Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 1011121314 157> |
Author | ||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #221 Posted: 11-Oct-2008 at 02:58 | |||||
Трасата е коренот на целата работа и донекаде е безпредметно понатамошно објаснување доколку не разбираш или се правиш дека не разбереш каде поминува, но понатаму изнесуваш многу проблематични тврдења па сепак ќе продолжам со одговоров.
А дали има нешто друго на тој простор не знам, можеби навистина нема, но со резерва го земам твоето тврдење зашто искрено веќе се навикнав на дезинформации од твоја страна. Во секој случај, не може да стане збор дека имало темелно макар само сондирање на цел тој огромен простор од кое би можеле да се извлечат конечни заклучоци. Особено кога тоа ќе го ставам во контекст со тунелот за кој многу побргу може да се утврди дали има нешто археолошки вредно таму и ако има добро да се истражи пред да се гради.
Токму комплетирањето на примарната сообраќајна мрежа е предуслов за ефикасен проток во сообраќајот низ целиот град. Тоа што очигледно не го разбираш е дека и постојната мрежа што ти би ја крпел и „засилувал“ со импровизаторски интервенции е дел од таа примарна мрежа, ама само сегменти од нејзе, на кои многу често им фалат клучни врски. Затоа се ствараат „деформации“ во сообраќајните текови и преоптоварување на многу места. Иронично е тоа што токму тоа што го предлагаш ќе ги зацементира деформациите и ќе го влоши проблемот.
А тој фрактален урбанизам чувај го токму за фавелите во Рио. Не за Скопје кое доживеа земјотрес и почна да се гради по еден современ и ефикасен сообраќаен план. Планот е многу малку реализиран, тоа е проблемот, а не дека луѓето што го носеле немале појма од фрактален урбанизам. Во секој случај подобро да немале појма од фрактален урбанизам, отколку да немале појма од урбанизам воопшто какви што луѓе сега се обидуваат да го превртат цел град наопаку! btw за "fractal urbanism" кога го пребарував како поим (во наводници) гугл ми враќа тачно 37 резултати. Па човече стварно не бива вака да линкаш све на што ќе налеташ по нет и тука на форумов (необразложено и прилично офтопик) да го претставуваш како којзнае какво достигнување, само за да ги поткрепиш твоите ставови.
Важечкиот сообраќаен ГУП, не е преамбициозен, туку долгорочен концепт кој гарантира ефикасно функционирање и оформување на градот на долги рокови. Проблемот со неговата мала реализација не е во планот, туку во тоа што ние сме шупаци неодговорни кон самите себе. Очигледно моментално имаме пари за секакви будалаштини (за кои ти лично даваш огромна подршка без исклучок), ама цела низа на децении никако да почнеме сериозно да одвојуваме за реализација на ГУП-от, работа која ќе ни донесе огромен економски поврат ...за разлика од веќе спомнатите будалаштини кои само ни ги цицаат ограничените средства со кои располагаме како општество. Edited by Cloverstack - 11-Oct-2008 at 05:15 |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #222 Posted: 11-Oct-2008 at 03:07 | |||||
Неверојатно! Дури и на ГУП-от му даде идеолошка димензија... Па уште ем од 19-век ем комунистички... Ова мора да е некој ранокомунистички ГУП beton, сообраќајниот ГУП произлегува од оргиналниот план на Кензо Танге, а на негово дооформување работеле и многу други признати експерти. Кензо Танге колку што сум запознаен не бил комунист, туку врвен светски архитект и урбан планер. Сигурно многу постручен од тебе, од Аларова, од Пенов... А теоријава дека нашето влегувањето во Нато ќе ни наметнело „потреба да не постојат семафори“ конечно ме остави без зборови... Малце допир со реалноста не ќе е на одмет... Edited by Cloverstack - 11-Oct-2008 at 03:11 |
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #223 Posted: 11-Oct-2008 at 03:33 | |||||
Во нишката за урбанистички планови се постирани неколку вести кога што биле објавени, а и 2-3 пати ние форумашите сме размениле по некој збор на таа тема: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=79 |
||||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #224 Posted: 11-Oct-2008 at 14:00 | |||||
ќе почнам од позади кло со репликите колку заради контра муабет, но дефинитивно нема воопшто туѓите визии и идеи да ги изедначувам со аутизам напротив само ќе додадам сол на моите, иако ти застапуваш идеја потпрена на посткомунистички рамења од архитекти кои имале инвентивност за скопскиот урбанизам колку што имале и биволите за орање!
реалноста е таа што кензо како прво воопшто не го замислувал скопје како место во кое ќе живее еден милион народ, туку место каде ќе функционираат само 250 илјади луѓе, но комунистичката ни врхушка од Варшава со одобрение на тито го масакрира урбанистичкиот план на Скопје и заедно со грчката фирма доксијадис тотално го карикираат планот на Кензо, на што и самиот тој бил прилично незадоволен! па така денес место функционалниот проект на “Танге“ имаме попрво грчко-варшавски квази урбанистички план на кого се надоврзуваат денешниве реликти од урбани архитекти, од кои не сум воопшто постручен но сигурно пофлексибилен! затоа и велам дека планот е од 19 век кога се прекројувале границите низ светот со моливче и филџан кафе, без воопшто да се размислува за можните последици, кои во нашиов случај не држат сеуште во лер, ако не не фрлиле и во рикверц (гледано долгорочно)... кога сме кај надвозниците и подвозниците јас никаде нереков дека таа идеја е ултимативна туку дека држи вода, инаку за истата како против аргумент имаш само дека е “тотално паушален и импровизаторски и автоматски крајно лош“, ок можеби и подобар контра аргумент нема да најдеш. сепак пробај прво малку мери па сетне сечи, најди што тоа ќе биде неизводливо во таков проект, за кој јас сметам дека нема да наиде на општа подршка што заради фабрикантите по весниците, што заради сигурната спора изведба на проектите. а што е до тој гуп за кого се држиш толку цврсто мое мислење е дека дефинитивно треба да се ревидира од корен, ако ништо друго заради комунистичкиот упад што бил извршен во него уште на самиот почеток, па може да се применат нови методологии како фракталниот урбанизам за кои ти веднаш наоѓаш капаче без да разгледаш и подистражиш нешто на нет за истиот, за кој можам да ти кажам дека не е воопшто нешто ново ниту ми е само нафрлен од нет, еве ти нешто инфо: по+четокот е во фракталните науки кои пополека се издеференцираат, па така денес имаме и фракталната архитектура и фрактален урбанизам кој се јавува во 2000 со идеите на Edward Soja во неговата книга Postmetropolis, за веќе денес на големо да се користат различни методологии на фрактелен урбанизам како алатки за точно и прецизно пресметување и проектирање на развојот на урбаните средини, а го постирав примерот на Maurits како едноставен и доста разбирлив на кој се надоврзува линкот Algorithmic Architecture , сепак на ова поле има доста трудови кои може да се и теориска оснава или правец како што се: - Using fractal dimensions for characterizing intra-urban diversity: the example of Brussels - The application of fractal analysis and spatial technologies for urban analysis - Fractals in urban geography : a theoretical outline and an empirical example - Emergent Urbanism - A demonstration of complexity in London - Comparing the morphology of urban patterns in Europe a fractal approach кога сме веќе кај урбанизмот еве го сајтот каде најпрво го посочив FU , интересен блог http://predesign.wordpress.com/category/urbanism/ доколку сметаш дека овој гуп е идеален и дека мораме да се тресеме пред него тогаш држи до тоа но не се тревожи доколку друг таквиот став го смета за кусоглед да неречам затупен, сепак вреди да се проба кога веќе и е донесен па да видиме дали и колку тоа ќе го растерети скопје!? иако владата се труди преку разно разни дисперзирања на институциите и економијата да го одвлече хаосот од СК сепак тоа е далеку од едноставна работа, па така мое мислење е дека само нов земјотрес но пред се експертски може да ја оправи ситуацијата на терен, а доколку остане на овие комунистички решенија од 19 век работата ќе биде клај приклај закрпи... што е до улицата во чаршија да нема да биде бул. но ќе биде со четири ленти и истата ќе минува баш низ чаршија т.е. долниот дел од чаршијата почнувајќи од салонот на космофон па покрај хотел арка ќе избие меѓу мавровка и стоковната илинден, така да во право си нема да мине низ чаршија но од чаршијата ќе направи east down town . а за трасата под кале времето ќе си го каже своето, додека за предлогот на revolutionary стојам и понатака со оглед дека ќе се помести нешто подоле и ќе минува низ новата населба што ќе никне кај касарната! сепак главна деформација во градов се семафорите кои ги има на секои 100m па затоа и цела мрежа да се комплетира како што е по планот предвидено за десет години истата ќе биде повторно нефункционална, абе низ скопје се движиме како да сме во истамбул или њујорк а нека како да сме град со пола милион народ, а допрва ќе имаме сообраќај како низ њу делхи или рио! ќе додам само уште дека ако треба некаде да се бара вина тоа е во малкуте јавни дебати кои се ограничија на: добро е вака дај да не си отвараме работа и живи рани па доколку дојде до хаос тогаш ќе му ја мислиме, сепак на овој форум може само клечки да кршиме и ништо повеќе, па така еве и јас ќе ја подржам твојата иницијатива за ефективно спроведување на гупот но тоа нема да не куртули од инфраструктурен колапс, можеби се лажам но времето ќе си го каже своето, сепак има добар простор и за интервенции и корекции но и за разгледување на преамбициозни идеи како онаа мојата, па макар е истата и не реална и неиздржана! не дека некој ќе загине доколку се бараат решенија само може да се дојде до некое нзс а и да се развие дискусија за тоа што се и како се може да се интервенира во урбаниот развој на Скопје! |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #225 Posted: 11-Oct-2008 at 16:13 | |||||
Бетон може би ферманов беше упатен до кловер, но со оглед на тоа што форумот е отворен за сите, ќе си земам за право да ти реплицирам на некои коментари.
1. Види вака. Ти се залагаш за промена на ГУП-ор пред се поради идеолошка причина и тоа само зашто бил донесен во едно друго време, и поради тоа што биле вклучени грци. Ова не да не ти држи вода, ама ич. 2. Може би патиш од желбата која ти прешла во комплекс. а може би и си премногу инспириран од фрактален урбанизам и сега мислиш дека по секоја цена треба да се примени врз Скопје. Нешто слично како Трифка со трамвајот. И покрај тоа што знае дека нема пари нема реални услови, булеварите не се комплетно пробиени, он со сите сили ќе го наметне трамот врз Скопје, па уште и перверзно сака да го задолжи следниот градоначалник. Јас искрено се плашам кога доаѓаат избори, да не дојде некој кадар со размислувања како твоите па да го осакати градов. Тоа што еден будала ќе расипе, сто паметни неможат да го опраат. Скопје веќе има зацртан концепт и мора сите да се придржуваме кон тој концепт без разлика колку ни се свиѓа, едноставно доколку тој концепт се реализира докарј Скопје ќе биде максимално растеретено. 3. Незнам зашто ги сатанизираш семафорите на главните раскрсници. Па тоа не е случај само у Скопје. Скопје има отприлика 100 семафоризирани раскрсници, што и не е многу. Сега пак треба да се вратам на 2. Ако се реализира ГУП-от ќе има уште многу нови клучки тамо каде што треба да има. |
||||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #226 Posted: 11-Oct-2008 at 16:34 | |||||
лслне се криви грците варшавците и сите останати за нашата никаква експертиза на ова поле, нив ги посочив како одговор на кло дека планот бил на танге и дека воопшто не бил комунистички! инаку скопје ниту имал концепт ниту ќе има ако вака се продолжи работите под тепих да се оставаат, а што е до семафорите тие сега го имаат заглавено скопје а тек за едно десет години дефинитивно ќе треба да соработуваме со љу делхи и да купуваме искуства од нив како да се справуваме со блокираните улици!
|
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #227 Posted: 11-Oct-2008 at 16:35 | |||||
Добро бетон ја сеуште неможам да заклучам што е ставено под тепих.
|
||||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #228 Posted: 11-Oct-2008 at 16:51 | |||||
еве нешто... 1 АРХИТЕКТИТЕ СТРАВУВААТ ОД УРБАНИСТИЧКИОТ ПЛАН НА ГРАДОТ 2 Живописниот рељеф на нашите улици и патишта 3 Деталните планови за атрактивните локации ќе се донесуваат експресно ... има уште многу други работи под тепих, само кога ќе излезат на видело сосе последиците веќе ќе биде касно...! |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #229 Posted: 11-Oct-2008 at 17:01 | |||||
1. Гледам си ми го посочил текстов, а не си го прочитал!! Убаво си пушува дека треба да се почитува, а ти си против тоа. Јасно пишува дека проблеми се појавуваат каде што се градело надвор од планот. Јасно пишува дека кртични моменти се доградба на зградите во трговски и 100-катници. За зградите во трговски се слагам, а за стокатниците е само оној неоснован страв од земјотресот. Нормално тука се и паушалните барања како она на општина центар. Знаеме дека со општина центар располага мафија, а не екперти така да зсакаат да зграбат што е можно повеќе градешно земјиште.
2. Рељефот е поради немање пари и редовно одрржување. А немањето пари не е долговековен процес. Тоа е нешто што ќе се смени за 5, 10 години. Тоа нешто што се мења за краток период, а ГУП-от има поголема временска вредност од стандардот на јп улици и патишта. 3. Потполна поддржка за идејата за носење дупови. |
||||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #230 Posted: 11-Oct-2008 at 17:30 | |||||
првото се однесува за бришењето на крушевска, а второто се однесува дека не е само да се трасираат улиците и да се пополнат со неквалитетен асфалт, денес постојат и квалитетни еластични асфалти какови што има по европа и со каков е помината новата А1 хрватска магистрала покрај море, но тоа значи кеш за што ние и не сме баш расположени многу, а за дуповите се е ок само што нема сеопфатна јавна дебата, туку само еднодневен митинг за поплаки! значи не дека нешто треба или не треба да се направи но тие нешта што се прават треба да се доволно транспарентни и воопшто да не се штеди на анализи и експертски соочувања, нешто што би довело да има редовни форуми како скопје 2008 за секоја интервенција или идејно решение...
|
||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #231 Posted: 11-Oct-2008 at 17:59 | |||||
beton, ЛСЛ ти одговори на многу работи, па јас само за неколку...
Прво со сила го изместуваше тунелот за да вкопи во твојата теза, сега па упорно ја претставуваш таа улица покрај чаршијата де како булевар, де како „улица со 4 ленти“. Ова едноставно кажано е невистина. Ете ти го ГУП-от, според профилот на вцртаната улица јасно е дека се планирани две ленти. И јасно е од каде поминува - покрај чаршијата, а не низ. Тоа е сигурно многу подобро решение за снабдување на чаршијата отколку влегување во нејзе, па макар било и регулирано и контролирано. И сега како да водиме добра дискусија кога ги извртуваш и очигледните факти??? Семафори има насекаде во светот и ете многу понапредни од нас не успеале да се отарасат од нив. Бетон, не може да има клучки насекаде (иако е многу проблематична твојата дефиниција на клучка, не сум сигурен дали уште стоиш на решението што го предложи прееска). Крстосниците се неопходни и од тоа нема бегање. Но во целата таа приказна има уште еден многу важен факт - семафорите во иднина ќе имаат сосема поинакво функционирање од семафорите во минатото. Компјутеризација и централно следење на крстосниците носи цела една низа на поволности во најразлични ситуации и за најразлични примени, така да тоа може да биде само чекор напред. „Паметни семафори“ со сензори и со обработка на податоците можат автоматизирано многу ефикасно да управуваат со сообраќајот низ целата мрежа. По потреба во одредени ситуации исто така е пожелно директно да се вклучи човечки фактор, ама не сообраќаец како што замислуваш, туку оператор што ја прати ситуацијата од контролна соба. Не бива тоа да го споредуваш со сегашнава катастрофална и раштимана состојба на крстосниците и семафорите во Скопје. Инаку немам ништо против тој фрактален урбанизам, само го оспорив тоа што ти се обиде да го протнеш како некаков си револуционерен лек што ги лечи сите болести. Гледам на какви места има примена... (хаотични градови или нивни такви делови). Во Скопје таков пристап дефинитивно нема место. Уклучи Google Earth, погледни го Скопје и би требало да ти стане јасно зошто е така. А твоето идеолошко-политичко толкување на ГУП-от, на кое го посвети најголемиот дел од постот, не вреди ни да се коментира... Само можам да заклучам дека токму тоа е работата што не ти дава мир, па сега ГУП-от мораш да го искасапиш тотално, само колку да се „исчисти“ од наводните непожелни комунистички влијанија. Ама ваков деструктивен идеолошки пристап не е ништо ново од твоја страна, памтам дека сакаше да рушиш и други „комунистички творевини“ како Аеродром, Капиштец, Градски Ѕид... Мислам дека тоа доволно зборува за твојот концепт и визија што ја имаш за градов. Изгледа живееме во различни реалности па нема шанса да си влијаеме на меѓусебното мислење, ама барем другите форумаши кои се заинтересирани за оваа тема можат да си извлечат свои заклучоци. Јас само би апелирал до тебе да престанеш да ја разводнуваш дискусијата до толку - зборевме за сообраќаен ГУП, а ти си "all over the place", од идеологија, преку геополитика стигна до видови на асфалт и хрватскиот А1... Ти се испукуваш со се што ти лежи на срце за кое немаш друго место каде да го кажеш, ама патем ја упропастуваш дискусијата. Edited by Cloverstack - 11-Oct-2008 at 18:02 |
||||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #232 Posted: 11-Oct-2008 at 18:56 | |||||
дека сум се истурил тоа е вистина, дали е беспотребно времето нека каже зошто секоја споделена информација која во секој случај е во контекст на дополнување и образложување или несогласување на и со напишаното за тунелот, идејата на evo и решението со подвозници и надвозници е повеќе од добредојдена, негледам никаде разводнување освен во постојаните ??? зошто некој да има поинаков point of view... што е до синхронизацијата на семафорите само ќе речам камо машините да можат да излезат на крај со каубојскиот начин на функционирање на скопјани, и фракталниот урбанизам од овој аспект е дискутабилен доколку не му се вметне и функција “преполно слободна волја и административно и граѓански“, но вреди да се проба! а за досегашните несогласувања со изгледот на скопје само ми пара очи матка1 како појава, ниту капиштец, ниту аеродром ниту Градски ѕид, изгледа ме имаш нешто помешано со некого или ептен ти делувам негаторски расположен кон СК па и ме етикетираш како таков, сепак немам проблем многу со тоа освен што имам само чувство дека ептен си накурчен на мене, гледај само да не ми скршиш кичма ако се сретнеме, сепак тука сме за муабет!!! но може има и нешто вистина околу разводнувањето, во право си може треба само сеир да фаќам и да си бркам работа, сепак тука сум гостин, но понекогаш кога ќе ме повлече некоја дискусија се залетувам да одговорам на секоја дилема што се отвора. можеби тоа е резултат на преголемото слободно време или пак на тврдокорната дебата што се развива, но најверојатно највеќе од се е можноста да се осмелувам од нешто подруг агол да им приоѓам на муабетите и сигурно на прв поглед делува дилетантски, но дефинитивно е едукативен момент, било во позитев или негативен контекст за останатите форумџии... Edited by beTon - 11-Oct-2008 at 19:01 |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #233 Posted: 12-Oct-2008 at 20:41 | |||||
|
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #234 Posted: 14-Oct-2008 at 00:28 | |||||
-Иако имаше мал пропуст во комуникација со сообраќајната полиција,
така што гаснењето на семафорите и регулирањето на сообраќајот од нивна
страна беше направено околу еден час подоцна отколку што беше потребно,
сепак главните виновници се самите возачи кои воопшто не ја почитуваат
поставената сообраќајна сигнализација. На мостот една лента е затворена
но движењето се врши по другите две. Во случајов не се даваше никаква
предност на автобусите, а возачите се префрлаа од една во друга лента.
Затоа сметаме дека е неопходно присуство на сообраќајната полиција на
мостот, особено во време на сообраќајните шпицеви, велат во Градот. -Овие градежни работи кои се вообичаени кај мостовите, не би требало
да траат повеќе од еден месец, меѓутоа се зависи од временските услови,
но ќе се работи и во саботите и неделите, велат од Секторот. http://vecer.com.mk/?ItemID=A49C648F1479AB4F872EDF1983D3F6C9 |
||||||
maestro
Senior Member Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
Quote Reply #235 Posted: 14-Oct-2008 at 14:32 | |||||
Градот вчера беше катастрофа! Ми требаа околу 15 минути (со кола)* да го поминам булеварот МХ Јасмин од Музејот па до Нова Македонија и тоа во 5:30 попладне! Ај што бил блокиран заради градежни работи, ама не ми е јасно од каде толку коли низ градот и до кога е работното време по ново? Ако не се лажам до 4:30. * нормално дека не возев јас Edited by maestro13 - 14-Oct-2008 at 14:33 |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #236 Posted: 20-Oct-2008 at 23:12 | |||||
Пречистен текст....
Немогуче, 24 саата ќе работеле!!! Edited by lslcrew - 20-Oct-2008 at 23:16 |
||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #237 Posted: 21-Oct-2008 at 00:12 | |||||
Ќути и 36 ке проработат, ама на крајот на мандатот нема големо фајде да има. Требаше овие "новини" да ги воведе уште пред 3 год. Нејсе.
Многу ме радува што почнаа да прават барем нешто ама ова треба да се минорни и постојани зафати. На Скопје му требаат големи инвестиции во тунели и градски автопати. Мислам дека со крпење ни нема спас. Сепак раздвижувањето е за поздравување! |
||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #238 Posted: 03-Nov-2008 at 01:46 | |||||
Еве ви неколку слики од реконструкцијата на Момин Поток
1 2 3 4 |
||||||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #239 Posted: 03-Nov-2008 at 20:31 | |||||
Ne gleam rabotnici na slikive ama citam sto zbori kirilicniot Trifka: „Ниту нас ниту граѓаните ги интересираат проблемите на фирмите. Градот навреме ги намирува своите обврски и поради тоа во иднина и во тендерите ќе бидат поставени рокови како услов и ќе се бара работење 24 часа и во викенди и на празници“
Edited by evolutionary - 03-Nov-2008 at 20:36 |
||||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #240 Posted: 03-Nov-2008 at 20:33 | |||||
Види поубаво (сл. 2)... чепркаа нешто. Edited by pbanks - 03-Nov-2008 at 20:34 |
||||||
Post Reply | Page <1 1011121314 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |