Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 7778798081 157> |
Author | ||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #1561 Posted: 31-Mar-2013 at 23:33 | |
Еден мој пријател кој работи во телеком ми кажа дека градот набавил од нив GPRS системи и сензори за контрола и регулирање на сообраќајот. Сензорите пак ми кажа дека би биле вградени во самиот асфалт па затоа и го засекувале вака. Како што тој ми објасни овие сензори би ги регистрирале движењата на возилата со што би се регулирало и времетраењето на црвеното односно на зеленото светло на семафорите со кои тие се поврзани. Значи таму каде што би бил регистриран поголем тек на возила и времетраењето на зеленото светло на семафорот би било поголемо. Edited by kire85 - 31-Mar-2013 at 23:37 |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1562 Posted: 01-Apr-2013 at 02:01 | |
фала богу една добра вест
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #1563 Posted: 02-Apr-2013 at 01:10 | |
На каков принцип поточно функционираат овие сензори? |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #1564 Posted: 02-Apr-2013 at 03:16 | |
Јас единствено сум видел сензори на крстосници каде што главен пат има приклучок од спореден пат, но со епохална фреквенција, па така доколку ниту едно возило не го премине сензорот на некои 3-4 метри од семафорот, тој ќе остане вечно црвен. Нешто како исклучени семафори па предност има секогаш главниот пат, но во случајов нема опасност со жолто трепкачко светло, туку видно е зелено на главниот пат (некогаш и по 2-3 часа значи во зависност од тоа дали поминало возило на споредниот пат).
Не ја знам цената на чинење, па не би можел да кажам дали вреди тоа во однос на тоа во слабите часови едноставно да свети жолто нон-стоп. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #1565 Posted: 02-Apr-2013 at 09:57 | |
http://en.wikipedia.org/wiki/Induction_loop
|
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2598 |
Quote Reply #1566 Posted: 03-Apr-2013 at 20:49 | |
Апдејт, после улицата Ѓорче Петров и сокакот Македонска Војска, сега и 4-ти Јули стана булевар. Терминот „улица“ дефинитивно исчезна од речникот на власта.
|
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1567 Posted: 03-Apr-2013 at 22:14 | |
Види, кнап е во Ѓорче, затоа секој ден го шетаат градоначалникот заедно со минимум еден министер. Олку проекти немам слушнато во неговиот осумгодишен мандат. Дури и на моето сокаче помина лично самиот, иако малку касно му текна, осум години нема поминато, ни А од асфалт на уличката, а сега експресно ќе бидело до јуни. А тоа за улица и булевар целосно си во право, очигледно улица не им звучи добро.
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1568 Posted: 03-Apr-2013 at 23:49 | |
е ако де,ако небиди тој ќе имате кичевчанец за градоначалник.малку и наш глас да се чуе во скопјето
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1569 Posted: 12-Apr-2013 at 11:13 | |
Четврток, 11 Април 2013 18:43
Доаѓањето на пролетта, меѓу другото го означи и почетокот на градежните зафати во општина Карпош.Со подобрување на временските услови, започна градежната динамика, со која се предвидува да бидат опфатени инфраструктурните цели, според планот за урбанизација во општина Карпош. Имено, денес започна изградбата на Новопроектирана улица, од ул. “Петар Чаулев” до ул. “Ацо Шопов” која се наоѓа во УЗ Влае 1. Улицата е со должина од 315 метри, а локалната самоуправа обезбеди 3.580.120 денари за нејзина реализација. Изведувач на градежните работи е “Бетон АД Скопје”. Само пред неколку дена, беа реконструирани три улици. Улицата “Кораб” во должина од 100 метри. Изведбата чини 620.000 денари; ул. “Мокра” со должина од 100 метри, - инвестиција вредна 710.000 денари. Двете улици се наоѓаат во МЗ “Пецо Божиновски - Кочо”. Реконструирана е и улицата “Белчишка” која се наоѓа во населбата Влае
2. Во должина од 270 метри, овој градежен зафат ја чини локалната
самоуправа, точно 1.646.277 денари. Изведувач на градежните работи за
трите улици е фирмата “Ескаватори”. |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1570 Posted: 19-Apr-2013 at 10:05 | |
ИНТЕРВЈУ: Коце Трајановски – решавање на собраќајните проблеми приоритет за Градот
18/04/2013 Анализите на Градот Скопје покажаа дека подземните сообраќајници во Скопје се вистинско решение за сообраќајниот метеж, за скратување на времето на патување и за зачувување на квалитетот на амбиентниот воздух. Јас и мојот тим во последниве четити години посветено работевме на реализацијата токму на вакви сложени проекти, вели за Економски.мк градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски. Интервјуто може да го прочитае подолу. Економски: Го добивте вториот мандат како Градоначалник на Град Скопје – веројатно треба повторно да ја оправдате поддршката на скопјани? Трајановски: Кога пред 4 години првпат ја преземав функцијата градоначалник на Градот Скопје нагласив дека таа можност за мене претставува голема чест, но и голема одговорност. И сега го чувствувам истото и сакам да им се заблагодарам на моите сограѓани за укажаната доверба за вториот градоначалнички мандат. Уште еднаш ќе им порачам на моите сограѓани дека ќе продолжам да работам за доброто на Скопје и тоа со исто темпо, не од канцеларија, туку на терен, како и досега. За најгорливите проблеми во Скопје на граѓаните им нудам конкретни решенија. Во Скопје има уште многу да се сработи. И во наредните 4 години, јас и мојот тим, ќе работиме со конкретни рокови за завршување на проектите. И досега така работевме, а проектите се завршуваа навреме, без одолговлекувања и без застој. Убеден сум дека ќе ја оправдам добиената доверба од моите сограѓани. Економски:Кои се приоритетните проекти што ќе ги работите во Градот? Трајановски:Решавањето на сообраќајните проблеми, одржувањето на комуналната хигиена и зазеленувањето на градот ќе бидат приоритет во мојата работа и во наредните 4 години. Но, и покрај тој приоритет, ниту една област од урбаното живеење во градот нема да биде запоставена. Од позначајните проекти ќе ги споменам проектите за изградба на подземна сообраќајница под кејот на реката Вардар и зад Старата железничка станица, проектите за изградба на повеќе кружни текови, проектот за проширување на булеварот Партизански одреди до Ѓорче Петров, проширувањето на улицата 3.Македонска бригада, изградба на водоснабдителен систем за населените места Ченто, Стајковци, Сингелиќ и Инџиково, водовод за Шуто Оризари, изградба на нов Луна-парк, гасификација на Скопје, изградба на ски-патека на Водно и многу други… Економски: Кои се деталите за подземната сообраќајница за таа од мостот „Гоце Делчев“ до комплекс банки и онаа на Јужен булевар? Трајановски:Јавниот повик за избор на изведувач за изградба на подземната сообраќајница што ќе се протега од Комплексот банки до мостот „Гоце Делчев“, под кејот на реката Вардар, е во тек. Според повикот, предмет на изградба ќе биде подземна сообраќајница од булеварот Кузман Јосифовски-Питу со раскрсницата со улицата Никола Карев до булеварот Кочо Рацин; од булеварот Кочо Рацин преку кејот „13-ти Ноември“ и раскрсницата со булеварот Илинден и булеварот ВМРО; и трасата на сообраќајниот коридор до булеварот Партизански одреди преку булеварот ВМРО и дел од булеварот Илинден. Подземната сообраќајница треба да биде долга 1 300 метри, од коишто 900 метри се под земја, а 400 метри над земја. Во врска со подземната сообраќајница зад Старата железничка станица, Градот Скопје склучи договор со компанијата „Лимак“ од Република Турција со којшто се уредуваат односите за изградба на овој подземен булевар, во согласност со Деталниот урбанистички план за овој дел на градот. Новата сообраќајница ќе се гради на длабочина од 6 метри. Булеварот ќе биде долг 800 метри и ќе има по три коловозни ленти во секоја насока. Компанијата „Лимак“, според договорот, откако ќе ја изгради подземната сообраќајница има обврска да ја предаде во владение на Градот Скопје. Анализите на Градот Скопје покажаа дека подземните сообраќајници во Скопје се вистинско решение за сообраќајниот метеж, за скратување на времето на патување и за зачувување на квалитетот на амбиентниот воздух. Јас и мојот тим во последниве 4 години посветено работевме на реализацијата токму на вакви сложени проекти. Економски:Долго време се најавува трамвај во Скопје- ќе има ли наскоро негово воведување? Трајановски:Градот Скопје не се откажува од идејата за воведување трамвај. Јавниот повик за договор за воспоставување јавно-приватно партнерство за проектирање, изградба, финансирање, трансфер и стопанисување со трамвајска линија за превоз на патници во Скопје е во тек. Огласот вклучува изработка на елаборат за заштита на животната средина, изградба на трамвајски станици, депоа и целата потребна инфраструктура. Се надевам дека постапката ќе заврши во најдобар ред. Економски: Дали има проблеми со финансирање на проектите Трајановски:Градот Скопје е подготвен за реализација на планираните проекти. Нивната реализација во дел ќе се финансира од Буџетот на Град Скопје, а во дел ќе добиеме финансиска поддршка од Владата, како што е проектот за изградба на подземната сообраќајница под кејот на реката Вардар. За проектите за обнова на Луна-паркот и за изградба на ски-патеката на Водно ќе склучиме договор за јавно-приватно партнерство. Јас стојам на ставот дека парите собрани од граѓаните мора да се вратат во заедницата и да се вложат за решавање на нивните конкретни проблеми. http://ekonomski.mk/?p=35866 Се убаво ама некако упорно се избегнува да се каже со каков профил ќе биде подземната улица под кејот 11 октомври. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1571 Posted: 19-Apr-2013 at 10:09 | |
Кејот е 13 Ноември Во предизборието кажа дека ќе биде 2х2 |
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1572 Posted: 19-Apr-2013 at 10:20 | |
Исто така никаде не кажа на која длабочина ќе оди таа подземна сообраќајница , иако за таа што треба Лимак да ја гради кажа дека ќе биде 6м под земја.
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1573 Posted: 19-Apr-2013 at 10:25 | |
Благодарам за исправката. И покрај тоа што кажале сепак се гледа дека некако со половина уста се зборува за профилот на оваа улица, како уште да не е дефинитивно дефинирано. Инаку на друг начин неможам да протолкувам дека за другата подземна улица јасно се кажува веќе поодамна дека ќе е 3х3 додека за 13 ноември тој податок многу срамежливо излегува на површина. |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #1574 Posted: 19-Apr-2013 at 12:45 | |
И ништо за продолжување на Илинденска, или ја добро не видов.
|
||
23ka.wordpress.com
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1575 Posted: 19-Apr-2013 at 12:55 | |
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=5744&mid=482&tabId=1&tabindex=0 http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=5743&mid=482&tabId=1&tabindex=0 Се заангажирале да асфалтираат. |
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1576 Posted: 19-Apr-2013 at 13:46 | |
Уште во предизборната кампања има кажано дека нема да се оди со продолжување на Илинденска кон Обиколницата, туку дека се планира само правење на проект и документацијата, додека за реализацијата тешко. |
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1577 Posted: 20-Apr-2013 at 23:50 | |
Сабота, 20 Април 2013 15:03
Градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски, денеска направи увид во градежнтие работи на новиот кружен тек што се гради на раскрсницата од улиците Лазар Трповски и Втора македонска бригада во скопската населба Чаир.Викендов ќе се асфалтира овој новоформиран кружен тек, поради што сообраќајот ќе биде во целосен прекин. Автобусите од јавниот градски превоз на автобуската линија со број 9 што сообраќаат кон Топанско поле ќе се движат преку улицата Џон Кенеди и улицата Лазо Трповски, до супермаркетот „Принц“. Во обратна насока, кон Центар, автобусите ќе се движат по улиците Методија Митевски, Благоја Паровиќ и Џон Кенеди и продолжуваат по својата траса. Автобусите на линијата со број 18А ќе се движат по булеварите Словенија и Македонско-косовска бригада, потоа по улицата Џон Кенеди и продолжуваат по својата траса. Автобусите со броевите 19, 49 и 81 ќе сообраќаат по улицата Босна и Херцеговина, по крак од улицата Дижонска и продолжуваат по својата траса по улицата Втора македонска бригада. Градот Скопје апелира до сите учесници во сообраќајот да покажат разбирање додека траат градежните работи на кружниот тек меѓу улиците Лазо Трповски и Втора македонска бригада и да се придржуваат на поставената патна сигнализација.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15015 |
Quote Reply #1578 Posted: 23-Apr-2013 at 09:24 | |
Здраво на сите. Имам неколку фотографии од кружниот тек во Топанско Поле, па да ги споделам.
DSC00233 by george k. 1981, on Flickr DSC00234 by george k. 1981, on Flickr DSC00235 by george k. 1981, on Flickr DSC00236 by george k. 1981, on Flickr DSC00237 by george k. 1981, on Flickr DSC00238 by george k. 1981, on Flickr DSC00239 by george k. 1981, on Flickr DSC00240 by george k. 1981, on Flickr |
||
За сè има вторпат
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #1579 Posted: 23-Apr-2013 at 13:39 | |
Здраво Џоле
Најпрвин симнувам капа за апдејтите од бројните градилишта кои си ги направил А во врска со кружниов тек, дали можеби си приметил каде им запна работата? Реализацијата почна на 7 септември лани, рокот беше 3 месеци, а сега е 23 април и иако веќе се наѕира крајот, сеуште не е готов. Се прашувам дали навистина нешто непредвидено ги изненадило, или по обичај ги изненади зимата, па дождовите и слично? |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15015 |
Quote Reply #1580 Posted: 23-Apr-2013 at 14:52 | |
Не верувам дека се работи за временските услови, ми се чини повеќе е до бавноста на администрацијата... Со оглед на тоа дека тој дел спаѓа под општина Чаир, мислам дека како општина едноставно немаат капацитет да спроведат и најобичен проект, како што е кружниот тек.
Кога поминав вчера, видов дека е асфалтирано, но најверојатно фали уште еден слој асфалт (завршниот слој, или како и да се вика тоа). Едно време немаше никакви активности, а пред изборите во март повторно се придвижија работите. Веројатно за една до две недели ви требало да завршат, се разбира, доколку работат со некое нормално темпо. |
||
За сè има вторпат
|
||
Post Reply | Page <1 7778798081 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |