build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 113114115116117 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2281 Posted: 01-Oct-2019 at 18:24
Срамота е тоа што се случува во Скопје... да се вози секој ден кон и од работа и по 40 минути е неприфатливо!
На Скопје каде живее една половина од населението на државава му е потребен сериозен потфат, проект налик СК2014 исклучиво за сообраќајна инфраструктура.
Несериозноста/Незаинтересираноста на власта Централна и Локална е неприфатливо!
Со цртање на велосипедски патеки на постоечки коловози, тротоари, менување на бекатон со асфалт и обнова на асфалт на постоечки улици + набавка на 20-30 електрични автобуси НЕ МЕНУВА НИШТО.

Време си поминува, само се цртаат проекти и се одложуваат проекти...

Луѓе седнете и направете план, Град Скопје + Влада
5 годишен план:
3 сообраќајни моста,
3 новопробиени булевари,
5 кружни текови
2 надвозници
1 тунел
...
+ цртајте си велосипедски патеки...

Мора времето на патување да се скрати, нови автобуски линии по новопробиени улици! За тротинети, електрични автобуси и велосипеди никој не спори...

Ама каде со овој ентузијазам и темпо!?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2282 Posted: 01-Oct-2019 at 19:53
Originally posted by alexsend

Срамота е тоа што се случува во Скопје... да се вози секој ден кон и од работа и по 40 минути е неприфатливо!
На Скопје каде живее една половина од населението на државава му е потребен сериозен потфат, проект налик СК2014 исклучиво за сообраќајна инфраструктура.
Несериозноста/Незаинтересираноста на власта Централна и Локална е неприфатливо!
Со цртање на велосипедски патеки на постоечки коловози, тротоари, менување на бекатон со асфалт и обнова на асфалт на постоечки улици + набавка на 20-30 електрични автобуси НЕ МЕНУВА НИШТО.

Време си поминува, само се цртаат проекти и се одложуваат проекти...

Луѓе седнете и направете план, Град Скопје + Влада
5 годишен план:
3 сообраќајни моста,
3 новопробиени булевари,
5 кружни текови
2 надвозници
1 тунел
...
+ цртајте си велосипедски патеки...

Мора времето на патување да се скрати, нови автобуски линии по новопробиени улици! За тротинети, електрични автобуси и велосипеди никој не спори...

Ама каде со овој ентузијазам и темпо!?

!!!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #2283 Posted: 01-Oct-2019 at 20:06


Потпис. Ама се создаде некој негативен однос спрема вложувања во сообраќајна инсфраструктура, демек треба само во јавен превоз и велосипедски патеки да се инвестира. Па градскиве власти ми изгледа како да се шлепаат на тоа. Повеќе гласови ќе добие некое фино уредено плоштатче, отколку клучка кај судска палата на пример (што ќе ствара и нервози барем две години додека се изгради).

Сообраќајов не е сеуште колабиран поради неколку проширувања на булевари и кружни текови од времето на Коце + двата моста и клучката кај Континентал од претходно. Доколку не почне нешто крупно наскоро мислам дека Шилегов ќе го осети сообраќајниот колапс во неговиот евентуален втор мандат.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2284 Posted: 28-Oct-2019 at 15:19
Ул.Лондонска во Тафталиџе,ни година дена не издржа новиот асфалт а веќе почнаа со прекопувања,тотална некоординација владее при реконструкција на улиците поготово во оние делови каде се градат згради и каде неминовно улиците се прекопуваат по неколку пати за разни инсталации(пример за ова се и улиците Руди Чаевац,Прашка)





https://www.facebook.com/Taftalidze1/?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2285 Posted: 28-Oct-2019 at 19:07
За жал, ова е редовна појава кај нас.
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2286 Posted: 29-Oct-2019 at 17:02
СЕ АСФАЛТИРА УЛИЦАТА БИХАЌКА

Во тек е финално асфалтирање на улиците Бихаќка и Црниче, на потегот од раскрсницата кај подвозникот, па се до улицата Востаничка во должина од 810 метри.

Наскоро оваа значајна сообраќајница што се протега во две општини Центар и Кисела Вода ќе биде целосно реконструирана.







https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2287 Posted: 30-Oct-2019 at 17:33
Новата велосипедска патека се погоди и за автомобили (фото)





Поради градежни работи пред мостот Близнаци, секојдневно на овој потег, од Фершпед кон нас. Ново Лисиче има застој во сообраќајот кој очигледно еден возач решил по секоја цена да го избегне. Имено тој деновиве со своето возило се качил, ни помалку ни повеќе, по новата велосипедска патека и како што може да се види на фотографиите поставени на ФБ, по неа возел подолго време.
Јасно е дека по секојдневните ситуации со кои сите се среќаваат во сообраќајот, без разлика на тоа каква е инфраструктурата, културата на возачите е онаа која е клучна за побезбедан сообраќај.

https://skopjeinfo.mk/novata-velosipedska-pateka-se-pogodi-i-za-avtomobili-foto

-------------------------------------------------
Патем за какви градежни активности пред мостот Близнаци станува збор??
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2288 Posted: 30-Oct-2019 at 18:30
Ова што денес се случува по улиците низ Скопје во 16:00 часот е недопустливо. Треба да се засрамат сите кои биле на функција градоначалник за оваа ситуација каде десетици илјади возила стојат буквално во место од стара рампа да се до карпош... СРАМОТА!
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #2289 Posted: 30-Oct-2019 at 23:00
Кај Фон се работи на едната страна од колекторот, а кај близнаците на другата. Плус бул. Асном .
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2290 Posted: 31-Oct-2019 at 07:38
Ако возиш електричен тротинет на улица ќе платиш 80 евра казна

Електрични тротинети ќе можат да се возат само по велосипедски патеки и тротоари. Нивното возење на улица ќе се казнува во противвредност од 80 евра. Ова е предвидено со промените во Законот за безбедност во сообраќајот кои вчера поминале на владината седница. Со промените се предвидува тротинетите првенствено да се движат по велосипедските патеки, а во случај да ги нема на сообраќајниците, тогаш е дозволено да се возат и по тротоарите.

Максималната дозволена брзина за движење по велосипедска патека е 25 километри на час, додека на тротоар само 6 километри на час. За поголема безбедност, граѓаните кои управуваат тротинет треба навечер да носат зелени флурорцентни елеци, за да можат да бидат видливи за пешаците и учесниците во сообраќајот. Предвидено е и лицата под 14-годишна возраст да не смеат да возат електрични тротинети.
Казната ако не се носи елек е 50 евра, за движење по улица 80 евра, а доколку се вози со поголема брзина од дозволената 120 евра.

https://skopskoeho.mk/ako-vozish-elektrichen-trotinet-na-ulitsa-ke-platish-80-evra-kazna/?fbclid=IwAR1kve39mMCjwx9quImRbHAFLDMsBdM_r_CQZtjYFZobgBCw35mXM_VdYX0
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2291 Posted: 31-Oct-2019 at 07:49
ОК е да се регулира,
25км/ч е во ред, но 6 на тротоари е многу малку, додека флуросцентен елек е малку понижувачки.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 992
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #2292 Posted: 31-Oct-2019 at 09:31
Originally posted by alexsend

ОК е да се регулира,
25км/ч е во ред, но 6 на тротоари е многу малку, додека флуросцентен елек е малку понижувачки.


Во Британија а мислам и цела Западна Европа не смееш на точак ноќе да се качиш или џогираш ако немаш флуросцентен елек...тоа за понижувачки е дојам присутен само во нашава затуцана вукојебина.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #2293 Posted: 31-Oct-2019 at 10:01
Originally posted by alexsend

ОК е да се регулира,
25км/ч е во ред, но 6 на тротоари е многу малку, додека флуросцентен елек е малку понижувачки.

Во Нови Сад доколку возиш велосипед на пешачка патека должност ти е да возиш со брзина која соодветствува со брзината со која се движат пешаците, односно 4км/ч .
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #2294 Posted: 31-Oct-2019 at 18:53
Ако важи и за велосипеди елек тогаш ок, во спротивно е идиотски. Освен тоа ок е законот, само што очекувам со амандмани да уфрлат уште нешто непотребно колку да се каже „држава сме, контролираме“.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2295 Posted: 31-Oct-2019 at 18:57
Originally posted by <Fresno>

Ако важи и за велосипеди елек тогаш ок, во спротивно е идиотски. Освен тоа ок е законот, само што очекувам со амандмани да уфрлат уште нешто непотребно колку да се каже „држава сме, контролираме“.

Споредуваш електричен мотор со подвижен механизам кој работи со силата на нозете?
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2296 Posted: 31-Oct-2019 at 19:51
Велосипедите си имаат одредби во законот, односно навечер треба да поседуваш светло позади и напред, како и катадиоптери („мачкини очи“), што е целосно различно од ова што го тврдиш дека треба и велосипедистите да имаат елеци.

Не викам дека треба возачите на тротинети да имаат елеци, но дефинитивно треба да бидат осветлени (напред и позади). Реално, предни светла имам видено кај нив, но позади немаат никаква ознака, што е небезбедно и поради тоа се сложувам за елеците.

Патем, возам велосипед цело време до работа и назад, и прашање на време е кога ќе почнат несреќи со тротинетите.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #2297 Posted: 31-Oct-2019 at 21:19
@skopskodete споредувам средства за превоз што се движат по иста патека со слична брзина. И двете треба да бидат подеднакво видливи. Над 50% точаци навечер се како фантоми без никакво осветлување.

@enrlich не тврдам дека треба да имаат и велосипедистите елеци, само не ми е јасно зашто едниве треба да имаат, а другиве што се движат со брзина 15-30 не треба. И да, сите тротинети имаат задно светло. Иначе возам и точак и тротинет и не е проблем до тоа што возило е, туку до тој што го вози. Сум видел еден куп примери и од едни и од други на несовесно возење.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #2298 Posted: 31-Oct-2019 at 22:42

е-точаци и е-тротинети чим развиваат брзина на 30 км/ч мислам треба и да се регистрирани т.е. имаат таблички, ем да подлежат на технички преглед, а корисниците да треба да се контролираат и со алко-дрога тест, како нема засебни патеки за вакви брзи направии и како утре на младите од мали нозе ќе им легнуваат на срце просто поарно со време да се збрчи ваква стандардизација него да се чека на немили случки за да се осигура безбедност по тротоари и улици ... друг битен момент е да се едуцираат деца уште низ образование дека и Веспа е супер опасна работа за под нозе во костец невнимание на автомобилисти а не пак е-бајкои и тротинети, можеби скоцкани со мит’бастерс’тајп серијали со краш’тест’дамис урнеци за да попластично им се доловува колку супер-склет е кога пола тон авто тенеќе со брзина и од 30 км/ч влета и само во макази на е-тротинет, конечно чаре е засебни ВЕЛО АВТОПАТИ да пуштат градоите по средини на булеварите, што во случај да се стегне градскиот авто сообраќај ќе биде и повеќе од неопходно ...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2299 Posted: 04-Nov-2019 at 16:37
Од асфалтирањето на Бихаќка и дел од Огњан Прица







https://www.facebook.com/gamagradba.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19698
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2300 Posted: 07-Nov-2019 at 15:34
Дупки место пат од Маркова Сушица кон Сопиште



Сопствениците на викендички и жителите на Маркова Сушица, место Перковец, Општина Студеничани, веќе подолго време имаат проблем со патот од продавницата поставена на крстосницата за Марков манастир, Козјак кон Добри Дол во нагорнина од наредните 500 метри. Наведениот дел од патот е во катастрофално лоша состојба, со огромни дупки, скоро и невозможно за одвивање на сообраќајот.

Скопјанецот Никола Р., кој најчесто вози по овој пат за време на викендите или за празници за да стигне до Марков манастир вели дека на тој дел од патот речиси и да нема асфалт, состојбата трае веќе подолг период, а никој не презема ништо.

– Колите ги искршивме, цел пат е со дупки. Тоа не се дупки, туку кратери. Еве може да видите и сами. Треба да се стави нов асфалт. Дупките да се пополнат или нека ја асфалтираат улицата, ни изјави Никола.

И луѓето кои деновиве помагаат за подготовка на манастирската слава по повод празникот Свети Димитриј (Митровден) се жалат дека практично е невозможно со натоварено возило да се достават потребните работи до манастирот и мора да се бараат алтернативни заобиколни патишта.

Жителите нè информираа дека пред извесно време оствариле средба со претставници на Општина Студеничани, по што добиле препорака нивниот проблем да го стават во писмена форма и да го достават до градоначалникот Азем Садики.

Жителите од градоначалникот Садики и од општината бараат да се излезе на терен со цел подобро да се запознае и утврди лошата фактичка состојба на патот. Бараат итно пополнување на дупките за да може да се одвива сообраќајот, дури не се пристапи со квалитетно решавање на проблемот.

– Бараме сеопфатно решавање, квалитетно реконструрирање со проширување на улицата и асфалтирање за нормално разминување на две возила според сите стандарди. Условите на теренот лесно овозможуваат да се изврши проширување со мали активности и финансии. Ова наше барање сакаме да влезе во проектите за 2020 година, за да може навреме да се обезбеди буџет и негова реализација, велат жителите на Маркова Сушица.

Граѓаните истакнуваат дека се подготвени да се вклучат на кој било начин да помогнат за решавање на проблемот.

Од Општина Студеничани за МИА информираат дека имале средба со месното население, ги слушнале нивните проблеми и од нив добиле писмено барање кое ќе се разгледува на седница на Советот. Информираат дека нивните служби излегле на терен и оти за 2020 година ќе се потрудат да се изнајдат доволно средства за реконструкција на овој локален пат.

Од Општина Студеничани додаваат дека тие се приградска, рурална општина надвор од Град Скопје и се обидуваат да го решат проблемот во најкраток можен рок.

Од Општина Сопиште за МИА изјавија дека иако овој локален пат е на територија на Општина Студеничани, тие се подготвени за соработка и би се вклучиле во изработка на заеднички проект.

Жителите, пак, изразуваат надеж дека нивниот проблем ќе се реши наскоро, а дотогаш останува да возат по дупки.

https://denesen.mk/dupki-mesto-pat-od-markova-sushica-kon-sopishte/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 113114115116117 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.480 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.