build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А6] Штип - Ново Село (струмичко)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 10-Jun-2010 at 02:13
21


22


23


24


25


Утре се надевам ќе стигнам да ги поставам оние од Радовиш -> Струмица
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 10-Jun-2010 at 16:57
Еве ги фотките од сегментот Радовиш -> Струмица

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16


17

Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 13-Jul-2010 at 15:22
Дали овај пат ќе се поврзи на автопатот  Скопје-Штип, со што ќе има автопатско решение со по 2 или 3 ленти од секоја страна?
Или сепак ќе остане магистрален пат како досега, со 2 ленти?
Какви градежни работи се одвиваат на овај патен правец во моментов?
Smile


Edited by S.P.Q.R. - 13-Jul-2010 at 15:25
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 15-Jul-2010 at 11:59


Засега не се планира автопатско решение. А во моментов се гради нов пат во должина од околу 10-тина километри, кој треба да го замени сегментот кој е во лоша состојба (непосредно јужно од Радовиш). Стариот пат ваљда ќе остане како локален.
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 15-Jul-2010 at 16:44
Originally posted by Cloverstack



Засега не се планира автопатско решение. А во моментов се гради нов пат во должина од околу 10-тина километри, кој треба да го замени сегментот кој е во лоша состојба (непосредно јужно од Радовиш). Стариот пат ваљда ќе остане како локален.


http://iris.ftpaccess.cc/index.php/vesti/lokalnivestimeni/1758-2010-01-18-15-13-39

Мене ме буни, затоа што на овај линк имаат пишано дека ќе има автопат од Штип до Струмица кој ќе се надоврзувал на Скопје-Штип, или можеби е грешка на новинариве, бидејќи ретко кој новинар разликува автопат од магистрален пат.
Question
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 15-Jul-2010 at 17:04


Најобично   Blahblah   од градоначалникот на Штип. Такви „планови“ како неговиот имаме на секој чекор, ама нема ни „п“ од проект, ни „ф“ од финансии или физибилност. Несериозно расфрлање со крупни најави, ништо повеќе од тоа. Ќе протече многу вода низ Брегалница до моментот кога евентуално ќе дојде време таков проект сериозно да дојде на дневен ред. Погледни само што се случува и со најголемите приоритети, а од друга страна автопат Штип-Струмица не беше зацртан ни со првичниот крајно оптимистички и мегаломански план на владата со кој требаше цела држава да се прошара со автопати:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=22&PID=16126&SID=48425df5e8dad788az4252fb9d5747a4#16126
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 15-Jul-2010 at 17:28
Ништо значи, ја баш се понадевав дека и оваа делнциа ќе ја направат автопат (барем и на хартија само да било)Ohno
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
Шпер View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2009
Location: Струмица
Online Status: Offline
Posts: 310
  Quote Шпер Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 15-Jul-2010 at 17:47
Автопат LOLCrazy

Уште се возиме по калдрмата стара 60 години... Ohno

Сега се прави нов пат Струмица - Радовиш, веднаш покрај стариот, требало да го фотографиртате...

Инаку и на новите табли пред влезот на Струмица, поставени некаде пред 3-4 години, пишуваше НР Бугарија, па се сетија да ја избришат буквата Н... тоа е. Живееме уште во ЈУ.......
Back to Top
kocani. View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-May-2010
Location: нема
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kocani. Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 02-Aug-2010 at 21:47
Да ве прашам едно прашање.
 -Дали знаете од каде ги набавуват тие лентите што ги има кога нешто има работа на пат и слично со црвено бела боја и ако знаете да ми дадете контакт?

 Благодарам
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 09-Aug-2010 at 09:07
Originally posted by ko4ani

Се уште се вози по коцката пред Струмица.Но минав Сптември 2009 градат нов пат со 2 ленти или со 4 ленти не сум скигурен ама мислам дека е со две и нешто гради Пелагонија Инжењееринг - Скопје.Исто така Пелагонија градат нешто кај Дојран мислам дека го градат Струмица-Дојран.

2 lenti.
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 28-Sep-2010 at 12:52
Догодина коцката на патот Радовиш-Струмица ќе замине во историјата

Во тек е изградба на нова делница на магистралниот пат М-6 помеѓу Радовиш и Струмица во должина од точно 10 километри. Оваа делница која поточно се протега помеѓу селата Сурдулци и Радичево од наредната година треба да го замени стариот пат со фамозната коцка, со што Радовиш и Струмица конечно ќе бидат поврзани со современ пат по целата должина. Од Агенцијата за државни патишта соопштуваат дека во моментов трасата е пробиена околу 95%, завршени се поголемиот дел од земјените работи и започнато е со изведба на клучката Калуѓерица. Исто така изведени се сите потпатници, натпатници и мостови, како и каналите за одводнување.

Вредноста на овој проект е околу 424 милиони денари, односно речиси 7 милиони евра, средства обезбедени од државниот буџет. Изведувач е хрватската „Ингра“, а надзорот го врши Заводот за испитување на материјали и развој на нови технологии (ЗИМ Скопје). Изработувач на техничката документација е „Балкан консалтинг“ од Скопје.

Со пуштање во употреба на новиот магистрален пат, стариот ќе продолжи да се користи како регионален. Претходно, во 2006 година беше пуштена во сообраќај новата делница Радовиш – Сурдулци долга 4,56 километри, која исто така претставуваше проблематичен сегмент на магистралниот пат. Градежните работи на тој проект ги изведе градежното претпријатие „Пелагонија“. Просечниот сообраќај (ПГДС) на патот Радовиш – Струмица оваа година изнесува 2923 возила дневно.


Делницата Сурдулци – Радичево се протега од стационажа km 42+700 до стационажа km 52+700 на магистралниот пат М-6

Позначајни објекти на делницата:

- клучка Калуѓерица (km 45+113)

- клучка Радичево (km 51+562)

- 6 мостови

- 2 подпатници и 1 надпатник

- канали и објекти за одводнување



1

Почетокот на трасата кај Сурдулци


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11

Армирано-бетонска заштита на наводителни цевки


12

Асфалтирање


13

Изработка на подобрена постелка


14

Изработка на тампонски слој km 49+500


15

Монтажни носачи (Мост Радичево)




http://www.build.com.mk/?p=5043

Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 286
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 21-Oct-2010 at 21:07
Тоа асфалтирањето  го прави Пелагонија Инжењеринг 
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 35
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 06-Nov-2010 at 01:51
fala bogu! veke od damna go kradat taj pat. mos ke e gotov do leto.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 06-Nov-2010 at 15:21

МАКЕДОНСКИ ШУМИ ГИ ОЗЕЛЕНУВА ПАТИШТАТА

Се садат багреми на патот Струмица - Радовиш

Вра­бо­те­ни во ЈП "Македонски шуми" вчера садеа багреми на ма­гис­трал­ни­от патен правец Струмица - Радовиш. Ќе бидат засадени околу 10 ил­ја­ди багреми од обете страни на патот, кој е доста фреквентен. Во пр­ва­та фаза ќе се садат багреми до селото Владевци, во должина од 13 ки­ло­мет­ри, за да се продолжи потоа до Радовиш. Садењето багреми е дел од акцијата "Засади ја својата иднина", информираа од ЈП, кое не­маше конкретни информации колку багреми ќе бидат посадени и колку сред­ства ќе се потрошат.
"На­се­ка­де во земјава ЈП 'Македонски шуми' ќе ги озеленува ма­ке­дон­ски­те патишта. Во овој регион се садат багреми, а во другите друг вид дрвца. На овој начин се вклучуваме во акцијата Ден на дрвото", ку­со ни одговори помошник-директорот на ЈП Наум Будоски.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=8C20D5426A7960428CBCBB9735D56127
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 06-Nov-2010 at 15:26
Многу блиску до патот ми изгледа дека се засадуваат дрвава. Сега багремите јас незнам колку големи растат, но доколку растат колку нормалните дрва, тогаш можат да бидат многу опасни за возилата, при излетување.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 07-Nov-2010 at 13:15


Забелешка на место, еве нешто повеќе за багремот:
http://en.wikipedia.org/wiki/Robinia_pseudoacacia

Се прашувам дали има кај нас некакви прописи за тоа што може да се сади покрај пат и на колкаво растојание. Ако нема прописи, треба барем елементарна логика да се примени.

Инаку багремот сакал песокливи почви и бил одлична заштите од ерозија, ако е тоа некакво објаснување за изборот  Dunno
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 07-Nov-2010 at 14:22
На веб сајтот на Министерство за Транспорт и врски ги има сите правилници во врска со технички карактеристики на патишта. Она што јас го најдов за дрва е дека може да се садат надвор од сообраќајниот профил на патот, а тоа е метро и пол после коловозот бидејќи во сообраќајниот профил има метро и заштитен простор од страна. Овдека горе има многу повеќе од тоа. А башка се работи за пат што максимално дозволена брзина веројатно е 80, така да забелешката и не ти е баш оправдана.

А багремот може би е избран зашто расте побрзо него други дрва што растат, а и не сум видел багрем со стебло подебело од десетина сантиметри. Обично ако не се оддржуваат може да наликуваат и на грмушесто диво зеленило што повеќе е за загрижување дали првите неколку години планираат да ги кројат и оддржуваат.

Повеќе смета оној ефект како светло што трепка особено насабајле или приквечер кога сонцето доаѓа бочно и има некој ефект како трепкач што знае да збуни. Ова во Скопје може да се види на Илиндеска кај Министерство за одбрана или на Коце Металец во Железара. Барем јас тука го имам видено.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 07-Nov-2010 at 15:28
Не би рекол дека има многу повеќе од метро и пол, баш ми изгледа отприлика толку, но метро помалку или повеќе не менува многу, а 80km/h (ако на новите делници не биде дозволено и стотка) не е воопшто брзина за потценување. Малку сум збунет чим е така прецизирано во правилникот, да се надеваме дека е преземено од некаде каде што е базирано на некаква анализа.

Инаку багремите ги има и со многу подебели стебла (не дека 10cm е малку), но и јас сум слушнал за некои чудни својства на дрвото, па ваљда баш целта им е да не се оформат масивни дрва, туку слаби и еластични стебла со многу ситни гранки кои се разгрануваат веднаш над подлогата. Ваква „грмушковидна“ форма можело да се добие со сечење на стеблото додека багремот е уште мал, но се јавувал друг проблем - дрвото брзо и агресивно освојувало хоризонтален простор, па во тој случај би требало посветено одржување.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1599
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 15-Nov-2010 at 22:28
Patniot pravec Stip-Strumica (64 km) pocna da se gradi 1992 god. Za 18 godini izgradeni se otprilika okolu 27 km regionalen pat so dve kolovozno lenti. Ako se zadrzi ovaa tempo na gradenje, celata delnica Stip-Strumica ke bide zavrsena 2034 god.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 17-Nov-2010 at 11:32

Се зголемува револтот на селото Јаргулица

Сузана ТасеваКоментари (1)   
16.11.2010 14:26
 

 

Се зголемува револтот кај месното население на селото Јаргулица од изградбата на магистралниот пат Радовиш-Струмица.

Бидејќи надлежните се уште останале глуви на нивното барање за изградба на приклучок кон Струмица и Радовиш, тие денеска во знак на револт еден час ја блокираа изградбата на патот.

„Вакво нешто не било,да има илјада жители, а да нема приклучок, а нивите се платени, треба само дваесет метри приклучок и исто толку исклучок да се направи, значи тука се работи за 50 метри асфалт“, рече Коле Јованов жител на Јаргулица.

Од Агенцијата за државни патишта изјавија дека е оставен простор за локално приклучување, но тоа било во надлежност на општина Радовиш. Со ова не се согласи градоначалникот, но им вети на жителите дека ќе барал решение на проблемот.

„Јас сум лаик за таа работа,меѓутоа не можам во моментов да кажам како тоа да се реализира.Имајќи ја во предвид реакцијата на граѓаните секако, јас нема да останам нем на таа работа“, вели Роберт Велков градоначалник на Радовиш.

Во Јаргулица има илјада жители, се заканија дека ќе ги радикализираат протестите доколку не се исполни нивното барање.

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=130309
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.