build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (приватни превозници)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 11>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 23-Oct-2010 at 12:48
за изгледот мислам дека треба да се разликуваат од јсп а за одржување за резервни делови сега е лесно не сме како во 90-есетите кога немаше делови кај нас за овие модели на автобуси затоа што сега имаме и овластени сервиси за мерцедес, ман, неоплан, сетра е сега малку ке биде проблем за делови за автобусите што имаат даф механика затоа што тие се користат најмногу во холандија, белгија, данска а многу помалку во останатите земји на европа.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 26-Oct-2010 at 12:38
Едно прашање, дали некој има отприлика бројка на нови автобуси кои се пуштени во сообраќај кај приватниве превозници? 90 нови автобуси е новата бројка од предходната вест, ама дефинитивно немаат 90 пуштено во сообраќај
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 26-Oct-2010 at 19:55
мислам дека имаат пуштено околу 60-70. се гледаат дека се малку ама има по неколку исти примероци кои возат 
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 01-Mar-2011 at 22:23
зарем купија и дупли автобуси приватнициве, вчера можеби ми се причини, но видов дупла 12-ка мерцедес како единечните што се, истиот автобус, само зглобени жолт беше
не сум сигурен за линијата точно дали беше таа
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 01-Mar-2011 at 22:27
И јас сум видел една таква 12. Ја имаат уште одкога беше увозот.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 01-Mar-2011 at 22:34
ако не купат од ЈСП зглобни, ќе биде убаво барем да имаме поголем број на приватни зглобни автобуси, така барем ќе се избалансира возниот парк на градскиот превоз
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 01-Mar-2011 at 23:53
Во право си, кај факултет ја видов пред некој ден, 12-ка, жолта со плава, значи нема утка. Само се надевам дека од јсп нема зглобните да ги купат, туку дека тие стварно ќе завршат како старо железо.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 02-Mar-2011 at 00:07
Originally posted by N23

Во право си, кај факултет ја видов пред некој ден, 12-ка, жолта со плава, значи нема утка. Само се надевам дека од јсп нема зглобните да ги купат, туку дека тие стварно ќе завршат како старо железо.
зошто да завршат како старо железо, сепак има земји кои имаат мизерен транспорт и може да направиме добар бизнис со нив, бидејќи сепак, голем дел од автобусите се сеуште во возна состојба и би издржале уште најмалку пет години, тие пари може да си ги искористат за сопствен развој превозниците
проблемот е што од искуство знаеме дека нема да ги потрошат за такво нешто Big%20smile
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 02-Mar-2011 at 00:35
Не се зезај. Не е исплатливо, по исплатливо е да се топат. Вака само превозот ќе биде поскап од самите автобуси, а и кој ќе ги купи, или пак би ги донел од Македонија, ваљда ние сто посто нема да покриваме превоз, не сме спремни да донираме.

И да не се правиме Данска, Германија, нивните стари автобуси со нашите не можат да се споредуват, тие се многу подобри од нашите.

А и еве да биде исплатливо. Дур да стигнат до некоја држава ќе се распаднат.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 24-Mar-2011 at 19:21
Случајно уловив 10-тина половни автобуси во царинските складишта на Фершпед. Сите се од ист модел. Ме збуни фактот што се работи за автобуси на природен гас бидејќи не памтам да сме слушнале таква најава од приватните превозници, но од друга страна ете на тој првиот му се извадени резервоарите за гас на покривот, ако е тоа индикација дека не планираат да ги користат во таков режим на работа Unhappy

Знае ли некој за кој произведувач и кој модел се работи?

И дали некаде во Македонија се користат вакви? Јас во Скопје досега не сум видел.

1


2

Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 24-Mar-2011 at 19:32
ова треба да е правено од некоја скандинавска фабрика за автобуси на шасија волво.
мислам дека се west автобуси.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 24-Mar-2011 at 22:43
Originally posted by Cloverstack

Случајно уловив 10-тина половни автобуси во царинските складишта на Фершпед. Сите се од ист модел. Ме збуни фактот што се работи за автобуси на природен гас бидејќи не памтам да сме слушнале таква најава од приватните превозници, но од друга страна ете на тој првиот му се извадени резервоарите за гас на покривот, ако е тоа индикација дека не планираат да ги користат во таков режим на работа Unhappy

Знае ли некој за кој произведувач и кој модел се работи?


Овие автобуси ако добро се секавам стојат таму уште од пред 2-3 години, кога таму имаше автопазар.
Back to Top
Sykes View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 23-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sykes Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 24-Mar-2011 at 23:33

Би требало да е Säffle 2000, финско производство, правен врз основа на
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_B10BLE

Edited by Sykes - 24-Mar-2011 at 23:35
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 24-Mar-2011 at 23:49
Разединети боите на јавниот превоз

Шаренило од бои, написи, реклами и електронски панели ги „красат“ автобусите на приватните превозници наспроти унифицираните црвени автобуси на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Има секакви - жолти, зелени, сиви, бели, дури и со реклами од земјите од кои се увезени како половни - германски, дански...

Иако постојано се најавува унифицирање и на јавниот градски превоз, односно еднотарифен систем и непривилегираност, тоа во реалноста с` уште го нема.

Директорот на приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, најави дека конечно се изработува стручна студија која треба да го унифицира јавниот превоз, односно тарифниот систем, мрежата на линии и ценовната политика.

- Студијата ја изготвуваат експертите Никола Крстановски, професор на Факултетот за сообраќај во Битола, и Славен Тица од Белград, кој има искуство во практичното спроведување на ваков систем во метрополата на Србија - објаснува Јовановски. Тој се надева на квалитетно решение кое ќе претставува почеток на правната рамка за јавниот градски превоз, која ќе биде спроведлива и прифатлива за сите. Потенцираше дека досега секогаш кога барале да се среди хаосот не наоѓале соодветно решение со Градот.

- Ние сакаме нашите автобуси да бидат портокалови, боја што е приближна на црвената, а сепак да се двои од црвената на ЈСП „Скопје“ - вели Јовановски.

Од „Мак-експрес“ велат дека Градот уште во 1996 донел одлука бојата на приватните автобуси да биде црвена со бела лента, но признава дека неа никој не ја применувал.

- С`ѓ уште немаме поведено акција за бојосување на автобусите бидејќи во моментов имаме возила кои не се официјално вклучени во сообраќај, а има и стари автобуси кои треба да бидат исклучени, но сопствениците сакаат докрај да ја искористат регистрацијата - се правда Војо Велевски, еден од сопствениците на „Мак-експрес“.

И тој вели дека деновиве од Градската управа и од експертите им е доставен прашалник, односно анкетен лист за тоа како би требало да изгледа јавниот градски превоз, низ повеќе прашања.

- Врз основа на нашите одговори, спомнатите експерти треба да ја изготват студијата. Коректно и за поздравување е што Градот и експертите најпрвин сакаат да го чујат нашето мислење за воспоставување ред во јавниот градски превоз.

Овој анкетен лист веќе го доставивме до нашите членови. Листот, пополнет со нашите мислења, треба да му го доставиме на Градот до крајот на неделава - вели Велевски, додавајќи дека треба да се консултираат и превозниците од „Слобода превоз“.

Од Градот велат дека досега немало пропишано унифицирана боја за јавните автобуски превозници.

- Заштитена е црвената боја на ЈСП „Скопје“, а за приватните не е пропишана боја. Што се однесува до рекламите на автобусите на приватните превозници, за регулирање се задолжени државните инспекторати, потенцираат од Градот.

Од Градот информираат дека веќе е спроведена јавна набавка за избор на изработувач на проект за оптимален модел на организација и управување со системот за превоз на патници на подрачјето на Скопје.

- Тендерот го доби фирмата „Проинг дооел“ од Битола. Според проектната задача, изработката на студијата треба да се заврши до средината на јули годинава и со неа треба да бидат утврдени сите релевантни детали важни за дефинирање на глобалниот транспортен модул, одговорија од одделение за односи со јавност во Градот.

Анела Петрова

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=8CDE761BB287E143927282CFD052A462

Вероватно овие ги планираат скоро да ги убацат како што и пишува погоре во текстот. Иначе вакви поволни има и во Хисар, на плацот на патот накај Косово што е, а ги има во прилично голем број. Ова радува дека конечно нема да иаме нови, ама ќе иаме барем далеку помодерни и поудобни автобуси и кај приватниците.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 25-Mar-2011 at 17:07
Originally posted by Ljubopitko

Originally posted by Cloverstack

Случајно уловив 10-тина половни автобуси во царинските складишта на Фершпед. Сите се од ист модел. Ме збуни фактот што се работи за автобуси на природен гас бидејќи не памтам да сме слушнале таква најава од приватните превозници, но од друга страна ете на тој првиот му се извадени резервоарите за гас на покривот, ако е тоа индикација дека не планираат да ги користат во таков режим на работа Unhappy

Знае ли некој за кој произведувач и кој модел се работи?


Овие автобуси ако добро се секавам стојат таму уште од пред 2-3 години, кога таму имаше автопазар.

ако е така како што велип да стојат неколку години таму тогаш дефинитивно имаме нездрави политичари  Bash
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 26-Mar-2011 at 01:48
Ако не се лажам пред 2-3 години законот не овозможуваше да се увезуваат возила постари од 10 години. Овие веројатно се од лани донесени, ама мислам дека намерно не се пуштаат во сообраќај заради горенаведената причина од страна на приватниците. Кога ќе им истече регистрацијата на старите-оут, половниве-ин.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 26-Mar-2011 at 18:22
овие се на природен гас,  ако се донесени пред 2-3 години кога не се дозволуваше увоз со еуро 2 тогаш се запленети од царина и сега така ке лежат таму
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2647
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 09-Apr-2011 at 18:54
Eве технички податоци за автобусот Sanos S-213 ( еден единствен во Скопје):
 

ТЕХНИЧКИ ИНФОРМАЦИИ

   

ДИМЕНЗИИ

Висина:

 3073 mm

Внатрешна висина:

2173 / 1998 mm

Висина на влезовите (од патот):

340 mm

Должина:

12000 mm

Должина од предниот дел до предната осовина:

2635 mm

Должина од главната осовина до задниот дел:

3490 mm

Далечина помеѓу осовините:

5875 mm

Ширина:

2500 mm

ПЕРФОРМАНСИ

Максимална брзина:

75 km/h

Број на седишта:

36 + 1

Шасија:

SANOS

Тежина на празно возило:

10100 kg

Носечки капацитет на осовините

 

Предна осовина:

6000 kg

Задна осовина:

11500 kg

Максимална тежина на возилото:

17500 kg

Ротирачки циклус:

22420 mm

МОТОР

Производител на моторот / тип:

DAF / PE 228 C

Силина на моторот:

228 kw / 310 hp     

Зафатнина на моторот:

9.2 L

Тип и број на цилиндри:

R6

Максимален вртежен момент
Nm / 1 / min:

1275 / 1100 - 1600

Степен на компресија:

17 : 1

Менувач – производител / тип:

D 854,3 - Voith

Трансмисија:

4 + R

Диференцијал:

i = 5,648

Волан – производител / тип:

PPT / 8045

Осовини

  Предна:

DAF 152 N - disk

  Задна:

DAF 1347 HAS - disk

ДРУГИ ИНФОРМАЦИИ

Пневматици - тркала:

275 / 70 R 22,5 - (6)

Димензии на наплатоци:

7,5 x 22,5

Кочници:

Двокружни - пнеувматски

Системи:

ABS / ASR

Ретардер:

Voith D854.3

Акумулатор:

2 x 12 V / 180 Ah

Клима уред:

Konvekta KL - 70T

Резервоар за гориво:

300 lit.

  • Кочници: предни – дискови, задни – барабан.
  • Амортизација: амортизери и воздушни јастуци.
  • Систем за загревање: воден греач и три калорифери.
  • Тип и број на врати: 3 двокрилни врати – пнеуматски.
  • Опција: мотор DAF PE183C Euro 3, CUMMINS ISB275 Euro 3.
  •  
    И еве ги техничките карактеристики на CityLAZ-12LF:
     
    Комплектация:    Euro 3    Euro 5, EEV   

    Technical characteristics
    CityLAZ-12LF:

    Overall dimensions, m: 12 000 / 2 550 / 3 060
    Doors 2-2-2
    Passenger's capacity, pas. 100
    Luggage compartment capacity, m3 -
    Chassis -
    Engine/Output, kW (hp) Deutz BF6M1013ECP (EURO 2, 3) 210 (286)
    Type of gear-box 6-ти ступенчатая, автоматическая ZF ECOMAT 6HP-502, с ретардером
    Suspension, front /rear пневматическая, зависимая / пневматическая, зависимая
    Essieu avant Портальная с дисковыми тормозами
    Back axle ZF AV 132/80 ведущий
    Brake system пневматическая, двухконтурная с электронным управлением и дисковыми тормозами Wabco или Knorr Bremse
    Auxiliary brake system -
    Tyres 275/70 R22,5, бескамерные
    Steering gear ZF Servocom 8098 с гидроусилителем
    Steering column с регулированием высоты и угла наклона рулевого колеса
    Floor levele 350
    Driver’s area оснащено дисплеем для показа информации о состоянии систем и оборудования автобуса
    Driver’s seat регулируемое, пневматическое, с подголовником и 3-х точечным ремнём безопасности
    Passenger's seat -
    Windscreen антирефлексное, панорамное, "триплекс"
    Side windows безопасные, закалённые, вклеенные, тонированные
    Ventilation через люки в крыше и фортчки боковых окон
    Electric equipment постоянного тока, с номинальным напряжением 24В
    Heating жидкостный обогрев конвекторами с использованием тепла системы охлаждения двигателя и дополнительного отопителя Eberspächer
    Climate unit 24 кВт с функцией охлаждения и обогрева, с управлением системой климат-контроля
    Body -
    Inside lighting -
    Addition equipment трап для инвалидных колясок в средней двери; трап для инвалидных колясок (механический), электронные маршрутоуказатели комплект
    Control fuel consumption 24
    Maximum speed 100
     
     
    開始されていないだけの戦いが失われ、
    Back to Top
    sanos_a View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member


    Joined: 19-Aug-2009
    Online Status: Offline
    Posts: 149
      Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 09-Apr-2011 at 21:52
    санос-от е во предност пред се што има даф мотор кој е поштедлив од дајцот, а исто така кога сме кај потршувачката кај санос-от е помала затоа што има рачен менувач. делови треба лесно да се наоѓаат за санос-от ама пак велам лесно затоа што сепак некои делови на автобусот се од увоз а не наше производство. кај лаз-от најголем проблем ке бидат резервните делови.
    најдобриот форум за автобуси
    www.autobusi.net/forum
    Back to Top
    vlatko.mk View Drop Down
    Senior Member
    Senior Member


    Joined: 17-Sep-2010
    Online Status: Offline
    Posts: 259
      Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 30-Sep-2011 at 15:09
    Приватните превозници имале некаква акција за фарбање на старите авотобуси???
    Деновиве забележувам дека многу од стареите приватни автобуси се исфарбани во црвено-бела боја и дека се каросериски средени.
    Back to Top
     Post Reply Post Reply Page  <1 56789 11>

    Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



    This page was generated in 0.094 seconds.

    Copyright ©2007 - 2024  build.mk

    Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.