build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (приватни превозници)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 11>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 01-Oct-2011 at 00:14
Originally posted by vlatko.mk

Приватните превозници имале некаква акција за фарбање на старите авотобуси???
Деновиве забележувам дека многу од стареите приватни автобуси се исфарбани во црвено-бела боја и дека се каросериски средени.


И јас го имам забележано истото, но јас понатаму останувам на ставот дека се` што е постаро од 15 години без исклучок треба да се прати како старо железо во Железара.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 01-Oct-2011 at 10:07
холанѓани нас ни поклонија противпожарно возило,а кај нас беа пред истек на 15 години на возилото,и тогаш ни кажаа дека ќе почекаме некој месец да возилото наполни 15 години кога по сила на закон треба де се ослободат од него,и нормално балканот е рај за такви возила.иначе возилото е во подобра состојба него ли да е возило кај нас купено ново и одржувано токлу години,буквално е како ново,а има многу поминато км-моторчасови
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 01-Oct-2011 at 17:32
ако нешто ми се допаѓаше кај приватните превозници (најверојатно Слобода превоз) беше тоа што си ги средуваа голем дел од автобусите (се мисли на општа естетика, хигиена и удобност на автобусот) и затоа често сум ги бирал нив пред крнтиите на јсп во кои имате чувство дека секој момент ќе се расцепат на парчиња
но овдека зборам најмногу за линијата број 23, другите не ги познавам толку
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 07-Dec-2011 at 22:28
Originally posted by BOJAN

Originally posted by vlatko.mk

Приватните превозници имале некаква акција за фарбање на старите авотобуси???
Деновиве забележувам дека многу од стареите приватни автобуси се исфарбани во црвено-бела боја и дека се каросериски средени.


И јас го имам забележано истото, но јас понатаму останувам на ставот дека се` што е постаро од 15 години без исклучок треба да се прати како старо железо во Железара.


Тогаш ЈСП би останале без сите Икаруси, постарите Саноси (за нив е ок опција сечење),ама и Саносите со МАН механика произведени 1997 (значи наскоро 15 години).
А тие се најзачувани и најнови возила од пред обновувањето на возниот парк на ЈСП.Потребно им е еден генерален ремонт (+ климатизирање) и би терале уште 5-10 години, па тек тогаш на отпад.Во секој случај поисплатлива опција од купување уште од неквалитетните ЛАЗови и до негде Јутонг.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 07-Dec-2011 at 22:45
ЈСП нема Икаруси. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 08-Dec-2011 at 12:35
Originally posted by Andrej_LJ

ЈСП нема Икаруси. 


Има, има... во неколку наврати (читај: околу 100) сум ја имал честа да се возам во нив. Ohno
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 08-Dec-2011 at 12:42
А да не не ја знаеме разликата помеѓу Икарус (Унгарија) и ИкарБус (Југославија/Србија)? Smile
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 08-Dec-2011 at 17:09
Андреј, претпоставувам скопските Икаруси се производство на земунската фабрика, но како што читам на Википедија, земунски Икарус се „прекрстил“ во 1992 (во Икарбус), поради проблеми со истоимениот унгарски производтиел кој го заштитил името. Во секој случај веројатно не ни имаме земунски Икар(б)уси помлади од 1992... така да ситуацијата во пракса е дека и на самите автобуси пишува Икарус, а исто така и во ЈСП се заведени како Икаруси. Како што гледам по нет за овие стари автобуси за да нема забуни обично се користи називот Икарус-Земун.

http://www.phototrans.eu/1014,7806,97.html

http://www.phototrans.eu/1014,7806,1942.html



Edited by Cloverstack - 08-Dec-2011 at 17:12
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 29-Jan-2012 at 08:10
Дали некој знае колку нископодни зглобни автобуси имаат приватниците? Дали само 2 (еден жолт на линија бр. 12 и еден син, кој не знам дали е оцаринет и пуштен во сообраќај) или се повеќе?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 01-Feb-2012 at 00:48
Една шпекулативна вест. Од 1 април сите приватници мораат да ги исфрлат кантите од возниот парк. Ова го збореа патници така да го земам со резерва. 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 01-Feb-2012 at 00:53
Originally posted by N23



Една шпекулативна вест. Од 1 април сите приватници мораат да ги исфрлат кантите од возниот парк. Ова го збореа патници така да го земам со резерва. 


Друже, дефинирај што подразбираш под терминот „канти“ кај приватните превозници, бидејќи тоа е мноооогу широка категорија. За вакво нешто прв пат слушам, освен информациите од владата дека ќе се дозволи увоз на нови половни автобуси. Град Скопје треба да спроведе ваков потег, ама и од таму нема никаква реакција, а да имаше нешто вакво, тогаш сигурно ќе информираа уште бар половина година пред да започне процесот за да се подготват самите превозници.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 01-Feb-2012 at 01:11
N23, Априлилили!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 01-Feb-2012 at 02:11

Затоа реков чисто врз база на шпекулација. За канта се мисли возниот парк кој што го имаа приватнициве стриктно до пред 1 година. Ако добро памтам, во една статија беше кажано дека приватњациве своите стари автобуси ќе ги возат се до истекот на регистрацијата. Типот у автобус такоџе спомна дека веќе и нема да им дозволуваат да ги регистрираат.

Чист пример празна 23-ка, од Скопјанка до последна у Капиштец, ме возеше 18 минути. Просек со "поновите" у истиот период е 9-10 минути. Беше од Икарусите и по слободна проценка не разви поише од 40, а за кочење му беа потребни најмалце 30-тина метри. Вечерва, така попуна 23-ка, од половните Мерцедеси, на истата релација ме возеше за 13 минути. Факт е дека најчесто споро возат приватњациве, али исто така факт е дека пола од автобусине одвај им се движат, особено 19-ки и 20-ки.

Дали е првоаприлска фора или не тоа најбоље ќе си видиме у периодов што следи.

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 02-Feb-2012 at 22:15
Originally posted by N23

Затоа реков чисто врз база на шпекулација. За канта се мисли возниот парк кој што го имаа приватнициве стриктно до пред 1 година. Ако добро памтам, во една статија беше кажано дека приватњациве своите стари автобуси ќе ги возат се до истекот на регистрацијата. Типот у автобус такоџе спомна дека веќе и нема да им дозволуваат да ги регистрираат.

Чист пример празна 23-ка, од Скопјанка до последна у Капиштец, ме возеше 18 минути. Просек со "поновите" у истиот период е 9-10 минути. Беше од Икарусите и по слободна проценка не разви поише од 40, а за кочење му беа потребни најмалце 30-тина метри. Вечерва, така попуна 23-ка, од половните Мерцедеси, на истата релација ме возеше за 13 минути. Факт е дека најчесто споро возат приватњациве, али исто така факт е дека пола од автобусине одвај им се движат, особено 19-ки и 20-ки.

Дали е првоаприлска фора или не тоа најбоље ќе си видиме у периодов што следи.

приватниците порано беа или една или друга крајност, еден автобус им беше целиот со дупки и скапаници, а друг автобус им беше среден како нов... а подоцна скапаните ѓи праќаа на „повандалистички“ линии
дури и порано сметав дека автобусите на приватниците се многу попристојни од кантите на ЈСП (ова чисто како патник)
за брзината на автобусите не би се согласил, брзината се состои во многу други фактори (сообраќаен метеж, семафори и пешачки премини, застанување на постојќи и брзина на качување и симнување на патници), автобусот како машина отсекогаш бил најмалку биден тука и со истиот автобус иста релација, некогаш сум ја поминувал за 10 минути, а некогаш за 10 саати
а бавното кочење кај јавниот превоз е поради два фактора, пријатноста на патниците и честата пренаполнетост на автобусите, и тука можам да констатирам дека новите и старите се скоро идентични во поглед на кочење

единствена лоша страна на постарите автобуси е што имаа кварови, кои се случуваа ретко, се друго отсекогаш било на просечно ниво ниво на јавен превоз во градов

само да не ме разбереш погрешно, поновите половни автобуси се многу подобар избор од постарите поради многу фактори, ти само си го одбрал најмалку битниот од сите како аргумент Thumbs%20Up


Edited by zabegan - 02-Feb-2012 at 22:16
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 02-Feb-2012 at 23:31

Previous

Види, има 15 секунди зелено, на растојание од 100 метри и он по никој случај не убрзава и нормално фаќа црвено. Ај ја погрешно да сум увидел, али пола од патниците почнаа да пцујат, шоферот ипак си дремеше. Најголема мана на приватнициве е споро возење НАМЕРНО за да качат патник повеќе, тоа најчесто го прават линии као 20-ка и 23-ка, барем споредбено со други линии. Која е поентата да 23-ка у 12 сааат навечер, на рекорд седи 3 минути плус откако ќе се качат сите можни патници.  У периодот 21:15-20, сообраќајот е многу редок и апсолутно нема никакви пречки за автобусот да вози споро. Со ЈСП, типичен пример, коа се враќам после 2 саат, од центар до аеродром сум за не поише од 8 минути. Факт е дека приватњациве возат многу поспоро, во случајот што го споменав беше поради очигледна старсот на автобусот, проблеми со менувачот и сл, а во други случаи поради патник повеќе.

Барем до толку се разбирам да проценам кога има гужва а кога не, кога намерно не се фаќаат семафори и кога автобусот не може да вози брзо поради квар или старост.

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 02-Feb-2012 at 23:53
Originally posted by N23

Previous

Види, има 15 секунди зелено, на растојание од 100 метри и он по никој случај не убрзава и нормално фаќа црвено. Ај ја погрешно да сум увидел, али пола од патниците почнаа да пцујат, шоферот ипак си дремеше. Најголема мана на приватнициве е споро возење НАМЕРНО за да качат патник повеќе, тоа најчесто го прават линии као 20-ка и 23-ка, барем споредбено со други линии. Која е поентата да 23-ка у 12 сааат навечер, на рекорд седи 3 минути плус откако ќе се качат сите можни патници.  У периодот 21:15-20, сообраќајот е многу редок и апсолутно нема никакви пречки за автобусот да вози споро. Со ЈСП, типичен пример, коа се враќам после 2 саат, од центар до аеродром сум за не поише од 8 минути. Факт е дека приватњациве возат многу поспоро, во случајот што го споменав беше поради очигледна старсот на автобусот, проблеми со менувачот и сл, а во други случаи поради патник повеќе.

Барем до толку се разбирам да проценам кога има гужва а кога не, кога намерно не се фаќаат семафори и кога автобусот не може да вози брзо поради квар или старост.

епа ете, и сам потврдуваш дека се работи за вина на шоферите, а не на автобусот, и покрај тоа, напоменуваш нешто што го прават сите шофери, и на ЈСП и на приватниците, тоа е факт...
и по не знам кој пат стоиш на незаснован став базиран на лично искуство на кој јас можам да ти демантирам со лично искуство и така ќе ја водиме дискусијава до утре... вака да ти кажам, човек може да добие впечаток дека не се возиш во автобус повеќе од еднаш месечно и не си испробал разни видови на автобуси, по марка и годиште... иако претпоставувам дека не е вистина тоа
затоа и ти спомнав, ситуацијата секогаш е различна, времетраењето на возењето варира од еден саат до пет минути и зависи најмногу од шоферот и сообраќајниот метеж низ градот... сите проблеми кои досега сум ги имал во градскиот превоз, биле присутни кај секој превозник, независно од марката и староста на возилото
пак ќе повторам, тоа што е пресудно позитивно кај поновите автобуси, е што немаат механички проблеми и кварови, и што се подобро херметички затворени и технолошки опремени... а брзината на возење ќе остане иста, па макар и да имале автобусиве мотор на ферари...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 03-Feb-2012 at 00:15

Најчесто се возам во два тајминга, околу 9 навечер и после 12, иако по некад знам и во било кој друг дел од денот. Коа доаѓа стар автобус, се возам подолго, коа доаѓа понов се возам побрзо, 1-2 мин. Увек у 9 и 15 е потпуно ист сообраќајот у Скопје секој ден. Го правам врз база на сопствено искуство, затоа што секој пат го земам времето за кое ме довел до таму и начинот на кој луѓето пцујат. Јбг, сум правел анкети на терен и знам да ја оценам реакцијата на луѓето. ФАКТ е дека приватниците возат поспоро на иста релација наместо ЈСП. Побрзо возат освен кога сакаат да претекнат некој од автобусите на ЈСП.

Плус нема оправдание, на релација од Нова Македонија до Рекорд, на 3 места да застане 23-ка, за да собере по 2-3 патника, ниту пак оправдание скоро секоја вечер од 1-3 минути плус да стои на рекорд од коа веќе никој нема да се качи и намерно да  не ги фаќа семафорите на зелено, само да не дае гас и да потроши грам поише нафта.

Да не дужам многу, не дека ги оправдувам ЈСП, ама ич не сум задоволен од услугата на приватњациве. Многу понечисти им се надворешно него автобусите на ЈСП, ми се има 2-3 пати десено годинава ради кал и прашина на прозорине на 23-ка да за малку си ја утнам станицата. Дека не водат надворешна хигиена на автобусите е уште еден факт. Тачно ЈСП си има своја перална, ама кога се решиле да му конкурираат на ЈСП, мора да даваат подобра услуга.

И уште еден факт, кој не знам на што се должи, ама од коа стигна праткава нови автобуси и од коа ЈСП ги подобри ноќните линии, бројот на патници во автобусите ми изгледа намален. Ова чиста од лично искуство, не мора да е точно, ама некако не ми изгледа дека патнициве сеа поише сакаат да се возат со приватњациве, иако се далеку поефтини. Не е лошо некој од градов да искочи со податоци ЈСП/приватњаци, ако некој  воопшто води статистика. 

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 03-Feb-2012 at 20:19
никаде не оди дискусијава, зошто воопшто спомнуваш дека шофер стои три минути на станица и го коментираш како фактор, ако дискутираме за споредба меѓу брзината на новите и на старите автобуси?
и зошто вопшто спомнуваш лични „на око“ проценки во дискусијава ако треба да ја водиме озбилно?
миењето на автобусите е со иста мера кај сите превозници, проблемот се нечистите улици поради кои од почеток до крај на линијата еден автобус станува сиво-кафен, ЈСП имаат ист проблем со надворешната хигиена и тоа не зависи од нив
а патниците го одбираат ЈСП затоа што услугата е далеку пообилна, што не значи дека е и поквалитетна, и најчесто се водат според свои стандарди и услови, а не според тоа кој вид на автобуси има се допаѓал, ако на граѓаните им беше до тоа, ќе чекаа по пет саати на постојка за да им дојде омилениот автобус...
јас на пример обично се качувам во приватен кога одам на пократка релација и поради тоа што се пофреквентни автобусите и не можеш да ги пропуштиш, плус тоа, наплатата во возило е поевтина... секој си има свои мотиви и секој различно користи градски превоз и џабе ќе збориме од такви гледни точки...
многу подобро би било да почекаме некаква статистика базирана на некакво истражување, па после да коментираме... вака само ќе правиме чаршиски муабет, а од такви сум презаситен

и покрај се ова кажано, застранивме од основната дискусија, како и да е, сакав само да кажам дека кај приватниве превозници, нити старите автобуси беа сите канти, нити новиве се некакво просветлување и голема промена
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 20-Feb-2012 at 22:17
Слобода превоз има нови автобуси на линијата 9. Едниот е розев а другиот е сличен на украинските само црн. Не успеав да видам од која фирма се
ಠ_ಠ
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 21-Feb-2012 at 16:33
да има, розевиот е сетра и го видов стоеше дефект 
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.