build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А4] Блаце - Ново Село (струмичко)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 11-Oct-2013 at 14:07
Ova eventualno nekade pomegu Novo Selo i granicniot premin?!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 02-Nov-2013 at 20:05
Незнам дали тука или во нишката од регионот е најсоодветно да се објави ова, но мислам дека поради тоа што станува збор за истиот пат само друга држава... ќе го објавам тука, а ако сметате дека треба да се премести, слободно преместете ја...

Originally posted by Ulpiana

Bechtel & Enka, unofficially is said, won the bid to build the Prishtina - Hani i Elezit motorway, Kosovo part of Prishtina - Skopje motorway (R6).

Works will start this year.

It is not decided yet if the motorway will have tunnels at Kaçanik Gorge or not. Winning offer to build the motorway without tunnels is 500 million euros whilst the one with tunnels is 600 million euros.

The motorway from Prishtina to Hani i Elezit (border to Macedonia) will be 55 km long.

This Thursday the winner of the bid will be announced.

http://gazetaexpress.com/?cid=1,14,125127

http://www.indeksonline.net/?FaqeID=2&LajmID=74845


Approximate route of the motorway:

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 02-Nov-2013 at 20:06
ПС: Во грешна нишка првично го постнав...концесија на автопатишта... silly me

Еве го тука на место кај што треба сега...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 02-Nov-2013 at 20:06
Браво! Овие и нас не надминаа по цените за изградба, 600 милиони евра за 55км автопат (500 милиони без тунели) LOLBig%20smile А каде е плус експропријацијата? 
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 02-Nov-2013 at 20:07
Млада држава се, имаат фазла за крадење... туку ние што правиме со нашиот дел од автопатот...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 19-Jan-2014 at 11:48
Ќе се гради автопат Скопје – Блаце

Министерството за транспорт и врски потпиша договор со меѓународната финансиска институција ИФЦ, која треба да ја изготви документацијата за објавување на тендер за давање под концесија на автопатот Скопје-Блаце. Според информациите на Фактор, договорот е потпишан во текот на вчерашниот ден со ресорното министерство за тарнспорт и врски и .

Тендерот за избор на концесионер се очекува да биде објавен по завршувањето на претседателските избори. До преминот Блаце треба да се изградат 13 киометри пат, а концесијата најверојатно ќе се понуди на 35 години.

„Со изградбата на оваа делница автопатски ќе се поврзе Скопје со границата со Република Косово. Трасата почнува од Обиколницата на Скопје и се движи кон границата со Косово кај Блаце. Патниот правец е со вкупна должина од 13 километри и претставува дел од главната рута од Скопје до Приштина. Вкупната ширина на патот е предвидено да биде 27,4 м и тоа две коловозни ленти со по две сообраќајни ленти во еден правец по 3,75 м и по една застанувачка лента со ширина од 2,5 м, како и разделна лента помеѓу двата коловоза. Вкупната вредност на проектот е 69 милиони евра. Изградбата на овој патен правец е дел од проектот за давање на патиштата под концесија. Доколку постапката за концесија во која е опфатена и оваа делница не биде успешна т.е. не се добијат добри финансиски понуди, за изградба на делниците ќе се бараат други алтернативни начини на финансирање, пишува во програмата на ВМРО-дпмне , а како рок на изградба на проектот е наведен периодот од 2013 до 2018 година.

Од другата страна пак, Косово пред извесно време ја избра фирмата што ќе ја гради делницата од која од таа страна е во должина од 55 километри. На косовскла страна ќе работи американско турскиот конзорциум „Бехтел-Енка“. Делницата треба да биде готова за 42 месеци од потпишување на договорот.

http://faktor.mk/archives/92931?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=kje-se-gradi-avtopat-skopje-blace
За сè има вторпат
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1111
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 19-Jan-2014 at 13:05
А што правиме со тие 5 км од обколницата до Момин поток? Нема ваљда Град Скопје да чекаме да ги прави...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 19-Jan-2014 at 13:42
Не сакаат да го чепкаат најверојатно затоа што поминува низ индустриската зона и тоа ги комплицира работите...

Но можат едноставно да ја заобиколат... ама кој да мисли...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 19-Jan-2014 at 14:03
Programata na DPMNE stana "sveta kniga". Koja novinarstina e toa!? Otvori partiska programa, prepisi tekstce i ete ti vest... ccc... zarem ima uste takvi sto ne im e jasno deka konsecioner za avtopatite ne se javuva?!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 20-Mar-2014 at 01:13
4:32-11:05 novata delnica Radovis-Strumica, so cudna vertikalna signalizacija. Znae li nekoj dali ovie znaci se odstraneti?

http://www.youtube.com/watch?v=zKpAkL6zVEQ
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 20-Mar-2014 at 08:48
Според датумот на видеото (18 април 2013 г.) можам да заклучам дека е снимено набрзо по пуштањето на делницата во употреба, а познавајќи ја македонската ажурност, голема е веројатноста вертикалната сигнализација да е останата од времето кога се вршеле градежните работи. Ама сигурно ги отстраниле после една година. Иако не би ме изненадило да го заборавиле тоа.

Edited by Џоле - 20-Mar-2014 at 08:49
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 20-Mar-2014 at 13:51
Dobro nema li nadlezen "rukovodeki organ" koj vrsi primo-predavanje na patot? Neli moze toj "organ" da ne go pusti vo upotreba patot bidejki fali soosvetna vertikalna signalizacija, odnosno vo slucajov se raboti za pograsna vertikalna signalizacija sto samata po sebe e opasna za ucesnicite vo soobrakajot.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 31-Mar-2014 at 13:22
Скопје-Струмица

За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 04-Jul-2014 at 14:09
Samo da kazam deka soobrakajnata signalizacija koja ukazuva na gradiliste od vremeto koga se gradese delnicata Strumica-Radovis (okolu 8km) seuste ne e otstraneta.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 23-Sep-2014 at 15:12
Клучката и патарината кај Петровец

1


2


3


4


5

Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 23-Sep-2014 at 16:07
Настрана санирањето на асфалтот, исклучување од автопат, од лева страна, постои некаде во светов ?

Исто го има и на западниот излез на Скопје (има и вклучување од лево), кај клучката со обиколницата.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 24-Sep-2014 at 10:31


Ова воедно ова беше кажано и во една колумна за скорешната смрт на уредникот од Фокус ако не се лажам, во сообраќајка баш тука.

Нека се сети некој од вас дали со вртење лево (а со тоа и многу поостра и понагла кривина) се исклучил од автопат некаде на друго место во животот (во земји во кои се вози оддесно)?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 25-Sep-2014 at 14:30
Originally posted by Teglarot

Настрана санирањето на асфалтот, исклучување од автопат, од лева страна, постои некаде во светов ?

Овде не се работи за вистинско исклучување од автопат, туку за клучка помеѓу два автопати. Се разбира пожелно е и такво престројување да биде од десната страна, но доколку е оставен доволно простор за безбедно престројување и доколку сегментот е убаво означен со неопходната вертикална и хоризонтална сигнализација, не е крај на свет и доколку биде од левата страна. Во случајов сигнализацијата треба да биде подобра, но брзините после патарината се мали, а реално и не е некое нагло исклучување кон лево, туку речиси е продолжување право.

Може процентуално не се премногу чести, но сепак има огромен број вакви примери по светот, вклучувајќи ги и најразвиените земји. Како најдрастичен пример се клучките од типот "Directional T", каде што не само што „исклучувањето“ е од лева страна, туку и вклучувањето на другиот автопат е исто така од лева страна:






Originally posted by Teglarot

Исто го има и на западниот излез на Скопје (има и вклучување од лево), кај клучката со обиколницата.

Таму проблемите се од малку поинаква природа, а првично беше испланирана асална клучка:




Кај Сарај плус има и дополнителен проблем кој произлегува чисто од закржлавеноста на мозоците на надлежните:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=693&PID=114238#114238





Edited by Cloverstack - 25-Sep-2014 at 14:31
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 20-Oct-2014 at 01:48
Исклучување од обиколницата во правец кон ГП Блаце/граница со Косово.

1.


2.


3.


4.


5.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 20-Oct-2014 at 01:49
6.


7.


8.


9.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.