build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 131132133134135 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2641 Posted: 08-Oct-2020 at 18:10
Ццццц, неверојатно нешто... И после за обележувањето, пак ново сликање...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2642 Posted: 10-Oct-2020 at 16:32
Бул.Видое Смилевски Бато





https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2643 Posted: 10-Oct-2020 at 16:36
Во Скопје на големо се копа, граѓаните нервозни – велат никаде не се стига



https://alfa.mk/vo-skopje-na-golemo-se-kopa-graganite-nervozni-velat-nikade-ne-se-stiga/

Edited by stef4o - 10-Oct-2020 at 16:36
Back to Top
Semir View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 16-Mar-2020
Online Status: Offline
Posts: 21
  Quote Semir Quote  Post ReplyReply #2644 Posted: 10-Oct-2020 at 16:47
Originally posted by stef4o

Во Скопје на големо се копа, граѓаните нервозни – велат никаде не се стига



https://alfa.mk/vo-skopje-na-golemo-se-kopa-graganite-nervozni-velat-nikade-ne-se-stiga/


Од кога ја сметаме Алфа како непристрасна тв и релевантен извор на информации?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2645 Posted: 10-Oct-2020 at 17:34
Ул. Васил Ѓоргов во Капиштец. Ја затворивме, за експресно да ја сработиме





https://www.facebook.com/p.shilegov/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2646 Posted: 10-Oct-2020 at 17:52
Раскрсницата на ул. 11 -ти Октомври кај Собрание. Од понеделник попладне, во нормален сообраќаен режим . И раскрсницата и улицата ...







https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2647 Posted: 10-Oct-2020 at 20:27
Васил Ѓоргов вчера ја раскопаа, работат трета смена и сега веќе асфалтираат на потег од Рузвелтова до ОУ Киро Глигоров
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2648 Posted: 10-Oct-2020 at 21:14
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
затоа што не се размислува плански каков ќе биде сообраќајот на делницата конкретно и кој сетап е најдобар за локацијата

едноставно не можеш да фукнеш било какво решение на било каква локација, само затоа што во моментот е популарно, или да се правиш ко да правиш нешто корисно
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #2649 Posted: 11-Oct-2020 at 10:19
Брзината и интензитетот со кои се работат улиците и булеварите во Скопје се стварно за пофалба. Единствена замерка ми е што не користат подебел слој на алфалт на места каде што проаѓаат тешки возила. Во Брно цело лето реконструираат една раскрсница (пребавни се) но слојот на асфалт е двојно подебел од Скопскиот и мислам дека тоа би заштедило повеќе пари на долг рок наместо менување на асфалт на секои 3-4 години.
ಠ_ಠ
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2650 Posted: 11-Oct-2020 at 10:47
Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
затоа што не се размислува плански каков ќе биде сообраќајот на делницата конкретно и кој сетап е најдобар за локацијата

едноставно не можеш да фукнеш било какво решение на било каква локација, само затоа што во моментот е популарно, или да се правиш ко да правиш нешто корисно
Vo Makedonija sto i da fuknes funkcionira kako ke im tekne na korisnicite. Ednostavno ne ste nauceni na red, a i nema koj da ve nauci!?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2651 Posted: 11-Oct-2020 at 14:28
Пред Градска болница







https://www.facebook.com/gamagradba.mk
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2652 Posted: 12-Oct-2020 at 00:51
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
затоа што не се размислува плански каков ќе биде сообраќајот на делницата конкретно и кој сетап е најдобар за локацијата

едноставно не можеш да фукнеш било какво решение на било каква локација, само затоа што во моментот е популарно, или да се правиш ко да правиш нешто корисно
Vo Makedonija sto i da fuknes funkcionira kako ke im tekne na korisnicite. Ednostavno ne ste nauceni na red, a i nema koj da ve nauci!?
стварно? ја мислев дека постојат решенија со кои сообраќајот би се одвивал побрзо, поефикасно и побезбедно... ама ете, не ме воспитале од дома очигледно
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2653 Posted: 12-Oct-2020 at 10:41
Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
затоа што не се размислува плански каков ќе биде сообраќајот на делницата конкретно и кој сетап е најдобар за локацијата

едноставно не можеш да фукнеш било какво решение на било каква локација, само затоа што во моментот е популарно, или да се правиш ко да правиш нешто корисно
Vo Makedonija sto i da fuknes funkcionira kako ke im tekne na korisnicite. Ednostavno ne ste nauceni na red, a i nema koj da ve nauci!?
стварно? ја мислев дека постојат решенија со кои сообраќајот би се одвивал побрзо, поефикасно и побезбедно... ама ете, не ме воспитале од дома очигледно
So vlastite ste kako tendjere i kapace.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2654 Posted: 12-Oct-2020 at 13:28
Завршена реконструкцијата на ул. 11 Октомви и раскрсницата пред Собрание. Во тек е обележување на хоризонталната сигнализација.
Вечерва од 20 часот, сообраќајот низ центарот на градот се нормализира !





https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2655 Posted: 12-Oct-2020 at 20:32
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
затоа што не се размислува плански каков ќе биде сообраќајот на делницата конкретно и кој сетап е најдобар за локацијата

едноставно не можеш да фукнеш било какво решение на било каква локација, само затоа што во моментот е популарно, или да се правиш ко да правиш нешто корисно
Vo Makedonija sto i da fuknes funkcionira kako ke im tekne na korisnicite. Ednostavno ne ste nauceni na red, a i nema koj da ve nauci!?
стварно? ја мислев дека постојат решенија со кои сообраќајот би се одвивал побрзо, поефикасно и побезбедно... ама ете, не ме воспитале од дома очигледно
So vlastite ste kako tendjere i kapace.
не знам како успеа да го заклучиш ова кога критиката ми е кон тоа како работи конкретната власт... ама толку гледа партиски бот, само да се расправа за власти и опозиции
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #2656 Posted: 12-Oct-2020 at 20:46
Овие стеснувања се опција кога целата планирана сообраќајна мрежа би била пробиена, сите планирани профили на булевари изградени и барем некаков нормален јавен превоз. Мене ми се свиѓа кога возам по инстант велосипедскиве патеки, ама не може тоа на сметка на проточноста на возилата да биде. Нема тука трендови, има сообраќајни планови и инвестирање големи средства.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2657 Posted: 12-Oct-2020 at 20:59
Стеснувањето можеби донекаде е оправдано но не баш на секоја улица,плус се додека има упикување на комбиња,миксери,таксисти меѓу столбчињава џабе е се,треба редовни контроли и обнова на уништените бидејќи веќе на доста места има оштетувања па ако не ги заменуваат до следното лето нема ни да се познава дека постоеле. Најчесто сум возел долж бул.Кочо Рацин и горе долу е ок но сепак треба уште многу вложувања и средувања во однос на ова прашање.
Конкретно за ул.Никола Карев немораше да ја стеснуваат со велопатека од страна на депото на пајакот бидејќи тротоарот е доволно широк за комбинирана патека за разлика од оној отспротива со бројните дрва. Но штом така почнале така ќе биде и во делот кај Шехерезада,ќе видиме колку ќе се практикува и почитува.

Edited by stef4o - 12-Oct-2020 at 21:00
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2658 Posted: 13-Oct-2020 at 08:11
Ова е ул.Симеон Кавракиров во Мичурин која вообичаено е преполна со коли и многу непрегледна и непроодна но еве веќе 15-тина дена со акции на пајак-службата ситуацијата е ваква...









Во принцип гужвата произлегува од бројните деловни простори по мезанинскиот дел и во приземјето на дел од зградите,двете теретани како и ресторанот Рулет кој нема ниту едно предвидено паркинг место освен рандом оставање коли по тревници,тротоари и улици.Досега ефектот од акциите на пајакот не траеше ни 5 дена но еве сега контролите зачестија и веројатно гужвата се префрла во задната уличка Петар Ацев како и по земјените паркинзи меѓу дел од зградите.Следната пролет чинам е предвидено улицава да се реконструира и да стане едносмерна со што би било добро.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2659 Posted: 13-Oct-2020 at 11:01
Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Џоле

Originally posted by zabegan


која е логиката да има само една лента, ако е предвидено булеварот да се продолжи кон кисела вода?
и која е логиката пак да ги направат глупиве патеки на коловоз, кога и онака се прекопува целата улица, и можеле со минимално стеснување да направат физичко одвојување на велосипедската од коловозот
исто така, на тротоарот од страната на железничка, има доволно простор за велосипедска патека без да се меша со коловозот

сетоа ова се прави само да изгледа убаво и да се пука со наслови... везе нема од урбано планирање


И во Чаир улицата Кемал Сејфула од 2х2 сега е стеснета на 2х1, плус 2 велосипедски ленти од страните на коловозот. Притоа, лентите се постојано блокирани од паркирани возила, така што се практично неупотребливи.
Ova e sega nov trend. Se prenamenuva edna avtomobilska lenta vo velosipedska. Toa sto vo Makedonija ne se pocituvaat soobrakajnite pravila e druga tema.
да де, баш дека е тренд е лошо...
Sto e losoto?
затоа што не се размислува плански каков ќе биде сообраќајот на делницата конкретно и кој сетап е најдобар за локацијата

едноставно не можеш да фукнеш било какво решение на било каква локација, само затоа што во моментот е популарно, или да се правиш ко да правиш нешто корисно
Vo Makedonija sto i da fuknes funkcionira kako ke im tekne na korisnicite. Ednostavno ne ste nauceni na red, a i nema koj da ve nauci!?
стварно? ја мислев дека постојат решенија со кои сообраќајот би се одвивал побрзо, поефикасно и побезбедно... ама ете, не ме воспитале од дома очигледно
So vlastite ste kako tendjere i kapace.
не знам како успеа да го заклучиш ова кога критиката ми е кон тоа како работи конкретната власт... ама толку гледа партиски бот, само да се расправа за власти и опозиции
Izgleda tebe ti e celta kritika kon konkretnata vlast i pritoa zaboravas koja e nasata tema. Me zabole za vlasta i opozicijata kolku za lanskiot sneg. Da te potsetam, temata e velosipenskata pateka, deka sega e trend sekade vo Evropa edna avtomobilska lenta da se pretvori vo velosipedska... i sto tolku zamerki naogas vo toa uste ne si napisal?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2660 Posted: 13-Oct-2020 at 13:45




https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/2379879295551447/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 131132133134135 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.441 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.