build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 9091929394 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1821 Posted: 17-Aug-2014 at 20:08
Znaci vaka, jas zboruvam za glavnite bulevari, konkretno za "Partizanska", kade na trotoator (onoj za pesaci) frcat velosipedi i motorcikli so sto seriozno ja zagrozuvaat bezbednosta na pesacite. Bev svedok na sudar pomegu velosiped i motorcikl so prikolka i samo srekata spasi da ne bide udreno i malo dete koe vo pridruzna na roditelite si odese po trotoarot. Kako nadleznite organi ke se spravat so taa pojava toa e nivna rabota, zatoa se plateni i toa im e zadaca, a dokolku na problemot mu se pristapi so poznatata fraza "kakvi pravila, kakvi cuda, narodot e stoka i tuka nisto ne pomaga", togas ovaa pojava ke si ostane vecno.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1822 Posted: 17-Aug-2014 at 20:37
Денко ,тротоарот одма до улицата е всушност велосипедска патека ,а просторот кој се користи за паркинг е пешачката патека. Тоа со моторциклот е проблем ,но доколку велосипедот се движел по таа патека никој не може да го обвини, тука се виновни пешаците и надлежните.

Погоре прочитав дека велосипедски патеки не се обележувале на самиот асфалт каде што се движат возилата, а тоа е тотално погрешно, еден од тие примери беше Теодосиј Гологанов ,а истото го имам сретнато на многу места. Исто така пред некој ден гледав видео со велосипедски трки во некој град ,каде што на булеварите имаше токму таква обележана велосипедска патека по самиот асфалт од десната страна на коловозот во правецот на движење.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1823 Posted: 17-Aug-2014 at 20:50
Originally posted by daci92

Денко ,тротоарот одма до улицата е всушност велосипедска патека ,а просторот кој се користи за паркинг е пешачката патека. Тоа со моторциклот е проблем ,но доколку велосипедот се движел по таа патека никој не може да го обвини, тука се виновни пешаците и надлежните. Погоре прочитав дека велосипедски патеки не се обележувале на самиот асфалт каде што се движат возилата, а тоа е тотално погрешно, еден од тие примери беше Теодосиј Гологанов ,а истото го имам сретнато на многу места. Исто така пред некој ден гледав видео со велосипедски трки во некој град ,каде што на булеварите имаше токму таква обележана велосипедска патека по самиот асфалт од десната страна на коловозот во правецот на движење.

Da, i jas mislam deka trotoarot odma do ulicata e vsusnost velosipedska pateka (treba nekoj da go obelezi), no jas zboruvam za drugiot trotoar, onoj vnatresniot. Inaku da, velosipedska pateka se belezi i na kolovozot, tuka pogresno se izraziv, se izvinuvam. Poentata mi bese, deka dokolku nema obelezana velosipedska pateka (bilo na trotoarot ili na kolovozot), spored soobrakajnite pravila velosipedot treba da vozi na krajnata strana od desnata kolovozna lenta, a ne na trotoarot za pesaci kako sto e praksa vo Skopje.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1824 Posted: 17-Aug-2014 at 21:35
Штом се разбравме добро е.
Уште што сите се согласуваме дека во Македонија нешто што се вика сообраќајна култура не постои е друга работа. Е сега, како да го решиме тој проблем, велосипедистите се плашат да возат по коловозот бидејќи нашите возачи се сообраќајно неписмени, па често доаѓа до трагедии и конфликти, затоа кога велосипедската патека недостига или пак е оптеретена од пешаци и непрописно паркирани автомобили велосипедистите ја користат поголемата патека (која е за пешаци) бидејќи им овозможува полесно маневрирање и разминување со пешаци.

Но што да се објаснуваме ,кога поголемиот дел од возачите не разбираат дека кога се движиме по коловозот сите сме еднакви во сообраќајот и сообраќајните правила и дека моторциклистите немаат никаква предност ,односно дека претекнувањето кое често го гледаме на семафори е прекршок. А тоа што моторцикл доби секое дете со стекнати 12 години (па и помалку) е проблем и на институциите и на родителите на тие деца.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1825 Posted: 17-Aug-2014 at 22:31
Originally posted by Џоле

Проширувањето е повеќе од потребно зашто кога се врти десно (во правец кон Ченто) лентата е многу кратка. Многу често се случува една кола да чека на семафор за право, а зад неа да има други коли што чекаат да свртат десно.

За состојбата на пешачките и велосипедските патеки нема што да се додаде, тие се во ужасна состојба и сигурно не се обновени уште од изградбата на булеварот.
и одма тука има можност за безвезно привремено решение со кое ќе се фалат како да е нов автопат... залудно потрошено време и средства
кога бројот на возилата ќе се дуплира, тогаш што? повторно ќе додадат уште некој метар? или тогаш ќе има проширување на булеварот, изведено во тотално непотребни временски дистанцирани повеќе фази?

имаат центар за контрола на сообраќај нели? нели ќе поставеа систем за автоматска регулација на семафорите? абер не видовме од ништо од тоа...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1826 Posted: 17-Aug-2014 at 23:21
Previous
 
Но битно тајмерите експресно беа отстранети од семафорите, како да беа опасни по околината.


Edited by Dexter26 - 17-Aug-2014 at 23:21
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1827 Posted: 20-Aug-2014 at 22:04
Вчера видов дека на рекорд го замениле асфалтот од другата страна.
Денес се асфалтираше кај народна банка и видов дека на Трета Македонска бригада се работи турбо.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1828 Posted: 22-Aug-2014 at 15:45
Од кај Рекорд возете слободно, двете ленти се отворени

Екипите на Градот Скопје завршија со реконструкцијата на крајната сообраќајна лента на улицата Димитрие Чуповски, пред автобуската станица „Рекорд", наспроти Театарот за деца и младинци.



Стануваше збор за реконструкција на крајната сообраќајна лента на потег во должина од 60 метри, пред и по автобуското стојалиште. Со градежните работи беше извршено гребење на стариот вдлабнат и оштетен асфалт и беа нанесени три асфалтни слоја, како и нова хоризонтална сообраќајна сигнализација на потегот кај автобуското стојалиште.
На реконструкција на крајната сообраќајна лента на улицата Димитрие Чуповски, пред автобуската станица „Рекорд", работеа екипите на градежната компанија „Бетон АД", а Градот Скопје за овој зафат потроши околу милион денари.
Во рамките на проектот за реконструкција на оштетениот коловоз пред поголем број автобуски станици, во моментов градежни работи се извршуваат и на двете автобуски станици на булевар „Кузман Јосифовски - Питу", како и на булеварот „Крсте Петков Мисирков", од страната на МАНУ.
Изминатиов период беше извршена реконструкција на оштетениот коловоз пред автобуската станица и од спротивната страна на улицата Димитрие Чуповски.

http://vecer.mk/skopska/od-kaj-rekord-vozete-slobodno-dvete-lenti-se-otvoreni
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1829 Posted: 02-Sep-2014 at 00:58
ИЗВРШЕНА ЦЕЛОСНА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА АСФАЛТОТ ПРЕД АВТОБУСКИТЕ СТАНИЦИ НА БУЛ. КУЗМАН ЈОСИФОВСКИ ПИТУ

Деновиве заврши целосната реконструкција на последната сообраќајна лента пред двете автобуски стојалишта на булеварот „Кузман Јосифовски Питу", поточно пред Комплексот банки и трговскиот центар „ВЕРО".

Последната сообраќајна лента пред Комплексот банки се реконструираше на потег со вкупна должина од 200 метри пред и по автобуската станица, каде што беше изваден стариот тампонскиот слој и поставен нов. Оштетениот и вдлабнат површински асфалтен слој се изгреба и се изврши санација на потповршинскиот слој до длабочина од еден метар. Покрај реконструкцијата на сообраќајната лента, извршена е и нивелација на постојните шахти и сливници.

Последната сообраќајна лента пред трговскиот центар „ВЕРО" се реконструираше на потег со вкупна должина од 102 метри пред и по автобуската станица, и притоа се изврши санација на површинскиот асфалтен слој, а на делови, каде што имаше поголемо оштетување, се изврши и санација на потповршинскиот асфалтен слој.

Градот Скопје за овој зафат потроши околу 7 милиони денари со ДДВ и тоа 5 милиони денари за сообраќајната лента пред Комплексот банки и околу 2 милиона денари за сообраќајната лента пред трговскиот центар „ВЕРО".

Градежните работи на реконструкцијата на последните сообраќајни ленти пред двете автобуски стојалишта на булеварот „Кузман Јосифовски Питу" ги изврши компанија „БАУЕР БГ".

Како дел од големиот проект за реконструкција на крајните сообраќајни ленти пред и по автобуските станици, Градот Скопје досега изврши реконструкција на асфалтот од двете страни на улицата „Димитрие Чуповски", а во моментов се врши и реконструкција на булеварот „Крсте Петков Мисирков" од страната на МАНУ.







http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=6748&mid=482&tabId=1

Edited by jyvation - 02-Sep-2014 at 01:00
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1830 Posted: 02-Sep-2014 at 01:26
математички пресметано, со оглед на тоа за колку време асфалтираат лента, и за колку време пропаѓа асфалтот, можно е наредниот пат кога ќе ја асфалтираат лентата, да им пропадне асфалтот додека да ја завршат Dunno
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1831 Posted: 02-Sep-2014 at 02:34
Јас мислам дека се изненадени поради тоа што автобуси ја користат таа лента. Веројатно тој што го проектирал реновирањето не предвидел дека на автобуска станица сиибраќаат автобуси. Сега со искуството што го насобраа после 48 асфалтирања на станицата веројатно го направиле подобро. Така да верувам дека овој пат ќе трае најмалку 3 месеци.

Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1832 Posted: 02-Sep-2014 at 04:31

И се така додека не стигнат до заклучокот дека сепак на тампонот во тој дел од коловозот наместо асфалт треба да става армиран бетон......како што е и секоја поголема и поопслужена автобуска станица во Германија.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1833 Posted: 02-Sep-2014 at 17:00
Токио


srekja.mk

Edited by jyvation - 02-Sep-2014 at 17:01
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #1834 Posted: 02-Sep-2014 at 18:49
500 илјади овци ќе се испотепаат помеѓу себе. Најиронично е што градови со по 7-8-9-10 милиони се многу по проодни пд села како Скопје. И жално е што мислиме дека живееме во напредна средина. Не е се пали и вози, очигледно недостигаат принципи ама и менување на навиките.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1835 Posted: 02-Sep-2014 at 22:13
Originally posted by one1

500 илјади овци ќе се испотепаат помеѓу себе. Најиронично е што градови со по 7-8-9-10 милиони се многу по проодни пд села како Скопје. И жално е што мислиме дека живееме во напредна средина. Не е се пали и вози, очигледно недостигаат принципи ама и менување на навиките.
менување на какви навики? со ваков неверојатно одбивен јавен превоз и со блокирани велосипедски и пешачки патеки насекаде, како да ги смени некој навиките?
треба на некој некогаш да му текне дека во градов фалат неколку булевари и клучки? неее, поинтересно е да се занимаваме со афлатирање на една проклета лента на секои два месеци
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1836 Posted: 02-Sep-2014 at 23:43
Originally posted by zabegan


Originally posted by one1

500 илјади овци ќе се испотепаат помеѓу себе. Најиронично е што градови со по 7-8-9-10 милиони се многу по проодни пд села како Скопје. И жално е што мислиме дека живееме во напредна средина. Не е се пали и вози, очигледно недостигаат принципи ама и менување на навиките.
менување на какви навики? со ваков неверојатно одбивен јавен превоз и со блокирани велосипедски и пешачки патеки насекаде, како да ги смени некој навиките?треба на некој некогаш да му текне дека во градов фалат неколку булевари и клучки? неее, поинтересно е да се занимаваме со афлатирање на една проклета лента на секои два месеци


Какви клучки кога и тие што ги имаме незнаеме да ги одржуваме.При најмал дожд се случуваат работи кои во глобала до сега требаше да бидат средени.
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #1837 Posted: 03-Sep-2014 at 04:48
Тоа е хајтек системот за управување со семафори што го инсталираа...

А и да не работат семафорите, колку што ми се гледа мене, има сообраќајни знаци, да има ред, сите што не ги почитуваат правилата, казни, па 10 пати нека врне дожд ама правилата има да се почитуваат. Стварно не можам да ги сварам нервозните возачи, ова го има само во Турција и МКД... Не се за се виновни улиците, за мноооогу се виновни возачите.

А ова со јавниот превоз не можам да го разберам. Па кога некој не сака да се вози со јавен превоз, не сака и тоа е. А не може автобусот секого од пред врата да го собере.



Edited by Bojan10 - 03-Sep-2014 at 04:52
Од чаламот си патиме!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1838 Posted: 03-Sep-2014 at 18:11
барем вие скопјани треба да знаете дека оваа гужва се направи поради насобраната вода на неколку подвозници(под стоковната `мост`) и кај `бихаќка.

цел центар на скопје вчера бил блокиран.мој другар седел во кола во место 2.5 часа
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1839 Posted: 03-Sep-2014 at 18:36
Има и полошо

Дака



Лагос



Kaрачи


開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1840 Posted: 03-Sep-2014 at 22:44
Originally posted by gjoko

барем вие скопјани треба да знаете дека оваа гужва се направи поради насобраната вода на неколку подвозници(под стоковната `мост`) и кај `бихаќка.

цел центар на скопје вчера бил блокиран.мој другар седел во кола во место 2.5 часа
од тој аспект зборев и јас... еве и совршено изведени клучки да имаме со совршена атмосверска канализација, некогаш нешто ќе се запуши, да не збориме што ќе се блокира од протести, потешки сообраќајќи или било какви други блокади... тогаш што? ...не може градот вечно да дише на два булевари
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 9091929394 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.422 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.