партизанска, додека Џон кенеди со обичен кружен ток кај ам.амбасасада да си тераше со проширен булевар под Кале, а сетне сакале да врви мостот кај Влада или потака кај Стадион и не е битно доколку бул. Илинден е вкопан бар до пола, додека идејата на шилеговци да се премости истиот ко што предлагаат ќе биде смешна грдосија по визура не само за на вардар туку и за самата Влада, мислам ова волку естетска оштроумност ни во Вевчани на Карневал не поминува, од овој аспект доколку тераат до крај вака подобро е да го вкопаат бул.Кли.Ох. а да се издугнува дури зад Влада, иако доколку се одеше со мост кај Стадион во однос ЦеКа ќе беше и безбедносно поадекватно решение, ем од таквиот булевар под Кале кој сака да оди во Центар ќе продолжува преку мостот Гоце Делчев, а оние кои сакаат да врват накај Партизанска тоа би можеле преку боемската улица ако не рузвелтова да имаат излез, иако и ова не е идеално решение, та тука би можеле да пуштат ново пробивање кон партизанска од боемската улица покрај Градежен односно го тргнат тоа Г крило на крајот од боемската улица а избијат на Партизанска, иако тоа би значело дислокација на Градежен ако не реконатрукцијата на старата зграда која и така е за менување а вака би искористиле и тие попат од буџетски кајмак ...



Edited by Zelenikovo - 24-Sep-2018 at 17:45
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 24-Sep-2018 at 16:39
Најдоцна до септември 2019 ќе биде готов проктот за изградба на тунелите под Кале, по што ќе се распише тендер за изведувач. Градоначалникот Петре Шилегов денеска на прес-конференција го најави почетокот на реализацијата на проектот тунели под Кале и нов мост преку реката Вардар, за поврзување на северната страна со центарот на градот. Како што кажа Шилегов, оваа недела ќе се распише тендерот за проектирање.

„Во тендерот се бара проектот да биде изработен во период од 8 до 10 месеци, а за него од буџетот се издвоени пола милион евра. Јас очекувам дека наредната есен ќе имаме квалитетен документ врз основа на кој ќе бараме изведувач за изведба на овој капитален проект за град Скопје. Според анализите, изградбата на тунелите би чинело околу 25 милиони евра. Сè уште е рано да зборуваме дали ќе се вклучи Владата со финансиска помош, но во најлош Град Скопје сам ќе го гради, бидејќи немаме алтернатива освен да изградиме вакви рути кои ќе го намалат метежот и ќе му дадат развој на Скопје“, рече Шилегов.

Како што беше презентирано, сообраќајницата ќе почнува од булеварот Свети Климент Охридски и ќе биде издигната на височина од шест до девет метри. Потоа, од зградата на Владата на РМ сообраќајот ќе се одвива по нов мост преку реката Вардар кој ќе биде долг 173 метри, а широк 20 метри и ќе има четири сообраќајни ленти. Мостот ќе продолжува како вијадукт долг 262 метри сè до влезот во тунелот под Калето. Од тунелот сообраќајот ќе продолжи на кружен тек издигнат пет метри, над Пластичарска улица.

„Досега никој не направил проект за овој капитален проект со кој ќе ставаме крај на сообраќајниот метеж во централното градско подрачје. Го растоваруваме сообраќајот на Бит пазар, Цветан Димов и на мостот Гоце Делчев. До саканата дестинација ќе се стига за најмалку 5 до 20 минути побрзо за разлика од сега. Тоа придонесува за заштеда на време и на гориво, а намалениот обем на сообраќај значи и почист воздух во Скопје“, рече градоначалникот Шилегов.


https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/narednata-esen-ke-imame-proekt-za-izgradba-na-tunelite-pod-kale-kazha-shilegov-koj-denes-najavi-start-na-proektot/
За сè има вторпат
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 24-Sep-2018 at 15:39


Edited by Staro Skopje - 24-Sep-2018 at 15:40
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 533
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 13-Jul-2018 at 15:46

Почнува изработката на проект за изградба на тунел под скопското Кале



Не сакам да кажам „џабе“, затоа што проектот е многу битна врска во зацртаната градска сообраќајна мрежа, но јасно е дека неговиот ефект би бил само делумен без решавање на проблемот наречен „Пластичарска“ и проширување на Македонско-Косовска бригада на потегот до Џон Кенеди, а за ова не гледам можност да се најде решение во догледно време.


Originally posted by Portal

mozda bi bilo poprakticno i so najmalce rusenje/eksproprijacii izmegu francuski grobista i muzejot za sovremena umetnost da se spusta od zadna strana na kaleto kon ul. Lazar Licenoski i pokraj src kale preku vardar na bul. Kliment OhriTski...


Порталов ти ги искористил скиците. Big%20smile
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 06-Apr-2018 at 22:10
Originally posted by Zelenikovo


може ли некој да претпостави колку би чинел тунелот под Кале, а колку две детелина клучки, и дали поефтин би бил булевар под Кале кој би ги спојувал овие две клучки едната кај Касарна Илинден а другата кај Соборна Црква, односно за да се спои Центар со бул.Џон Кенеди преку ваков нов булевар ќе треба булеварска делница и кај Топана, чинам полесно е таму да се оди со експропријација, него што тоа би било случај со булевар кај Дуќанчик и експропријација на повеќето објекти попат како би се добил спој помеѓу бул.Цветан Димов и предложениот Тунел

mozda bi bilo poprakticno i so najmalce rusenje/eksproprijacii izmegu francuski grobista i muzejot za sovremena umetnost da se spusta od zadna strana na kaleto kon ul. Lazar Licenoski i pokraj src kale preku vardar na bul. Kliment OhriTski...
Kaj Kluckata na plasticarska Istata ruta co prosiruvanje na segasnta koja i e vrska od plasticarska do kluckata ul. Makedonsko Ksovska Brigada so Dzon Kenedi ...



ps: potoa bi mozelo da se razmisluva od Ul. Dzon Kenedi preku Zelezara pozadi avtokomanda i da se povrze so Cento - Madzari - Kvantaski - Lisice so sto bi se zaobikoluvala guzvata vo Strogiot centar...



Edited by Portal - 06-Apr-2018 at 22:44
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 13-Mar-2018 at 16:20
Како се велеше додека пвеводбениците и нивниот пастир беа на власт - неокласицистичките фасади ги црта некој на Илинденска бб ?
 
Изгледа овие плавиве жолтици наместо да донесат живот, само извршиле трансплантација на истиот живот од пвеводбениците.
 
Со вакви градежни и урбанистички експерти, сигурно тунелот ќе се изгради и ќе биде пуштен во употреба со брзина на светлината.
 
https://off.net.mk/net-roulette/lokalno/vaka-nekako-ne-se-praveshe-i-parapetcheto
 

Вака некако не се правеше и „парапетчето“?

 
13 Март 2018 - 12:14
 
Експерт до експерт
 

 
* Фотографија од веста “Шилегов се подготвува за тунелот под Кале“

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 09-Feb-2018 at 20:55

може ли некој да претпостави колку би чинел тунелот под Кале, а колку две детелина клучки, и дали поефтин би бил булевар под Кале кој би ги спојувал овие две клучки едната кај Касарна Илинден а другата кај Соборна Црква, односно за да се спои Центар со бул.Џон Кенеди преку ваков нов булевар ќе треба булеварска делница и кај Топана, чинам полесно е таму да се оди со експропријација, него што тоа би било случај со булевар кај Дуќанчик и експропријација на повеќето објекти попат како би се добил спој помеѓу бул.Цветан Димов и предложениот Тунел
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 27-Jan-2018 at 00:46
што да се објаснува подробно, 3 клучки и 1 мост ... посекако побрзо и поефтино решение од Тунелот доколку се има предвид како ќе оди натегањето и компензацијата на оние згради и куќи во Дуќанџик ...

ко што наведувам во линкот битно е да се врзат Џон Кенеди и Партизанска односно со една клучка кај Касарната Илинден и една кај Соборна Црква а булевар под Кале со мост кај Влада би ја направил конекцијата ... на сето ова ако се додаде и порано зацртаната клучка кај Јужен Булевар Скопје има шанси некако да се отпуши и поозбилно, бар до првите семафори на една ваква проточност од Север кон Центар и Водно, сосем нов сообраќаен вајб воопшто, а попат се отвора голем спунт и за парцелите кај касарната, но и растеретување на Цветан Димов до болка, бидејќи вака се добива сосем нова рута и дисперзија на постојните возила а не пак на оние во иднина кои би се таложеле кога ќе се урбанизира со комиблокои се што е парцела се до Радишани ... на ваков предлог се отвора и простор за нов Клинички таму кај к.Илинден кој би бил далеку попристапен за сите, него постојниот или онаа идејата за нов в Бардовци

~

како решение Тунелот на Кале е веќе застарено и димензионирано во однос на бул. Крушевска Република а кој сега е избришан, но и со тие две во комбинација пак проточноста на Цветан димов нема да биде песна дури ја истерале и клучката кај Мавровка та и на неа кај Веро, а камо да имаа волја до крај вака да ја заокружат и направат нов сообраќаен ринг преку кој брзо би можело да се одмине Центарот еве друг линкуван абер во тој правец, но бар и една трасферзала да направат вака со клучки многу што ќе се промени

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=223470#223470


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 26-Jan-2018 at 14:14
Zelenikovo, јас ги читам твоите решенија што ги предлагаш, но ми се полни со нелогичности. Прво, тоа што го нудиш е многу поскапо од тунелот под Скопско кале. Второ, зошто предлагаш клучки на локации низ центар каде што се непотребни. Долж Партизанска и сл., навистина нема никаква логика такви масивни градби да се сместат на вакви локации. Особено што движењето на пешаци и велосипедисти би било многу отежнато.

Најважното, не гледам како твоите решенија би овозможиле УНАПРЕДУВАЊЕ на протокот на возила. Тунелот под Кале ќе генерира нова транспортна рута во правец север-југ во Скопје. Ова што ти го нудиш ми е недоволно објаснето, или пак неодржливо.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 26-Jan-2018 at 11:40
Originally posted by BOJAN

Zelenikovo, твојот став не може да биде потежок од цела дузина на докажани експерти од урбанизмот и транспортот. Тунелот под Кале не е фикс идеја на Шилегов

камо да беше на Шилегов може ќе беше поарна, дузината докажани експерти ја утнаа кај обиколницата, кај трафото на к10, та и тунелот на к8, а не пак овдека, лењирчето на чика Глиша изгледа им е амајлија ...

ѕирни го линкот што го посочив таму велам има пологични решенија, него да глават во Дуќанчик како кварт, но ако нека пробаат, пак на крај ќе се правдаат кога ќе ја заглават, нивната флексибилност да решенија од пред децении ги актуелизираат, ем после закон за легализација на дивоградби, е навистина за поздрав! 

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.