build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 151152153154155 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3041 Posted: 05-Jan-2023 at 14:43
(Фото) Жителите на Кисела Вода имаат новогодишна желба градоначалникот да им ја асфалтира улицата која ја изринка пред повеќе од два месеци !

Жителите на скопска Кисела Вода имаат новогодишна желба градоначалникот Орце Ѓорѓиевски да им ги асфалтира краците од улиците „Димо Хаџи Димов“ и „Марко Орешковиќ“ кои ги изринка пред повеќе од два месеци и ги остави со „кратери“ и „ридчиња“ !
Ѓраѓаните кои гравитираат кон овој дел од населбата Кисела Вода, катадневно мака мачат како да стигнат до своите домови со автомобилите, пешки, велосипедите, тротинетите… Алармираат како што велат до општинарите во Кисела Вода, но од таму ни трага ни глас да се реши проблемот кои им го наметнаа надлежните под превезот ќе го обновиме асфалтот. Ни асфалт обновија, ни пак се вратија два месец да ги затворат „кратери“. Мештаните ги кршат автомобилите, ги кинат гумите им нервите, а сето тоа на крајот ги чини пари и здравје.










https://24info.mk/фото-жителите-на-кисела-вода-имаат-нов/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3042 Posted: 10-Jan-2023 at 18:02
Километарски колони на стратешки точки во Скопје



Булеварот Киро Глогоров Е стратешка артерија која поврзува густо населени населби, и води кон излезот од Скопје. Раскопана улица, километраски колони на возила.

Оваа слика се провлекува со месеци. Улица долга колометар и пол се реконстриира, поправа, раскопува па санира долг период. Ова е сликата од попладнвните часови на оваа улица. Багерите се на терен. Педесеттина метри длабоко раскопан асфалт втор ден прави вистински хаос.

Маратонската санација на булварот Киро Глигоров кој ги повразува скопски Аеродом и Ново Лисиче со Гази баба е вистински проблем за собраќајниот проток. Најпрво се санираше еден дел од улицата. Зафати имаше и во давата правци од и кон Аеродором, но се месеци друг дел од истиот булевар зјаеше раскопан, тешко прооден и небезбеден за возилата.

Имаше и градежни ситуации во кој по снацијата повторно се раскопуваше. Од министерството за транспорт и врски велат дека овој пат е во надлежност на град Скопје. Од град Скопје до моментот на објавување на прилогот не дадоа информација зошто булевраска артерија долга само еден и пол километар не може да биде завршена повеќе од една година, кој е изведувачот на градежните работи, дали се зема предвид хаост, но и последниците за граѓаните губење време но и пари за гориво, стоејќи во место долго време. Кој ќе понесе одговорност доколку имало грешки саниран па повторно распокапан дел од улицата.

Ланската слика на раскопан и незавршен булевар ги дочека граѓаните и во оваа година.

https://24.mk/details/kilometarski-koloni-na-strateshki-tochki-vo-skopje
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3043 Posted: 10-Jan-2023 at 18:04
КОНТЕЈНЕР СО ЃУБРЕ СТОИ НА КОЛОВОЗОТ СРЕДE ПАРТИЗАНСКА ВО СКОПСКИ КАРПОШ



Контејнер со ѓубре од попладнево стои средe булеварот Партизански одреди во Карпош 3 во Скопје. Контејнерот стои во насоката кон Карпош во крајната, трета лента, на која и најбрзо се вози.

Контејнерот ја загрозува безбедноста во сообраќајот. Колите кочат пред самиот контејнер, а поради врнежливото време коловозот е лизгав.

Спроти местото каде се наоѓа контејнерот има поставени контејнери. Еден од нив сега нема, но не се знае како дошол на коловозот.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/kontejner-so-gubre-stoi-na-kolovozot-srede-partizanska-vo-skopski-karposh/
Carpe diem
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #3044 Posted: 11-Jan-2023 at 13:59
0 луѓе застанале да го поместат, вклучително и „репортерот“. Граѓанска одговорност, грижа кон сограѓаните — 0! Затоа државата е гадна.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
shkupjan166 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 25-Dec-2020
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote shkupjan166 Quote  Post ReplyReply #3045 Posted: 12-Jan-2023 at 22:47
Знае некој зашто на улица Борис Сафаров има жолти автобуски "ленти" или поточно вертикална сигнализација а не поминат автобуси низ улицата?

Мислам дека ке беше убаво да поминеше линија 11ка или 5ка низ Борис Сарафов наместо да прават гужва низ главната улица.

Edited by shkupjan166 - 13-Jan-2023 at 14:46
Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 206
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #3046 Posted: 13-Jan-2023 at 06:00
Кога се реконструираше улицата Ѓорче Петров автобусите се движеа по Сарафов, од тогаш се останати.

Дури и на велосипетските патеки има прекин во столпчињата на местата каде што се постојките, а ако памтам добро патеката е направена кога веќе немаше автобуси по Сарафов.


Edited by Phiko - 13-Jan-2023 at 06:00
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #3047 Posted: 14-Jan-2023 at 00:11
Originally posted by shkupjan166

Знае некој зашто на улица Борис Сафаров има жолти автобуски "ленти" или поточно вертикална сигнализација а не поминат автобуси низ улицата?

Мислам дека ке беше убаво да поминеше линија 11ка или 5ка низ Борис Сарафов наместо да прават гужва низ главната улица.


мал хинт: автобусите не се тие кои прават гужва по улиците.
Back to Top
shkupjan166 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 25-Dec-2020
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote shkupjan166 Quote  Post ReplyReply #3048 Posted: 14-Jan-2023 at 11:57
Originally posted by fichot

Originally posted by shkupjan166

Знае некој зашто на улица Борис Сафаров има жолти автобуски "ленти" или поточно вертикална сигнализација а не поминат автобуси низ улицата?

Мислам дека ке беше убаво да поминеше линија 11ка или 5ка низ Борис Сарафов наместо да прават гужва низ главната улица.


мал хинт: автобусите не се тие кои прават гужва по улиците.


Во право си, поентата ми беше да поминат автобуси и низ Борис Сафаров а не само низ Ѓорче Петров.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #3049 Posted: 14-Jan-2023 at 13:24
Originally posted by fichot

Originally posted by shkupjan166

Знае некој зашто на улица Борис Сафаров има жолти автобуски "ленти" или поточно вертикална сигнализација а не поминат автобуси низ улицата?

Мислам дека ке беше убаво да поминеше линија 11ка или 5ка низ Борис Сарафов наместо да прават гужва низ главната улица.


мал хинт: автобусите не се тие кои прават гужва по улиците.


Во Скопје реално не е и дека не прават. Немам досега видено автобуси да се претекнуваат на автобуска постојка, или автобус да застанува 40 метра пред и после постојката само затоа што има друг автобус на постојката од кого слегуваат патници. Во нормална држава крајната лента е за јавен транспорт, и автобусите се редат еден позади друг на постојка, и си го чекаат редот, а не да застануваат дури и пред пешачкиот на рекорд, да истовараат и товарат патници и после да претекнуваат и да ги зафаќаат и двете ленти. Само во Бангладеш, Нигерија и Македонија нешто такво.

Edited by гитардемон - 14-Jan-2023 at 13:25
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3050 Posted: 15-Jan-2023 at 13:02
Со столпчиња на средина на улицата ќе се штити безбедноста на учениците пред ОУ „Киро Глигоров“



За да се зголеми безбедноста на пешаците и учениците кои учат во основното училиште „Киро Глигоров“ во Капиштец, по средината долж улицата Адам Мицкијевиќ , деновиве се поставени столпчиња. На тротоарите веќе има поставено столпчиња за да се оневозможи да се паркираат автомобили, а сега со новите по средината на улицата се очекува да се забави сообрачајот и да се избегне метежот, за што жителите постојано реагираа.

Пред една година, 47 вакви стопчиња, поради зголемување на безбедноста и регулирање на сообраќајот, Општината постави кај фурната „Силбо“, поточно на средина на улицата Костурски херои, на потегот од раскрсницата со улицата Радњанска до вклучувањето на булеварот Партизански одреди.

Поставувањето на заштитните столпчиња доаѓа по бројните поплаки од жителите до Општината, а се однесуваат на турканиците и сообраќајниот хаос кој се создава на оваа делница. Со поставувањето на столпчињата нема да може веќе автомобилите да се паркираат на коловозот, ќе се нормализира движењето на улицата Костурски херои и ќе се намали метежот на овој потег – соопшти тогаш градоначалникот Горан Герасимовски.

Колку и да изгледаше невообичаено ова сообраќајно решение, после една година од поставувањето на столпчињата, веќе се заборави метежот што се создаваше редовно на овој потег, нема паркирани автомобили пред фурната и слаткарницата „Апче“, а сообраќајот се одвива нормално и без застој.

https://www.slobodenpecat.mk/so-stolpchinja-na-sredina-na-ulicata-kje-se-shtiti-bezbednosta-na-uchenicite-pred-ou-kiro-gligorov/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3051 Posted: 16-Jan-2023 at 08:17
Улица долга километар и пол се реконструира, поправа, раскопува, па санира веќе две години





Веќе втора година како се одвиваат градежните активности и проширување на булеварот „Киро Глигоров“. Се реконструира и санира горниот строј на булеварот од мостот на Вардар (вклучувајќи го и самиот мост), или поточно на потегот од Мак Аутостар, раскрсницата со улицата „Индустриска“ (која најмалку две години е целосно ископана и руинирана), па сè до раскрсницата со улица „Перо Наков“ кај „Бриколаж“.

Оваа реконструкција и санација на 1.450 метри од булеварот две години прави огромен застој во редовното одвивање на сообраќајот, бидејќи се работи за еден од пофреквентните патни правци како за жителите од Аеродром и Ново Лисиче. Овој патен правец е главен за влез и излез од главниот град на државата за жителите кои гравитираат на овој дел од Скопје.

Застојот, кој претходно беше поизразен во утринските и попладневните часови, кога граѓаните одат и се враќаат од работа, во последно време се случува преку цел ден. За оние кои мораат да се движат по овој пат веќе е нормално потегот од мостот „Близнак“ до раскрсницата кај „Бриколаж’ да го поминуваат повеќе од половина час, иако претходно во најголемиот сообраќај во периодот од 7:30 до 8:30 часот беа потребни помеѓу 5 и 10 минути. Наутро, понекогаш, застојот е толку голем што колоната возила што чекаат се протега и од булевар „Србија“, па често се случува редот да почнува уште од раскрсницата со булевар „Јане Сандански“.

АСФАЛТИРАЊЕ СРЕДЕ ЗИМА

Градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска, неодамна изјави дека градот си ја завршил обврската што ја имале на булеварот „Киро Глигоров“, кај „Бриколаж“ и дека оставено е сега Министерството за транспорт и врски да ја заврши финалната фаза од реконструкцијата, односно асфалтерските работи. Граѓаните пак, никако не можат да најдат оправдување зошто асфалтирањето се одвива во декември и јануари, односно во неповолен период за одвивање вакви градежни работи. А и според сите стандарди и правилници асфалтерските работи треба и мора да се изведуваат во поволен период од годината кога има повисоки температури.

Асфалтерски работи во моментов, среде зима, се одвиваат и на булеварот „Борис Трајковски“ на потегот од ОХИС кон Драчево, како и на улицата „Теодосија Гологанов“. Во текот на минатиот месец интензивно се работеше и на асфалтирање на булеварот „Кузман Јосифовски Питу“ на потегот од Железничка станица до раскрсницата кај Народна банка. Освен застој во сообраќајот, поради гребење на асфалтот се дигаше огромна прашина и имаше енормно загадување на воздухот.

За жал, кај нас ова е редовна појава. Наместо во поволните годишни сезони за одвивање на градежните работи (доцна пролет, лето и есен), во градот (па и во државата) наместо да се интензивираат работите и да се работи во две смени (понекогаш и без прекин што е случај во развиените земји), кај нас во лето и есен кога се повисоки температурите се гушиме во прашина и сме соочени со блокирање на сообраќајот на одредени улици и по неколку месеци без да има било какви градежни активности, а улиците и булеварите стојат раскопани и непроодни.

Од стручната фела велат дека не е препорачливо да се асфалтира при ниски температури и дождливо време. Затоа и често ги слушаме коментарите од граѓаните дека одредени улици и булевари треба повторно да бидат санирани или рехабилитирани иако не поминале ни две години од последната таква интервенција.

– Имено, секој кој се бави со градежништво, а да не зборуваме за луѓето на кои ова им е главна професија, знаат дека одредени работи при изградба или рехабилитација на патната инфраструктура бараат одредени предуслови за работ, а пред сè суво и топло време. Односно, за изведба и поставување на асфалтните слоеви мора да се исполнат одредени прецизно дефинирани технички услови и барања во однос на температурата, подлогата, транспортот и вградувањето на асфалтот во зависност од типот на асфалтните слоеви. Подлогата преку која се поставува асфалтниот слој (независно дали се работи за тампонски слој, стар или нов слој на асфалт), треба да биде чиста и сува, по потреба испрскана со соодветна емулзија. За долните слоеви на асфалт (наречени носиви асфалтни слоеви), минималната температура на воздухот и подлогата не треба да бидат пониски од 5 степени Целзиусови, а за завршните (односно т.н. носивите слоеви на асфалти) покрај условите за подлогата, температура на воздухот не треба да бидат пониски од 10 степени Целзиусови. Дури за одредени типови на асфалт литературата препорачува и уште повисоки надворешни температури – за весникот ВЕЧЕР објаснува градежен инженер со над 30-годишно искуство во градењето патишта во земјава и странство.



За изведбата на асфалтните слоеви на булеварот „Киро Глигоров“, тој вели дека ниту еден од потребните технички услови за асфалтирање не е исполнет.

– Работите да бидат уште полоши, покрај ниските температури, кои во утринските часови се нешто над нулата – помеѓу 2-3 степени Целзиусови, се асфалтира и кога врне или кога претходниот ден имало врнежи од дожд. Во тој случај, подлогата -тампонскиот слој и асфалтот се заситени со вода или се толку влажни да ниту еден стручен кадар не би одобрил или започнал со асфалтирање – вели тој.

На булеварот „Киро Глигоров“ цело лето и есен практично и да немаше никакви градежни активности. Дури во декември 2022 година почнаа некакви поинтензивни работи. Асфалтирањето на булеварот започна во втората половина на декември и сè уште трае иако температурите се ниски и има врнежи од дожд.

– Секој кој одреден дел од животот поминал во некоја од развиените европски земји кон кои се стремиме и сакаме да се приближиме, бил на пропатување или одреден период престојувал во некоја од тие држави, забележал (барем во градовите) дека реконструкција или рехабилитација на градски улици се работи во лето (во туристичките места најчесто во пролет) и тоа со таков интензитет и без пауза во текот на 24 часа. Па, така буквално преку ноќ, или за многу кус временски период од неколку дена се изведуваат овие работи и тоа на потези кои не се помали од споменатата делница која се прави веќе втора година на булеварот „Киро Глигоров“ – констатира нашиот соговорник.

НАЈНИСКАТА ПОНУДА НЕ Е НАЈПОВОЛНА

И како клучно се поставува прашањето зошто е тоа така во нашата држава, кога најголемиот дел од луѓето дури и кои не се дел од градежниот сектор знаат дека ваквиот начин на работа не е во ред и дека нешто мора да се промени.

– Може да се дадат два одговора. Првиот е дека работата ја изведуваат, ја водат и управуваат луѓе кои се недоволно или целосно нестручни и непрофесионални, па не ја познаваат работата што ја работат, што е малку чудно ако се знае дека условите на тендерите за работа бараат и се избираат стручни компании со искуство. И вториот одговор, што е исто така издржан, е дека компаниите кои ги договориле работите за изведба немаат капацитет да ги завршат сите преземени обврски во текот на годината. Парите предвидени да одредени проекти во случај да не се потрошат во планираната година треба да се вратат во градскиот буџет за наредната година. Во тој случај, компаниите се присилени во последните денови од годината да завршат што е можно повеќе работа (понекогаш и во наредната година) за да можат да ги испостават фактурите за наплата пред завршување на фискалната година – вели нашиот соговорник.

Според него, проблемот колку е во македонските компании што се вклучени во градбата и реконструкцијата на улиците во градот Скопје (а не е ништо поразлично и во другите градови), повеќе е во стручните служби на град Скопје и на луѓето кои се одговорни за начинот на финансирање на таквите проекти, но и на стручните луѓе од градежната фела чија работа е следење и надзор на квалитетот на работата на компаниите што ја изведуваат градбата.

– И сè додека не се постават стручни и професионални луѓе на соодветни позиции во градот и државата, кои ќе направат промени на таквата пракса, граѓаните ќе мора да чекаат со часови за да стигнат до своите работни места или предвидената дестинација и тоа со денови и месеци, а тоа и те како влијае на нивниот личен буџет, губење на време и сигурно и на зголемување на загадувањето во градот кога наместо 15-20 минути се патува за двапати или трипати подолго време. А градот поради неквалитет на изведените работи за многу кус период ќе мора повторно да обезбедува средства на нови реконструкции на улици и булевари кои веќе биле санирани – дециден е нашиот соговорник.

Тој објаснува дека не секогаш најниската понуда на тендерите за реконструкција на улиците е најповолна.

– Еднаш мора да разбереме дека најважен услов е квалитетот на извршените работи и временскиот рок за кој таа работа ќе се заврши. И тоа траба да биде услов што секој треба да го почитува и запази и според кој ќе се оценува подобноста на некоја компанија да ја добие работата. Секое доцнење и неквалитет само генерира додатни трошоци на градот кој на крај го плаќаат граѓаните. Нервозите на граѓаните поради непроодните и раскопани улици, оштетувањата на возилата, чекањето во колони по повеќе од 30-40 минути, доцнењето да се стигне на работа и дополнителното загадување, на и така многу загаденото Скопје, ќе биде изгледа уште долги години редовна појава во градот ако не се преземат мерки за решавање на таквите проблеми – констатира нашиот соговорник.

https://www.vecer.press/улица-долга-километар-и-пол-се-реконст/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3052 Posted: 16-Jan-2023 at 08:27
Набавете гумени чизми ако одите во Хиподром 2!

Жителите од населбата Хиподром 2 се жалат дека живеат како во 16 век, газат во кал, бидејќи улиците сè уште не им се асфалтиран, иако за тоа плаќаат комуналии. На социјалните мрежи споделуваат и фотографии на кои може да се забележи незавидната состојба и супстандардните услови во кои тие живеат.





https://www.vecer.press/набавете-гумени-чизми-ако-одите-во-хип/
Carpe diem
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #3053 Posted: 16-Jan-2023 at 16:16
Дали ова маало е изградено како дивограби на земјоделско земјиште под изговорот "моја е нивата што сакам ќе правам" без платени комуналии, или е регуларно урбанзирано по план, па да се солидиаризираме и да речеме дека ете општината не си ги завршила обврските?

Мора да се постават овие прашања, зашто кај нас јавноста чудно се солидаризира со прекршителите.

Edited by user8642 - 16-Jan-2023 at 16:16
Back to Top
пеперутка16 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 02-Feb-2023
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote пеперутка16 Quote  Post ReplyReply #3054 Posted: 02-Feb-2023 at 18:14
само еден збор: катастрофа
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #3055 Posted: 05-Feb-2023 at 22:31
Originally posted by stef4o

Улица долга километар и пол се реконструира, поправа, раскопува, па санира веќе две години



Три и пол години поточно.
Од 2019-та негде се копа и прекопува тука. Може да се види во архивските снимки на google earth од 08/2019 дека е раскопана раскрсницата и сообраќајот заобиколува.
Back to Top
Bridgeburner View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 17-Jan-2023
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 76
  Quote Bridgeburner Quote  Post ReplyReply #3056 Posted: 06-Feb-2023 at 00:14
User8642

Луѓево имаат платено 95евра м2 комуналии за градба. Плацовите се движеа од 10-40 евра за м2 со лицитација од општината.

Back to Top
makedamnsure View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 30-Aug-2022
Online Status: Offline
Posts: 42
  Quote makedamnsure Quote  Post ReplyReply #3057 Posted: 09-Feb-2023 at 03:25
Арсовска чепка нешто?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #3058 Posted: 11-Feb-2023 at 05:09
Ништо
Back to Top
Semir View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 16-Mar-2020
Online Status: Offline
Posts: 21
  Quote Semir Quote  Post ReplyReply #3059 Posted: 12-Feb-2023 at 11:34
Додека Шилегов беше градоначалник, форумов беше жив и секогаш имаше нови теми и риплаи со updates на подтоечки или идни проекти. Сега кога и да влезам нема што да читам.. досадно..мртво.. Мислам дека тоа е најобјективен показател колку Арсовска ништо не работи. Секоја чест на моите сограѓани кои немаат вештини за критичко размислување и не знаат да одвојат партија од политичар/човек и го изгласаа најнеспособниот графоначалник во историјата на Скопје.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #3060 Posted: 12-Feb-2023 at 12:50
1. Требаше прво Шилегов да се одлепи од партијата и од дневнополитички пресметки на секоја можна тема, за да го гледаат како градоначалник на изборите. Дури и Коце знаеше кај му е место и дека неградски теми само лошо му влијаат на рејтинг.

2. Во Скопје градоначалник функционира добро кога е на позиција во исто време со централна власт, неколку пати веќе докажано. Данела се испокара со сите, што и не е оправдување, бидејќи веројатно е и неспособна. И Шилегов го немаше никаде првите 2, 2 ипол години, освен со довршување некој наследен проект.

3. Тоа што послабо се коментира повеќе се должи на невидена апатија кај луѓето. Истите глупости ги гледаме со ДУП-ови, со загадување, со башибозук по институции. Ако гледаш по активност, во време на СК2014 најактивен беше, така да таа метрика не ти е валидна.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 151152153154155 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.367 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.