build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 130131132133134 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2621 Posted: 04-Oct-2020 at 01:02
Во Зеница сите семафори ги замениле со кружни.

Има место на Дрезденска и Орце Николов? Куќи и мали згради може да сметаат, инаку добро би било Градот да направи поопширна сообраќајна стратегија, вклучително и реобмислување на раскрсниците. Се надевам ќе вметнат нешто во ГУП-от.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2622 Posted: 05-Oct-2020 at 11:18
Од реконструкцијата на ул.Никола Карев

Од викендов почна да се копа потегот од бензинската кон раскрсницата со К.Ј.Питу







завршениот дел од бензинската кон Трета македонска бригада









Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #2623 Posted: 05-Oct-2020 at 14:04
Bravo za velo patekite samo odma mora stolbcinja portokalovi! Neka se mnozat vakvi rekonstrukcii!
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Online
Posts: 992
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #2624 Posted: 05-Oct-2020 at 16:24
Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2625 Posted: 05-Oct-2020 at 16:39
Пелагонија АД Гостивар активно работи на Проектот “Реконструкција на ул. 11 - ти Октомври” од раскрсница со бул. Кочо Рацин” до раскрсница со ул. Филип Втори Македонски” - Град Скопје









https://www.facebook.com/PelagonijaADGostivar
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2626 Posted: 05-Oct-2020 at 16:59
Originally posted by kiriOK

Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат

Тоа е една од целите, ленти од 3 наместо 3.5м.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 533
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #2627 Posted: 05-Oct-2020 at 17:18
Originally posted by kiriOK

Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат

Ја направиле од 2х2 на 1х2. Question Може ли некој што често минува на оваа релација да каже дали има логика ова и дали е помал сообраќајот во насока кон Транспортен центар?

Originally posted by Staro Skopje

Тоа е една од целите, ленти од 3 наместо 3.5м.

Но овде лентите веќе беа 3 m. Сега само ја тргнале едната.


Edited by Théoden - 05-Oct-2020 at 17:20
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2628 Posted: 05-Oct-2020 at 18:17
Originally posted by Théoden



Originally posted by kiriOK

Го стеснаа коловозот, ова само наши великолепни проектанти можат да го изведат
Ја направиле од 2х2 на 1х2. Question Може ли некој што често минува на оваа релација да каже дали има логика ова и дали е помал сообраќајот во насока кон Транспортен центар?
Originally posted by Staro Skopje

Тоа е една од целите, ленти од 3 наместо 3.5м.
Но овде лентите веќе беа 3 m. Сега само ја тргнале едната.



Можеби донекаде и има логика во овој дел минувам веќе 15 години и никогаш(ептен ретко) немам видено колона кон Транспортен,максимум колоната била негде до бензинската и ништо повеќе освен ако има некои блокади и пренасочувања а за разлика од тоа доста е поголем хаосот во другиот дел поточно кај Шехерезада таму има повеќе возила и проблем е што семафорот кратко држи зелено па некој пат колоните се спојуваат. Зборувам за делот сликан на првите фотки од десната страна. Инаку тука кај што имам сликано на велопатеката мора под итно столбчиња и некоја ограда или слично на средина бидејќи масовно се претрчува,автошколите стојат рандом кој каде му текне(од тука тргаат за полагање градска),плус и пајакот сега поретко во минатото многу често оди преку две полни линии кон депото како и бројни таксисти.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2629 Posted: 06-Oct-2020 at 01:18

која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2630 Posted: 06-Oct-2020 at 07:06
Скопјани нервозни поради сообраќајниот застој, градот бара трпение, реконструкциите се за сите



https://sitel.com.mk/skopjani-nervozni-poradi-soobrakjajniot-zastoj-gradot-bara-trpenie-rekonstrukciite-se-za-site
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2631 Posted: 06-Oct-2020 at 08:31
Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2632 Posted: 06-Oct-2020 at 12:18
Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2633 Posted: 07-Oct-2020 at 01:38
Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2634 Posted: 07-Oct-2020 at 07:34
Не секоја промена е лоша. Навиките тешко умираат, ама мора да се обесхрабри употребата на моторни возила! Не мора да ви се допаѓа, ама не е прашање на избор.

Исто како што на многумина не им се допаѓа поскапувањето на цигарите. Штетно е по здравјето, мислењето на индивидуата не е важно.

Ако воведат даночни олеснувања за електрични возила, забранат паркинг и сообраќај низ неколку градски сообраќајници и изградат уште повеќе велосипедски патеки (во комбинација со добар железнички превоз на кој ќе биде дозволен транспорт на велосипеди) тогаш можеби градот нема да биде загушен од скопјани, „скопјани“ и од луѓе од остатокот на државата дојдени за еден ден да завршат некаква тривијална работа која за жал во оваа централизирана држава не може да се заврши во местото на живеење.

Многу добро видео:




Edited by гитардемон - 07-Oct-2020 at 13:51
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2635 Posted: 07-Oct-2020 at 15:12
Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2636 Posted: 08-Oct-2020 at 10:41
ПУШТЕН ВО СООБРАЌАЈ БУЛЕВАРОТ АЛЕКСАНДАР МАКЕДОНСКИ -ИСТОЧНИОТ ВЛЕЗ ВО СКОПЈЕ
За само 30 дена со забрзана динамика на реализација на градежните активности и деноноќно работење, реконструиран e булеварот Александар Македонски во правец кон влезот на Скопје во должина од околу 5,3 километри и од денеска е пуштен во сообраќај.
Источниот влез на Скопје од денеска е целосно обновен и функционира без сообраќајни гужви и метеж, а сообраќајот во овој дел од градот е нормализиран. За потсетување е дека оваа делница од булеварот беше во очајна состојба и не беше реконструирана 40-на години.
Градежните активности за реконструкција на булеварот Александар Македонски продолжуваат во правец кон излезот на Скопје, исто така, во должина од 5,3 километри.
Значајно е да се нагласи дека Градот Скопје за првпат ќе изврши експроријација на земјиште за изградба на велосипедска патека на овој булевар што ќе го подобри урбаното живеење и, конечно, ќе има велосипедско поврзување на граѓаните од Ченто и Маџари со остатокот од градот.









https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2637 Posted: 08-Oct-2020 at 11:49
Веста треба да гласи „пуштен во употреба необележан коловоз како дел од бул. Александар Македонски“
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2638 Posted: 08-Oct-2020 at 14:29
Tipicno makedonska rabota. Pusten vo soobrakaj neobelezen kolovoz.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2639 Posted: 08-Oct-2020 at 16:46
Типично македонско размислување е тоа што сите велат подобро вака отколку по колоните,самото соопштение е ко некаква утеха во стилот ве спасивме од долгите колони бележењето може и подоцна....

--------------------------------------------
ВИКЕНДОВ ЌЕ ЈА ЗАВРШИМЕ УЛИЦАТА КАЈ ЗЕЛЕНО ПАЗАРЧЕ, ВЛЕЗОТ ВО СКОПЈЕ Е ГОТОВ, ВЕЛИ ШИЛЕГОВ

За време на продолжениот викенд ќе заврши реконструкцијата на улицата 11 Октомври кај Зелено пазарче. Овој потег почна да се прави минатата среда и оттогаш во центарот на градот се создаваат гужви, метеж и колони возила од Црвен крст до Рекорд.

Градоначалникот Петре Шилегов вели дека денеска и утре ќе се асфалтира коловозот, а за време на продолжениот викенд ќе се работи на крстосницата кај Собранието.

„Очекувам после продолжениот викенд овој потег целосно да биде завршен. Синоќа завршивме со асфалтирање на булеварот Александар Македонски на потегот од влезот на Скопје кон Автокоманда во должина од околу 5,3 километри и од денеска е пуштен во сообраќај. Гужвите поминаа, квалитетната инфраструктура останува“, вели градоначалникот Шилегов.

Градежните активности за реконструкција на булеварот Александар Македонски од денеска продолжуваат во правец кон излезот на Скопје, исто така, во должина од 5,3 километри. На овој потег по завршување на коловозот ќе се работи на изградба на велосипедска патека, за што Градот изврши експропријација на земјиште.

А. АНТЕВСКА



https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/vikendov-ke-ja-zavrshime-ulitsata-kaj-zeleno-pazarche-vlezot-vo-skopje-e-gotov-veli-shilegov/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2640 Posted: 08-Oct-2020 at 17:01

Ova e zatoa sto vo Makedonija nema nitu standardi nitu funkcionalen praven sistem. Neobelezen kolovoz ja zagrozuva bezbednosta na ucesnicite vo soobrakajot, taka sto lesno moze da dojde do soobrakajna nezgoda. Vo toj slucaj svoja krivica bi moralo da imaat i nadleznite drzavni organi koi pustile vo promet nebezbedna delnica...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 130131132133134 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.668 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.