build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Композиции

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Композиции
    Posted: 17-Jun-2010 at 12:16
Состав на возот број 334 D Hellas Expres

16-06-2010, пристига на 4 колосек во 22:05 (треба во 20:17)



Српски вагон ZS Bcm 50 72 50 10 700-4 кола со легла



Грчки вагон OSE XX XX 2 класа отворен



Српски вагон ZS B 51 72 20-80 565-2 од 2 класа



Српски вагон ZS B 51 72 20-80 563-7 од 2 класа



Македонски вагон MZ Bcm 51 65 50-80 003-6 кола со легла



Српски вагон ZS WLBl 51 72 70-10 619-1 кола за спиење



Унгарски вагон H-START AcBc 51 55 43-80 010-3 од 1/2 класа



Чешки вагон CD Bc 51 54 55-80 009-1 od 2 klasa



Српски вагон JZ DDam 51 72 97-00 657-2 вагон за автомобили (со стара ознака на JZ)



Воз 334 ја напушта станицата Скопје во 22:31
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 17-Jun-2010 at 21:33
Како дополнение, во одредени денови сообраќаат дополнително и словачки, украински и руски спални вагони.
Од Скопје редовно додаваат спален и кушет вагон, а понекогаш и обичен патнички вагон.
И да, преку лето возот редовно касни, проверено неколку пати од моја страна, ако треба да фатите воз од Белград, сигурно израчунајте си 2-3 саати каснење!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 30-Jun-2010 at 01:05
Штета што не го усликав бидејќи немам апарат, но морам да признам дека експресниот воз Скопје-Бар е предизвик за патување, барем според денешниот распоред на вагони.
Модернизиран македонски вагон со легла+ модернизиран македонски патнички вагон 2 класа+модернизиран српски вагон 2 класа. Вагоните изгледаат како нови. За изненадување возот беше и добро пополнет. Ако сообраќаат секој ден вакви вагони, тогаш овој туристички воз за кратко може да стекне углед меѓу патниците. 

Edited by BOJAN - 30-Jun-2010 at 01:05
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 30-Jun-2010 at 13:06
Кога е на перон на скопската станица?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 03-Jul-2010 at 19:17
Clover, возот од Скопје за Бар поаѓа во 14:35 часот, а од Бар за Скопје пристигнува околу 13:30 часот. Мислам дека тргнувањето е од перон 4.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 07-Jul-2010 at 20:42
Скопје-Бар-Скопје
Воз број 1192/1193

05-07-2010, пеколно жежок ден на железничката станица Скопје, воз број 1193 од Бар треба да пристигне на 4 колосек во 13:30



13:55, со 25 минути закаснување пристигнува возот а напред МЖ 462-001 која во далечината не ја препознав од силната наслага.




Застанува локомотивата точно испред мене



На чело еден стар вагон од прва класа MЖ A 50 65 19-10 002-4



Позади него декоративно украсен српски вагон од втора класа ЖС Bm 50 72 22-55 702-1



Потоа една македонска кушет кола MЖ Bcm 51 65 50-80 004-4



И на моја жалост, тоа е се



Но за среќа имаше доста други нешта околу овој воз, лево воз i-R 8903 за Битола напред воден од локомотивата МЖ 661-223 и десно воз i-R 6903 од Кичево so МЖ 661-238.



Кои тргнаа по својот пат бегајќи од врелиот воздух.



Локомотивата во меѓувреме го промени правецот а хигиеничарките ја завршива својата работа.



Без никаква најава мојот воз тргна назат кон Бар но сега како број 1192



Остана само отправникот на возови на празниот ужарен перон.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 08-Jul-2010 at 09:12
Прекрасни фотографии, Владимир!
Штета што во оваа композиција не ги гледам прекрасните нови вагони од пред некој ден кога го видов истиов воз.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 08-Jul-2010 at 11:07
Поради каснење на возот, беше одлучено да не оди во депо и да се прераспореди, очисти, ... т.е. створи композиција, а од друга страна по патниците кој беа во многу мал број верувам дека и немаше потреба.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 17-Jul-2010 at 19:16
Фестивал на пивото 2010 - Прилеп
Станица скопје, перон 4, 17-07-2010 година



Постепено се собира се поголем број на претежно млади луге.



Пристига вондредниот воз Куманово - Скопје - Велес -Прилеп или специален воз по повод Фестивал на пивото 2010 - Прилеп



Точно на време во 10:50 локомотивата МЖ 661-146 застанува



Со невероватна брзина 100-тината патници веќе се најдова во вагоните нестрпливи да тргнат кон ладните кригли пиво


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 17-Jul-2010 at 19:19
Но да видиме во кој состав беше композицијата, еден МЖ B 50 65 20-10 020-3



Зад него уште еден вагон од втора класа МЖ Bl 50 65 20-10 003-9



И еве го моето изнедадување - вагон со легла МЖ Bcll 51 65 59-80 014-4.
Но брзо ми станува јасно, единиот бифе вагон му е пројдена ревизијата и е повлечен од промет, а ладен пиалок мора да има.



И тука е и еден вагон од прва класа МЖ Alm 51 65 10-10 001-4, жештината се подига.



И на краj на композицијата „најстариот“ вагон 2 класа МЖ Bl 51 65 20-10 017-8


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 17-Jul-2010 at 19:28
Младите веќе нестрпливи прашуваат кога ќе тргне возот



Возната администрацијата веќе е завршена



Кондукторот се осврнува наназад на задна проверка



Помошникот на нашата дизелка е завршува проверката



Мажиновозачот е на своето место и ја чека дозволата за тргнување веќе забревтаната дизелка.



Нашиот отправник со свиреж и пријатна насмевка ни дава дозвола да тргнеме и ни пожелува добар пат.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 17-Jul-2010 at 19:30
П.С. Штета што во оваа композиција го немаше и бифе вагонот и што организаторот не се потрудил да овој специален воз го означи и многу порано го промовират



Но, се надевам дека следниот „Пивофест“ и МЖ ќе го надминат и овој дел што е и разбирливо

Edited by Vladimir P - 17-Jul-2010 at 19:33
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 19-Dec-2010 at 11:52
Некогашната Пелагонија Експрес повторно вози

воз i-RX 190 Битола - Скопје





















Највероватно бидејќи е недела композицијата се состоеше само од еден вагон од прва класа и еден од втора класа, обновени прошлиот месец и за сега идеално чисти.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 19-Dec-2010 at 12:08
Fala vladimir P
Bas mi interesirase kakov e, od nadvor OK, a od vnatre epten star lik sepak, gledam positivni cekori vo zeleznicata!Sega kje dobi MZ i 50 milioni evra, daj gospode da si kupat mnogu moderni motorni garnituri!

PS: kolku vagoni imase pelagonija ekspres?


Edited by my Macedonia - 19-Dec-2010 at 12:09
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 19-Dec-2010 at 12:29
Владимир, дали сите вагони на Пелагонија експрес се новоизлезени од Колска или се додаваат и постари вагони?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 19-Dec-2010 at 14:34
Originally posted by my Macedonia


Fala vladimir P Bas mi interesirase kakov e, od nadvor OK, a od vnatre epten star lik sepak, gledam positivni cekori vo zeleznicata!Sega kje dobi MZ i 50 milioni evra, daj gospode da si kupat mnogu moderni motorni garnituri!PS: kolku vagoni imase pelagonija ekspres?

Потполно се слагам со тебе за изгледот на ентериерот на вагоните, очигледно дека е дојдено време да се ангажира еден дизајнер да обликува нов стил на репарираните вагони.
Иначе Пелагонија обично има по три вагона, но по потреба во спицови се додаваат.
Originally posted by BOJAN

Владимир, дали сите вагони на Пелагонија експрес се новоизлезени од Колска или се додаваат и постари вагони?

Да сите се со месец два разлика репарирани на истеков на годината

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 19-Dec-2010 at 17:08
А дозна некој колку чини картата за прва класа? Впрочем, дали има некоја значајна разлика во седиштата (и просторот во купето) меѓу прва и втора класа, бидејќи Владимир не ни го сликал ентериерот на вагонот од прва класа, кој е толкава реткост, како што сам ни има кажано.

Баш сакав да видам како изгледа.

Edited by гитардемон - 19-Dec-2010 at 17:09
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 20-Dec-2010 at 10:56
Гитар, кај нас нема да ја забележиш разликата помеѓу прва и втора класаBig%20smile. Инаку разликите најчесто се во бројот на седишта во купето и во целиот вагон, големината и удобноста на седиштето... ако има некој може и да ме надополни.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 20-Dec-2010 at 11:14
Наедноставно распознавање на вагоните од 1 и 2 класа е по прозорците на вагонот.

1 класа има 9 прозорци, не рачунајќи ги прозорците од вецеата.
2 класа има 10 прозорци, не рачунајќи ги прозорците од вецеата.

Со тоа е автоматски е условена и ширината на купињата. Но за жал има и исклучоци.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 20-Dec-2010 at 18:17
Имав шанса да се возам со прва класа три четири пати до сега, кога до пред година и пол грчките железници пуштаа вагон од прва класа на линијата Солун-Белград. Мислам дека е најудобното патување што сум го имал досега! (Пуштаат и на Солун-Атина, ама тоа е изгор скапо, како авионски билет).

Добрата страна беше што порано не бараа карта за прва класа (секогаш грчкиот кондуктер викаше „абе ај нека купи некој колку за пример карта за прва класа“, а македонскиот не ни обрнуваше внимание), а беа обврзани на меѓународен воз да има вагон од прва класа (ако не се лажам дека им е обврска). А богами вагонот беше сон. Многу многу нов, и многу многу простран.

Е сега со Олимпус и Хелас експрес се искурназија, пуштаат прастари вагон од отворен тип (распоред на седиштата како автобус, иако навистина удобни) од втора класа, со една мала секција од прва класа со некои удобни фотељи (неисчистени со години). Грците не пуштаат да се седи таму ако немате карта, а после Гевгелија нема проблем, вози шефе!

Значи да резимирам, прва класа е прекрасна работа, за која вреди да се дадат пари (кому му се даваат уште 300-400 денари, барем по мојот замислен ценовник БТ-СК), само треба за парите да се добие нешто назад, не како во случајов. Затоа си го кажав скромното искуство со прва класа, би сакал да го видам тоа и кај нас.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.