build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 99100101102103 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #2001 Posted: 05-Nov-2016 at 10:11
Може лево кај Нова Македонија. Со овозможување вртење лево ќе се успори тој дел од раскрсницата. Сосема непотребен чекор. Ако некој вози од Клиника, ќе се престрои лево кај Нова Македонија, бидејќи од таму му е поблиску, нема на следната раскрсница да се престрои, што му е подалеку. Од друга страната исто така нема некоја голема потреба за вртење лево, со оглед дека истото може да се направи кај Палома Бјанка.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #2002 Posted: 05-Nov-2016 at 23:50
Ако одат кон Ленинова, тогаш е попрактично да се овозможи вртење лево, ама ако повеќето продолжуваат накај Католичка тогаш нема потреба.
Од другата страна исто е можеби добро да се овозможи вртењето лево, затоа што целиот сообраќај од П.О. кој патува кон Рекорд/ДамеГруев во моментов мора да помине низ една лента на крајот од П.О.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2003 Posted: 06-Nov-2016 at 05:10
а зошто на оваа раскрсница се прават интервенции, кога најголемиот метеж се создава кај Соборна?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2004 Posted: 06-Nov-2016 at 17:42
Во Ѓорче Петров целосно е асфалтирана главната улица...





За сè има вторпат
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #2005 Posted: 08-Nov-2016 at 01:02
Гужвата кај и околу соборна е поради семафорите на кои чека собраќајот кој транзитира преку центар. Решение е само тунел под центар за да го одвои и забрза овој дел од транзитниот сообраќај чија цел не е центар.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2006 Posted: 18-Jan-2017 at 17:33


За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2007 Posted: 22-Feb-2017 at 10:17
ЗАВРШЕНА Е УЛИЦАТА „2“ ВО ЃОРЧЕ ПЕТРОВ



Завршени се сите градежни работи на улицата „2“, која поминува покрај новата полициска и противпожарна зграда во општината Ѓорче Петров. Улицата е широка 6 и долга 160 метри, со тротоари од двете страни и тоа од страната на полицијата со широчина од 2 метри, а од спротивната која гледа кон паркот, со ширина 1,5 метри.

Истовремено е изградена и нова атмосферска канализација и поставено е и ново улично осветлување.

Дел од оваа улица продолжува до поликлиниката „Ѓорче Петров“ и поштата и се спојува со булеварот „Партизански одреди“, а дел до паркингот кај паркот, што овозможува непречен пристап на жителите. За овој проект Општината Ѓорче Петров од својот буџет обезбеди 4 милиони денари.

http://utrinski.mk/?ItemID=4E75B7D62BA3734FB6AC4A0E8AD563F5
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2008 Posted: 27-Apr-2017 at 09:14
ПРОБИЕНА АЛТЕРНАТИВНА УЛИЦА НА „РАДИШАНСКА“



Општина Бутел го заврши пробивањето на новата улица „50“ во Радишани. Патот веќе е тампониран и има должина од 1.300 и широчина од шест метри.

„Пробиената сообраќајница ќе претставува алтернативна улица на улицата ’Радишанска‘ во услови кога може да биде затворена од најразлични причини. Наскоро ќе следат градежни зафати за нејзино асфалтирање. Ќе можат да ја користат секојдневно околу 3.000 жители“, велат од Бутел.

Средствата за изградба на улицата во висина од 3,2 милиони денари се обезбедени од општинскиот буџет.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=42B71733B64BB740B40A218BCD3E16DA
За сè има вторпат
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #2009 Posted: 28-Apr-2017 at 09:13

Каде доаѓа улицава?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2010 Posted: 02-May-2017 at 18:42
Како и секогаш, поради имотно-правни несогласувања нашите булевари на половина ќе бидат притеснети за потоа одново да се прошират.



Инаку, вака треба да си биде.



После куќата од десна страна на првата слика улицата пак си има четири ленти.



Edited by Џоле - 02-May-2017 at 18:48
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2011 Posted: 14-May-2017 at 20:49
Сопиште

За сè има вторпат
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2012 Posted: 23-Jun-2017 at 14:56
Не ми е јасно што сакаат луѓево? Секое Припорско сокаче да влага на кружен тек?

Она што ме загрижува на овој проект е што не се спомнува спојката со Димо Хаџи Димов. Фали многу малку за поврзувањето, не повеќе од 200м и во тој дел се руши па мислев дека се работи на спојката.

Инаку почна и „реконструкција“ на патот низ Припор накај Сопиште. За жал, ништо од темелната реконструкција, обично гребење на асфалт на што ќе се нанесе нов слој. Патот е во ужасна состојба после изградбата на новата канализација и е комплетно пропаднат на некои места. Без темелна реконструкција ништо не се постигнува.

Дополнително, периодов секојдневно фучат огромни шлепери на Џевахир, изглеа фокусот го носат кон Сончев град. Така и да и тоа што ќе се направи, брзо ќе пропадне.





Жителите на Кисела Вода со жив ѕид против новиот кружен тек

Градоначалникот Коце Трајановски го најави овој кружен тек уште во 2015 година.
Плусинфо  09:42 23 јуни 2017 ● Прочитано 1327

Жителите на улиците Христо Татарчев 1 и 11 во населбата Кисела Вода утрово со жив ѕид ги блокираа градежните работи за изградба на нов кружен тек со кој ќе се спојат Кисела Вода и Аеродром преку булеварот Србија. 

Тие ги повикаа градоначалниците на Град Скопје и на општина Кисела Вода да дојдат и да видат каков проблем имаат ако се изградат најавените ѕидови околу улиците.

Градоначалникот Коце Трајановски го најави овој кружен тек уште во 2015 година. 

- Булеварот Србија ќе се реконструира и проширува на потег со вкупна должина од 868 метри, каде што ќе се оформат четири сообраќајни летни со ширина од 3,5 метри. Новата траса од десната страна ќе има странично зеленило со ширина од 1,5 метри и пешачко-велосипедска патека со ширина од 3 метри, додека од левата страна ќе има пешачка и велосипедска патека со променлива ширина. Новиот булевар ќе има средишно зеленило со ширина од 2 метри. На крајот од новиот булевар ќе има и кружен тек, кој ќе се формира меѓу бул. „Србија“, ул. „Христо Татарчев“ и улицата „ Христо Татарчев крак 2", со дијаметар од 36 метри. Истиот ќе се состои од две сообраќајни летни со ширина од 4,75 метри и пешачка патека. Како дел од изведбата на новиот кружен тек, ќе биде извршена реконструкција и проширување на улиците „Христо Татарчев“ и „Христо Татарчев крак 2“, на деловите каде што ќе влегуваат (се приклучуваат) во новиот кружен тек. Целокупната должина на новиот реконструиран и проширен коловоз со целосната реализација на овој инфраструктурен проект изнесува околу 1.400 метри - рече тогаш градоначалникот Трајановски.



http://www.plusinfo.mk/vest/118661/zitelite-na-kisela-voda-so-ziv-dzid-protiv-noviot-kruzen-tek
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2013 Posted: 28-Jun-2017 at 17:28


Патот за Сончев од неодамна е посипан со песок на почетокот кај спојката со патот до Средно Водно, поради тоа што имаше голем број коли, а сепак сообраќајната инфраструктура не е до крај поставена.

Имам возено со точакот натаму, но камиони немам забележано.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2014 Posted: 19-Jul-2017 at 23:24
денес поставија бариери и означување на делницата на булевар АСНОМ од раскрсницата кај Мајчин дом, до сендвичарите... има некој информација за што се работи?
ми личи како да ќе се реконструира асфалтот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2015 Posted: 20-Jul-2017 at 00:26


Да, ќе се реконструира булеварот:

http://build.mk/naskoro-rekonstruktsija-na-ulitsata-vasko-karangeleski-vo-aerodrom

Иначе нека не те буни името на улицата во веста, има збрка со името на оваа сообраќајница на институционално ниво, некаде фигурира како булевар АВНОЈ, некаде како улица Васко Карангелески (како што беше и во тендерот на Град Скопје). Не ми е јасно како успеале да направат збрка и за вкава работа, ама ете можело и тоа.

Во секој случај треба да се стави крај на брката, а пологично е финално да е Васко Карангелески, бидејќи сегментов природно се надоврзува на улицата со исто име која оди кон бившата воена академија, за разлика од АСНОМ со кој се вкрстува под агол од 90 степени.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2016 Posted: 21-Jul-2017 at 11:40
Конечно! Улицата (беш)е во т.н. „крш“ состојба

Започна реконструкцијата на „Втора македонска бригада“

Започнаа градежните работи за реконструкција на коловозот на улицата „Втора македонска бригада“.



На почетокот на градежните работи присуствуваa градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, градоначалникот на Општина Бутел, Петре Латиновски и Претседателот на Советот на Општина Чаир, Заир Бектеши.

– Денеска ја почнуваме реализацијата на овој важен проект, со кој ќе се изврши реконструкција на коловозот на оваа улица, на потегот од крстосницата со улица „Христијан Тодоровски Карпош“ до кружниот тек на улицата „Лазо Трповски“. Со овој градежен зафат, во должина од 1 181 метар, ќе биде изгребен стариот и оштетен асфалт и ќе биде нанесен нов асфалт. Покрај коловозот, со овој проект е опфатена реконструкција на велосипедските и на пешачките патеки, комплетна замена на старите рабници, а ќе бидат нивелирани и шахтите и сливниците. Со реализацијата на овој проект значително ќе се подобри одвивањето на сообраќајот и ќе се зголеми безбедноста при движењето за жителите на општините Чаир и Бутел. Покрај градежните работи, ЈП „Паркови и зеленило“ ќе го обнови зеленилото по должината на оваа сообраќајница, кажа градоначалникот Трајановски.



Реконструкцијата на коловозот ќе ја извршат екипите на градежната компанија „Пелагонија“ од Гостивар, додека реконструкцијата на пешачките и на велосипедските патеки ќе ги изведуваат екипите на ЈП „Улици и патишта“.

За овој градежен зафат, Градот Скопје ќе издвои 10,6 милиони денари, а градежните работи треба да завршат за 180 дена.

http://kurir.mk/republika/skopje/zapochna-rekonstruktsijata-na-vtora-makedonska-brigada-infrastrukturen-proekt-od-iskluchitelna-vazhnost-za-graganite/
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #2017 Posted: 16-Aug-2017 at 16:44
Бесен поради тоа што кога доаѓам од Куманово, симнувајќи се пред црквата Пресвета Богородица, минувајќи по тесната патека на кејот Димитар Влахов и чекајќи да го поминам булеварот Филип Македонски, кој нема семафорска сигнализација ни пред МНР, ни пред Холидеј Ин, ни пред ГТЦ, за разлика од Карпош каде има семафор на секој пешачки премин, дури и на правите делници, ме сретнува карусел кој некој идиот одлучил да го постави баш тука, на најтесниот дел, да не можеш на раат да поминеш, за понатаму да ме сретнат две „улици“ на кеј измеѓу кои се распостелани маси и столови, при што на едната улица се простира бавча на еден од оние очајни обиди за брод, во исчекување и другите квази-бродови да го следат овој пример, на кој се надоврзува и слаломот во лавиринтот помеѓу Т-Хоум и другиот карусел, за да излезам на плоштад, размислував дали може да се исправи барем нешто од тоа што го упропастиле некои инфантилни ликови.

Баш кога се капев, ми текна интересна идеја - да се направи подземен конвеер испод кејот 13. Ноември за дистрибуција (утовар-истовар) на стока за кафулињата, бутиците и другите корисници, кој би се протегал од паркингот Кочо Рацин до Македонска Пошта.

Дали оваа моја идеја е издржана? Дајте аргументи „за“ и „против“.

Edited by phenomenon - 16-Aug-2017 at 16:51
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2018 Posted: 16-Aug-2017 at 19:18
Не знам колку е изводливо тоа со подземната подвижна лента. Посебно поради фактот што чини пари, а пари не сака никој да даде.

Кејот во тој дел е упропастен и се плашам дека треба темелна реорганизација на просторот за да биде повторно во служба на граѓаните, зашто сега им служи само на кафулињата и на тие од Т-Мобиле како бесплатен паркинг.

Edited by Џоле - 16-Aug-2017 at 19:18
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2019 Posted: 25-Aug-2017 at 16:01
Значи можело и за 2 недели!!!
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2020 Posted: 31-Aug-2017 at 17:44
Од ФБ профилот на Коце Трајановски:

Проектот за реконструкција и проширување на дел од улицата Тодор Александров е во завршна фаза и неговата целосна реализација ќе биде комплетирана во наредниов период. Истата ја проширивме од ОУ „Кочо Рацин“ до кракот на оваа улица што води кон Панорама, во должина од околу 600 метри.

Покрај нов коловоз, оваа улица доби нови велосипедски патеки на коловозот, нови тротоари, како и нова атмосферска, водоводна и фекална мрежа.

Заради подобрување на безбедноста на учениците во „Кочо Рацин“, на потегот долж училиштето ќе се превземат дополнителни безбедносни мерки, како што е нова ограда, нова хоризонтална и вертикална сообрачајна сигнализација, како и органичување на брзината со сообраќајот до 30 километри на час.




















За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 99100101102103 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.422 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.