build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Композиции

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 23-Dec-2010 at 20:03
„Пелагонија Експрес“ изгледа убаво, чисто и репрезентативно. Се надевам дека долго така ќе остане. Ако се цените повисоки, вреди. Што се однесува до дизајнот мене ми се бендисува вака како што е, но тоа е прашање на вкус а за вкусовите не се дискутира. Од друга страна чистотата и репрезентативноста се по сечиј вкус
Back to Top
Goce View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 20-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Goce Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 04-Jan-2011 at 12:35
Dali nekoj znae kolku vagoni imala najdolgata kompozicija koja krstarela po makedonskite prugi!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 04-Jan-2011 at 13:33

Па некаде од 10-12 патнички вагони. Еве една фотографија на воз 410 Hellas - Express

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Goce View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 20-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Goce Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 04-Jan-2011 at 13:37
Ova kolku sto znam e avstriska lokomotiva.
Ova e slikano vo mk
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 04-Jan-2011 at 13:41
Друже, пред 2 години Хелас експрес имаше 14 вагони преку лето во одредени денови. Прекрасно е чувството кога се возиш во таков воз. Генерално, преку лето Хелас експрес има 10-тина вагони, но со воведувањето на Меридиен во новиот возен ред, ќе добиеме два експресни воза со по 7-8 вагони во летните месеци.
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 04-Jan-2011 at 14:03
Originally posted by Goce

Ova kolku sto znam e avstriska lokomotiva.
Ova e slikano vo mk

Во право си австриска.
(за жал не е сликано кај нас - или никој не сликал тогаш или некаде по тавани стојат тие слики.

А еве ти и германска на истиот воз Hellas Express




За среќа го имаме Rolf Wiemann кој тоа го документирал во далечната 1978-79
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 04-Jan-2011 at 15:17
Најдолг воз беше лани возот бр. 4904 кој сообраќа на релација Битола-Скопје и тоа со дури 13 вагони и 3 локомотиви...661-223 и 661-238 на чело а 661-235 на крај на возот...

Edited by zookisk - 04-Jan-2011 at 15:17
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 04-Jan-2011 at 15:49
Originally posted by zookisk

Најдолг воз беше лани возот бр. 4904 кој сообраќа на релација Битола-Скопје и тоа со дури 13 вагони и 3 локомотиви...661-223 и 661-238 на чело а 661-235 на крај на возот...

Мислиш патнички или кој ???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 04-Jan-2011 at 18:29
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by zookisk

Најдолг воз беше лани возот бр. 4904 кој сообраќа на релација Битола-Скопје и тоа со дури 13 вагони и 3 локомотиви...661-223 и 661-238 на чело а 661-235 на крај на возот...

Мислиш патнички или кој ???


Да да...патничкиот 4904...661-223 беше на чело, 661-238 беше дефект уште пред тргнување на пладневниот 4902 (поради тоа го немаше 4902 тој ден и се собраа и вагони од овој воз кои останаа за 4904) и на крај на возот беше 661-235 која го донесе товарниот воз бр. 99331 кој пристигна во Битола точно пред тргнување на патничкиот 4904 и само ја заквачија на крај на воз и така цела таа долга композиција тргна за Скопје...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 04-Jan-2011 at 20:01

Штета што тоа го немаме документирано
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 04-Jan-2011 at 21:31
Претходнава дискусија за најдолга композиција ја префрлив во оваа нишка.

Инаку не знам зошто ги скокнавте товарните композиции, Гоце не прецизираше дека прашува за патничка

Еве неколку долги товарни композиции што ги имам уловено на видео. Сигурно не се рекордни, но со 24-31 вагон се прилично солидни:


1


2


3

Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 04-Jan-2011 at 23:04
Владимир во пост #23 погоре, вагоните в среде не се малку пренавалени или само така ми се чини т.е. до кој агол и колкава композиција може да дозволи вакво навалување а тоа да не е опасно...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 04-Jan-2011 at 23:06
Originally posted by zookisk

Originally posted by Vladimir P

Originally posted by zookisk

Најдолг воз беше лани возот бр. 4904 кој сообраќа на релација Битола-Скопје и тоа со дури 13 вагони и 3 локомотиви...661-223 и 661-238 на чело а 661-235 на крај на возот...

Мислиш патнички или кој ???


Да да...патничкиот 4904...661-223 беше на чело, 661-238 беше дефект уште пред тргнување на пладневниот 4902 (поради тоа го немаше 4902 тој ден и се собраа и вагони од овој воз кои останаа за 4904) и на крај на возот беше 661-235 која го донесе товарниот воз бр. 99331 кој пристигна во Битола точно пред тргнување на патничкиот 4904 и само ја заквачија на крај на воз и така цела таа долга композиција тргна за Скопје...


Пу, пу, ова не се важиBig%20smile! Хелас Експрес е сепак победник во бројот на вагони.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 04-Jan-2011 at 23:21
Originally posted by Max

Владимир во пост #23 погоре, вагоните в среде не се малку пренавалени или само така ми се чини т.е. до кој агол и колкава композиција може да дозволи вакво навалување а тоа да не е опасно...

Нема ништо опасно, баш напротив. Вагоните се навалени затоа што пругата е изградена „навалена“, се разбира свесно и пресметано, за делумно да се неутрализира центрифугалната сила при совладување на кривината, а со тоа да се овозможи поголема дозволена брзина на таа делница и поголем комфор на патниците.


Edited by Cloverstack - 04-Jan-2011 at 23:23
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 04-Jan-2011 at 23:27
логика, фала, не претпоставив за нагиб на пругата
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 04-Jan-2011 at 23:29
Originally posted by Max



Владимир во пост #23 погоре, вагоните в среде не се малку пренавалени или само така ми се чини т.е. до кој агол и колкава композиција може да дозволи вакво навалување а тоа да не е опасно...

Од многу фактори зависи, брзина, радиус, надморска висина, товар, .... но отприлике максимум 12 %
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 07-Jan-2011 at 15:42
Dali ima nekoj informacija za kompozicijata na OLYMPUS EXPRESS, dali ima nekoja promena po nova godina ili pak se standarnite 3 vagoni, srpski, grcki i makedonski?!?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 07-Jan-2011 at 19:09
Моите очи еднаш го видоа Олимпус со стапувањето на новиот возен ред и на него сеуште имаше по еден грчки, еден српски и еден македонски вагон. Овој воз треба да има и бифе вагон, но со години не се почитува договореното меѓу српските и македонските железници.
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 08-Jan-2011 at 20:44
Kako bea raporedeni??
ako gledas od levo:
grcki makednoski i srpski??
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 09-Jan-2011 at 01:41
Аууу, друже тешко прашање за одговор. Нашиот вагон обично е во средина на композицијата, е сеа, српскиот вагон е најчесто бел или портокалов, додека грчкиот е бело-црвен, иако најчесто се премногу искрштани што не може ниту да се забележат грчките. Грчкиот се распознава по тоа што нема купиња, туку седиштата се распоредени како во автобус.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.