build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Тунел под Кале

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 19-Sep-2021 at 17:26
Реално, со тие пари фрлени за овој проект би можело да се направи велосипедска инфраструктура во цел град на холандско ниво.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 19-Sep-2021 at 18:00
Originally posted by Théoden


Originally posted by user8642

Сега ми текна работа во врска со овој тунел. нели веќе годинаипол како наводно се проектира тунелов? Тоа нели се користи јавно како изговор зашто неможело да се почне со изградба, а не дека нема градот буџет. Епа сега што ако направат вакво изместување во корист на дивоградбата? Пак ли отпоново ќе се проектира?
Договорот со проектантот беше раскинат заради тоа што не можеле да ги испочитуваат роковите заради ситуацијата настаната околу пандемијата... или нешто слично беше оправдувањето. Roll%20eyes Така да целиот процес сега започнува одново.


Во еден скорешен муабет Шилегов рече дека проектот бил со dig and cover што било неприфатливо.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 19-Sep-2021 at 19:12
[Спојувањето на северот и југот на Скопје може да се оствари многу поефикасно и далеку поевтино ако се додадат по две ленти на потегот од мостот кај „Александар Палас“ до семафорите кај Качанички пат и ако дополнително се модернизира овој обиколен пат. Со тоа центарот ќе се растовари, а северот и југот на градот ќе бидат поефикасно поврзани. Затоа ги повикувам кандидатите да градат современ град по мерка на човекот, а не на автомобилот – вели Манчевски.]

Значи Манчевски нема проблем со широки булевари се додека не се низ неговото маало.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 19-Sep-2021 at 19:23
Да ќути гомнарот, да не се меша кај што не му е работа. Малку ли пари земал од државата за глупи несватени пропагандни филмови, кои ниеден не успеа да заработи денар повеќе од тоа што било вложено во нив. Така да ај овие успешни доктори што се мешаат во политика да ги разберам, ама овој НЕУСПЕШЕН режисер нема што да се плетка во ништо. Целиот филмски буџет овие 30 години се врти околу него и освен по глупост не се прославивме по ништо, додкеа генерации други режисери не добиваа ни пет-пари да намирисаат државен проект. Сега нека се сокрие и да не се појавува више никаде!

Градска сообраќајна мрежа не се проектира на интервју у весник и со шлапање идеи, него во проектанстско студио и градска администрација, кои многу децении по ред досега ПОТВРДИЛЕ дека тој проект му е потребен на Скопје!

Edited by user8642 - 19-Sep-2021 at 19:24
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 19-Sep-2021 at 19:40
Ма топ си е како режисер и џам му се филмовите, али тоа нема везе со урбанизам.
Back to Top
koska View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote koska Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 20-Sep-2021 at 09:29
Која е потребата од мост и тунел, ако во перспектива се дислоцираат Клинички центар, Градска болница и зелен пазар?
НИКАКВА
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 20-Sep-2021 at 17:03
Originally posted by koska

Која е потребата од мост и тунел, ако во перспектива се дислоцираат Клинички центар, Градска болница и зелен пазар?
НИКАКВА



Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 22-Sep-2021 at 00:03
Originally posted by Vire

Шегава со тунели под Кале не е веќе смешна и интересна.
Ако има нешто што не му фали на Скопје тоа се уште коли и уште поголемо загадување. Доста со овие глупости,рекорди рушите ко град по загаденост тие улици прошируваат и ридови ќе дупат за да можат алкохолизирани џукели да си лечат комплекси. Стоп кажете,сите овие пари фрлани за излети и крпење улици ќе се почнеше со изградба на метро и немаше и шуто и рогато во кола да биде качено.
подобри поврзувања на градот придонесуваат за помал метеж и помалку загадување во место... такви поврзувања оставаат простор на јавен превоз, велосипедизам и пешаци ако се проектираат како што треба
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 22-Sep-2021 at 09:11
Originally posted by zabegan

Originally posted by Vire

Шегава со тунели под Кале не е веќе смешна и интересна.
Ако има нешто што не му фали на Скопје тоа се уште коли и уште поголемо загадување. Доста со овие глупости,рекорди рушите ко град по загаденост тие улици прошируваат и ридови ќе дупат за да можат алкохолизирани џукели да си лечат комплекси. Стоп кажете,сите овие пари фрлани за излети и крпење улици ќе се почнеше со изградба на метро и немаше и шуто и рогато во кола да биде качено.
подобри поврзувања на градот придонесуваат за помал метеж и помалку загадување во место... такви поврзувања оставаат простор на јавен превоз, велосипедизам и пешаци ако се проектираат како што треба

Тоа е тоа што сакам да ти го кажам,поврзување ДА ама не со улици и коли,не може со зголемен број на коли да се намали загаденоста.
Друг проблем од прекумерни возачи се уништените тротоари,пешаците немаат кај да одат и практично се станати небитни до ниво на безгласни букви. Се што се прави од инфраструктура се прави за колите,што е НЕНОРМАЛНО,сегде во светот се работи за да се намали зависноста од кола,само кај нас се охрабрува тоа.


Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 23-Sep-2021 at 08:55
Originally posted by koska

Која е потребата од мост и тунел, ако во перспектива се дислоцираат Клинички центар, Градска болница и зелен пазар?
НИКАКВА


Значи целиот сообраќај кај Мавровка оди до/од болница?
Back to Top
koska View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote koska Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 23-Sep-2021 at 11:05
Neznam sto ne vi e jasno i sto se cudite.
Normalno deka cel neodi, no 30% sigurno ke se rastereti(i ne rekov samo drzavna, nego i gradska i zelen pazar).
Podzemnata soobrakajnica kaj Ramstor ke rastereti del kaj Mavrovka.
A i noviot most vo Aerodrom i novite ulici koi ke gi povrzat K.Voda i Aerodrom ke ja rasteretat Mavrovka dopolnitelno.
A kaj Mavrovka treba da bide denivelirana raskrsnica.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 24-Sep-2021 at 19:19
Originally posted by Vire

Originally posted by zabegan

Originally posted by Vire

Шегава со тунели под Кале не е веќе смешна и интересна.
Ако има нешто што не му фали на Скопје тоа се уште коли и уште поголемо загадување. Доста со овие глупости,рекорди рушите ко град по загаденост тие улици прошируваат и ридови ќе дупат за да можат алкохолизирани џукели да си лечат комплекси. Стоп кажете,сите овие пари фрлани за излети и крпење улици ќе се почнеше со изградба на метро и немаше и шуто и рогато во кола да биде качено.
подобри поврзувања на градот придонесуваат за помал метеж и помалку загадување во место... такви поврзувања оставаат простор на јавен превоз, велосипедизам и пешаци ако се проектираат како што треба

Тоа е тоа што сакам да ти го кажам,поврзување ДА ама не со улици и коли,не може со зголемен број на коли да се намали загаденоста.
Друг проблем од прекумерни возачи се уништените тротоари,пешаците немаат кај да одат и практично се станати небитни до ниво на безгласни букви. Се што се прави од инфраструктура се прави за колите,што е НЕНОРМАЛНО,сегде во светот се работи за да се намали зависноста од кола,само кај нас се охрабрува тоа.


бројот на возила се зголемува без разлика дали правиш булевари или не, бројот на возила се должи на економија и политика, а не на сообраќајни решенија
сообраќајниот хаос се должи на нерешени сообраќајни прашања, квалитетно помешани со сообраќајна некултура поради што пешаците нема кај да одат... возилата на крај не се паркирани на тротоар дека ги има многу, туку дека ги возат ропаци
и да, во многу земји во светот се стремат да се ослободуваат полека од лични возила, ама факт е дека тие стремежи се поддржани од безброј примарни и секундарни стратегии во различни сектори, и во тие стратегии се вклучени и булевари и автопати... никој не рекол „ќе го решпиме проблемов ако престанеме да градиме улици“

Edited by zabegan - 24-Sep-2021 at 19:20
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 25-Sep-2021 at 12:30

Бројот на возила и тоа како се зголемува поради градење на улици и тој феномен има име - induced demand.

https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demand

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-09-06/traffic-jam-blame-induced-demand

Ако не ми веруваш мене, прочитај на темата и ќе сфатиш дека и тоа како игра улога градењето и проширувањето на улици.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 27-Sep-2021 at 22:00
збориме за Македонија и Скопје конкретно
проблемот е што ќе се зголемува бројот и без правање на улици, а тоа доведува до уште поголема катастрофа... плус не збориме за додавање на лента на улица на секои пет години, туку за креирање на систем со кој се дисперзира и се забрзува сообраќајот, со што се решава огромен проблем
ако сакате да дојдеме до свет каде може да се ослободуваме од возила, мора прво да се решат возилата што ги има
како што реков, треба многу стратегии за да се стигне до такво решение... во спортивност го оставате сообраќајот да се сруши сам од себе, а за тоа треба премногу долго време, а ние треба да ги трпиме фрустрациите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 21-Oct-2021 at 20:05
Дали сме ние нормални што ни се случува ова позади Влада?!      ++++

Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 567
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 21-Oct-2021 at 20:15
Пострашно е што треба да се руши срц Кале...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 21-Oct-2021 at 20:21

Не, ова е нестварно

Каков мајмунлук е направен тука? Дали со ДУП-от е изигнориран ГУП-от?
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 21-Oct-2021 at 20:36
Македонија во тие темни 90-ти, па имаше сила да му ја сопре градбата на Рудине и да му се изрушат неколку столбови за статички да се оштети до непоправливост тогашната градба. И тоа остана така со години, ама битно објект не се направи. Ќе има ли сила и сегашната власт да го направи истото.

АЛоооооо ЗАЕВ, ако е примена пораката како што кажа завчера, веднаш уште утре стопирање на градба, заплена, рушење! Па после нека се тужи некој ако смета дека е оштетен! Ова е тежок криминал што е направен! Нека не го пуштаат Шилегов по телевија да објаснува дека ќе бил градот оштетен 8 милиони евра. НЕ! Инвеститорот нека биде оштетен 8 милони евра, зашто очигледно ова е криминал тука направен, со изигрување на плановите во ред строг центар, на 100 метра од Влада.    

Edited by user8642 - 21-Oct-2021 at 20:38
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 567
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 21-Oct-2021 at 20:53
Ама тротоарите пред Влада и пред Соборна!!!11!
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 534
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 21-Oct-2021 at 21:02
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.586 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.