Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 8485868788 157> |
Author | ||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #1701 Posted: 17-Feb-2014 at 02:27 | |
+1 за прашањево. Како еден од влезовите во градов, патот е во срамна состојба. Као некое меѓуселско патче.
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1702 Posted: 17-Feb-2014 at 02:36 | |
"Најкриминалниот" пат
Што све не поминува од тука Edited by jyvation - 17-Feb-2014 at 02:40 |
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1703 Posted: 17-Feb-2014 at 11:48 | |
Јас колку што знам нема никаква најава ниту намера овој пат да се реконструира и прошири наскоро.
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #1704 Posted: 17-Feb-2014 at 14:51 | |
A за коцката од Момин Поток до Визбегово дали се планира некаква реконструкција? |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1705 Posted: 17-Feb-2014 at 15:26 | |
Не се сеќавам каде во тој дел има коцка бидејќи одамна не сум бил таму ,но сепак мислам дека цела оваа делница до Косовска граница е вклучена во тој автопат што планираат да се гради со концесија и се додека не почне да се гради тој автопат овој дел нема да се чепка воопшто. Барем градот и околните општини немаат никакви најави.
|
||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #1706 Posted: 07-Mar-2014 at 16:50 | |
Дечки проблем со катните гаражи во Скопје е првин начинот: 1. катна гаража треба да биде катна гаража - а не, катна гаража во комбинација со деловен/комецијален дел. 2. користењето на катните гаражи треба да биде во рамките на нормалните цени ... ко на пр. 8-9 часа за далеку пониска цена во поглед на стандард цените паркирање/час. Да не се лажеме ко во овие учебнициве за перење памет, платите на просечниот граѓанин во МКД, не се 30.000 мкд, туку многу под тоа. 3. локациите кои што се за изградба на катните гаражи се катастрофални - со мал исклучок. Пр. на Партизанска и те како и фали катна гаража, што не им текне таму да прават. Ама таму државен имот нема. ИМа приватен, а од приватнот тешко се профитира, затоа ги набутаа сите во сред центар, па оттаму произлезе катна гаража, па в2, катна гаража со деловен простор, па в3 катна гаража со деловен/стабен простор, за на крај во изведба тоа да биде деловен/станбен простор, со катна гаража која воопшто ни од близу, не ги задоволува потребите на истиот. Ама јбг, Скопје изгледа убаво (генерално за сите што не се од Скопје ) 4. Сите, ама баш сите, освен паркингот на Тинекс, не дозволуваат луфта, од 5-10 мин. за бесплатен влез-излез. |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #1707 Posted: 21-Mar-2014 at 16:39 | |
Проширувањето на улица Скупи продолжува. Денес се работеше на делот после болницата Аџибадем-Систина.
|
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #1708 Posted: 27-Mar-2014 at 09:13 | |
НЕМА АБЕР ОД ПОДЗЕМНАТА УЛИЦА ЗАД „РАМСТОР“
Нема абер од почеток на изградба на подземната улица зад „Рамстор“, која треба да ја изведе турски „Лимак“, а за возврат да го добие земјиштето над неа. И по повеќе од две години откако компанијата го купи плацот, на терен ништо не укажува дека таму треба да има подземна сообраќајница. А, проектот на големо го најавуваа од Град Скопје и од Министерството за транспорт и врски кое го продаде државното земјиштето, додека Турците дури беа и на прием кај премиерот Никола Груевски кој ги промовираше како сериозни инвеститори. Тие, според договорот за отуѓување на земјиштето, веќе требаше да почнат со изградба. Речиси една година го пробија рокот за почеток на зафатите. Но, тоа, како што објаснуваат од Градот, се случило од оправдани причини. „Компанијата во моментов работи на корекции на архитектонско-урбанистички проект. Проектот за подземната сообраќајница е во фаза на претпостапка, во која инвеститорот има започнато со изработка на архитектонско урбанистички проект, со што се исполнети условите од договорот. Оваа фаза има точно определен почеток, но завршувањето не е временски лимитирано, затоа што изработката на финален проект ќе биде основа за изработка на основен и изведбен проект. Се работи за комплексен архитектонско-урбанистички проект и секогаш има потреба од негово усогласување до конечната верзија која подоцна ќе се преточи во изведбено решение“, објаснуваат од Градот, кој со „Лимак“ потпиша договор со кој се дефинирани роковите и деталите за изградба на подземната улица. Повеќе на http://www.utrinski.mk/?ItemID=C24054E2496B954A97BCDD2180716891 |
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #1709 Posted: 29-Mar-2014 at 11:01 | |
Семафоров во Скопје е изместен, веројатно поради силни ветрови... А можеби го поткачил некој камион.
Фотографија на Дарко Епа Трајковски Edited by Џоле - 29-Mar-2014 at 11:02 |
||
За сè има вторпат
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1710 Posted: 29-Mar-2014 at 11:23 | |
Од ветарот ќе да е, бидејќи и другиот семафор од спротивниот правец е изместен, забележав вчера кога поминував со автомобилот. Освен ако камионџијата бил пијан, а ова сепак не резултирало ниту со жртви, ниту со сериозна материјална штета. Инаку, семафорот е кај раскрсницата Скопски саем - Ќерамидница - Железничка (преку мостот) - МРТВ. Edited by Dexter26 - 29-Mar-2014 at 11:25 |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1711 Posted: 29-Mar-2014 at 23:29 | |
абдал
ФОТО: Како “пежото“ се заби во продавница на „Водњанска“ Сабота, 29 Март 2014 21:38 Сообраќајката се случи пред 30 минути на Водњанска во Скопје, спроти клиничкиот центар. Очевидци за Курир велат дека два автомобили се движеле со малку поголема брзина, по што едниот наеднаш свртел кон влезот на Клинички, при што дошло до мал судир меѓу автомобилите. Од ударот и најверојатно од обидот да избегне поголем судир, возачот на „Пежото“ влетал во една од продавниците која се наоѓа во зградата спроти Клиничкиот Центар. курир Edited by gjoko - 29-Mar-2014 at 23:31 |
||
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 992 |
Quote Reply #1712 Posted: 30-Mar-2014 at 01:00 | |
Пред некој ден имав потреба да одам до Клинички Центар...не зборам само за сообраќајот туку општо се во тој реон е такво да ако отиде здрав човек,ќе се разболи!
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #1713 Posted: 30-Mar-2014 at 10:14 | |
Ова не е ништо. Чекај да се изгради Сончев Град, тогаш веднаш ќе паѓаш во кома.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1714 Posted: 26-Apr-2014 at 00:27 | |
Дали конечно ќе ми се оствари желбата Димитрије Чуповски да стане пешачка зона. За да се прошири булеварот „Даме Груев“ ќе се урива дел од објектот „Макоил“ на улица Македонија? Извор:Билд |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1715 Posted: 26-Apr-2014 at 01:59 | |
после избори
|
||
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #1716 Posted: 26-Apr-2014 at 09:14 | |
Доколку се проширува улицата "Даме Груев":
- Просторот е малку тесен помеѓу зградата на Министерството на финансии (Југобанка) и зградата од другата страна, или јас грешам ? (зелено) - Дали ќе се уништи зеленилото долж целиот булевар ? - Во делот на црвената линија, пред неполна година, претходниот градоначалник на Центар го среди тој просторот, ја средија патеката, направија жардиниера, го оплеменија целиот простор со цвеќиња и дрва и можам да кажам дека одлично изгледа. Сега, после само ЕДНА ГОДИНА, тоа ќе го рушат. Како и да е, многу плански се работи... кога станува збор за перење пари и купување гласови на велико. |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1717 Posted: 26-Apr-2014 at 09:59 | |
зеленилото му е веќе судено одамна да се сечи,ама барем да се заврши работата и да се добие добар(колку што се можи подобар) булевар
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1718 Posted: 26-Apr-2014 at 10:26 | |
Нема да се добие добар булевар. Тоа е мое мислење. Ќе се исече целиот дрворед и ќе се изгуби паркинг просторот на целиот овој потег. Оние што живеат таму знаат како е тешко да се најде паркинг сега, а камоли откога ќе се изгради сообраќајницата.
Позитивната страна е дека ќе се добие нова пешачка зона, но не ми е јасно која би била полезната страна од сето ова. Ќе се растерети Рекорд, на само стотина метри ќе се создаде нов метеж, а улицата „Македонија“ повторно ќе биде пресечена од фреквентна сообраќајница. Ако се прашувам јас, Градот Скопје со Општина Центар треба да работат на создавање на нови пешачки зони на споредните улички, онаа кај Италијанската амбасада е добра идеја, а треба да се продолжи со доуредување на Кејот накај влада, улицата Орце Николов, улицата 11 октомври. Да не заборавиме дека Кејот 13 ноември е тотално уништен, неговата санација е итно потребна. Да резимирам, има други приоритети во делот на пешачките зони во Скопје. |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #1719 Posted: 26-Apr-2014 at 11:19 | |
Ова за мене е жива глупост.
Може 90% од пешаците на овој потег се движат исклучиво по улица Македонија на потег стара железничка - плоштад. Димитрија Чуповски се користи како една голема автобуска постројка! Нема ништо да се смени само ќе платиме за просто преместување на гужвата на 100 метри заедно со сите автобуски стојалишта. Нити потокот на возила ќе биде поголем, напротив сега наместо 2 ќе имаме само една улица, додека пешаците повторно ќе се движат по улица Македонија како главна пешачка зона. |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1720 Posted: 26-Apr-2014 at 11:41 | |
Денес размислував за варијанта булеварот да се спушти под земја или да се направи некое решение со делумно спуштање под земја и делумно подигање на улуцата Македонија. Токму на местото каде што булеварот ја сече улица Македонија и се создава критичната точка со зградата која треба да се руши. Според мене потребно е такво решение во спротивно ќе нема поента ако повторно пешаците мора да чекаат на семафор. Што се однесува до паркирањето тоа веројатно може да се реши со подземниа или надземна катна гража а мислам дека една веќе се гради кај Беко. Како и да е факт е дека Скопје треба и те како да го интензивира вложувањето во велосипедскиот сообраќај и мислам дека тоа е единствено решение кое може да се надополни со зголемување на ефикасноста на градскиот сообраќај. Факт е дека треба да ги менуваме навиките и затоа мислам дека сообраќајните алтернативи кои ги спомнав погоре треба да бидат примарни, додека движењето со автомобил треба да биде од секундарна важност за Скопје. Така да мислам кога веќе размислуваме треба тоа да ни биде појдовна точка. Живеам во град кој е пример за тоа што значи велосипедистот да биде цар. Велосипедските патеки се на некој места со иста широчина и како оние за автомобили. Затоа во централното градско подрачје движењето е многу побрзо и поудобно со велосипед отколку со автомобил. Тоа е причината поради која огромен, навистина огромен процент на граѓаните ги користат велосипедите. За ова проблематика му пишав и директно на премиерот кој после тоа излезе и најави дека ќе се обидат да изработат стратегија за оваа проблематика. Јас се надевам дека ќе успеам и дел од одговорните да ги донесам во градот каде што живеам за да се уверат со свои очи што значи добро организиран велосипедски сообраќај и да престанат да се залажуваат со нашите смешни и неупотребливи патеки кои ги имаме во Скопје. |
||
Post Reply | Page <1 8485868788 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |