build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Композиции

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 26-Jun-2011 at 09:15

На 24.06.2011 беа 4 вагони, една спална кола (српска), еден кушет (наш) и по еден обичен вагон македонски и српски. Она што ме изненади кај кушетот беше што и од надвор беше поприлично чист, као да бил перен у скоро време. На враќање ипак беа само 3, србите ја имаа повлечено спалната кола, иако возот беше преполн, очигледно немало побарувачка за спалната кола. Бојан коа имаше по 8-10 вагони ако не се лажам беше поради унгарските и чешките вагони кои продужуваа накај Грција.
Иначе, нз дали е ова од скоро, но синоќа на возот за Скопје беа додадени по еден турски и српски вагон кои се одделија кај Ниш за да продужат према Софија и Истанбуч. Нешто што последниве години не беше пракса.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 26-Jun-2011 at 09:35
N23, со новиот возен ред возовите од Белград за Солун(т.е. веќе Скопје) и оние за Софија и Истанбул поаѓаат како еден воз до Ниш, а од таму се одделуваат секој во своја насока. Причина за ова е малиот број на вагони, особено на оние кои одат кон Софија.

Вистина во летниот период имаше унгарски и чешки вагони, но составот на македонски, грчки и српски вагони кон Солун беше: 1 српски спален, 1 македонски кушет, 2 српски патнички и 1 грчки патнички вагон плус во Скопје се додаваа редовно 1 српски спален и 1 српски патнички вагон и по потреба 1 македонски кушет вагон. Значи, редовниот број на вагони кон Белград беше минимум 6 вагони.

Е сега, со толкав број вагони во летните месеци кога патував беше голема гужва, не знам како сега луѓето патуваат во 3 или 4 вагони.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 26-Jun-2011 at 10:06
Originally posted by BOJAN

N23, со новиот возен ред возовите од Белград за Солун(т.е. веќе Скопје) и оние за Софија и Истанбул поаѓаат како еден воз до Ниш, а од таму се одделуваат секој во своја насока. Причина за ова е малиот број на вагони, особено на оние кои одат кон Софија.

Вистина во летниот период имаше унгарски и чешки вагони, но составот на македонски, грчки и српски вагони кон Солун беше: 1 српски спален, 1 македонски кушет, 2 српски патнички и 1 грчки патнички вагон плус во Скопје се додаваа редовно 1 српски спален и 1 српски патнички вагон и по потреба 1 македонски кушет вагон. Значи, редовниот број на вагони кон Белград беше минимум 6 вагони.

Е сега, со толкав број вагони во летните месеци кога патував беше голема гужва, не знам како сега луѓето патуваат во 3 или 4 вагони.


Јас го изумив грчкиот вагон. Лани ова време кога патував мислам дека беа 6-7 максимум, но ништо чудно 1-2 да ми избегале од видот. Ја бев поприлично изненаден вчера кога видов дека целиот кушет беше полн, некои беа однапред резервирани, патничките вагони исто така беа исполнети, па некаде во Србија почна со импровизации и луѓе се сместуваа во спалната кола.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 26-Jun-2011 at 22:42
Originally posted by N23

[QUOTE=BOJAN] N23, со новиот возен ред возовите од Белград за Солун(т.е. веќе Скопје) и оние за Софија и Истанбул поаѓаат како еден воз до Ниш, а од таму се одделуваат секој во своја насока. Причина за ова е малиот број на вагони, особено на оние кои одат кон Софија.

Вистина во летниот период имаше унгарски и чешки вагони, но составот на македонски, грчки и српски вагони кон Солун беше: 1 српски спален, 1 македонски кушет, 2 српски патнички и 1 грчки патнички вагон плус во Скопје се додаваа редовно 1 српски спален и 1 српски патнички вагон и по потреба 1 македонски кушет вагон. Значи, редовниот број на вагони кон Белград беше минимум 6 вагони.

Е сега, со толкав број вагони во летните месеци кога патував беше голема гужва, не знам како сега луѓето патуваат во 3 или 4 вагони.[/Q

Јас го изумив грчкиот вагон. Лани ова време кога патував мислам дека беа 6-7 максимум, но ништо чудно 1-2 да ми избегале од видот. Ја бев поприлично изненаден вчера кога видов дека целиот кушет беше полн, некои беа однапред резервирани, патничките вагони исто така беа исполнети, па некаде во Србија почна со импровизации и луѓе се сместуваа во спалната кола.



А замислете што ќе биде во јули и во август кога е шпиц на сезоната, двете соседни железници треба да си го решат проблемот за да не се случи на оваа долга релација патници да стојат во возот.
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 27-Jun-2011 at 01:26
A sto se slucuva so OLYMPUS???
Dali ima seuste 3 vagoni, i kakov e nivniot raspored???
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 27-Jun-2011 at 10:36
OLYMPUS оди со само 2 српски патнички вагони, но не знам каква е неговата пополнетост бидејќи е дневен воз, а до Белград има многу за клацкање со него. На српскиот форум за железница се нагласува дека понекогаш овој воз сообраќа и со 1 вагон!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1302
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 25-Jul-2011 at 17:51
Во петокот додека го чекав возот во 19:15 за Скопје,кој поради "тешкиот" терен од Битола каснеше 30 мин ,го сликав Пелагонија експрес што тогаш пристигна со два вагони од Скопје.

А еве го и денешниот утрински воз од Скопје што навреме ме донесе во Прилеп,кој патем беше полн,дури имаше и луѓе што стојат.

заминува кон Битола


build.mk, гради форумска историја
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 25-Jul-2011 at 22:36
Браво за фотките, инаку често има луѓе што стојат дури и во летните месеци, затоа што се гледа дека за Битола се праќаат 2-3 вагони. Нема да ме чуди во иднина и по 1 вагон да оди.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1048
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 26-Jul-2011 at 01:22
Фирма се!Џабе на било кој начин да се правдаат,не можат постојано со вакви пропусти.Не им е првпат од Битола (ПОЧЕТНА СТАНИЦА) да каснат.Пред неколку месеци требаше да патувам од Битола во 18.50 (по стариот возен ред) ,стигна од Скопје дури во 19.35,па дури ја префрлија локомотивата од др.страна и тие ситници...без коментар.И редовна пракса им е ,не им е првпат.
И 223 уште не ја средиле од излетувањето кај Гостивар.

Edited by Тркало - 26-Jul-2011 at 01:26
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 688
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 26-Jul-2011 at 01:45
Originally posted by Тркало


И 223 уште не ја средиле од излетувањето кај Гостивар.

Мислам дека 661-146 излета од пругата, а не 223
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 30-Jul-2011 at 16:27
223 е жива и здрава Smile
Сликана во Јегуновце, носеше товарни вагони највероватно од фабриката што е тукаBig%20smile

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 30-Jul-2011 at 19:23
Одличен фотос.
Штета што не си ја усликал целата товарна композиција, многу малку имаме такви слики.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 30-Jul-2011 at 20:53
Една огромна теретна копозиција по коридор 10, но за жал неможев да ја усликам целата.



Edited by Vladimir P - 30-Jul-2011 at 21:17
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 594
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 13-Aug-2011 at 16:43
Bez gajle Vladimir, eve go videoto od istata. Big%20smile
Železničko modelarstvo:
Makedonija: http://outmacedonia.blogspot.se
ex-YU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 13-Aug-2011 at 17:47
Originally posted by mon



Bez gajle Vladimir, eve go videoto od istata. Big%20smile


Браво mon не видов дека камерата ти бесе на готовс

Композиција од 30 вагони.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3346
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 23-May-2012 at 18:04
За разлика од претходните години, ноќниот воз на релација Скопје-Белград-Скопје сообраќа со три вагони, еден српски патнички вагон, еден македонски патнички вагон и еден кушет или спален вагон кој се менува секојдневно.За жал, четириесетината патници што поаѓаат од Скопје со овој воз можат да се сместат и во само еден вагон:

[/IMG]
Back to Top
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 08-Oct-2015 at 20:53
https://www.youtube.com/watch?v=R8ydQ3YyVss

Tovarna kompozicija
Back to Top
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 08-Oct-2015 at 20:55
https://www.youtube.com/watch?v=b6iTn6-kRjg

Tovarna kompozicija
Back to Top
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 38
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 10-Jan-2016 at 11:11
Една необична и несекојдневна глетка. На чеко е вагон за спиење?!

https://www.youtube.com/watch?v=AIVBNPCE3iU
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11545
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 10-Jan-2016 at 18:59
Има еден хорор филм The Human Centipede. Ова ми личи на The Train Centipede
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.