build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А4] Блаце - Ново Село (струмичко)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 9>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 15-May-2011 at 21:48
Originally posted by nylon

Тоа е експресен пат. Ако си одел накај Солун, од македонска граница до Солун најголемиот дел од патот е од ваков тип. Тоа е сосема солидно патно решение и баш сум зачуден зошто до сега не се правеле вакви типови на патишта кај нас. Ограничувањата на брзината се обично 110 километри на час.



Мммм до Солун мислам дека не е така „замислен“ патот, ама така испаднал во пракса. Лентата што е десно, ја користат автомобили и камиони, ама таа е обележана со полна линија цело време, и веројатно замислата е да служи за застанување.
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 15-May-2011 at 21:54
a neli e podobro namesto da gradat nov pat , da go prosirat postoeckiot koj od Bucim do Strumica koj e vo odlicna sostojba (osven delot so kockata koj momentalno se gradi) da se nadgradi na nivo na avtopat
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 15-May-2011 at 22:23
Originally posted by MileX

a neli e podobro namesto da gradat nov pat , da go prosirat postoeckiot koj od Bucim do Strumica koj e vo odlicna sostojba (osven delot so kockata koj momentalno se gradi) da se nadgradi na nivo na avtopat


Нема потреба од автопат, паралелно со него се наоѓа меѓународен коридор и веќе постоечки автопат (Е-75), доволно е само пат од ваков тип и добра комуникација со Е-75 кон Неготино, односно Велес.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 15-May-2011 at 23:05
Каков експресен пат какви бакрачи. Ова е чисто безобразие. Сеуште незавршен постоечкиот обичен магистрален пат кој се гради сто години и проби неброени рокови, а сега и експресен ќе ни изграделе. Којзнае, со вакво темпо можеби експресниот ќе го изградат и пред да го отворат постоечкиот кој се гради. Предизборна кампања и се е можно...
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 15-May-2011 at 23:08
sakav da kazam , veke koga gradat nov pat da go izgradat paralelno do "stariot" (izgraden pred 10-tina godini) i da se dobie nesto slicno na avtopat . Nema potreba da se gradi odvoeno bidejki veke ima lokalen i magistralen pat Strumica-Radovis (vo blizina na Bucim Magistralata se pretopuva vo stariot pat pred prevojot Pilav Tepe) , najdobro ke e da se duplira i da se resi problemot so povrzuvanjeto na Strumicko-Radoviskiot region . Toa vazi samo za SR-RA , za RA-ST definitivno ke treba nova trasa ,bidejki patot 80% e uzas

no najverojatno nema da bide nisto od ovaa rabota


Edited by MileX - 15-May-2011 at 23:10
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 16-May-2011 at 00:36
Чекај малце и мене не ми е јасно, што значи ова две или четри ленти по правец???
Па ќе коштало 250 милиони, каде и до кога со вакви мачканици само тоа не знам.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 16-May-2011 at 01:42
Ајде вака прво објаснување за да нема забуни. Постојат локални регионални и магистрални патишта како поделба. Магистралните патишта можат да бидат од профил две ленти, три ленти, експресен или автопат. Досега профилот експресен не се користел во Македониј аи прв пат каде што воопшто се споменува е оваа програма. Така да како што можам да приметам се користи на оние места каде што државава има потреба од пат поголем од обичен магистрален две или три ленти, но тие правци не се дел од ниеден меѓународен коридор. Така да автопатни решенија се коридорите осум и десет, а помеѓу за Штип, за Струмица, Битола-Охрид и слични се од овој профил, со исклучов веројатно на Прилеп Велес Битола кој исто така е крак од коридор нормално и тука е автопат. Кога истите тие што сега реагирате на ова и не убедувавте дека не треба автопат за Штип сега би било чесно да дадете поддршка на ваквиот избор на патишта зашто и сами ги знаеме потребите. Грција овој профил на дел од коридор десет го користи. Досега воопшто кога сме разговарале на овие теми воопшто и не сме го имале овој профил за да баратаме со него па сме се тегнеле меѓу автопат и обичен магистрале со две или три членти, е ова е сега магистрален со четири ленти ништо различно.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 16-May-2011 at 02:02
Не ми е јасно како може да се залетувате сериозно да го разглабате предизборниот „експресен“ пат, кога гледате што се случува со изградбата на 10 километри обичен пат со две ленти, на истата релација, поради што помеѓу Радовиш и Струмица сеуште се вози по калдрма.

Некој политичар на две недели пред избори ќе извади инстант проект од газот и ние после ќе теоретизираме за хипотетичките детали? Не знам само со што ја заслужиле таквата доверба.

Ај барем конечно нека го довршат оној 10-километарски сегмент, па после нека ни шиткаат експресни патишта... нека се воздржат барем до тогаш...




Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 02:03
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 16-May-2011 at 02:11
Добро сега чуварите на аполитичноста на форумопв ќе треба за политика да збориме, дали ги извадил или не, се рабоптио за програма што утре ќе треба да се изведува. Треба или не треба експресен пат? Идејата мене ми се допадна на оние деловикои сакаме да ги врземе со поширок профил на пат, а не се дел од меѓународен коридор, релативно компромисно решение е ова со четири ленти. Тоа што ни се слчучува во друга нишка каде за обично реновирање улица се извади теорија за загрозување на јужен, сега тука ќе го правиме наново со тоа што се предвидени патишта со четири ленти.

Edited by lslcrew - 16-May-2011 at 02:14
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 16-May-2011 at 02:24
Originally posted by lslcrew

Ајде вака прво објаснување за да нема забуни. Постојат локални регионални и магистрални патишта како поделба. Магистралните патишта можат да бидат од профил две ленти, три ленти, експресен или автопат. Досега профилот експресен не се користел во Македониј аи прв пат каде што воопшто се споменува е оваа програма. Така да како што можам да приметам се користи на оние места каде што државава има потреба од пат поголем од обичен магистрален две или три ленти, но тие правци не се дел од ниеден меѓународен коридор. Така да автопатни решенија се коридорите осум и десет, а помеѓу за Штип, за Струмица, Битола-Охрид и слични се од овој профил, со исклучов веројатно на Прилеп Велес Битола кој исто така е крак од коридор нормално и тука е автопат. Кога истите тие што сега реагирате на ова и не убедувавте дека не треба автопат за Штип сега би било чесно да дадете поддршка на ваквиот избор на патишта зашто и сами ги знаеме потребите. Грција овој профил на дел од коридор десет го користи. Досега воопшто кога сме разговарале на овие теми воопшто и не сме го имале овој профил за да баратаме со него па сме се тегнеле меѓу автопат и обичен магистрале со две или три членти, е ова е сега магистрален со четири ленти ништо различно.
Јасно ми е сето тоа, меѓутоа реков дека изјавата на Ставрески е збунувачка поради тоа што она што го гледам како експресен пат, или expressway низ Европа се разликува од она што го кажува тој. Од толку колку што сум запознаен обично овие типови на патишта се со по две ленти во еден правец, без помошна лента за застанување, и со многу по "лабави" стандарди во поглед на нагиби, ширина и слично. Односно, нешто како Тетово-Гостивар. Ако министерот мисли на ваков тип, тогаш ок, но мене не ми изгледа така. Макар што, како што вели Кловер, сепак е само предизборен маркетинг, кога еден обичен пат со две ленти од Радовиш до Струмица се гради толку долго време.

Edited by Мартин - 16-May-2011 at 02:27
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 16-May-2011 at 02:32
Originally posted by lslcrew

се рабоптио за програма што утре ќе треба да се изведува.
Се работи за реалност vs. предизборие.

Нема потреба да се навлегува во политика, само препознавање на очигледен предизборен булшит...

А ова што го вмеша и јужен булевар е булшит од твоја страна.


Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 02:33
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 16-May-2011 at 02:41
Како така буилшит, се работи за обична лента додавање во овој случај на класичните м патишта, и од тоа сега се дига прашина, што стварно нема потреба.Грешно е што вака покрај сувото го палите и сировото. Документи се тоа од кајшто како буилд можеме да влечеме информации што е планирано. Предизборие е да тврдат дека утре ќе го прават, ама тоа не го менува профилот кога ќе му дојде ред, затоа ти зборам што треба да ни биде интерес. Да го стават и јужен булевар како што го збориме во полн профил, нема да ме изненади и тоа да падне во налетот на критизерство. Ќе биде ли конечно дискусијава во правец да дискутираме на кој пат колкав профил му е потребен или ќе тераме уште со партии и политики како што всушност и не може друго да се прочита во последниве страни на темава?

Edited by lslcrew - 16-May-2011 at 02:42
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 16-May-2011 at 02:49


Ајде бидејќи си толку по предизборните програми и бидејќи очигледно слепо им веруваш и бидејќи сме ти криви сите ние на кои ни е преку глава од тоа онакви главучи да не прават малоумни, фино лепо постирај дословно што пишува за овој патен правец во програмата на истата партија во 2006, па после и во 2008.

А мешањево на јужен булевар само тебе ти е јасно по кој основ...





Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 03:17
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 16-May-2011 at 03:27
Добро ај сега подиректно незнам како да ти објаснам да ги оставиме на страна програмите. Што ти сметаш дека е најповолен профил за овој пат. Досега дискутиравме за магистрални, регионални и автопати. За Штип слушавме дека не треба, за Битола Ресен исто така. Што има сега проблематично во тоа што се предложува и некоја сосема разна врста на пат како експресен. еве батали кога ќе се прави, битно е што кога и да се реши да се прави релеванта последна одлука е да биде тој профил. Аман, сега изгледа тебе повеќе те тресе предизбпориево, дај преку  билдерските очила гледај. Кој профил е најсоодветен за оваа м делница? Прогграми партии избори булшити на страна остај.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 16-May-2011 at 03:32
Originally posted by Cloverstack



Ајде бидејќи си толку по предизборните програми и бидејќи очигледно слепо им веруваш и бидејќи сме ти криви сите ние на кои ни е преку глава од тоа онакви главучи да не прават малоумни, фино лепо постирај дословно што пишува за овој патен правец во програмата на истата партија во 2006, па после и во 2008.

А мешањево на јужен булевар само тебе ти е јасно по кој основ...



     Ве молам да не постирате такви бајки. Пореални работи може да се најдат во "Aлиса во Земјата на чудата"
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 16-May-2011 at 03:36
Да го поставам конечно уште еднаш прашањево, чисто билдерско, како профил на пат треба да има овој правец? Дали го пишувало во програма пред пет години или пред три не е тоа темата, ако дојде шанса за реализација кога и да е, дали профилот кој што е предложен ви изгледа за прикладен. Да не пишувате за споменици, не за други правци, не за скопје, не за ништо другои, дали профилот е соодветен според вас или не? Како многу позитивномене ме изненади што се воведува ваков профил во Македонија за делници за кои сакаме поширок профил, но не се дел од меќународни коридори и ова е компромисно едноставно решение.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 16-May-2011 at 03:59
Браво lslcrew  Applause

На глава ни се качи со предизборни програми, релевантни биле, документи биле, сигурна ствар биле... ама ете те прашав што пишале во претходните предизборни програми за истиот патен правец, одеднаш испадна да сме ги оставеле програмите на страна и ја сврте дискусијата небаре сите сме малоумни па нема да приметиме. Па уште имаш лице да попуваш за тоа кого го тресело предизборие. Со таков светол модераторски пример, ништо чудно што толку тролови ни се качија на глава.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 16-May-2011 at 12:57
Браво кловер, покрај цела страна упорно одбиваш да одговориш на прашањето, пак се враќаш на тоа што пишувало во предизборните кампањи. Алооооооо, колкав профил му треб на тој патен правец, по стоти пат нема да се пофторувам, ако сакаш одговори, ако нејќеш немораш. Зашто упорно ти се фаќаш за муабетот за предизборните кампањи дали биле веродостојни, дали се иполнувале и што пишувало. Значи, не дали ќе се прави сега или за десет години, не кој ќе го прави, не за партии, колкав профил му треба на тој пат, јасно прашање на кој очекувам јасен одговор.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 16-May-2011 at 14:04
Poleka ovaa niska se pretvara vo pravenje ekskurzii na mozokot. Luge, Stip-Strumica (magistrala so dve lenti, 65km) se gradi celi 19 godini (pocnaa Arpil-Maj 1992, dobro se sekavam). Izgradeno e edvaj 27-28mk. Kaldrmata pomegu Radovis i Strumica seuste stoi i uste fali da ja proglasat za "spomen na kupturata". Batalete programi i predizborija. Vo programite pisuva samo sto treba da se gradi, realnosta (barem dosega 1000 pati se uverivme) e sosema druga.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 16-May-2011 at 14:11
Originally posted by Denko

Poleka ovaa niska se pretvara vo pravenje ekskurzii na mozokot. Luge, Stip-Strumica (magistrala so dve lenti, 65km) se gradi celi 19 godini (pocnaa Arpil-Maj 1992, dobro se sekavam). Izgradeno e edvaj 27-28mk. Kaldrmata pomegu Radovis i Strumica seuste stoi i uste fali da ja proglasat za "spomen na kupturata". Batalete programi i predizborija. Vo programite pisuva samo sto treba da se gradi, realnosta (barem dosega 1000 pati se uverivme) e sosema druga.


Ми беше избришан еден коментар, ама настрана зошто беше избришан, во програмата од 2006та, стои дека патот Ра-Струмица ќе биде завршена до 2010та. Еве средина на 2011 е, и уште не е завршен. Изговори? Веројатно од политичка природа, му прават инат на градоначалникот на струмица, ама граѓаните си страдаат од нивното бистрење политика.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.133 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.