build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 03-Oct-2008 at 18:45


Далеку од тоа, има места каде што кружни текови се и добри решенија, но ретко... Секако не како што градските власти форсираа на секој чекор проблемите да ги „решаваат“ со кружни текови Roll%20eyes

Всушност во текстот и не гледам вистински кружен тек, туку импровизација со тој триаголникот кај полициската станица и Корчагин. Затоа и прашував каде е тоа „Ив“, за да ги расчистиме дилемите.


Edited by Cloverstack - 03-Oct-2008 at 18:47
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 03-Oct-2008 at 18:50


Абе се зезам види колку објаснил LOL

Ив мислам дека е кај рампа


Edited by pbanks - 03-Oct-2008 at 18:50
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 04-Oct-2008 at 00:37
Јас како што памтам Џорџе кај Јанко у емисија пред година дена збореше за рушење на комплексот со продавници кај што е Ив* и тука изградба на кружен тек (круг). Еве сега истиот кружен тек кој го нацртав поназад се импровизира со триаголник. Инаку за раскрницата кај полицијата само ќе се додаваат ленти дополнителни (убаво си пишува во текстот). Тука нема дилема. Единствена мука што ме јаде е триаголнестиот ток, којшто дополнително ќе внесе заебанција во сообраќајот на скопје пошто еве јас сум од кислеа вода и знам која гужва е сабајле кај тутунски, и која гужва е попладне кај Ив, и многу добро знам која мука ја имам со приклужување од јужен кон кисела вода. Ваков кружен ток може само да ја влоши ситуацијата и ништо повеќе.

*Ив е токму ќошот од триаголникот кој го дискутираме. Оној ќош што гледа одма према рампата (да не заборавиме рампава треба да биде некаков споменик Crazy)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 04-Oct-2008 at 00:38
Истовремено, спроти раскрсницата, триаголникот со мали дуќанчиња
Оваа реченица ми направи збрка, пошто укажува на тоа дека се работи за нешто одма таму кај вкрстувањето на улиците Пролет и Трета македонска бригада.


Инаку ако најавуваат нешто во стил на тоа што црташе ЛСЛ, ја би ги обесил стварно  Bash







Edited by Cloverstack - 04-Oct-2008 at 00:54
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 04-Oct-2008 at 00:41

стратегиЈа за растоварување на шпицот во центарот на градот

Пошироки сообраќајници решение за метежот

До март главниот град ќе стане градилиште, во кое ќе се гради трамвајска траса, ќе се довршува клучката, ќе се пробиваат нови и ќе се прошируваат постојните булевари


Зголемениот број автомобили, несоодветниот јавен превоз и недостатокот од сообраќајна култура ја отежнуваат состојбата

Скопјани секој работен ден буквално бијат битка навреме да стасаат на работа. Ако до пред неколку години сообраќајниот шпиц беше наутро и попладне, сега го има буквално во текот на целиот ден. Недостигот од сообраќајна култура, но и недоволниот капацитет на сообраќајниците за се' поголемиот број возила се причините за метежот што се создава.

- Зголемен е бројот на возилата низ скопските сообраќајници, особено во центарот. Доволно е еден неискусен возач да направи еден кикс, да дојде до незгода за да се создаде колона и да се сопре сообраќајот за цел час - вели Сашо Рајчановски, сопственик на такси-компанијата „Коммак-комерц“ и претседател на Групацијата на автотакси-превоз при Стопанската комора на Република Македонија. За Рајчановски, решението е да се затвори Големиот ринг за сообраќај, како и во сите поголеми светски метрополи. Тој смета дека во тоа подрачје треба да биде дозволено само присуството на специјални возила, такси-служби и автобусите на јавниот градски превоз.

- Проблемите се детерминирани од несразмерниот урбанистички развој и изградба на соодветна сообраќајна мрежа која ќе ја следи зголемената фреквенција на учесници во сообраќајот. Зголемениот број автомобили, несоодветниот јавен превоз, немањето алтернатива, како и недостатокот од сообраќајна култура кај сите субјекти се дополнителни фактори што ја отежнуваат состојбата - сметаат градските власти.

Во изминатите три години Градот системски пристапи кон решавање на овие проблеми. Изграден е булеварот Словенија, прв новоизграден во Скопје по дваесетина години. Во минатата година почна изградбата и на клучката кај хотелот „Континентал“, прва по 25-годишна пауза. Изградбата е во завршна фаза и се очекува до крајот на оваа година да биде пуштена во сообраќај. Градот во клучката инвестираше 2,7 милиони евра. Се изведуваат кружниот тек и проширувањето на улицата Беласица. Пред нејзиното пуштање во употреба ќе биде поставена и сообраќајната сигнализација. Секторот за сообраќај , пред пуштањето во употреба на клучката, со помош на медиумите ќе изврши едукација на учесниците во сообраќајот како ќе се користи сообраќајниот режим.

- Клучката значително ќе го растовари сообраќајот на излезот и на влезот во Скопје, како и низ централниот дел, кон Бит-пазар, Чаир и најтесното централно градско јадро - истакнуваат градските власти.

Градот проширува повеќе сообраќајници. Во моментов се работи на булеварот Гоце Делчев, а се очекува и почеток на изградбата на клучката „Детелинка“, на постојниот натпатник на Бит-пазар. Ќе се пробиваат помали булевари, како што се Македонски војски и Србија. Тоа треба да биде само прва фаза во изградба на големите булевари кои ќе го растоварат сообраќајот во делот на излезот кон Тетово. Ќе се поврзуваат Аеродром и Кисела Вода. Наскоро ќе се проширува крстосницата кај Тутунскиот комбинат. Споменатите проекти треба да завршат до март в година.

Скопје во својата стратегија за подобрување на сообраќајот, ја предвиде и сигнализацијата, одбројувачите, новите лантерни и сообраќајни знаци, жолти ленти за автобуси и слично, воведување алтернативен превоз - трамвај и подобрување на организациските, материјалните и на финансиските перформанси на ЈСП. Сообраќајните решенија, покрај законската обврска за измена на ГУП-от, беа една од основните идеи-водилки за изработка на нов Генерален урбанистички план.

ИНФО - Сообраќајна некултура

Според МВР, од 310.000 регистрирани возила во целата земја, една третина се од Скопје. Во просек од 25 до 30 незгоди се случуваат секој ден.

Од 1 до 8 септември биле утврдени 233 прекршоци поради истечени возачки дозволи, 212 поради нерегистрирано возило, 79 поради технички неисправно возило и 4 поради несоодветни регистраски таблички. На 10 септември биле утврдени 135 непрописни престигнувања, од кои најголем број биле во Скопје 28, во Велес - 15, Битола - 12 итн.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=C5E5133F96C67F469A22504948BCE85A

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 04-Oct-2008 at 00:50
Прв пат да прочитам било каква најава за поврзување на Аеродром и Кисела Вода! Cheers
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 04-Oct-2008 at 00:58
Мене целата таа рекапитулација само ми потврдува колку импровизаторски се работи... Без вистински издржан долгорочен план, ќе се направат големи штети на долг период.

Највеќе ме плаши како ќе заврши измената на ГУП-от. Се разбира тука на прво место е да не направат некаква глупост со „преместување“ на булевар Крушевска Република, но има и многу други глупости кои можат да не снајдат.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 09-Oct-2008 at 10:33
(Во продолжение на дискусијата започната во нишката за ЛРТ/Трамвај)

Originally posted by Cloverstack

Некакво продолжување на 2ра Македонска Бригада до Никола Карев според мене би била само лоша импровизација која оди во спротивност со ГУП-от, а е лоша и сама по себе.


Ne znam zosto bi bila losa improvizacija dokolku se napravi klucka.





Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 03:17
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 09-Oct-2008 at 13:03


Ај нацртај точно како тоа го замислуваш. Вака џабе да збориме - за такви работи мора да се збори прецизно.
Мада во секој случај не би била во согласност со ГУП-от...
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 09-Oct-2008 at 13:51
Izvini: malku sum neupaten vo vrska so crtanje. Ako negde na forumot ima upatstvo te molam da me nasocis ili da mi objasnis nakratko.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 09-Oct-2008 at 21:36
Па сними еден google earth screenshot и после нацртај во било кој програм, макар и во paint и резултатот постирај го како што се постира и обична слика
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 10-Oct-2008 at 01:06


Iako ne sum siguren deka trasava ponegde ne pominuva nis kasarnata.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 10-Oct-2008 at 02:11


Од една страна не гледам зошто цената на ваква варијанта би била таква за да можеме да се надеваме на поскора изградба. Тука веројатно би требало еден подолг тунел, а од тунелот да се излегува директно на една многу поскапа клучка од сега планираната.

Од друга страна не гледам дека обезбедува некакви поволности. Во најголем дел ќе го „дуплира“ моменталниот сегмент од Бул. Словенија, со тоа што ќе биде малку пократка варијанта. Но сообраќајните проблеми не ги решава и пак ќе недостасува втора врска директно спрема центар, а притисокот врз Цветан Димов само минимално ќе опадне и тоа за сметка на оптоварување на други места.

Останува и фактот дека се коси со ГУП-от и дека би била упад во еден веќе добро обмислен и избалансиран систем.

Мислам дека поврзување на Македонски-Косовска Бригада со Климент Охридски преку тунелот под кале (како што е и планирано со ГУП-от) е оптимално решение.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 10-Oct-2008 at 13:38
Cloverstack: Од една страна не гледам зошто цената на ваква варијанта би била таква за да можеме да се надеваме на поскора изградба. Тука веројатно би требало еден подолг тунел, а од тунелот да се излегува директно на една многу поскапа клучка од сега планираната.

Evolutionary: Nema potreba od tunel.

Cloverstack: Во најголем дел ќе го „дуплира“ моменталниот сегмент од Бул. Словенија, со тоа што ќе биде малку пократка варијанта. Но сообраќајните проблеми не ги решава и пак ќе недостасува втора врска директно спрема центар, а притисокот врз Цветан Димов само минимално ќе опадне и тоа за сметка на оптоварување на други места.

Evolutionary: na Slovenija ke se gradi klucka i samiot bulevar treba da prodolzi preku Zlokukani nakaj Gjorce Petrov, a Cair ke ostane odalecen od Karpos 2,3,4, Taftalidze 1,2, Kozle, Trnodol... Nemam nisto protiv tunelot pod Kale, se soglasuvam so tebe deka e dalecna zelba, no ova resenie podobro bi go povrzalo Cair so gorenavedenive naselbi odosto tunelot. Se soglasuvam deka pritisokot na Cvetan Dimov ke opadne minimalno no drugi mesta nema da bidat optovareni, osobeno otkako zaobikolnicata ke proraboti.






Edited by evolutionary - 10-Oct-2008 at 15:28
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 10-Oct-2008 at 14:23

предлогот на Evolutionary донекаде држи вода заради тоа што тунел под кале ќе биде mission impossible како од археолошка гледна точка но сега со американската амбасада сигурно тој дел ќе трпи корекции, сепак како ќе засвират америте така ќе играме и ние, со оглед дека регионалниот центар на циа ќе биде таму дефинитивно и тие ќе вмешаат прсти во прекројувањето и доработката на комбинациите околу бул. словенија , а како единствено решение за  растеретување на цветан димов го гледам во надвозник или подвозник на потегот кај мавровка како што е случајот со оној меѓу битпазар и газибаба.

ваквиот начин на премостување на застој со надвозници и подвозници е доста практикуван во светот каде семафорите постојат само по споредните улици но не и по главните артерии,  но иако делува дека такви зафати чинат пари мислам дека повеќе ќе не чини пробивањето на нови булевари него интервенции во проточноста на старите. ако не се запре темпото на зголемување на сообраќајот и возилата во скопје тешко дека ќе не спасат и десет нови булевари. можеби затоа најдобро е под итно да се интервенира со метро, трамвај или жичари но за сите овие проекти ќе треба концесионери кои и не така ефтино ќе удрат по џебот на народот па така повторно тоа нема многу да влијае на растеретување на сообраќајот, да не зборуваме дека треба да се планира уште поголем прилив на работна снага во ск во наредните 5 до 10 години таман кога ќе влеземе во еу, па дури тогаш ќе ја заглавиме од жолти, зелени, црни и црвени квалификувани работници од цел свет...      

Надвозници во Скопје како решение за проблемот на некои критични сообраќајници
                   

curtesy of La Linea - build.com.mk



Edited by beTon - 10-Oct-2008 at 14:34
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 10-Oct-2008 at 14:34
Originally posted by evolutionary


Nema potreba od tunel.

Е сега... Оди кај Момин Поток и сам ќе видиш каков е рељефот и дека без тунел не може.



na Slovenija ke se gradi klucka i samiot bulevar treba da prodolzi preku Zlokukani nakaj Gjorce Petrov, a Cair ke ostane odalecen od Karpos 3,4, Taftalidze 2, Kozle, Trnodol... Nemam nisto protiv tunelot pod Kale, se soglasuvam so tebe deka e dalecna zelba, no ova resenie podobro bi go povrzalo Cair so gorenavedenive naselbi odosto tunelot. Se soglasuvam deka pritisokot na Cvetan Dimov ke opadne minimalno no drugi mesta nema da bidat optovareni, osobeno otkako zaobikolnicata ke proraboti.
Чаир преку Бул. Словенија ќе биде сосема солидно поврзан со деловите кои што ги спомнуваш. Не е изводливо сите населби да бидат директно поврзани. А за Чаир главен проблем ионака не е поврзување во тој правец, туку алтернативен правец кон центарот. Плус тоа, со продолжувањето на Македонско-Косовска бригада кон Климент Охридски, исто така се создаваат добри варијанти за патување на релација Чаир - општина Карпош.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 10-Oct-2008 at 15:26
Ok, me interesira otkade e predvideno da pominuva tunelot pod Kale i dali e (sigurno e no ne uspeav da go vidam na mapata) predviden spored GUP-ot.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 10-Oct-2008 at 18:14
Originally posted by evolutionary

Ok, me interesira otkade e predvideno da pominuva tunelot pod Kale i dali e (sigurno e no ne uspeav da go vidam na mapata) predviden spored GUP-ot.


Да, предвиден е според ГУП на Скопје.

Инаку каде точно треба да поминува може да се види на мапата од ГУП-от. Загледај повнимателно, иако тунелот не е одбележан (само трасата на булеварот), можеш да заклучиш каде ќе биде - гледано од горе негде помеѓу француски гробишта и музеј на современа уметност.
Можеби те буни тоа што меѓу народов е познат како тунел „под кале“, а всушност е прилично далеку од калето што го знаеме денеска.

Еве ја трасата на целата таа спојка што недостасува. Самиот тунел не е многу долг - цирка 300m.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 10-Oct-2008 at 18:27
beton, тебе не стигнав прееска да ти одговорам...

Како прво, зошто тунел под кале (а како што објаснив всушност не се работи за кале во потесна смисла) би бил невозможен од археолошка гледна точка, а трасата што ја исцрта evolutionary ти е прифатлива, кога целата таа траса исто така поминува низ потенцијални богати археолошки наоѓалишта???

Како второ, не знам како успеа повторно да ги вмешаш Американците и амбасадата... Трасата на тунелот е на над 350m оддалеченост од амбасадата. Не верувам дека некој ќе стави некакви замерки за овој тунел, а уште помалку за Словенечка, која исто така не ми е јасно како успеа да ја вклучиш во приказната дека Американците ќе вмешале прсти.

Како трето, тоа решение со едноставни надвозници и подвозници на крстосниците (како цртежот на линеа што го репостираше) не проаѓа - тие едноставно не можат да функционираат затоа што не обезбедуваат вртење на лево. И на линеа веднаш му стана јасен тој факт, не знам зошто ти одбра да го игнорираш.
За растеретување на сообраќајот треба реализација на примарната сообраќајна мрежа која што е добро предвидена според ГУП-от. Си има предвидено и клучки (а не обични надвозници) на местата каде што е потребно, а не на кого како ќе му текне да ги насадува без концепт. Треба да се посветиме на реализација бидејќи планот си е добар, а не на импровизаторски упади.


Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 19:27
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 10-Oct-2008 at 18:46

велам дека доколку треба да се бира тунел под кале и предлогот на evolutionary, тоа повеќе ми држи вода.   

350 метри се ништо за паранојата на америте, па затоа и велам дека за секоја блиска интервенција ќе се прашуваат и тие се додека сме нивни миленичиња, а за бул.Словенија е лапсуз мислев на бул.Никола Карев.       

а за надвозниците ај пак подразмисли оти да не обезбедуваат вртење во лево кога тоа се решава на крајот т.е. излезот од надвозникот каде во полуктуг се приклучува на долниот спротивен правец - надвозник клучка така. таквиот концепт е далеку поизводлив, поевтин и припитомен на постоечките правци низ градот, она каде може да биде проблем ваквиот пристап можеби би била единствено појавата на паника и страв што ќе ја шират неупатените и подмачкани фабрички новинари Yes.        

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.