build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 132133134135136 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2661 Posted: 13-Oct-2020 at 21:57
@Denko не знам зошто ми е исто ко на ѕид да зборам

трендовите не секогаш се ок и адекватни за секој проект... наместо да се следат трендови треба конкретно да се калкулира теренот и за што ќе се користи... ваквите патеки се адекватни за помали тесни улици каде движењето на возилата е и онака побавно, така да на сметка на коловозот, се прави да има простор за сите учесници во сообраќајот
конкретно за патекава имам искоментирано во темата за велосипедски патеки, а за булеварот веќе кажав дека не е во ред тоа што констатно се шири и се стеснува, а сега без никаква логика го стесниле на три ленти само поради патеката, за која има доволно простор на страната на железничка
...се надевам во иднина ќе се направи бул. Крушевска Република и оваа делница и импровизацијата Беласица нема да биде толку прометна, па ако треба нека ја направат и со две ленти
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2662 Posted: 13-Oct-2020 at 23:40
Не приметив дека е скратена една лента. Дали моментално таа е непотребна е небитно, зашто со изградбата на Есенинова сообраќајот тука ќе се зголеми, па и да не треба 4 ленти сега, тогаш веројатно ќе треба. Добро е што Градот ги прифаќа и спроведува современите трендови за нови велосипедски ленти како резултат на корона-рестрикциите, но истите треба да бидат вовед во нова ера каде пешаците, велосипедистите и јавниот превоз ќе имаат предност, а тоа значи целосно нова стратегија за сообраќајот, вклучително и анализа на потребниот број на ленти на секоја улица. Мислам дека тука имаше место за малку поголем зафат со кој би се овозможиле и 4 сообраќајни, и 2 велосипедски ленти и тротоари од двете страни, со кој би се избегнала уште една реконструкција (макар и помала) за додавање сообраќајна лента која Есенинова би ја изнудила.

Во секој случај, подобро е велосипедската инфраструктура малку да одземе од автомобилската, отколку да биде заборавена.


Изгледа добиле поплаки за предвременото пуштање во употреба на бул. Александар Македонски:
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2663 Posted: 13-Oct-2020 at 23:51
Originally posted by zabegan

@Denko не знам зошто ми е исто ко на ѕид да зборам

трендовите не секогаш се ок и адекватни за секој проект... наместо да се следат трендови треба конкретно да се калкулира теренот и за што ќе се користи... ваквите патеки се адекватни за помали тесни улици каде движењето на возилата е и онака побавно, така да на сметка на коловозот, се прави да има простор за сите учесници во сообраќајот
конкретно за патекава имам искоментирано во темата за велосипедски патеки, а за булеварот веќе кажав дека не е во ред тоа што констатно се шири и се стеснува, а сега без никаква логика го стесниле на три ленти само поради патеката, за која има доволно простор на страната на железничка
...се надевам во иднина ќе се направи бул. Крушевска Република и оваа делница и импровизацијата Беласица нема да биде толку прометна, па ако треба нека ја направат и со две ленти
Sekogas ke ima nezadovolni od nekoe soobrakajno resenie. Takov e covekot po priroda, se nesto ne mu cini i svojata ideja ja pretstavuva kako najdobra. Mozeme da debatirame za toa koe resenie e najdobro za konkretnava ulica, licno jas bi nemal problem i so tvoeto resenie, no ne sum siguren za drugite. Makedonija pati od nepocituvanje na soobrakajnite pravila a ne od formata i izgledot na ulicata. Bilo kakvo resenie da ponudis tie pak ke zastanuvaat i partiraat na nedozvoleno mesto...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2664 Posted: 14-Oct-2020 at 07:13
Бул.Александар Македонски





се раскопува излезот





https://www.facebook.com/groups/145337166272043/

Минатиот викенд кога минував тек почнуваа и беше доста хаотично(а имаше малку возила) но лошо беше означено,пуштаа да возиш по двете ленти а столбчињата беа ставени во средина но во левата лента почнале со гребење и се додека не се приближиш на 20м од нив нема никакво известување ниту насоки за престројување.Патем на враќање приметив дека одма после новиот надземен пешачки мост што го направија во Хиподром локални мештани си направиле некој див пат и нагло прикочуваат си свртуваат десно и чинам одат накај Инџиково.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2665 Posted: 16-Oct-2020 at 15:10
Новиот кружен во Чаир хортикултурно уреден







https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2666 Posted: 18-Oct-2020 at 16:06
УЛИЦИТЕ ЛАЗАР ЛИЧЕНОСКИ И ВОСТАНИЧКА ОД УТРЕ ОТВОРЕНИ ЗА КОРИСТЕЊЕ-ГРАДОТ СКОПЈЕ ГИ ЗАВРШИ РЕКОНСТРУКЦИИТЕ ВО РЕКОРДНО ВРЕМЕ

Екипите на Град Скопје во рекордно време ја завршија реконструкцијата на улицата Лазар Личеноски кај скопското Кале. Улицата се реконструираше на потегот од СРЦ „Кале“ до крстосницата со булеварот Никола Карев, што претставува втора фаза од обновата на оваа значајна сообраќајница. На оваа делница се изврши целосна реконструкција на коловозот во должина од 1.300 метри, реконструкција и проширување на постојните тротоари, како и замена на оштетените рабници.

Со нанесување на завршниот асфалтен слој на улицата Востаничка во општината Кисела Вода, екипите на Град Скопје, ја завршија реконструкцијата на оваа значајна сообраќајница, на потегот од улицата Црниче до улицата Свети Наум Охридски. Во изминатиот период на оваа делница долга 1.100 метри беа обновени коловозот и рабниците, а беа реконструирани и тротоарите со замена на бекатон-плочките, но беа и изработени и 76 нови приклучоци во водоводната мрежа за да се обезбеди континуирано и квалитетно водоснабдување. Улицата Востаничка е продолжение на улиците Бихаќка и Црниче кои беа предмет на реконструкција минатата година.

Во текот на денешниот ден ќе биде завршена реконструкцијата на коловозот на улица Никола Карев кај Нова железничка Станица и тоа на потегот од к-ца со булевар Кузман Јосифовски Питу до к-ца со бул. 3-та Македонска Бригада, со што целосно ќе бидат завршени три скопски сообраќајници. Долж улицата освен реконструкцијата на асфалтот од коловозот во должина од 510 метри, реконструирани се и тротоарите, направена е нивелација на сливниците и атмосферските шахти, како и замена на оштетените рабници. Со пробивањето на улицата Есенинова, реконструкцијата на оваа сообраќајница, па преку улицата Беласица, Град Скопје прави поврзување на три општини Кисела Вода, Центар и Гази Баба, а патувањето на возилата од бул. Борис Трајковски до клучката Континентал се очекува да биде скратено за повеќе од 10 минути.











https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2667 Posted: 18-Oct-2020 at 18:43
Имам и јас две фотки од Лазар Личеноски, денешни:



За сè има вторпат
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2668 Posted: 18-Oct-2020 at 22:25
Мислам дека има доволно место да обележат велосипедска патека во црвена боја, во двете насоки, до тротоарите.

Edited by skopskodete - 18-Oct-2020 at 23:50
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #2669 Posted: 19-Oct-2020 at 16:45
Значи доволно е вака да биде обележано

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2670 Posted: 19-Oct-2020 at 21:33
Originally posted by skopskodete

Мислам дека има доволно место да обележат велосипедска патека во црвена боја, во двете насоки, до тротоарите.
еве на пример тука, наместо на булеварите можело да направат таква, со оглед на тоа дека нема простор на тротоарите и дека сообраќајот треба да се одвива со помала брзина и на трасата нема автобуси или места каде што би застанувале возила.. све наопаку се прави
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #2671 Posted: 19-Oct-2020 at 23:51
Originally posted by zabegan

Originally posted by skopskodete

Мислам дека има доволно место да обележат велосипедска патека во црвена боја, во двете насоки, до тротоарите.
еве на пример тука, наместо на булеварите можело да направат таква, со оглед на тоа дека нема простор на тротоарите и дека сообраќајот треба да се одвива со помала брзина и на трасата нема автобуси или места каде што би застанувале возила.. све наопаку се прави

А и естетски ќе биде поубаво.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2672 Posted: 20-Oct-2020 at 15:24
УЛИЦАТА НИКОЛА КАРЕВ ПУШТЕНА ВО СООБРАЌАЈ СО НОВ ПРОСТОР ЗА ВЕЛОСИПЕДИСТИТЕ

Екипите на Град Скопје деновиве ја завршија реконструкцијата на коловозот на улица Никола Карев кај Железничка станица.
Реконструкцијата на потегот од крстосницата со булевар Кузман Јосифовски Питу до крстосницата со булевар 3-та Македонска Бригада, опфати целосна обнова на асфалтот на улицата, во должина од 510 метри, направена е нивелација на сливниците и атмосферските шахти, како и замена на оштетените рабници. Во тек е целосната репарација на тротоарите.

На улицата Никола Карев од четирите постојни сообраќајни ленти сега се направени три со што е обезбеден простор за велосипедистите

Со пробивањето на улицата Есенинова, реконструкцијата на оваа сообраќајница, па преку улицата Беласица, Град Скопје прави поврзување на трите општини Кисела Вода, Центар и Гази Баба, а патувањето на возилата од булевар Борис Трајковски до клучката Континентал се очекува да биде скратено за повеќе од 10 минути.









https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2673 Posted: 23-Oct-2020 at 15:21
РЕКОНСТРУИРАНА УЛИЦАТА ЏОН КЕНЕДИ ВО ЧАИР

Екипи на Град Скопје ја реконструираа улицата Џон Кенеди во општина Чаир, на потегот од булеварот Македонско-косовска бригада до булеварот Христијан Тодоровски Карпош, во должина од 1.123 метри. На овој потег се обновени коловозот и тротоарите, а во наредниот период ќе бидат изградени и велосипедски патеки







https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #2674 Posted: 23-Oct-2020 at 20:50
Баш ме интересира како ќе ги изведат велосипедските, дали ќе се одземе простор од коловозот или ќе бидат на тротоар.
ಠ_ಠ
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2675 Posted: 23-Oct-2020 at 20:57
Мислам ќе одземаат дел од коловоз за да ги изведат бидејќи тротоарите се претворени во паркинзи и како и да решат да ги изведат истите ќе бидат прилично нефункционални и небезбедни. Во последното интервју на Шилегов за овој потег спомна дека во наредниот период со усвоениот детален план ќе се овозможи изградба на неколку катни гаражи и дека дури отпосле ќе почнат со казнување и отстранување возила од тротоарите. Тоа значи уште долго време хаотичност во овој дел и нефункционални велопатеки и тротоари.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #2676 Posted: 23-Oct-2020 at 21:57
Пошо често возев со точак по Џон Кенеди и се молев дур возам да не ме акнат, ненормални се на тој потег...па додуша цел Чаир е ист.
ಠ_ಠ
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2677 Posted: 23-Oct-2020 at 22:05
Originally posted by stef4o

Мислам ќе одземаат дел од коловоз за да ги изведат бидејќи тротоарите се претворени во паркинзи и како и да решат да ги изведат истите ќе бидат прилично нефункционални и небезбедни. Во последното интервју на Шилегов за овој потег спомна дека во наредниот период со усвоениот детален план ќе се овозможи изградба на неколку катни гаражи и дека дури отпосле ќе почнат со казнување и отстранување возила од тротоарите. Тоа значи уште долго време хаотичност во овој дел и нефункционални велопатеки и тротоари.
инаку бидејќи не сум толку добро запознаен со тие објекти, имаат ли паркинзи и гаражи?
...ако имаат, тогаш е комплетно нелогично да се акне велосипедска патека на коловоз, при тротоари што се широки над 3 метри...
дури и да нема паркинг, тоа значи дека треба да се најде соодветно решение за паркирање на целиот регион... ама очигледно си ја најдоа гуската што несе златни јајца, велосипедски патеки на секој факинг коловоз во градот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2678 Posted: 23-Oct-2020 at 22:23
Претесни се десните ленти за +1.5м велосипедски, а левите пак се широки. Најверојатно ќе се сведе на цртање патека на тротоарот и ставање столпчиња, освен доколку не ги менуваат линиите на коловозот еден месец по нивното цртање.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2679 Posted: 24-Oct-2020 at 07:43
Originally posted by zabegan

Originally posted by stef4o

Мислам ќе одземаат дел од коловоз за да ги изведат бидејќи тротоарите се претворени во паркинзи и како и да решат да ги изведат истите ќе бидат прилично нефункционални и небезбедни. Во последното интервју на Шилегов за овој потег спомна дека во наредниот период со усвоениот детален план ќе се овозможи изградба на неколку катни гаражи и дека дури отпосле ќе почнат со казнување и отстранување возила од тротоарите. Тоа значи уште долго време хаотичност во овој дел и нефункционални велопатеки и тротоари.
инаку бидејќи не сум толку добро запознаен со тие објекти, имаат ли паркинзи и гаражи?
...ако имаат, тогаш е комплетно нелогично да се акне велосипедска патека на коловоз, при тротоари што се широки над 3 метри...
дури и да нема паркинг, тоа значи дека треба да се најде соодветно решение за паркирање на целиот регион... ама очигледно си ја најдоа гуската што несе златни јајца, велосипедски патеки на секој факинг коловоз во градот


Спомна во интервјуто дека добар дел од објкетите/зградите се дозволило да се изградат со малку или воопшто без предвиден паркинг простор па затоа допрва ќе граделе гаражи за да се реши овој проблем и како оправдување беше истакнато дека тешко е да се оди против навиките на граѓаните и дека сеуште нема услови за казнување и чести интервенции на пајакот.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19651
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2680 Posted: 24-Oct-2020 at 11:58
ОД ПОНЕДЕЛНИК ЌЕ НЕМА ГУЖВИ ЗА ИЗЛЕЗ ОД СКОПЈЕ, ГО ЗАВРШУВАМЕ БУЛЕВАРОТ АЛЕКСАНДАР МАКЕДОНСКИ, ВЕЛАТ ОД ГРАДОТ



За неколку дена ќе заврши реконструкцијата на булеварот Александар Македонски односно источниот влез на Скопје, најавуваат од Град Скопје. Вчера попладне започната е последната фаза од градежните работи со што булеварот целосно ќе биде отворен за сообраќај.

„Почнато е асфалтирањето на коловозот во правецот од Автокоманда кон излезот на Скопје. Очекуваме градежните работи да завршат за неколку дена со што источниот влез на Скопје ќе има нов лик“, велат од Град Скопје.

Реконструкцијата на булеварот Александар Македонски на потегот од крстосницата со улица 16. Македонска бригада до пешачкиот мост пред клучката кај Хиподром, почна на 5 септември. Градоначалникот Петре Шилегов на почетокот на градежните работи кажа дека на овој потег во должина од 5,8 километри работат три фирми за да биде завршен за 40 дена. Долж реконструираниот булевар ќе биде изведена и велосипедска патека.

Во моментов, градежните работи има уште на булеварот „8 Септември“ на потегот од крстосницата со Илинденска до „Хубо маркет“, и на улицата Васил Ѓоргов во Капиштец.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/od-ponedelnik-ke-nema-guzhvi-za-izlez-od-skopje-go-zavrshuvame-bulevarot-aleksandar-makedonski-velat-od-gradot/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 132133134135136 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.414 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.