Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 89101112 157> |
Author | ||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #181 Posted: 03-Oct-2008 at 18:45 | |
Далеку од тоа, има места каде што кружни текови се и добри решенија, но ретко... Секако не како што градските власти форсираа на секој чекор проблемите да ги „решаваат“ со кружни текови Всушност во текстот и не гледам вистински кружен тек, туку импровизација со тој триаголникот кај полициската станица и Корчагин. Затоа и прашував каде е тоа „Ив“, за да ги расчистиме дилемите. Edited by Cloverstack - 03-Oct-2008 at 18:47 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #182 Posted: 03-Oct-2008 at 18:50 | |
Абе се зезам види колку објаснил Ив мислам дека е кај рампа Edited by pbanks - 03-Oct-2008 at 18:50 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #183 Posted: 04-Oct-2008 at 00:37 | |
Јас како што памтам Џорџе кај Јанко у емисија пред година дена збореше за рушење на комплексот со продавници кај што е Ив* и тука изградба на кружен тек (круг). Еве сега истиот кружен тек кој го нацртав поназад се импровизира со триаголник. Инаку за раскрницата кај полицијата само ќе се додаваат ленти дополнителни (убаво си пишува во текстот). Тука нема дилема. Единствена мука што ме јаде е триаголнестиот ток, којшто дополнително ќе внесе заебанција во сообраќајот на скопје пошто еве јас сум од кислеа вода и знам која гужва е сабајле кај тутунски, и која гужва е попладне кај Ив, и многу добро знам која мука ја имам со приклужување од јужен кон кисела вода. Ваков кружен ток може само да ја влоши ситуацијата и ништо повеќе.
*Ив е токму ќошот од триаголникот кој го дискутираме. Оној ќош што гледа одма према рампата (да не заборавиме рампава треба да биде некаков споменик ) |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #184 Posted: 04-Oct-2008 at 00:38 | |
Инаку ако најавуваат нешто во стил на тоа што црташе ЛСЛ, ја би ги обесил стварно Edited by Cloverstack - 04-Oct-2008 at 00:54 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #185 Posted: 04-Oct-2008 at 00:41 | |
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #186 Posted: 04-Oct-2008 at 00:50 | |
Прв пат да прочитам било каква најава за поврзување на Аеродром и Кисела Вода!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #187 Posted: 04-Oct-2008 at 00:58 | |
Мене целата таа рекапитулација само ми потврдува колку импровизаторски се работи... Без вистински издржан долгорочен план, ќе се направат големи штети на долг период.
Највеќе ме плаши како ќе заврши измената на ГУП-от. Се разбира тука на прво место е да не направат некаква глупост со „преместување“ на булевар Крушевска Република, но има и многу други глупости кои можат да не снајдат. |
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #188 Posted: 09-Oct-2008 at 10:33 | |
(Во продолжение на дискусијата започната во нишката за ЛРТ/Трамвај)
Ne znam zosto bi bila losa improvizacija dokolku se napravi klucka. Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 03:17 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #189 Posted: 09-Oct-2008 at 13:03 | |
Ај нацртај точно како тоа го замислуваш. Вака џабе да збориме - за такви работи мора да се збори прецизно. Мада во секој случај не би била во согласност со ГУП-от... |
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #190 Posted: 09-Oct-2008 at 13:51 | |
Izvini: malku sum neupaten vo vrska so crtanje. Ako negde na forumot ima upatstvo te molam da me nasocis ili da mi objasnis nakratko.
|
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #191 Posted: 09-Oct-2008 at 21:36 | |
Па сними еден google earth screenshot и после нацртај во било кој програм, макар и во paint и резултатот постирај го како што се постира и обична слика
|
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #192 Posted: 10-Oct-2008 at 01:06 | |
Iako ne sum siguren deka trasava ponegde ne pominuva nis kasarnata. |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #193 Posted: 10-Oct-2008 at 02:11 | |
Од една страна не гледам зошто цената на ваква варијанта би била таква за да можеме да се надеваме на поскора изградба. Тука веројатно би требало еден подолг тунел, а од тунелот да се излегува директно на една многу поскапа клучка од сега планираната. Од друга страна не гледам дека обезбедува некакви поволности. Во најголем дел ќе го „дуплира“ моменталниот сегмент од Бул. Словенија, со тоа што ќе биде малку пократка варијанта. Но сообраќајните проблеми не ги решава и пак ќе недостасува втора врска директно спрема центар, а притисокот врз Цветан Димов само минимално ќе опадне и тоа за сметка на оптоварување на други места. Останува и фактот дека се коси со ГУП-от и дека би била упад во еден веќе добро обмислен и избалансиран систем. Мислам дека поврзување на Македонски-Косовска Бригада со Климент Охридски преку тунелот под кале (како што е и планирано со ГУП-от) е оптимално решение. |
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #194 Posted: 10-Oct-2008 at 13:38 | |
Cloverstack: Од една страна не гледам зошто цената на ваква варијанта би била таква
за да можеме да се надеваме на поскора изградба. Тука веројатно би
требало еден подолг тунел, а од тунелот да се излегува директно на една
многу поскапа клучка од сега планираната.
Evolutionary: Nema potreba od tunel. Cloverstack: Во најголем дел ќе го „дуплира“ моменталниот сегмент од Бул. Словенија, со тоа што ќе биде малку пократка варијанта. Но сообраќајните проблеми не ги решава и пак ќе недостасува втора врска директно спрема центар, а притисокот врз Цветан Димов само минимално ќе опадне и тоа за сметка на оптоварување на други места. Evolutionary: na Slovenija ke se gradi klucka i samiot bulevar treba da prodolzi preku Zlokukani nakaj Gjorce Petrov, a Cair ke ostane odalecen od Karpos 2,3,4, Taftalidze 1,2, Kozle, Trnodol... Nemam nisto protiv tunelot pod Kale, se soglasuvam so tebe deka e dalecna zelba, no ova resenie podobro bi go povrzalo Cair so gorenavedenive naselbi odosto tunelot. Se soglasuvam deka pritisokot na Cvetan Dimov ke opadne minimalno no drugi mesta nema da bidat optovareni, osobeno otkako zaobikolnicata ke proraboti. Edited by evolutionary - 10-Oct-2008 at 15:28 |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #195 Posted: 10-Oct-2008 at 14:23 | |
предлогот на Evolutionary донекаде држи вода заради тоа што тунел под кале ќе биде mission impossible како од археолошка гледна точка но сега со американската амбасада сигурно тој дел ќе трпи корекции, сепак како ќе засвират америте така ќе играме и ние, со оглед дека регионалниот центар на циа ќе биде таму дефинитивно и тие ќе вмешаат прсти во прекројувањето и доработката на комбинациите околу бул. словенија , а како единствено решение за растеретување на цветан димов го гледам во надвозник или подвозник на потегот кај мавровка како што е случајот со оној меѓу битпазар и газибаба. ваквиот начин на премостување на застој со надвозници и подвозници е доста практикуван во светот каде семафорите постојат само по споредните улици но не и по главните артерии, но иако делува дека такви зафати чинат пари мислам дека повеќе ќе не чини пробивањето на нови булевари него интервенции во проточноста на старите. ако не се запре темпото на зголемување на сообраќајот и возилата во скопје тешко дека ќе не спасат и десет нови булевари. можеби затоа најдобро е под итно да се интервенира со метро, трамвај или жичари но за сите овие проекти ќе треба концесионери кои и не така ефтино ќе удрат по џебот на народот па така повторно тоа нема многу да влијае на растеретување на сообраќајот, да не зборуваме дека треба да се планира уште поголем прилив на работна снага во ск во наредните 5 до 10 години таман кога ќе влеземе во еу, па дури тогаш ќе ја заглавиме од жолти, зелени, црни и црвени квалификувани работници од цел свет...
curtesy of La Linea - build.com.mk Edited by beTon - 10-Oct-2008 at 14:34 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #196 Posted: 10-Oct-2008 at 14:34 | |
Е сега... Оди кај Момин Поток и сам ќе видиш каков е рељефот и дека без тунел не може.
|
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #197 Posted: 10-Oct-2008 at 15:26 | |
Ok, me interesira otkade e predvideno da pominuva tunelot pod Kale i dali e (sigurno e no ne uspeav da go vidam na mapata) predviden spored GUP-ot.
|
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #198 Posted: 10-Oct-2008 at 18:14 | |
Да, предвиден е според ГУП на Скопје. Инаку каде точно треба да поминува може да се види на мапата од ГУП-от. Загледај повнимателно, иако тунелот не е одбележан (само трасата на булеварот), можеш да заклучиш каде ќе биде - гледано од горе негде помеѓу француски гробишта и музеј на современа уметност. Можеби те буни тоа што меѓу народов е познат како тунел „под кале“, а всушност е прилично далеку од калето што го знаеме денеска. Еве ја трасата на целата таа спојка што недостасува. Самиот тунел не е многу долг - цирка 300m. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #199 Posted: 10-Oct-2008 at 18:27 | |
beton, тебе не стигнав прееска да ти одговорам...
Како прво, зошто тунел под кале (а како што објаснив всушност не се работи за кале во потесна смисла) би бил невозможен од археолошка гледна точка, а трасата што ја исцрта evolutionary ти е прифатлива, кога целата таа траса исто така поминува низ потенцијални богати археолошки наоѓалишта??? Како второ, не знам како успеа повторно да ги вмешаш Американците и амбасадата... Трасата на тунелот е на над 350m оддалеченост од амбасадата. Не верувам дека некој ќе стави некакви замерки за овој тунел, а уште помалку за Словенечка, која исто така не ми е јасно како успеа да ја вклучиш во приказната дека Американците ќе вмешале прсти. Како трето, тоа решение со едноставни надвозници и подвозници на крстосниците (како цртежот на линеа што го репостираше) не проаѓа - тие едноставно не можат да функционираат затоа што не обезбедуваат вртење на лево. И на линеа веднаш му стана јасен тој факт, не знам зошто ти одбра да го игнорираш. За растеретување на сообраќајот треба реализација на примарната сообраќајна мрежа која што е добро предвидена според ГУП-от. Си има предвидено и клучки (а не обични надвозници) на местата каде што е потребно, а не на кого како ќе му текне да ги насадува без концепт. Треба да се посветиме на реализација бидејќи планот си е добар, а не на импровизаторски упади. Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 19:27 |
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #200 Posted: 10-Oct-2008 at 18:46 | |
велам дека доколку треба да се бира тунел под кале и предлогот на evolutionary, тоа повеќе ми држи вода. 350 метри се ништо за паранојата на америте, па затоа и велам дека за секоја блиска интервенција ќе се прашуваат и тие се додека сме нивни миленичиња, а за бул.Словенија е лапсуз мислев на бул.Никола Карев. а за надвозниците ај пак подразмисли оти да не обезбедуваат вртење во лево кога тоа се решава на крајот т.е. излезот од надвозникот каде во полуктуг се приклучува на долниот спротивен правец - надвозник клучка така. таквиот концепт е далеку поизводлив, поевтин и припитомен на постоечките правци низ градот, она каде може да биде проблем ваквиот пристап можеби би била единствено појавата на паника и страв што ќе ја шират неупатените и подмачкани фабрички новинари . |
||
Post Reply | Page <1 89101112 157> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |