build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Скопски сообраќај (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 106>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 475
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Скопски сообраќај (општо)
    Posted: 07-Feb-2018 at 23:16
А и колку професионално е ископано... диви копачи в шума појќе се трудат за организирање на шутот, кај се фрлило таму останало
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 739
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 07-Feb-2018 at 20:08
Во близина на Воен Базен-Општина Аеродром.Најверојатно некаква инсталација за некоја од новите згради,ама безбедност околу дупкава нула.Можеле барем една лента да стават ако ништо друго.Фотката е превземена од фејсбук.

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1484
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 06-Feb-2018 at 10:06
Точно е, мора. И едвај чекам да видам како.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11846
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 05-Feb-2018 at 22:52
Originally posted by phenomenon

Како и дали ќе се реши ова тесно грло?

https://www.google.com/maps/@42.0037876,21.476173,3a,50y,96.26h,85.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd4tvwKq3E60BewddShuEWA!2e0!7i13312!8i6656


Ми изгледа дека таму има доволно простор за проширување, но поголем проблем ќе биде кај соседниот надвозник:

https://www.google.mk/maps/@42.003464,21.4743861,3a,75y,232.48h,90.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPJZSwMEo-21EgwlYd2sIZA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en





Originally posted by Decibel

Оваа улица е планирана уште пред 40-50 години ама никогаш не се изгради и нема ни да се изгради ))
Не треба вака да гледаме на работите. Дооформувањето на внатрешниот прстен е од огромна важност. Мора да се најде начин, сили, средства. Ако до сега не се смогнале сили, тоа мора да се смени. Доста веќе тапкаме во место.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1484
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 01-Feb-2018 at 18:11
И мене многу ме интересира како планира да ја направи спојката...
Ама пак ќе кажам. Џабе е кога и сега има невидена гужва на бул.Србија во правец од Аеродром нагоре.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Decibel View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Aug-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Decibel Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 01-Feb-2018 at 11:02
Во Автокоманда не знам како ќе турне и ќе реши 5 do 7 згради на тој простор (во зависност од проектот) покрај пругата, јас тука живеам. ))) Оваа улица е планирана уште пред 40-50 години ама никогаш не се изгради и нема ни да се изгради ))

Edited by Decibel - 01-Feb-2018 at 11:05
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1484
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 01-Feb-2018 at 09:17
Тоа го имаше најавено Коце за годинава. Би било паметно Шилегов да реализира. Не е комплицирано да се стави трета лента на тој дел.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2301
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 31-Jan-2018 at 20:41
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11846
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 31-Jan-2018 at 20:31


Попроточен сообраќај, пократки релации, денивелирани вкрстувања, помалку раскрсници и помалку застои, сето тоа ќе придонесе за помало аерозагадување од сообраќајот. Исто така Јужен булевар е важен предуслов за воведување на ефикасен шински јавен превоз во градот и како таков секогаш бил предвиден со простор за двоколосечна пруга со стандардна ширина од 1435mm.

Од друга страна, попроточен сообраќај речиси секогаш долгорочно стимулира повеќе автомобили на улиците и до некаде се поништува ефектот од првичното растоварување, но во контекст на загадувањето и на конгестијата мораме да ги земеме во предвид и новите технологии кои доаѓаат (електрични автомобили, автономни возила, иновации во јавниот превоз и слично) кои секако многу поефикасно ќе функционираат со дооформена примарна сообраќајна мрежа во градот. Јужен булевар и секако булеварот Крушевска република значително ќе го подобрат квалитетот на живеење во Скопје, а ќе имаат и многу позитивни економски ефекти.




Edited by Cloverstack - 31-Jan-2018 at 20:32
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 337
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 29-Jan-2018 at 23:10
Originally posted by mirakuliks

Многу е битно да почне да се прави јужен булевар макар и делница по делница бидејќи тоа ќе главната артерија која ќе го превземе сообраќајот од Ѓорче и Карпош према Кисела Вода и Аеродром. То ќе го растерети сообраќајот Во центар, на Партизанска, Јане сандански и Борис Трајковски
Со оглед на актуелноста на темите како загадување на воздухот во Скопје, сечење на градското зеленило и сл. дури и да се појави политичка волја ќе биде еднакво на политичко самоубиство. Така да, не верувам дека во наредниве 10-тина години нешто на тој план ќе се промени.

Edited by Мартин - 29-Jan-2018 at 23:10
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11846
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 29-Jan-2018 at 22:15
Originally posted by phenomenon

Cloverstalk, ти ако одиш по ветувањата на новиот градоначалник , далеку ќе стигнеш.

Како што тој најави бесплатен превоз за следниот ден, па истиот утредента да го укине во 16 часот, а замисли, јас да сум отишол да планинарам на Јакупица, потоа слегувам до Горно Количани, и оп нема бесплатен превоз, а да викнам такси до Автобуска, ќе ми излезе околу 600 денари, нели? Што ако немам толку пари? Значи, јас однапред треба да мислам дека таткото на град Скопје може да ме измами, и да ми остане единствена опција да одам со такси од Горно Количани до дома во Кумановопо цена од 2000 денари?

Затоа јас никогаш не одат по умот на политичар, а ти го советувам истото и тебе.


Без гајле, не сум толку наивен
Не верувам на ветувања, ќе верувам само на вистински градежни работи за изградба на внатрешниот прстен.

Но и без него состојбата на булевар Србија/Војводина е веќе критична. Затоа некаква источна трансферзална сообраќајница е веќе неопходна (а и поради други причини).


Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 759
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 29-Jan-2018 at 00:05
Многу е битно да почне да се прави јужен булевар макар и делница по делница бидејќи тоа ќе главната артерија која ќе го превземе сообраќајот од Ѓорче и Карпош према Кисела Вода и Аеродром. То ќе го растерети сообраќајот Во центар, на Партизанска, Јане сандански и Борис Трајковски
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4680
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 28-Jan-2018 at 16:14
Еве ги моите замисли за брзи сообраќајници, урбани автопати и автопати во Скопје:

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2301
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 28-Jan-2018 at 12:12
Cloverstalk, ти ако одиш по ветувањата на новиот градоначалник , далеку ќе стигнеш.

Како што тој најави бесплатен превоз за следниот ден, па истиот утредента да го укине во 16 часот, а замисли, јас да сум отишол да планинарам на Јакупица, потоа слегувам до Горно Количани, и оп нема бесплатен превоз, а да викнам такси до Автобуска, ќе ми излезе околу 600 денари, нели? Што ако немам толку пари? Значи, јас однапред треба да мислам дека таткото на град Скопје може да ме измами, и да ми остане единствена опција да одам со такси од Горно Количани до дома во Кумановопо цена од 2000 денари?

Затоа јас никогаш не одат по умот на политичар, а ти го советувам истото и тебе.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11846
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 28-Jan-2018 at 11:13



Јас би додал уште една сообраќајница помеѓу Горно Лисиче и овој најисточниот мост на Вардар што го имаш вцртано. Ја имам доцртано со жолта боја на првата слика. Со таа врска би се оформила трансферзална сообраќајница од Охис па до северната обиколница.

Скопје има голем проблем што огромни реони во источниот дел од градот се речиси изолирани еден од друг, односно нема ниту една трансферзала. Голем дел од населението и уште повеќе индустрија и логистика, како и големи трговски субјекти се наоѓаат во овие реони. Генерираат многу сообраќај и ќе генерираат уште повеќе, а во моментов најкратка врска им е Булевар Србија/Војводина. Овој булевар не само што е премногу западно за да биде ефикасно решение, туку е веќе закрчен и во шпицовите колабира. Не може да се размислува ниту за проширување, затоа што железничкиот надвозник кај Фершпед е огромна пречка за такво нешто. Источна трансферзална сообраќајница е апсолутно неопходна.

Ако навистина се оди и на комплетирање на внатрешниот сообраќаен прстен на Скопје, како што ветува новиот градоначалник, булеварите Србија и Војводина ќе бидат под уште поголем притисок. Треба да се делува на време...

1


2

Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 1219
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 26-Jan-2018 at 16:14
Еве го моето сообраќајно решение за Скопје, кое во најголем дел се темели на ГУП-от. Веќе имаме 72.11 километри булевари, а предвидувам изградба или проширување на 50.06 километри нови булевари, со што би имале 122.17 километри булевари. Тука се и 46.47 километри секундарни улици, од кои дел се веќе изградени.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11154
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 07-Jan-2018 at 11:07
Обновените улици Втора Македонска Бригада и Ферид Бајрам меѓу Чаир и Бутел. Асфалтот е обновен, иако на места се чувствуваат нерамнини, а на две места (на ул. Ферид Бајрам) има и мали вдлабнатини. Моментално се работи на тротоарите. Работите се одвиваат со молскавична брзина на полжав.

Вт. Мак. Бригада



Ф. Бајрам



За сè има вторпат
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 30-Nov-2017 at 01:50

аман бе Забега јас велам бесплатен сеопшт јавен транспорт за сите скопјани на сите релации, а камо и останатите градови со ЈСП-а да истераат иста шема, ние сме мала држава и доколку сакаме брзи а ефективни еколошки економски и туристички бенефити немаме многу луфта, особено не на вакво дереџе ...

https://www.citylab.com/transportation/2014/01/largest-free-transit-experiment-world/8231/

https://freepublictransport.info/city/

https://en.wikipedia.org/wiki/Free_public_transport#City-wide_systems

што е за Водно нека ја завршат жичницата, со евентуална почетна станица над евентуална катна гаража кај о.у. Кочо Рацин до Клинички и ето га живот и жив а чист град планина народ, единствено политичарите што ќе имаат мањак шанса да се вадат на автомобилите како гајрет за пм-ките,а кога ќе се одважат да им пуштат ефтин гас или биомаса за греење на домакинствата, ќе стигнат до заклучок дека главното чаре за многу што денес околу загадувањето е и Козјак [1] еве нека ги испуштат на 5 години после ова нивиата на двете езера и уверен сум дека ќе добиеме супер воздух во метрополата ...


Edited by Zelenikovo - 30-Nov-2017 at 01:51
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7038
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 30-Nov-2017 at 00:02

на Водно во текот на една недела има сообраќај, колку што има во десет минути на еден просечен Скопски булевар (фигуративно кажано)... метежите се предизвикуваат за време на празници, продолжени викенди и првите денови на пролетта и есента... нешто што може многу ефикасно да се регулира преку наплата на влез или воведување на било каков периодичен сообраќаен режим
единствена причина поради можеби на Водно е зголемен прометот, е токму патот кон Соње што сеуште е отворен

во никој случај не треба пристапот до Средно водно да се отстапи на ЈСП, па макар и пари да им даваат на луѓето да се возат со него
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 26-Nov-2017 at 14:14

во однос последниов пасус како еко-чаре, се наметнуваат неколку недоумици!

1. дали уставно е возможно заради поголемо заедничко добро, да се забранат приватни билборди по булевари и улици, а ко такви да се отстапат на ЈСП во контекст компензација за бесплатен јавен превоз, што сигурно ќе биде оспорено законски на уставен, но ако се најде квака заради загадувањето, односно правото на здрав живот како еден од носителите на уставот, како решение да биде осигурано ...

2. кој е профитот од сите овие билборди на ниво на градот ...

3. дали во костец електрифицирање и гасифицирање на ЈСП ваквиот пристап би бил самоодржлив ...

4. дали треба да чекаме партија ова да го протурка, или може и сега референдумски да го иницира некоја невладина, ех билдери ви велев порано дека ќе беше убо да јанзатераме и кон нво, за сега да не чекавме на шолитичариве постојни ... само за туризмот каква спона би бил бесплатен ЈСП а не пак по здравје, екологија, економија итн. кој и да се дума нека не се пишмани ова да го тера ...


Edited by Zelenikovo - 26-Nov-2017 at 14:15
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 106>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.