Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 113114115116117 157> |
Author | |
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #2281 Posted: 01-Oct-2019 at 18:24 |
Срамота е тоа што се случува во Скопје... да се вози секој ден кон и од работа и по 40 минути е неприфатливо!
На Скопје каде живее една половина од населението на државава му е потребен сериозен потфат, проект налик СК2014 исклучиво за сообраќајна инфраструктура. Несериозноста/Незаинтересираноста на власта Централна и Локална е неприфатливо! Со цртање на велосипедски патеки на постоечки коловози, тротоари, менување на бекатон со асфалт и обнова на асфалт на постоечки улици + набавка на 20-30 електрични автобуси НЕ МЕНУВА НИШТО. Време си поминува, само се цртаат проекти и се одложуваат проекти... Луѓе седнете и направете план, Град Скопје + Влада 5 годишен план: 3 сообраќајни моста, 3 новопробиени булевари, 5 кружни текови 2 надвозници 1 тунел ... + цртајте си велосипедски патеки... Мора времето на патување да се скрати, нови автобуски линии по новопробиени улици! За тротинети, електрични автобуси и велосипеди никој не спори... Ама каде со овој ентузијазам и темпо!? |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #2282 Posted: 01-Oct-2019 at 19:53 |
!!! |
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #2283 Posted: 01-Oct-2019 at 20:06 |
Потпис. Ама се создаде некој негативен однос спрема вложувања во сообраќајна инсфраструктура, демек треба само во јавен превоз и велосипедски патеки да се инвестира. Па градскиве власти ми изгледа како да се шлепаат на тоа. Повеќе гласови ќе добие некое фино уредено плоштатче, отколку клучка кај судска палата на пример (што ќе ствара и нервози барем две години додека се изгради). Сообраќајов не е сеуште колабиран поради неколку проширувања на булевари и кружни текови од времето на Коце + двата моста и клучката кај Континентал од претходно. Доколку не почне нешто крупно наскоро мислам дека Шилегов ќе го осети сообраќајниот колапс во неговиот евентуален втор мандат. |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #2284 Posted: 28-Oct-2019 at 15:19 |
Ул.Лондонска во Тафталиџе,ни година дена не издржа новиот асфалт а веќе почнаа со прекопувања,тотална некоординација владее при реконструкција на улиците поготово во оние делови каде се градат згради и каде неминовно улиците се прекопуваат по неколку пати за разни инсталации(пример за ова се и улиците Руди Чаевац,Прашка)
https://www.facebook.com/Taftalidze1/? |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #2285 Posted: 28-Oct-2019 at 19:07 |
За жал, ова е редовна појава кај нас.
|
|
За сè има вторпат
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #2286 Posted: 29-Oct-2019 at 17:02 |
СЕ АСФАЛТИРА УЛИЦАТА БИХАЌКА
Во тек е финално асфалтирање на улиците Бихаќка и Црниче, на потегот од раскрсницата кај подвозникот, па се до улицата Востаничка во должина од 810 метри. Наскоро оваа значајна сообраќајница што се протега во две општини Центар и Кисела Вода ќе биде целосно реконструирана. https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #2287 Posted: 30-Oct-2019 at 17:33 |
Новата велосипедска патека се погоди и за автомобили (фото)
Поради градежни работи пред мостот Близнаци, секојдневно на овој потег, од Фершпед кон нас. Ново Лисиче има застој во сообраќајот кој очигледно еден возач решил по секоја цена да го избегне. Имено тој деновиве со своето возило се качил, ни помалку ни повеќе, по новата велосипедска патека и како што може да се види на фотографиите поставени на ФБ, по неа возел подолго време. Јасно е дека по секојдневните ситуации со кои сите се среќаваат во сообраќајот, без разлика на тоа каква е инфраструктурата, културата на возачите е онаа која е клучна за побезбедан сообраќај. https://skopjeinfo.mk/novata-velosipedska-pateka-se-pogodi-i-za-avtomobili-foto ------------------------------------------------- Патем за какви градежни активности пред мостот Близнаци станува збор?? |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #2288 Posted: 30-Oct-2019 at 18:30 |
Ова што денес се случува по улиците низ Скопје во 16:00 часот е недопустливо. Треба да се засрамат сите кои биле на функција градоначалник за оваа ситуација каде десетици илјади возила стојат буквално во место од стара рампа да се до карпош... СРАМОТА!
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #2289 Posted: 30-Oct-2019 at 23:00 |
Кај Фон се работи на едната страна од колекторот, а кај близнаците на другата. Плус бул. Асном .
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #2290 Posted: 31-Oct-2019 at 07:38 |
Ако возиш електричен тротинет на улица ќе платиш 80 евра казна
Електрични тротинети ќе можат да се возат само по велосипедски патеки и тротоари. Нивното возење на улица ќе се казнува во противвредност од 80 евра. Ова е предвидено со промените во Законот за безбедност во сообраќајот кои вчера поминале на владината седница. Со промените се предвидува тротинетите првенствено да се движат по велосипедските патеки, а во случај да ги нема на сообраќајниците, тогаш е дозволено да се возат и по тротоарите. Максималната дозволена брзина за движење по велосипедска патека е 25 километри на час, додека на тротоар само 6 километри на час. За поголема безбедност, граѓаните кои управуваат тротинет треба навечер да носат зелени флурорцентни елеци, за да можат да бидат видливи за пешаците и учесниците во сообраќајот. Предвидено е и лицата под 14-годишна возраст да не смеат да возат електрични тротинети. Казната ако не се носи елек е 50 евра, за движење по улица 80 евра, а доколку се вози со поголема брзина од дозволената 120 евра. https://skopskoeho.mk/ako-vozish-elektrichen-trotinet-na-ulitsa-ke-platish-80-evra-kazna/?fbclid=IwAR1kve39mMCjwx9quImRbHAFLDMsBdM_r_CQZtjYFZobgBCw35mXM_VdYX0 |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #2291 Posted: 31-Oct-2019 at 07:49 |
ОК е да се регулира,
25км/ч е во ред, но 6 на тротоари е многу малку, додека флуросцентен елек е малку понижувачки. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 992 |
Quote Reply #2292 Posted: 31-Oct-2019 at 09:31 |
Во Британија а мислам и цела Западна Европа не смееш на точак ноќе да се качиш или џогираш ако немаш флуросцентен елек...тоа за понижувачки е дојам присутен само во нашава затуцана вукојебина. |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #2293 Posted: 31-Oct-2019 at 10:01 |
Во Нови Сад доколку возиш велосипед на пешачка патека должност ти е да возиш со брзина која соодветствува со брзината со која се движат пешаците, односно 4км/ч .
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #2294 Posted: 31-Oct-2019 at 18:53 |
Ако важи и за велосипеди елек тогаш ок, во спротивно е идиотски. Освен тоа ок е законот, само што очекувам со амандмани да уфрлат уште нешто непотребно колку да се каже „држава сме, контролираме“.
|
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #2295 Posted: 31-Oct-2019 at 18:57 |
Споредуваш електричен мотор со подвижен механизам кој работи со силата на нозете? |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #2296 Posted: 31-Oct-2019 at 19:51 |
Велосипедите си имаат одредби во законот, односно навечер треба да поседуваш светло позади и напред, како и катадиоптери („мачкини очи“), што е целосно различно од ова што го тврдиш дека треба и велосипедистите да имаат елеци.
Не викам дека треба возачите на тротинети да имаат елеци, но дефинитивно треба да бидат осветлени (напред и позади). Реално, предни светла имам видено кај нив, но позади немаат никаква ознака, што е небезбедно и поради тоа се сложувам за елеците. Патем, возам велосипед цело време до работа и назад, и прашање на време е кога ќе почнат несреќи со тротинетите. |
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #2297 Posted: 31-Oct-2019 at 21:19 |
@skopskodete споредувам средства за превоз што се движат по иста патека со слична брзина. И двете треба да бидат подеднакво видливи. Над 50% точаци навечер се како фантоми без никакво осветлување.
@enrlich не тврдам дека треба да имаат и велосипедистите елеци, само не ми е јасно зашто едниве треба да имаат, а другиве што се движат со брзина 15-30 не треба. И да, сите тротинети имаат задно светло. Иначе возам и точак и тротинет и не е проблем до тоа што возило е, туку до тој што го вози. Сум видел еден куп примери и од едни и од други на несовесно возење. |
|
Zelenikovo
Senior Member Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
Quote Reply #2298 Posted: 31-Oct-2019 at 22:42 |
е-точаци и е-тротинети чим развиваат брзина на 30 км/ч мислам треба и да се регистрирани т.е. имаат таблички, ем да подлежат на технички преглед, а корисниците да треба да се контролираат и со алко-дрога тест, како нема засебни патеки за вакви брзи направии и како утре на младите од мали нозе ќе им легнуваат на срце просто поарно со време да се збрчи ваква стандардизација него да се чека на немили случки за да се осигура безбедност по тротоари и улици ... друг битен момент е да се едуцираат деца уште низ образование дека и Веспа е супер опасна работа за под нозе во костец невнимание на автомобилисти а не пак е-бајкои и тротинети, можеби скоцкани со мит’бастерс’тајп серијали со краш’тест’дамис урнеци за да попластично им се доловува колку супер-склет е кога пола тон авто тенеќе со брзина и од 30 км/ч влета и само во макази на е-тротинет, конечно чаре е засебни ВЕЛО АВТОПАТИ да пуштат градоите по средини на булеварите, што во случај да се стегне градскиот авто сообраќај ќе биде и повеќе од неопходно ... |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #2299 Posted: 04-Nov-2019 at 16:37 |
Од асфалтирањето на Бихаќка и дел од Огњан Прица
https://www.facebook.com/gamagradba.mk |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #2300 Posted: 07-Nov-2019 at 15:34 |
Дупки место пат од Маркова Сушица кон Сопиште
Сопствениците на викендички и жителите на Маркова Сушица, место Перковец, Општина Студеничани, веќе подолго време имаат проблем со патот од продавницата поставена на крстосницата за Марков манастир, Козјак кон Добри Дол во нагорнина од наредните 500 метри. Наведениот дел од патот е во катастрофално лоша состојба, со огромни дупки, скоро и невозможно за одвивање на сообраќајот. Скопјанецот Никола Р., кој најчесто вози по овој пат за време на викендите или за празници за да стигне до Марков манастир вели дека на тој дел од патот речиси и да нема асфалт, состојбата трае веќе подолг период, а никој не презема ништо. – Колите ги искршивме, цел пат е со дупки. Тоа не се дупки, туку кратери. Еве може да видите и сами. Треба да се стави нов асфалт. Дупките да се пополнат или нека ја асфалтираат улицата, ни изјави Никола. И луѓето кои деновиве помагаат за подготовка на манастирската слава по повод празникот Свети Димитриј (Митровден) се жалат дека практично е невозможно со натоварено возило да се достават потребните работи до манастирот и мора да се бараат алтернативни заобиколни патишта. Жителите нè информираа дека пред извесно време оствариле средба со претставници на Општина Студеничани, по што добиле препорака нивниот проблем да го стават во писмена форма и да го достават до градоначалникот Азем Садики. Жителите од градоначалникот Садики и од општината бараат да се излезе на терен со цел подобро да се запознае и утврди лошата фактичка состојба на патот. Бараат итно пополнување на дупките за да може да се одвива сообраќајот, дури не се пристапи со квалитетно решавање на проблемот. – Бараме сеопфатно решавање, квалитетно реконструрирање со проширување на улицата и асфалтирање за нормално разминување на две возила според сите стандарди. Условите на теренот лесно овозможуваат да се изврши проширување со мали активности и финансии. Ова наше барање сакаме да влезе во проектите за 2020 година, за да може навреме да се обезбеди буџет и негова реализација, велат жителите на Маркова Сушица. Граѓаните истакнуваат дека се подготвени да се вклучат на кој било начин да помогнат за решавање на проблемот. Од Општина Студеничани за МИА информираат дека имале средба со месното население, ги слушнале нивните проблеми и од нив добиле писмено барање кое ќе се разгледува на седница на Советот. Информираат дека нивните служби излегле на терен и оти за 2020 година ќе се потрудат да се изнајдат доволно средства за реконструкција на овој локален пат. Од Општина Студеничани додаваат дека тие се приградска, рурална општина надвор од Град Скопје и се обидуваат да го решат проблемот во најкраток можен рок. Од Општина Сопиште за МИА изјавија дека иако овој локален пат е на територија на Општина Студеничани, тие се подготвени за соработка и би се вклучиле во изработка на заеднички проект. Жителите, пак, изразуваат надеж дека нивниот проблем ќе се реши наскоро, а дотогаш останува да возат по дупки. https://denesen.mk/dupki-mesto-pat-od-markova-sushica-kon-sopishte/ |
|
Post Reply | Page <1 113114115116117 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |