build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А4] Блаце - Ново Село (струмичко)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 9>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
LAV View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Mar-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote LAV Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 02-Apr-2012 at 13:23
Dva zbora ne znae da kaze bez aaaaaaaa aaaa aaaa! Kolku se prosti moze samo da im se cudi covek kako stignale do stolcinjata na koi sedat! Ne samo ovaa tetkava tuku site i ministri i premieri nikoj ne znae edna recenica da kaze bez aaaaaaaa, znaci, neli... Niska klasa narod bez opsto znaenje!

Inace avtopatot nema sansi da se izgradi vo slednite 20 godini so vakvo tempo na rabota kako sto e do sega 7 km za 10 godini!


Edited by Cloverstack - 02-Apr-2012 at 13:32
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 14-May-2012 at 21:56
Раскинат договорот со Ингра за изградба на патот Штип-Струмица

Текст: МакфаксМакедонија | 14 мај 2012
Хрватската градежна компанија Ингра во понеделникот соопшти дека македонската Агенција за државни патишта ѝ го раскинала договорот за изградба на магистралниот пат Штип-Струмица.



„Станува збор за договор склучен на 20 март 2009 година во вредност од 50,9 милиони куни (околу 6,87 милиони евра). Ингра досега одработи и успешно наплати 85 отсто од договорените работи“, се вели во соопштението објавено на Загрепската берза.

Притоа се наведува дека до застој на работите дошло поради тоа што локалните производители со соочиле со извесни сопствени проблеми, што ја довело Ингра во незавидна положба и ја оневозможило во целост да го исполни договорот.

„Според одредбите од договорот, Агенцијата за државни патишта го раскина договорот и ја наплати банкарската гаранција, што доведе до блокада на сметката на Ингра“, се вели во соопштението.

Ингра ја информира јавноста дека во тек се преговори со деловната банка за решавање на блокираната сметка.

Акцијата на Ингра на Загрепската берза денеска загуби 3,87 отсто од својата вредност.

Kajgana.com

Back to Top
Tiveriopol View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Tiveriopol Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 17-May-2012 at 17:38
Ќе имало нов тендер за завршување на патот.Ме интересира кога ќе почне изградбата на ветениот експресен пат Штип-Струмица мислам 250 милиона евра беше проектиран.140 илјади тони зеленчук се извезуваат по овој убав патен правец.
Струмичко нема железничко поврзување барем убав пат да имаше ајде за некој месец да се надеваме ќе ја снема коцката.
За некој проекти државата ги тера деноноќно фрла милиони за да се завршат,а овој патен правец 20 години го прават во некој понормални држави за една година се реализира.



Edited by Tiveriopol - 17-May-2012 at 17:42
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 17-May-2012 at 22:34
Originally posted by Tiveriopol

Ќе имало нов тендер за завршување на патот.Ме интересира кога ќе почне изградбата на ветениот експресен пат Штип-Струмица мислам 250 милиона евра беше проектиран.140 илјади тони зеленчук се извезуваат по овој убав патен правец.
Струмичко нема железничко поврзување барем убав пат да имаше ајде за некој месец да се надеваме ќе ја снема коцката.
За некој проекти државата ги тера деноноќно фрла милиони за да се завршат,а овој патен правец 20 години го прават во некој понормални држави за една година се реализира.

Izgradbata na ekspresniot pat na Stavrevski ke pocne slednata godina na 31. februari.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 19-May-2012 at 10:50
Јас Мислам да не се занесуваме многу...............оваа делница е многу важна а за автопат мало тешко најдобро е по итно Експресен Пат......Штип Струмица........двата најголеми центри на економијата во тој дел од Македонијава
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 19-May-2012 at 14:05
Originally posted by elnino

Јас Мислам да не се занесуваме многу...............оваа делница е многу важна а за автопат мало тешко најдобро е по итно Експресен Пат......Штип Струмица........двата најголеми центри на економијата во тој дел од Македонијава
Stip e se, samo ne ekonomski centar, a za ekspresniot pat veke se izjasniv. Ova e golema lazga i ne znam kako postojat luge koi veruvaat vo toa. Da, dobro zvuci no znaeme uste podobro kolku e ostvarlivo. Pa makedonskite vlasti 20 godini ne mozat da izgradat obicna magistralna delnica so dve lenti vo dolzina od 65km, I kako posle da veruvame deka ke "letame" po nekoj supermoderen ekspresen pat!?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 20-Jun-2012 at 09:38
Изградбата на патот Радовиш – Струмица руши неславни рекорди

По раскинувањето на договорот со хрватската градежна компанија „Ингра“, Агенцијата за државни патишта распиша нов оглас за избор на најповолен понудувач за изградба на делницата Сурдулци – Радичево, во должина од 10 километри на магистралниот пат А4 помеѓу Радовиш и Струмица. Во тендерската документација е наведено дека компанијата што ќе ги изведува градежните работи ќе треба да ја доврши делницата до 10 јануари 2013 година. Иако градежните активности требаше да финишираат пред 10 месеци, сообраќајот помеѓу Радовиш и Струмица во овој дел сеуште се одвива по стариот пат кој е во многу лоша состојба. Поради застој на активностите на терен, од агенцијата го раскинаа потпишаниот договор со фирмата од Хрватска и ја активираа банкарската гаранција.

 

 

Минималните критериуми што треба да ги задоволат компаниите што ќе се јават на распишаниот оглас е да имаат годишен приход од барем 2,5 милиони евра за последните 3 години за тековни или реализирани договори, понудувачот да прикаже финансиски можности за да го задоволи минимално потребниот проток на готовински средства од 300.000 евра, но и да достават листа на работи завршени во последните 5 години и да приложат доказ за реализирани барем три договори за изведба или реконструкција на автопати, магистрални или регионални патишта во последните 5 години, секој во вредност од минимум 2,5 милиони евра. Крајниот рок за доставување на понудите е 10 јули, кога ќе се знае и која компанија ќе го доврши овој инфраструктурен проект.

Последниот рок што го даде Агенцијата за државни патишта за завршување на делницата Сурдулци – Радичево беше март 2012 година, но и тој не се испочитува. На сегменти од овој пат веќе е поставен прв слој на асфалт, додека на останатиот дел е поставен тампон и треба да се довршат започнатите земјени работи. Изградбата на оваа делница започна во 2009 година, при што на истиот е предвидено да има две клучки кај Калуѓерица и Радичево, 6 мостови, 2 потпатници и еден натпатник.



#
Објавено на 19.06.2012 во категорија Вести.

Тагови: Балкан консалтинг, ЗИМ, Ингра, Инфраструктура, Калуѓерица, Патишта, Радичево, Радовиш, Струмица, Сурдулци, Тендери и лицитации


http://www.build.mk/?p=16042

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 20-Jun-2012 at 18:43
Evaaaa...! 3 godini ne mozat da izgradat edna obicna magistrala od 10km Ohno 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 20-Jun-2012 at 22:47
Баш евааа!
Инаку може ли понатаму (а теоретски зошто не и сега) да се пушти и втор коловоз паралелен со новиов пат, па да добиеме некаков експресен пат ала Тетово-Гостивар? Навистина не ми е јасно што се глупираме да градиме нови патишта без да ги креваме на ниво на автопат или експресен пат. Сеедно, дали техничките карактеристики на новиов пат овозможуваат идно лесно, брзо и ефтино подигнување на ниво на експресен пат?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 21-Jun-2012 at 19:50
Originally posted by Andrej_LJ

Инаку може ли понатаму (а теоретски зошто не и сега) да се пушти и втор коловоз паралелен со новиов пат, па да добиеме некаков експресен пат ала Тетово-Гостивар? Навистина не ми е јасно што се глупираме да градиме нови патишта без да ги креваме на ниво на автопат или експресен пат. Сеедно, дали техничките карактеристики на новиов пат овозможуваат идно лесно, брзо и ефтино подигнување на ниво на експресен пат?
Мислам дека со голема сигурност одговорот е ДА и тоа на целата должина од Штип до Струмица. И покрај тоа што помеѓу Радовиш и Штип теренот е малку потежок, ми се чини дека оваа двојна кривина е со најмал радиус, а сепак не делува страшно како за експресен пат:
41°37'14.39"N  22°17'8.62"E

Исто така колку што успеав да забележам од Штип до Струмица патот поминува низ само две населени места, а ситуацијата е таква што изгледа дека тоа лесно може да се реши дури и без заобиколување (не дека нема можност и за тоа).

Во секој случај, да дочекаме прво да се догради магистралниот пат  Roll%20eyes


Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 21-Jun-2012 at 23:28
Luge, veke sum dosaden ako kazam deka za 20 godini e izgradeno 27-28km obicen magistralen pat (delnicata e ca. 65km). Kakov ekspresen pat kakvi fantazii. Se zapocna april-maj 1992g, prvata nova delnica od nekolku kilometri bese pustena negde 94-95g. koja denes izgleda dosta izmoreno. Dodeka ja napravat celata delnica ke treba da pocnat od novo.

Iako ekspresniot pat bese cista predizborna laga ili fantazija na Stavrevski i potcenuvanje na nasata inteligencija eve uste nekolku dumi na ovaa tema. Delnicata Radovis-Strumica e opkolena so nivi i zemjodelski rabotnici. Ako se dodade uste po edna lenta ke treba da se gradi i paralelen lokalen pat koj dopolnitelno go oteznuva ovoj projekt (ako mozeme da go nareceme taka). Paralelno so denesnata magistrala postoi takov paralelen pat koj e vo KATASTROFALNA SOSTOJBA, taka sto traktordjiite znaat da zalutat kon magistralata. Znaci, znaejki gi "Makedonskite raboti" ova vo slednite 20 godini ke bide samo tema za naj forumdjiite i nisto drugo.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 10-Jul-2012 at 22:24


ЕКОНОМИЈА


ОТКАКО ЈА ИЗГУБИ РАБОТАТА ВО МАКЕДОНИЈА


Хрватска Ингра пред стечај


Сметките на "Ингра" се блокирани од мај годинава кога Агенцијата за државни патишта на РМ го раскина договорот за изградба на магистралниот пат Штип-Струмица и ја наплати банкарската гаранција. На новиот тендер што го распиша АДП за доизградба на истата делница, вчера се пристигнати понуди од две големи домашни компании

Некогаш една од најголемите и најуспешни градежни компании во Хрватска, сега загрепската "Ингра" е на чекор до стечај. Завчера истече рокот од 60 дена непрекината блокада на сметките на "Ингра".

Со тоа исполнети се условите секој доверител да покрене стечајна постапка. Но не е познато, барем засега, дали некој од доверителите има таква намера, но сосема е јасно дека време за спас на компанијата која постои 57 години и зад себе има изведено над 700 големи проекти, има многу малку. Доколку во следните 20 дена челните луѓе на компанијата не пронајдат пари за деблокада на сметките, законот им наложува дека самите мораат да поднесат барање за покренување стечај.

Сметките на "Ингра" се блокирани од мај годинава кога Агенцијата за државни патишта на Република Македонија го раскина договорот за изградба на магистралниот пат Штип-Струмица и ја наплати банкарската гаранција. Договорот со "Ингра" беше потпишан на 20 март 2009 година и имаше вредност од 6,77 милиони евра, а се претпоставува дека износот на банкарската гаранција изнесувал околу 14% од таа вредност, што значи околу 900 илјади евра. Ингра" има изработено и наплатено 85 отсто од договорените работи, но во меѓувреме нејзините локални подизведувачи се соочиле со сопствени проблеми кои предизвикале прекин на работите. Со тоа друштвото се нашло во незавидна ситуација што и оневозможило да се доврши договорот во целост. Тоа само по себе кажува во колку тешка ситуација моментално се наоѓа "Ингра".

Компанијата не може два месеци да отплати долг кој изнесува 1,8% од нејзините годишни приходи. Доколку отиде во стечај, највредниот имот со кој располага "Ингра" е Арена Загреб која самата ја финансираше и ја изгради и потоа му ја изнајми на градот Загреб и на државата.

Откако беше раскинат договорот со хрватската Ингра", Агенцијата за државни патишта пред 20 дена објави тендер за изградба на патот Штип-Струмица на делницата од Сурдулци до Радичево од 42,7-от километар до 52,7-от километар. Од учесниците на тендерот се очекува гаранција од 3% од износот што го бараат, како и 10% гаранција за завршување на градежните работи. Од учесниците на тендерот се бара и да имаат минимум приходи од 2,5 милиони евра во изминатите 3 години, како и готовина на располагање во износ од 300 илјади евра.

Тендерската постапка ќе биде извршена по пат на електронска аукција, а понуди се примаа вчера до 12 часот. На тендерот понуди доставија две поголеми домашни градежни компании.

(С.Бл.)

вечер
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 10-Jul-2012 at 22:29
Ај што го влечат 20 години туку и среќа немаме. А толку важен пат , транзит кон Бугарија. Важна оска преку која се спојува Струмица со Штип па понатаму со Велес и Скопје. Многу оптеретен патен правец не само од лесни возила туку и од камиони а најмногу чинам од Струмица експрес.
Инаку денес по кој знае кој пат на овој патен правец имало сообраќајка и тоа автобус со кој се шревезувале војници и џип. Околу 20 војници се повредени.
Back to Top
Tiveriopol View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Tiveriopol Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 10-Jul-2012 at 23:23
Originally posted by kultuzin

Ај што го влечат 20 години туку и среќа немаме. А толку важен пат , транзит кон Бугарија. Важна оска преку која се спојува Струмица со Штип па понатаму со Велес и Скопје. Многу оптеретен патен правец не само од лесни возила туку и од камиони а најмногу чинам од Струмица експрес.
Инаку денес по кој знае кој пат на овој патен правец имало сообраќајка и тоа автобус со кој се шревезувале војници и џип. Околу 20 војници се повредени.


Стумичкиот крај има најневлијателни политичари во Скопје 20 години еден пат не можеа да измолат.
Како остров е овој крај колку само камиони со зеленчук се извезуват па нема ни железничко поврзување а Струмичаката котлина има 100+ илјади жители.




Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 03-Aug-2012 at 11:49
Можно ли е ова или пак е новинарски гафм јас тендиам кон второто затоа и веста ја постиам овде:

Објавен тендер за изграбда на преостанатите 10 км од патот Штип -Струмица

Агенцијата за државни патишта бара од добитникот на зделката градежните работи да бидат завршени за 27 месеци.

http://www.time.mk/read/NONE/fc4cafe36e/index.html
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 03-Aug-2012 at 14:59


Ако „времетраење на договорот“ е она што го дефинира и рокот, тогаш вистина е. Мене не ми е баш најјасно, но во текстот на огласот не забележав нешто друго што би можело да го дефинира рокот.

Број на оглас:  07-16/2012
ДЕЛ I:  ДОГОВОРЕН ОРГАН
I.1) Податоци за договорниот орган
I.1.1) Назив на договорниот орган: Агенција за државни патишта
I.1.2) Адреса: Даме Груев бр.14
I.1.3) Град и поштенски код: Скопје 1000
I.1.4) Интернет адреса: http://www.roads.org.mk
I.1.5) Лице за контакт: Жаклина Стефановска Богдановска    Адреса на е-пошта: zaklinab@roads.org.mk    Телефон/Факс: 3118044 /3220535
I.1.6) Дополнителни информации и тендерската документација може да се добијат:
На горната адреса
I.2) Категорија на договорен орган, негова главна активност или дејност:
Правни лица основани за задоволување на потребите од јавен интерес – Член 4 став 1 алинеја б) од Законот-Општи јавни услуги
ДЕЛ II: ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРОТ ЗА ЈАВНА НАБАВКА
II.1) Предмет на договорот за јавна набавка:
Изградба на магистрален пат А4 (М-6) Штип – Струмица, делница Сурдулци – Радичево, од км. 42+700 до км.52+700.
II.2) Вид на договорот за јавна набавка: Работи - Изведување
Место на испорака на стоките или извршување на услугите, или локација на извршување на работите:
Штип – Струмица, делница Сурдулци – Радичево, од км. 42+700 до км.52+700.
II.3) Дали договорот е од опфатените дејности (секторски договор):
II.4) Дали постапката ќе ја спроведе Централно тело: Не
II.5) Групна набавка: Не
II.6) Подетален опис на предметот на договорот за јавна набавка:
Изградба на магистрален пат А4 (М-6) Штип – Струмица, делница Сурдулци – Радичево, од км. 42+700 до км.52+700. Подетален опис е даден во тендерската документација.
II.7) Референтна номенклатура за долелување на договор за јавна набавка (ОПЈН):
Основен предмет на јавната набавка-Главен поимник: 45233120-6
II.8) Дали предметот на набавката е делив: Не
II.9) Рамковна спогодба: Не
II.10) Дозволено е поднесување на алтернативни понуди: Не
II.11) Времетраење на договорот:
Период во месеци: 27

ДЕЛ III:  ПОСТАПКА
III.1) Вид на постапка: Отворена постапка
III.2) Постапката за доделување на договор за јавна набавка ќе биде со скратени рокови: Не
III.3) Критериум за доделување на договор за јавна набавка: Најниска цена
III.4) Дали постапката за доделување на договор за јавна набавка ќе биде со користење на електронски средства? Не
III.5) Дали ќе се користи електронска аукција? Да
Дополнителни информации во врска со електронската аукција:
Дадени се во тендерската документација.
ДЕЛ IV:  ПРАВНИ,ЕКОНОМСКИ,ФИНАНСИСКИ И ТЕХНИЧКИ ИНФОРМАЦИИ
IV.1) Гаранции и авансно плаќање
IV.1.1) Гаранција на понудата: Да [3,00%]
IV.1.2) Изјава за сериозност: Не
IV.1.3) Гаранција за квалитетно извршување на договорот: Да [10,00%]
IV.1.4) Авансно плаќање: Да
IV.1.4) Здружување на група економски оператори во соодветна правна форма заради извршување на договорот (по извршен избор на најповолна понуда): Не
IV.2) Критериуми за утврдување на способност на понудувачот или кандидатот
IV.2.1) За докажување на личната состојба, економскиот оператор треба да ги достави следниве документи:
- изјава на економскиот оператор дека во последните пет години не му била изречена правосилна пресуда за учество во злосторничка организација, корупција, измама или перење на пари
- потврда дека не е отворена постапка за стечај од надлежен орган
- потврда дека не е отворена постапка за ликвидација од надлежен орган
- потврда за платени даноци, придонеси и други јавни давачки од надлежен орган од земјата каде што економскиот оператор е регистриран
- потврда од Регистарот на казни за сторени кривични дела на правните лица дека не му е изречена споредна казна забрана за учество во постапки за јавен повик, доделување на договори за јавна набавка и договори за јавно-приватно партнерство
- потврда од Регистарот на казни за сторени кривични дела на правните лица дека не му е изречена споредна казна привремена или трајна забрана за вршење на одделна дејност
- потврда дека со правосилна пресуда не му е изречена прекршочна санкција - забрана за вршење на професија, дејност или должност, односно привремена забрана за вршење одделна дејност
IV.2.2) Способност за вршење професионална дејност на економскиот оператор:
- Документ за регистрирана дејност
Документ за регистрирана дејност
IV.2.3) Економска и финансиска состојба на економскиот оператор:
Потребни документи за докажување на економската состојба на економскиот оператор:
- извештај за билансот на состојбата заверен од надлежен орган, односно ревидиран биланс на состојба, или извадоци од извештајот за билансот на состојба во случаи кога објавување на билансот на состојба е пропишано со закон во земјата каде што економскиот оператор е регистриран (за последните три години);

- извод од целокупниот промет на претпријатието (податок од билансот на успех издаден од надлежен орган, односно ревидиран биланс на успех) и онаму каде што е соодветно, од прометот во областа која се покрива со договорот за јавна набавка и тоа најмногу за последните три финансиски години за кои се расположливи ваквите информации во зависност од датумот на кој претпријатието е основано или започнало со работа и во зависност од достапноста на таквите информации (за последните три години);

- ревизорски извештаи за Странскиот Понудувач, кои треба да бидат позитивни и да бидат издадени од странска реномирана институција, регистрирана за вршење на ревизија. Ревизорските извештаи треба да содржат податоци за вкупното економско работење на Странскиот Понудувач (за последните три години).
Минимум критериуми за утврдување на економската и финансиската состојба на економскиот оператор:
- Минимален годишен приход од 3.000.000 ЕУР/год., пресметан како вкупен збир од признати потврди за плаќање примени за тековни или реализирани договори (градежни работи), за последните три (3) години;

- Понудувачот мора да прикаже финансиски можности за да го задоволи минимално потребниот проток на готовински средства во износ од 300.000 ЕУР., потребни за континуирано изведување на работите до исплата на ситуациите за извршени работи. (Како прифатлив документ ќе се смета писмо за намера или кредитна линија потврдена од банка која работи по комерцијални услови).
IV.2.4) Техничка или професионална способност на економскиот оператор:
Потребни документи за докажување на техничката или професионалната способност на економскиот оператор:
- листа на работи кои се завршени во последните пет (5) години со приложување на потврди за задоволителна изведба согласно барањата во тендерската документација;

- образовни и професионални квалификации на економскиот оператор или на неговиот раководен кадар, и особено на лицата кои се одговорни за извршување на конкретните работи, согласно барањата во тендерската документација;

- техничка опрема и постројки која економскиот оператор ја има на располагање за изведување на работите на изградба, согласно барањата во тендерската документација;

- Изјава на економскиот оператор за просечниот годишен број на вработени и за бројот на технички кадар во последните три (3) години;

- Изјава за ангажиран технички персонал и технички органи, особено оние задолжени за контрола на квалитет, без оглед на тоа дали тие непосредно му припаѓаат на економскиот оператор (согласно барањата во тендерската документација);

- копија од лиценца (А) за изведувач за изведување на градби од прва (I) категорија која ја издава надлежниот орган во државата, согласно законот за градење (Сл. Весник на РМ бр.130/09 , 124/10, 18/11, 36/11, 54/11 и 13/12); важи за секој од членовите на групата доколку поднесат понуда како група на економски оператори (ЈВ);

- копија од овластувања (А) за градежните инженери за изведба од градежништво, кои се издадени од соодветни надлежни органи во државата;

- известување за елементите на договорот кој економскиот оператор има намера да ги отстапи на Подизведувач.
Минимум критериуми за утврдување на техничката и професионалната состојба на економскиот оператор:
а) Општо градежно искуство

- Временски период како Изведувач на работи во градежната дејност, минимум пет (5) години;

- Понудувачот треба да поседува лиценца (А) за изведувач за изведување на градби од прва (I) категорија која ја издава надлежниот орган во државата согласно законот за градење (Сл. Весник на РМ бр.130/09 , 124/10, 18/11, 36/11, 54/11 и 13/12) важи за секој од членовите на групата доколку поднесат понуда како група на економски оператори (ЈВ);

- Лицата кои се предложени како Клучен персонал за изградба на предметниот објект треба да поседуваат овластување (А) за Градежни инженери за изведба од градежништво, кои се издадени од соодветни надлежни органи согласно законот за градење (Сл. Весник на РМ бр.130/09 , 124/10, 18/11, 36/11, 54/11 и 13/12);

- За странски правни и физички лица согласно законот за градење, член 42 (Сл. Весник на РМ бр.130/09 , 124/10, 18/11, 36/11, 54/11 и 13/12).






б) Посебно градежно искуство

(i) Потребен број на комплетирани слични договори: Успешно искуство во најмалку (1) еден договор за Изградба или Реконструкција или Рехабилитација на Автопатишта или Магистрални или Регионални патишта во тек на изминатите (5) пет години со минимална вредност од 3.000.000 ЕУР;

(ii) Минимум 100 (сто) вработени (да се приложат М1 и М2 обрасци како доказ или соодветен образец издаден од надлежна институција во домицилната држава на Економскиот оператор).



в) Персонал: Клучниот персонал за изведување на работите мора да ги задоволи следните минимални барања (со назначени објекти):

(i) Раководител на Работите - Главен инженер (1 дипл. градежен инженер ): треба да има најмалку 10 години работно искуство во градежната дејност, 7 години искуство на слични проекти, 5 години како раководител на објекти;

(ii) Помошник за земјени и бетонски работи (1 дипл. градежен инженер) треба да има најмалку 8 години работно искуство во градежната дејност, 5 години искуство на слични проекти;

(iii) Помошник за асфалтерски работи (1 дипл. градежен инженер) треба да има најмалку 8 години работно искуство во градежната дејност, 5 години искуство на слични проекти;


(iv) Раководител на Лабораторија: (1 дипл. градежен инженер) треба да има најмалку 8 години работно искуство во градежната дејност, 5 години искуство на слични проекти;


г) Опрема: Понудувачот треба да ја има во сопственост или да има обезбеден пристап до (преку изнајмување, лизинг, договор за набавка и сл.) клучната опрема, наведена подолу, во полна работна состојба, не постара од десет (10) години, (освен асфалтната и бетонската база) и мора да докаже дека врз основа на познатите ангажирања, таа ќе биде на располагање за време на реализацијата на предложениот договор. Исто така, Понудувачот треба да ја наведе останатата опрема (транспортни средства, грејдери, валјаци, миксери, пумпи, и др.) која тој ќе ја користи за реализација на договорот. За опремата која не е во негова сопственост Понудувачот ќе приложи валидни докази (договори, спогодби, согласности) дека таквата опрема и капацитети му стојат на располагање за времетраењето на Договорот.
Понудувачот треба да поседува или да има осигуран пристап до следната клучна опрема (список со доказ за сопственост):

(i) Машини за ископ на земја со вкупен капацитет не помал од 1000 м3/ден;
(ii) Асфалтна база со реален капацитет на производство не помал од 100 тони/час, на максимална оддалеченост од објектот од 150 км;
(iii) Бетонска база со реален капацитет на производство не помал од 40 м3/час поставена на територија на Република Македонија;
(iv) Финишери (бр.2) за вградување на асфалт со можност завршните асфалтни слоеви да се вградат со една ширина без подолжни споеви, со мин. ширина од 8м’;
(v) Машини за гребење на асфалт бр.1
(vi) Цистерни за прскање емулзија бр.2
(vii) Транспортни средства, грејдери, валјаци, миксери, бетонски пумпи, машини за обеспрашување;
(viii) Лабораторија, комплетно опремена (список на опрема) за целосна контрола на квалитет на Работите (земја, бетон, асфалт) согласно техничките услови.

Минимум критериумите за утврдување на Економската и финансиската состојба, како и минимум критериумите за утврдување на Техничката и Професионална способност се Елиминаторни во фазата на Евалуација.
IV.2.5) Стандарди за системи за квалитет:
- Сертификат ISO 9001
IV.2.6) Стандарди за управување со животна средина:
ДЕЛ V:  АДМИНИСТРАТИВНИ ИНФОРМАЦИИ
V.1) Услови за добивање на тендерска документација и дополнителни документи:
Цена за подигање на тендерската документација: 3000,00 ден.
Начин и услови за плаќањето:
Заради покривање на трошоци за копирање и укоричување
Денарска Сметка: Примач – Буџет на РМ, Агенција за државни патишта – Скопје на жиро сметка 100000000063095, уплатна сметка 660016000366012, приходна шифра и програма 724125 00, даночен број 4030981217633 Понудувачот има обврска да ги подмири своите банкарски трошоци
Девизна сметка: For payment in EUR. only: (50 EUR.) Corespondent Bank details (56) Deutsche Bunbdesbank ZentraleAddress: Wilhelm Epstain strasse 14, Frankfurt am Main, Germany SWIFT BIC: MARK DE FF Bank details: (57) National Bank of the Republic of Macedonia address: Kompleks Banki bb, 1000 Skopje, Macedonia SWIFT BIC: NBRM MK 2X Final beneficiary: (59) IBAN: MK07 1007 0100 0004 729 Name: Agency for State Roads – Skopje The supplier has an obligation to settle its banking cost
V.2) Услови за доставување на понудите или пријавите за учество
V.2.1) Понудите да се достават најдоцна до : 23.08.2012 во 12.00 часот
V.3) Период на важност на понудата: 120 денови
V.4) Услови за отворање на понудите
Јавното отворање на понудите ќе се одржи на денот и во часот определен како краен рок за доставување на понудите и на следното место:
23.08.2012 во 12.00 часот Место: Агенција за државни патишта - Скопје
V.5) Дополнителни информации
Тендерската документација може да се подигне секој работен ден од 09.00 до 15.00 часот, со овластување од фирмата, во Агенцијата за државни патишта – Скопје, на 4-ти кат, канцеларија бр.1
V.6) Датум на објава: 30-07-2012





Edited by Cloverstack - 03-Aug-2012 at 15:02
Back to Top
Jan View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Sep-2012
Location: PL
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Jan Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 25-Sep-2012 at 14:31

Гранит АД Скопје потпиша нов договор со

Агенцијата за државни патишта.

 

Предмет на договорот е Изградба на Магистрален пат А-4 ( М-6 ) Штип - Струмица

 

Вредноста на договорот изнесува  188.807.618 МКД со вклучен ДДВ и рок на изведување  

3 месеци.

 25.09.2012 год                  

 > Значи 3 месеци не 27

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 22-Nov-2012 at 14:05

Шеесет години старата коцка на патот Струмица - Радовиш веќе нема да им причинува мачнини на возачите кои секојдневно возат на таа релација. Се асфалтираат последните десет километри од патот кај селата Сурдулци и Радичево, објави ТВ каналот ВИС.


Директорот на агенцијата за државни патишта, Љупчо Георгиевски, за ТВ ВИС изјавил дека со сегашната динамика, патот треба да биде готов за еден месец.

Механизацијата е на терен, активно се гради патот Струмица - Радовиш. Уште само неколку километри и непријатната коцка ќе замине во историјата.

Патот Струмица – Радовиш е дел од магистралата Струмица - Штип, која почна да се гради во далечната 1992 година. Во изминативе дваесет години се изградија неколку делници, но целиот пат не се доврши. Лошата патна инфраструктура е голема негативност во економскиот развој на Радовиш и Струмица. 

извор: ТВ канал ВИС

автор: Сузана Мицева



http://strumicanet.com/index.php/2012-05-23-23-33-47/item/917-%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B8%D1%86%D0%B0-%E2%80%93-%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%88-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2-%D0%B7%D0%B0-%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D0%BC%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%86

Edited by Cloverstack - 24-Nov-2012 at 02:53
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 29-Nov-2012 at 12:52

Струмица и Радивиш ќе се поврзат со модерна магистрала

Коцката на патот Струмица - Радовиш конечно ќе биде минато.  До почетокот на следната година треба да зврши асфалтирањето и на последните 10 километри со што комплетно  ќе биде завршена магистралата која ги поврзува Штип и Струмица.
 
За вицепремиерот Зоран Ставрески  кој заедно со министерот за транспорт и врски и директорот на агенцијата за државни патишта го посети делот каде што тече изградбата на патот ова ќе биде исполнување на уште едно ветување дадено пред граѓаните.
 
- Агенцијата за патишта и Гранит како изведувач на оваа делница дадоа цврсто ветување дека и во следните неколку недели ќе се продолжи со вакво интензивно темпо на изградба и дека некаде на почетокот на следната годинаконечно ќе се заврши патот од Радовиш до Струмица. Калдрмата ќе биде минато, а овој убав пат ќе биде иднината која што ќе помогне за граѓаните од овој регион да се возат побезбедно, рече Зоран Ставрески – потпретседател на Влада и министер за финансии.
 
Изградбата на оваа делница чини 445 милиони денари ,а сердствата се обезбедени од државниот буџет.
-Ширината на коловозот е седум метри и седумдесет, плус банкини од двете страни од метар и половина, рече Љупчо Георгиевски – директор на агенцијата за државни патишта.
 
Ставрески најави дека следните три до четири години ќе бидат период на крупни инвестиции во патната и железничката инфраструктура.

 http://sitel.com.mk/strumica-i-radivish-kje-se-povrzat-so-moderna-magistrala
Автопатот Демир Капија - Смоквица, Проширувањето на патот од Велес до Кадрифаково, Автопатите од Миладиновци до Штип, Кичево – Охрид се само дел од проектите кои ќе се реазлизираат во наредниот период. Паралелно ќе се работи и на повеќе регионални и локални патишта на територијата на цела држава.
 
Зоран Ѓоргиев
 
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 29-Nov-2012 at 13:12
Stavrevski da ne se pravi Itar Pejo. Negovoto vetuvanje vo IE-4 bese EKSPRESEN PAT. Ova sto sega se pravi e samo dovrsuvanje na proektot "Magistrala Radovis-Strumica" (celiot proekt e Stip-Radovis-Strumica), koj zapocna da se realizira pred 20 godini!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.