Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 7677787980 157> |
Author | ||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #1541 Posted: 18-Dec-2012 at 08:58 | |
Како ви се допаѓаат приоритетите на Трајановски за наредните 4 години?
Очекував барем еден мост да имаат во план до 2017-та да направат, тоа е за 5 години од сега... Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов, (3-та фаза)и Илинден (3 фаза) Булеварско решение за улица 3-та Македонска Бригада (1 фаза) Булеварско решение на ул.Борис Трајковски (2 фаза) Подземна сообраќајница од мост Гоце Делчев до Комплекс Банки Христјан Тодоровски Карпош, булеварско решение Кружен тек кај Нова Македонија со раскрсница на 2 нивоа кој продолжува зад Рамстор кој ќе биде завршен до 2015 година и кај улица Кочо Рацин со раскрсница на 2 нивоа Комплетна реконструкција на улица Маџари, во Општина Гази Баба Продолжување на Булевар Партизански Одреди, до кружен тек кај Свети Петар и Павле Генерално ништо спектакуларно нема, освен подземната сообраќајница со 1+1 лента и глупоста наречена трамвај (мора да го споменам од причина што вреди колку се погоде кажано, а е супститут). Што мислите вие? Се слагате со планот кој би важел до 2017 (доклку победи секако)? Edited by alexsend - 18-Dec-2012 at 09:00 |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #1542 Posted: 18-Dec-2012 at 16:49 | |
Патем, овие проекти беа најавени за тековнава 2012 година. Но се доведовме во таква ирационална ситуација, така да веројатно треба баш да се радуваме на одложувањето, затоа што ако вакви едноставни проекти се одложуваат толку многу, тогаш решиси никакви се шансите за реализација на покомплицираните, но ужасно лошо обмислените проекти како: - трамвајот - подземниот коридор под плоштадот - јужен булевар За секој случај да појаснам, давам максимална поддршка за овие три големи проекти, но никако во формата во која што сега се предложени, која е крајно импровизаторска и штетна! Во ваква ситуација, одложувањето е далеку подобра опција отколку реализацијата. |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #1543 Posted: 20-Dec-2012 at 09:50 | |
Знае некој кој дел точно го опфаќаат фазиве, колку метри и сл.? Или се дадени чисто онака да се знае дека се работи за делче?
Булеварско решение за улица 3-та Македонска Бригада (1 фаза) Булеварско решение на ул.Борис Трајковски (2 фаза) |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1544 Posted: 20-Dec-2012 at 15:29 | |
Па со оглед на тоа дека на Првомајска (по ново Борис Трајковски) веќе дого време се работи на потегот од Раскрсницата со Бул.Србија до Охис верувам дека тоа е и предвидено да се асфалтира.Кога кажувам долго сакам да кажам дека последниот пат кога поминував од таму (крај на Септември) веќе беа во финална фаза на поголемиот дел ,односно мостовите (мислам дека беа 2) беа завршени и се ставаше тампон врз нив ,а останатиот дел во поголема мера беше тампониран и се местеа рабници. 3-та Македонска бригата е голем потег и затоа не би знаел да кажам точно но мислам дека првата фаза не би била подолга од 1.5км (дури и тоа би било премногу) |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #1545 Posted: 21-Dec-2012 at 09:12 | |
Многу често поминувам на Првомајска и тоа е чудо колку споро се работи.
Поентата ми беше следна. Најавува проширување на улица, а притоа назначува дека се работи за прва односно втора фаза но нема должини. Тоа им дава можност да прошират и само 100 метри и да излезе дека оствариле или пак да има 5 фази и пак оствариле. Ова за мене е чиста манипилација и им дава неверојатна слобода, а на нас ништо конктретно како би оцениле и споредиле. Edited by alexsend - 21-Dec-2012 at 09:12 |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1546 Posted: 03-Feb-2013 at 19:04 | |
Иако ова повеќе иде во тема Локални избори 2013... ама ај... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1547 Posted: 03-Feb-2013 at 20:19 | |
Изгледа така но и не е невозможно доколку си ја работи работата како што треба.
Доколку Коце победи повторно на избори и го оствари ова тогаш мислам дека и уште еден мандат му е загарантиран. Но тешко дека ова ќе го оствари бидејќи сите знаеме колку се нашиве (не) способни. |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1548 Posted: 03-Feb-2013 at 20:32 | |
А не... лесна работа ова... божем којзнае што проекти се... Кога ќе се нафати да ги гради Јужен Булевар, Крушевска република, КЈП-Партизанска, трамвајот ко што треба, поврзувањето на АСНОМ со Гоце Делчев... е тогаш... можеме и споменик да му поставиме... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1549 Posted: 03-Feb-2013 at 21:00 | |
Коце Трајановски и трамвај во Скопје - НИКАКО ! Ни под разно!
Тој трамвајот ќе го направи да го закочи градот уште повеќе. Што се однесува за другите проекти здравје ќе ги видиме за едно 30тина години во Скопје па можеби ниту тогаш. |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1550 Posted: 04-Feb-2013 at 00:45 | |
жалосно е што очигледно се потребни 100 мандати, за да се завршат наједноставни проекти, и тие што се најавуваат, да не се ни половични патем...
исто така, штета што нивото на развојот на сообраќајната инфраструктура, ние е сведено на привремени проекти како проширување на улици, и дури и времето кое (според наши стандарди) е потребно за нивна изградба, можеби ќе се порамни со времето на нивната корисност... каде се сите критични и приоритетни поврзувања на булеварите? каде се мостовите, клучките и решенијата за разните критични приклучувања од споредни улици кон булеварите, кои патем се напнале да ги прошират? да не збориме па за проблемите со пешаците и паркирањето, кои сеуште се игнорираат или злоупотребуваат луѓе, дајте да најдеме барем некаков начин за покренување на јавниот интерес кон овие проблеми и проекти со кои веќе добро сме запознаени, затоа што очигледно уште долго време ќе не зафркаваат вака |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1551 Posted: 04-Feb-2013 at 00:57 | |
Утринава видов мал дел од емисијава (незнам дали беше конкретно оваа но за ова беше) на дискавери
http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Dig Кога кај нас ќе се направи нешто слично тогаш ќе кажам дека имаме способен градоначалник |
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #1552 Posted: 04-Feb-2013 at 11:19 | |
Gradot treba da najde alternativa kako do dobie povekje pari. Za celi 4 godini samo ovie proekti a kade e tramvajot itn. Pa gostivar i tetovo izgradile povekje kruzni tekovi a imaat zaedno edvaj 100-120 iljadi gragani. Ne znam, od edna strana gradot nema pari a od drugata strana si igraat so parite primer fasadite na centarot. Ne treba da se renoviraat fasadite vo smetka na gradot znaci 100% platen od gradot tuku barem 30% da si platat i stanarite.
Druga alternativa bi bilo, navistina so tie parite sto se malku namesto 10 ulici, neka si rekonstruiraat 5 za toa ama da se gradat ulici so visok kvalitet i da drzat godini. Toa e, stvarno nesto mi e stav da ne ostane Skopje nesto nazad so infrastrukturata. |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1553 Posted: 12-Mar-2013 at 19:07 | |
кружен тек во Топанско Поле(од Скопје ос ССЦ)
http://i1326.photobucket.com/albums/u650/george_krstevski/DSC09787_zpscd237012.jpg |
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1554 Posted: 12-Mar-2013 at 22:30 | |
Овој кружен тек го градат многу долго време, односно кога поминав пред месец-два таму сеуште не беше ништо направено освен ископано ..
|
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #1555 Posted: 12-Mar-2013 at 22:50 | |
Тоа е сосем разбирливо. Ем бидејќи беше зима, ем бидејќи пред избори „треба да се покаже дека се работи“. |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1556 Posted: 12-Mar-2013 at 23:00 | |
За зимата ама баш воопшто не ги оправдувам ,да беше некоја зима со снегови и студови ајде но за ваква зима се молат сите градежници ,па види Џеваир кулите ги направија овие не мрднаа од место со кружниот тек, а тоа второто е веќе познато |
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #1557 Posted: 26-Mar-2013 at 01:36 | |
Почнаа да се најавуваат кружните текови на 2 нивоа - ако има некои поконкретни информации за тоа како изгледаат овие сообраќајни решенија - постирајте
______________________ Дневник Датум: 25.03.2013, 17:24 ГРАДСKАТА ВЛАСТ ПОДГОТВЕНА ДА СЕ ФАТИ ВО KОСТЕЦ СО ПОСЛОЖЕНИ ЗАФАТИ Kлучка на две нивоа пред Влада, а и кај НИП „Нова Македонија“ Трите сложени кружни тека ќе служат за потребите на планираните подземни тунели што ќе бидат реализирани во центарот - едниот кај мостот Гоце Делчев, а другите од двете страни на Јужниот булевар Ако изминативе четири години во неколку населби во Скопје беа изградени една турбораскрсница и четири обични, во иднина градоначалникот Kоце Трајановски најави дека ќе се фати во костец со посложени зафати за решавање на метежот што го задушува централното подрачје. На ред е реализација на три кружни тека, ама на двојно ниво, вети тој. Едниот пред Влада за потребите на подземната сообраќајница, која ќе понира пред мостот Гоце Делчев, а ќе излегува кај Народна банка, вториот е замислен да биде кај поранешна НИП „Нова Македонија“, а последниот пред подвозникот за Црниче, односно на почетокот на еднонасочната улица Свети Kирил и Методиј (поранешна М.Х.Јасмин). Последните две се наменети за потребите на подземниот тунел под Јужниот булевар. Двете од три сообраќајни решенија што градската власт ги најави како крупни зафати, поконкретно двете клучки на влез и излез од подземниот тунел зад Музејот на Град Скопје, не се нови. Во урбанистичките планови на Општина Центар се застапени одамна, уште од 2000 година, од времето на градоначалничката Виолета Аларова. Истото се однесува и на замислата за понирање на Јужниот булевар зад Музејот на Град Скопје. Но, и покрај тоа, досега никој сериозно не се нафати да ги реализира. Сега, кога Градот има визија и финансии, со намерата да изведе три клучки всушност ја доловува и сериозноста за решавање на протокот на возила во централното подрачје. Освен што ќе служат за потребите на планираните тунелски движења, според надлежните од Градот, тие значително ќе придонесат и за намалување на протокот на возила на други улици во строгиот центар. Во врска со површината што ќе ја зафаќаат, од градското одделение за односи со јавноста објаснија дека воопшто нема да биде мала имајќи предвид дека не станува збор за обичен кружен тек. На пример, првата ќе ја зафати целата улица пред зградата на Владата сè до мостот Гоце Делчев, а истото се однесува и на онаа што ќе се гради од НИП сè до Водњанска. Според процените, изведбата ќе чини близу 9 милиони евра, а се очекува најбрзо да се реализира клучката кај мостот. Бидејќи за другите две прво мора да привршат работите околу тунелот на Јужен булевар, изјавија одговорните од Градот. Обврската да го изведе тунелот ја има турскиот инвеститор „Лимак“, кој го купи земјиштето зад Музејот на Град Скопје за изградба на хотели и на деловни центри. Во наредните три години треба да почне да ја гради улицата, односно од тоа зависи и реализацијата на клучките на две нивоа. Трајановски во неколку наврати потенцира дека е уверен оти со овие капитални зафати ќе придонесе за помало загадување и помалку бучава, на која најмногу се жалат скопјани. Изминативе четири години градската власт изгради пет кружни тека - кај Kатоличка црква, во Бутел и во Чаир, а во Ѓорче Петров - два. (Ј.И.) |
||
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #1558 Posted: 28-Mar-2013 at 07:58 | |
Знае ли некој да каже зошто на повеке скопски сообракајници асфалтот е исечен попречно на улицата во вид на осмоаголници за потоа да бидат залиени со битуменска емулзија. (истото се случува и во Бугарија)
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1559 Posted: 28-Mar-2013 at 22:11 | |
И мене навистина ме интересира ,бидејќи веќе неколку недели гледам дека улиците по Скопје се кастрат така...
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #1560 Posted: 28-Mar-2013 at 22:33 | |
Потврдувам дека низ цела Европа го има ова. Претпоставувам дека се работи за некаква превенција за настанување на дополнителни штети врз коловозот, но навистина не ми е јасно што е точно! Доколку има некој познавање на темава многу би се радувал да чујам објаснување. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Post Reply | Page <1 7677787980 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |