Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 2425262728 157> |
Author | |||||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #501 Posted: 24-Aug-2009 at 11:21 | ||||||
|
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #502 Posted: 24-Aug-2009 at 12:19 | ||||||
Колку ли само ме иритираат овие фрлени шаки асфалт што ги нарекуваат
патишта. Андреј еднаш коментираше за ова (и правеше споредби) и со
право. Ако прават пат, нека го прават како што треба, профил според
стандарди, рабници, сите нишани... Нафрлан чакал и катран не е
пристапен пат
|
|||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #503 Posted: 24-Aug-2009 at 12:35 | ||||||
|
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #504 Posted: 24-Aug-2009 at 12:53 | ||||||
мал апдејт од проширувањето на крстосницата кај ТКС
1 2 3 Како што е редот, повеќето работници одмараа и не им се брзаше никаде 4 |
|||||||
Cibi
Senior Member Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
Quote Reply #505 Posted: 24-Aug-2009 at 15:41 | ||||||
ulicata kaj tutunski kombinat ja gradat od mart godinata. mnogu bavna dinamika imaat. nekolku metri gradat so meseci ne znam zosto.
|
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #506 Posted: 24-Aug-2009 at 15:44 | ||||||
види слика бр. 3 |
|||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #507 Posted: 24-Aug-2009 at 19:42 | ||||||
Имаат закон кој им оди во прилог, а откако ќе го навикнат после и кога е облачно го применуваат http://www.tribune-eu.com/?page=read_news&id=4518&PHPSESSID=aa2dfa48a4e2596c0039c0d4fac0badc
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #508 Posted: 07-Sep-2009 at 11:59 | ||||||
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #509 Posted: 17-Sep-2009 at 04:45 | ||||||
Колку што се сеќавам еднаш веќе имав алармирано околу проблемов. еве сега пак ќе го евидентирам. се работи за раскрсницата кај Црвен Крст поточно за булеварот што доаќа од Кисела Вода (41°59'25.91"N 21°26'7.65"E). Тука гужвата всушност е најголема за право, додека е најмала за оние кои свртуваат лево. Па така од предходната раскрница кај тутунски се до оваа раскрница најголемиот број од возила се стремат да се престројат во десната лента како би продолжиле право со тоа што левата лента при крајот останува празна со тоа што се користи за свртување лево што е најнеатрактивното свртување. Друг порблем е што за престрјување во третата лнта често се користи и тротоарот многу поназад од каде што постои трета лента, па се случувале и дупли автобуси да се качуваат и возат по тротоар. Затоа предлагам да се промени хоризонталната сигнализација како на сликата 2 поради тоа што уставри и најнеатрактивниот правец ќе добие сосема доволен простор, а и најбитно нема да има потреба од престорјојување после раскрницата кај тутунски, што впрочем е и здрава логика дека е се движиш константо право неколку последователни раскрници да немаш потреба од престројување, што сега не е случај.
1. Актуелна ситуација 2. Предлог ситуација Edited by lslcrew - 17-Sep-2009 at 04:45 |
|||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #510 Posted: 17-Sep-2009 at 09:01 | ||||||
негде мислам имам видено вакво решение, но тоа нема да го растерети цел хаос што се создава на оваа раскрсница, тука чаре е или лента плус за која има место и од двете страни или некоја комбинација со надвозник. најбезболно е твоево решение, но откако ќе се направи клучката кај тутунски се претпоставува дека тука ќе се растерети поприлично сообраќајот... всушност најголемиот проблем е нетрпението на возачите, а и автобусите како 41 и 58 кои најчесто во шпицот се пуштаат како дупли. во случај да остане сега како што е сметам дека најдобро е автобусите да свртуваат кон транспортен на раскрсницата кај тутунски и од таму по бул Крушевска Република наместо по Кочо Рацин да излегуваат на Кузман кај НБРМ, или може од тутунски на следната пак да одат десно кон бул Македонска Бригада па сетне лево кон Никола Карев т.е. Транспортен Центар... ова би бил некој компромис кој би се одразил позитивно во однос на растоварување на раскрсницата кај ЦКрст! единствена колатералка ќе бидат граѓаните кои го користат ЈСП најчесто младите кои ќе имаат дополнителни 100 метри пешачење за да стигнат во центар! како опција ова може да се користи само за време на шпицовите, наутро и напладне... јасно предуслов е да се има мало проширување и на Првомајска и на Крушевска кај рампа, како би можеле да вртат десно дводелните автобуси без и тука да прават хаос! Edited by Max - 17-Sep-2009 at 09:20 |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #511 Posted: 17-Sep-2009 at 13:18 | ||||||
Тешко ека може да се спакува проширувањње тука или некаквиа си клучка. Всушност нити па таа "клучката" кај тутунски ќе растерети нешто овде. Вероватно мислеше на идна клучка од урбаните автопати.
Ова со автобусите не ми личи на паметна идеја. не се оние главните виновници тамо. Па и да се они, пак не е логично да ги тргнеме. Треба проблемот во инфраструктурата да се отклони. Всушноста тамо сообраќајот и тече како што е предлегото, само што сега можеме да ја "институционализираме" фактичката ситуација. Ќе нема качување по тротоари со автобуси, ќе нема концентрирање на целиот сообраќај во дна лента наместо двете, ќе нема проблеми прои престројување, па некој будала ти се лепи до ѓепек не те остава да се престроиш и слично. |
|||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #512 Posted: 17-Sep-2009 at 13:48 | ||||||
за прошоривање на првомајска кај зоил има доволно место да се додаде уште една лента а повторно да остане простор за тротоар, дали има волја за такво нешто тоа е друга работа! ваму посекако ќе се прави клучка за јужен но дотогаш доколку се бара чаре за хаосот кај Црвен Крст кој се создава за време на шпицовите, најпрактично е да се направо бар во тој термин пренасочување на автобусите 41 и 58 кон транспортен преку раскрсницата кај тутнски т.е. рампа... |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #513 Posted: 17-Sep-2009 at 13:50 | ||||||
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #514 Posted: 17-Sep-2009 at 13:50 | ||||||
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #515 Posted: 17-Sep-2009 at 14:00 | ||||||
Текстот на Нова Македонија е така малку конфузен. Насловот треба да искаже нешто што уствари нема везе. Првомајска, Србија, Илиндеска се булевари на кои им треба проширување. Но Теодосиј Гологанов во ниеден случај не смее да се пакува со јужен Булвар како исти проект или некакво проширување или незнам што. Јужен Булевар не смееме да го узурпираме.
Повеќе ме загрижува што воопшто се спомнуваат оние кафаните, па што ќе праиме ние така во иднина. На кое дереџе сме се дотерале, па затоа после читаме дека најголем биле всушност две три куќи кај Зоолошка, а што со оние цели 350 метри кај влада. |
|||||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #516 Posted: 17-Sep-2009 at 14:01 | ||||||
Од читањето на текстот јасно ќе ви стане дека Коце никогаш немал во план да го оствари ветувањето и да го доизгради јужниот булевар( за нив тој е веќе изграден). Илинденска ќе се проширува од Влада до фонатаната, иако им беше дадено ветување на луѓето дека тоа нема да се случи. А решенијата за метежот кои ги нудат се малоумни, фушерски и со краткотраен ефект, но подеталната анализа би ја препуштил на некој како Кловер, он ја владее оваа тема.
Моето прашање е : Ако досега не било можно да се постигне ефектот на зелен бран поради МВР, што точно е превземено сега да тој функционира без прекин? И ако објектите кај зоолошка биле дивоградби, од каде потребата да се преговара за заедничко решение? Дивоградба си е дивоградба, мора да се руши Edited by La Linea - 17-Sep-2009 at 14:04 |
|||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #517 Posted: 17-Sep-2009 at 14:40 | ||||||
па може објектот да е дивоградба но земјата да е легализирана т.е. дворното место откупено... комбинации милион! за јужен булевар Коце сигурно нема да собере сили (средства) особено не ако сака да го турка тунелот под плоштад, за што исто е малку веројатно дека ќе го бидне доколку владата не вмеша прсти! инаку Коце уште во кампањата најави дека ќе има само проширување на бул Митрополит Теодосиј Гологанов, не дека нешто излажал... http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=31767#31767 а за ветувањето со илинденска, незнам што да кажам, откако им ги исекоа дрвата за што да го чуваат сега тротоарот, можеби подобро ќе биде за паркинг шала на страна поевтино решение од ова а за каков таков проток на илинденска здравје, нели имаше некој предлог од останатите кандидати за градоначалник во изборната трка да се одело под земја, но вакво решение е и скапо и нелогично, особено на тој потег... проектов лично го оправдувам, но мора да се најде чаре илинденска пак некако да се разелени. |
|||||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #518 Posted: 17-Sep-2009 at 14:46 | ||||||
http://www.makfax.com.mk/mk-mk/Details.aspx?itemID=9029 |
|||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #519 Posted: 17-Sep-2009 at 15:00 | ||||||
|
|||||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #520 Posted: 17-Sep-2009 at 15:01 | ||||||
Не се слагам. Еве една негова изјава
Mене оваа изјава ми е врежана во сеќавање. Е сега, проблем е зошто он прави дистинкција помеѓу булеварот „Македонија“ и јужен булевар, кога се 2 исти работи?? |
|||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
Post Reply | Page <1 2425262728 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |