build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7778798081 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #1561 Posted: 31-Mar-2013 at 23:33
Originally posted by Andrej_LJ


Originally posted by daci92

И мене навистина ме интересира ,бидејќи веќе неколку недели гледам дека улиците по Скопје се кастрат така...

Потврдувам дека низ цела Европа го има ова. Претпоставувам дека се работи за некаква превенција за настанување на дополнителни штети врз коловозот, но навистина не ми е јасно што е точно! Доколку има некој познавање на темава многу би се радувал да чујам објаснување.


Еден мој пријател кој работи во телеком ми кажа дека градот набавил од нив GPRS системи и сензори за контрола и регулирање на сообраќајот. Сензорите пак ми кажа дека би биле вградени во самиот асфалт па затоа и го засекувале вака.

Како што тој ми објасни овие сензори би ги регистрирале движењата на возилата со што би се регулирало и времетраењето на црвеното односно на зеленото светло на семафорите со кои тие се поврзани. Значи таму каде што би бил регистриран поголем тек на возила и времетраењето на зеленото светло на семафорот би било поголемо.

Edited by kire85 - 31-Mar-2013 at 23:37
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1562 Posted: 01-Apr-2013 at 02:01
фала богу една добра вест
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1563 Posted: 02-Apr-2013 at 01:10
Originally posted by kire85



Еден мој пријател кој работи во телеком ми кажа дека градот набавил од нив GPRS системи и сензори за контрола и регулирање на сообраќајот. Сензорите пак ми кажа дека би биле вградени во самиот асфалт па затоа и го засекувале вака.

На каков принцип поточно функционираат овие сензори?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1564 Posted: 02-Apr-2013 at 03:16
Јас единствено сум видел сензори на крстосници каде што главен пат има приклучок од спореден пат, но со епохална фреквенција, па така доколку ниту едно возило не го премине сензорот на некои 3-4 метри од семафорот, тој ќе остане вечно црвен. Нешто како исклучени семафори па предност има секогаш главниот пат, но во случајов нема опасност со жолто трепкачко светло, туку видно е зелено на главниот пат (некогаш и по 2-3 часа значи во зависност од тоа дали поминало возило на споредниот пат).


Не ја знам цената на чинење, па не би можел да кажам дали вреди тоа во однос на тоа во слабите часови едноставно да свети жолто нон-стоп.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1565 Posted: 02-Apr-2013 at 09:57
http://en.wikipedia.org/wiki/Induction_loop

Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1566 Posted: 03-Apr-2013 at 20:49
Апдејт, после улицата Ѓорче Петров и сокакот Македонска Војска, сега и 4-ти Јули стана булевар. Терминот „улица“ дефинитивно исчезна од речникот на власта.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1567 Posted: 03-Apr-2013 at 22:14
Види, кнап е во Ѓорче, затоа секој ден го шетаат градоначалникот заедно со минимум еден министер. Олку проекти немам слушнато во неговиот осумгодишен мандат. Дури и на моето сокаче помина лично самиот, иако малку касно му текна, осум години нема поминато, ни А од асфалт на уличката, а сега експресно ќе бидело до јуни. А тоа за улица и булевар целосно си во право, очигледно улица не им звучи добро.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1568 Posted: 03-Apr-2013 at 23:49
е ако де,ако небиди тој ќе имате кичевчанец за градоначалник.малку и наш глас да се чуе во скопјето
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1569 Posted: 12-Apr-2013 at 11:13
Четврток, 11 Април 2013 18:43

Доаѓањето на пролетта, меѓу другото го означи  и почетокот на  градежните зафати  во општина Карпош.

karpos

Со подобрување на временските услови, започна градежната динамика, со која се предвидува да бидат опфатени инфраструктурните цели, според планот за урбанизација во општина Карпош.

Имено, денес започна изградбата на Новопроектирана улица, од ул. “Петар Чаулев”  до ул. “Ацо Шопов” која се наоѓа во УЗ Влае 1. Улицата е со должина од 315 метри, а локалната самоуправа обезбеди 3.580.120 денари за нејзина реализација.  Изведувач на градежните работи е “Бетон АД Скопје”.

Само пред неколку дена, беа реконструирани три улици. Улицата  “Кораб” во должина од 100 метри. Изведбата чини 620.000 денари;  ул. “Мокра” со должина од 100 метри, - инвестиција вредна 710.000 денари. Двете улици се наоѓаат во МЗ “Пецо Божиновски - Кочо”.

Реконструирана е и улицата “Белчишка” која се наоѓа во населбата Влае 2. Во должина од 270 метри, овој градежен зафат ја чини локалната самоуправа, точно 1.646.277 денари. Изведувач на градежните работи за трите улици е фирмата “Ескаватори”.

http://www.kurir.mk/republika/skopje/111738-Se-rekonstruiraat-ulici-vo-Karpos

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1570 Posted: 19-Apr-2013 at 10:05
ИНТЕРВЈУ: Коце Трајановски – решавање на собраќајните проблеми приоритет за Градот
18/04/2013




Анализите на Градот Скопје покажаа дека подземните сообраќајници во Скопје се вистинско решение за сообраќајниот метеж, за скратување на времето на патување и за зачувување на квалитетот на амбиентниот воздух. Јас и мојот тим во последниве четити години посветено работевме на реализацијата токму на вакви сложени проекти, вели за Економски.мк градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски. Интервјуто може да го прочитае подолу.



Економски: Го добивте вториот мандат како Градоначалник на Град Скопје – веројатно треба повторно да ја оправдате поддршката на скопјани?

Трајановски: Кога пред 4 години првпат ја преземав функцијата градоначалник на Градот Скопје нагласив дека таа можност за мене претставува голема чест, но и голема одговорност. И сега го чувствувам истото и сакам да им се заблагодарам на моите сограѓани за укажаната доверба за вториот градоначалнички мандат.

Уште еднаш ќе им порачам на моите сограѓани дека ќе продолжам да работам за доброто на Скопје и тоа со исто темпо, не од канцеларија, туку на терен, како и досега. За најгорливите проблеми во Скопје на граѓаните им нудам конкретни решенија. Во Скопје има уште многу да се сработи. И во наредните 4 години, јас и мојот тим, ќе работиме со конкретни рокови за завршување на проектите. И досега така работевме, а проектите се завршуваа навреме, без одолговлекувања и без застој. Убеден сум дека ќе ја оправдам добиената доверба од моите сограѓани.

Економски:Кои се приоритетните проекти што ќе ги работите во Градот?

Трајановски:Решавањето на сообраќајните проблеми, одржувањето на комуналната хигиена и зазеленувањето на градот ќе бидат приоритет во мојата работа и во наредните 4 години. Но, и покрај тој приоритет, ниту една област од урбаното живеење во градот нема да биде запоставена.

Од позначајните проекти ќе ги споменам проектите за изградба на подземна сообраќајница под кејот на реката Вардар и зад Старата железничка станица, проектите за изградба на повеќе кружни текови, проектот за проширување на булеварот Партизански одреди до Ѓорче Петров, проширувањето на улицата 3.Македонска бригада, изградба на водоснабдителен систем за населените места Ченто, Стајковци, Сингелиќ и Инџиково, водовод за Шуто Оризари, изградба на нов Луна-парк, гасификација на Скопје, изградба на ски-патека на Водно и многу други…

Економски: Кои се деталите за подземната сообраќајница за таа од мостот „Гоце Делчев“ до комплекс банки и онаа на Јужен булевар?

Трајановски:Јавниот повик за избор на изведувач за изградба на подземната сообраќајница што ќе се протега од Комплексот банки до мостот „Гоце Делчев“, под кејот на реката Вардар, е во тек. Според повикот, предмет на изградба ќе биде подземна сообраќајница од булеварот Кузман Јосифовски-Питу со раскрсницата со улицата Никола Карев до булеварот Кочо Рацин; од булеварот Кочо Рацин преку кејот „13-ти Ноември“ и раскрсницата со булеварот Илинден и булеварот ВМРО; и трасата на сообраќајниот коридор до булеварот Партизански одреди преку булеварот ВМРО и дел од булеварот Илинден.

Подземната сообраќајница треба да биде долга 1 300 метри, од коишто 900 метри се под земја, а 400 метри над земја.

Во врска со подземната сообраќајница зад Старата железничка станица, Градот Скопје склучи договор со компанијата „Лимак“ од Република Турција со којшто се уредуваат односите за изградба на овој подземен булевар, во согласност со Деталниот урбанистички план за овој дел на градот.

Новата сообраќајница ќе се гради на длабочина од 6 метри. Булеварот ќе биде долг 800 метри и ќе има по три коловозни ленти во секоја насока. Компанијата „Лимак“, според договорот, откако ќе ја изгради подземната сообраќајница има обврска да ја предаде во владение на Градот Скопје.

Анализите на Градот Скопје покажаа дека подземните сообраќајници во Скопје се вистинско решение за сообраќајниот метеж, за скратување на времето на патување и за зачувување на квалитетот на амбиентниот воздух. Јас и мојот тим во последниве 4 години посветено работевме на реализацијата токму на вакви сложени проекти.

Економски:Долго време се најавува трамвај во Скопје- ќе има ли наскоро негово воведување?

Трајановски:Градот Скопје не се откажува од идејата за воведување трамвај. Јавниот повик за договор за воспоставување јавно-приватно партнерство за проектирање, изградба, финансирање, трансфер и стопанисување со трамвајска линија за превоз на патници во Скопје е во тек. Огласот вклучува изработка на елаборат за заштита на животната средина, изградба на трамвајски станици, депоа и целата потребна инфраструктура. Се надевам дека постапката ќе заврши во најдобар ред.

Економски: Дали има проблеми со финансирање на проектите

Трајановски:Градот Скопје е подготвен за реализација на планираните проекти. Нивната реализација во дел ќе се финансира од Буџетот на Град Скопје, а во дел ќе добиеме финансиска поддршка од Владата, како што е проектот за изградба на подземната сообраќајница под кејот на реката Вардар. За проектите за обнова на Луна-паркот и за изградба на ски-патеката на Водно ќе склучиме договор за јавно-приватно партнерство.

Јас стојам на ставот дека парите собрани од граѓаните мора да се вратат во заедницата и да се вложат за решавање на нивните конкретни проблеми.

http://ekonomski.mk/?p=35866


Се убаво ама некако упорно се избегнува да се каже со каков профил ќе биде подземната улица под кејот 11 октомври. 

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1571 Posted: 19-Apr-2013 at 10:09


Кејот е 13 Ноември

Во предизборието кажа дека ќе биде 2х2
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1572 Posted: 19-Apr-2013 at 10:20
Исто така никаде не кажа на која длабочина ќе оди таа подземна сообраќајница , иако за таа што треба Лимак да ја гради кажа дека ќе биде 6м под земја.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1573 Posted: 19-Apr-2013 at 10:25
Originally posted by pbanks



Кејот е 13 Ноември

Во предизборието кажа дека ќе биде 2х2


Благодарам за исправката.

И покрај тоа што кажале сепак се гледа дека некако со половина уста се зборува за профилот на оваа улица, како уште да не е дефинитивно дефинирано. Инаку на друг начин неможам да протолкувам дека за другата подземна улица јасно се кажува веќе поодамна дека ќе е 3х3 додека за 13 ноември тој податок многу срамежливо излегува на површина. 

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1574 Posted: 19-Apr-2013 at 12:45
И ништо за продолжување на Илинденска, или ја добро не видов.
23ka.wordpress.com
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1575 Posted: 19-Apr-2013 at 12:55
ЦЕЛОСЕН ПРЕКИН НА СООБРАЌАЈОТ КАЈ НОВИОТ КРУЖЕН ТЕК НА УЛИЦАТА ЛАЗО ТРПОВСКИ

Екипите на Градот Скопје во текот на претстојниов викенд (20 и 21.04.2013 година) ќе го асфалтираат новоформираниот кружен тек меѓу улиците Лазо Трповски и Втора македонска бригада поради што сообраќајот на оваа крстосница ќе биде во целосен прекин.

Автобусите од јавниот градски превоз на автобуската линија со број 9 што сообраќаат кон Топанско поле ќе се движат преку улицата Џон Кенеди и улицата Лазо Трповски, до супермаркетот „Принц“.

Во обратна насока, кон Центар, автобусите ќе се движат по улиците Методија Митевски, Благоја Паровиќ и Џон Кенеди  и продолжуваат по својата траса.

Автобусите на линијата со број 18А ќе се движат по булеварите Словенија и Македонско-косовска бригада, потоа по улицата Џон Кенеди и продолжуваат по својата траса.

Автобусите со броевите 19, 49 и 81 ќе сообраќаат по улицата Босна и Херцеговина, по крак од улицата Дижонска и продолжуваат по својата траса по улицата Втора македонска бригада.

Градот Скопје апелира до сите учесници во сообраќајот да покажат разбирање додека траат градежните работи на кружниот тек меѓу улиците Лазо Трповски и Втора македонска бригада и да се придржуваат на поставената патна сигнализација.

        


http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=5744&mid=482&tabId=1&tabindex=0


ПРИВРЕМЕН СООБРАЌАЕН РЕЖИМ НА ДЕЛ ОД УЛИЦАТА ПЕРО НАКОВ

Градот Скопје ги информира граѓаните дека утре и задутре /20.04.2013 година и 21.04.2013 година/ ќе се асфалтира крстосницата на улицата Благоја Стефковски со улицата Перо Наков и улицата 840 БИС.

Поради изведувањето градежни работи на овој дел од улицата Перо Наков ќе се воведе привремен сообраќаен режим, а сообраќајот ќе се одвива наизменично, со физичка регулација.

Во недела, сообраќајот ќе биде забранет од крстосницата на улицата Перо Наков со булеварот Киро Глигоров (поранешниот булевар Војводина) до претходно споменатата крстосница.

Автобусите на јавниот градски превоз на линиите со број 3Б, 23 и 54 ќе бидат пренасочени преку булеварот Киро Глигоров, булеварот Александар Македонски и улицата Благоја Стефковски.

Градот Скопје апелира до сите учесници во сообраќајот да покажат разбирање додека траат градежните работи на улицата Перо Наков, да се придржуваат на поставената патна сигнализација и да ја приспособат брзината на движење на условите на патот.


http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=5743&mid=482&tabId=1&tabindex=0

Се заангажирале да асфалтираат.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1576 Posted: 19-Apr-2013 at 13:46
Originally posted by N23

И ништо за продолжување на Илинденска, или ја добро не видов.


Уште во предизборната кампања има кажано дека нема да се оди со продолжување на Илинденска кон Обиколницата, туку дека се планира само правење на проект и документацијата, додека за реализацијата тешко.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1577 Posted: 20-Apr-2013 at 23:50
Сабота, 20 Април 2013 15:03

Градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски, денеска направи увид во градежнтие работи на новиот кружен тек што се гради на раскрсницата од улиците Лазар Трповски и Втора македонска бригада во скопската населба Чаир.

50RAC%202855

 

Викендов ќе се асфалтира овој новоформиран кружен тек, поради што сообраќајот ќе биде во целосен прекин.

Автобусите од јавниот градски превоз на автобуската линија со број 9 што сообраќаат кон Топанско поле ќе се движат преку улицата Џон Кенеди и улицата Лазо Трповски, до супермаркетот „Принц“. Во обратна насока, кон Центар, автобусите ќе се движат по улиците Методија Митевски, Благоја Паровиќ и Џон Кенеди  и продолжуваат по својата траса.

500RAC%202858

Автобусите на линијата со број 18А ќе се движат по булеварите Словенија и Македонско-косовска бригада, потоа по улицата Џон Кенеди и продолжуваат по својата траса.

Автобусите со броевите 19, 49 и 81 ќе сообраќаат по улицата Босна и Херцеговина, по крак од улицата Дижонска и продолжуваат по својата траса по улицата Втора македонска бригада.

Градот Скопје апелира до сите учесници во сообраќајот да покажат разбирање додека траат градежните работи на кружниот тек меѓу улиците Лазо Трповски и Втора македонска бригада и да се придржуваат на поставената патна сигнализација.

500000RAC%202896

http://www.kurir.mk/republika/skopje/112856-FOTO-Trajanovski-vo-inspekcija-na-noviot-kruzen-tek-vo-Cair

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1578 Posted: 23-Apr-2013 at 09:24
Здраво на сите. Имам неколку фотографии од кружниот тек во Топанско Поле, па да ги споделам.


DSC00233 by george k. 1981, on Flickr


DSC00234 by george k. 1981, on Flickr


DSC00235 by george k. 1981, on Flickr


DSC00236 by george k. 1981, on Flickr


DSC00237 by george k. 1981, on Flickr


DSC00238 by george k. 1981, on Flickr


DSC00239 by george k. 1981, on Flickr


DSC00240 by george k. 1981, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1579 Posted: 23-Apr-2013 at 13:39
Здраво Џоле

Најпрвин симнувам капа за апдејтите од бројните градилишта кои си ги направил   Master


А во врска со кружниов тек, дали можеби си приметил каде им запна работата? Реализацијата почна на 7 септември лани, рокот беше 3 месеци, а сега е 23 април и иако веќе се наѕира крајот, сеуште не е готов. Се прашувам дали навистина нешто непредвидено ги изненадило, или по обичај ги изненади зимата, па дождовите и слично?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1580 Posted: 23-Apr-2013 at 14:52
Не верувам дека се работи за временските услови, ми се чини повеќе е до бавноста на администрацијата... Со оглед на тоа дека тој дел спаѓа под општина Чаир, мислам дека како општина едноставно немаат капацитет да спроведат и најобичен проект, како што е кружниот тек.

Кога поминав вчера, видов дека е асфалтирано, но најверојатно фали уште еден слој асфалт (завршниот слој, или како и да се вика тоа).

Едно време немаше никакви активности, а пред изборите во март повторно се придвижија работите. Веројатно за една до две недели ви требало да завршат, се разбира, доколку работат со некое нормално темпо.
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7778798081 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.396 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.