build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 101102103104105 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2041 Posted: 31-Oct-2017 at 20:25


Originally posted by pbanks

Сообраќаен ГУП на Скопје (~8МБ) 6430x3860

http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg


Ова е претходниот ГУП, но трасата на Јужен булевар не е изменета, а тука е најдетално претставена.


Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2042 Posted: 04-Nov-2017 at 18:42
Благодарам.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #2043 Posted: 24-Nov-2017 at 21:31

ова е добро прашање, може ли бар Град Скопје со помош на катедрата за Сообраќај при ТФБ, но и професорите на ГФС, а преку ГИС-от на Катастар да извади на маса 3д верзии [1] за попродлабочена анализа [2] на инфраструктурните решенија од ГУП-от на "метрополава" ...
Originally posted by Max


добро битно јас го покудив тој кај НоМа па сега било како билo LOL ова со стариве проекти е интересна работа
па дајте бре градоначалници извадете тоа проектите да ги видиме, бар сега имате интерактивна администрација... пример дајте нешто за...
1. Визии - Тунел под Вардар!? - Дневник - 12.11.2003
2. РАСПИШАН ПОВИК ЗА СТУДИЈА ЗА КРУШЕВСКА РЕПУБЛИКА - Градот сака да гради тунел под Вардар кај Сајмиште - Вест - 27.01.2004

кога веќе сме кај Тунелот под Кале и тука би го спомнали тука мојот предлог за негово ресетирање во ГУП-от, а со тои средства да се среди една нова клучка кај Ам.ам. која би ги споила касарната Илинден и новиот мост на Вардар кај Влада виа ул.Лазар Личеновски која во тој случај би требало да бидне булевар, а кој и се преименувал во Јустинијан Македонски ил сл. ... вака се отвора простор за директна конекција на Џон Кенеди со Центар, но и бришан простор за урбанизирање на локацијата кај касарната ...

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1938&PID=223336#223336

иако Шилегов го најави во програма тунелов, сепак ко што гледаме од изјавите, не му е проблем да ги преиспитува политиките, особено доколку има подобри алтернативи за постојните, и камо и за ова да биде отворен за предумување, со што Скопје би добил нова сообраќајна артерија ...

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #2044 Posted: 25-Nov-2017 at 05:25



Тунелот под Кале најпрво само како инфраструктурен проект ќе чини многу, потем тука е компензацијата на сите збиени куќи кај Дуќанџик, плус кашата да Чаршија бидне акустично и еколошки дозагадена, настрана што би излегол проблем при евентуално налетување на археолошки стратуми од национален интерес, ајде како тоа да не копнеме под Кале, иако тунелот не е под самата тврдина [1], но ко што знаеме дека по цeл рид има стратуми од сите човечки епохи, та ова и благоречено е терсене инает, ако не небулоза, како на урбанистите така и на политичарите кои им дале амин за гуп-от, без притоа најнапред да има комплетно архео-рекогностицирање, a потем ако сакаат и претседателска вила нека насадат [1]

... тој камен ако им е до тунел на sds, нека го фрлат за оној примарниот под плоштад, а особена погодност сега откако има потреба/најава за дислокација на споменикот на Александар, со што се отвора простор за побрза изведба бидејќи полесно е да се оди со површински коп него да се пенетрира длабоко заради истиот, причина плус за дислокација и на капијата доколку за ваков инфраструктурен мега проект за метрополата напомош притекне и владата, со што и дополнително би си ги оправдале естетските пориви за промени ... само и Петре да не се вади на подземнио катастар [1]
Originally posted by lslcrew

Експертите од Градежниот факултет велат дека е најдобро во Скопје да се направат подземни улици со плиток ископ, кој ќе биде покриен со бетонска плоча.

не е битно која причинѐ ќе ја најдат против тунел под Кале, како решение од титоизмот кога фрактална населба ко Дуќанџик би ја сотреле со два збора, а сега ни со револуција, но само нека не се правдаат дека клучка кај Америчка амбасада би бил некаков безбедносен ризик за истата, тоа е нивни проблем и ако не им чини нека си ја дислоцираат другде, а тука нека си направат амерички културен центар, хм Банко има да јаде заушки што им го пуштил вака, иако имаше озбилен отпор кај народот на Кале да се дозволи каква и да е градежна интервенција та ват гоус араунд комс араунд и тоа кармично во овој случај ...



Edited by Zelenikovo - 25-Nov-2017 at 05:30
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #2045 Posted: 25-Nov-2017 at 11:54
Дали стартуваше забраната за движење на автомобили кон Средно Водно и бесплатни 25-ки или таквата одлука е одложена?

http://www.time.mk/c/959026f836/vikenod-sepak-ke-se-vozi-do-vodno-ne-vazi-zabranata.html
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2046 Posted: 25-Nov-2017 at 21:05
Originally posted by phenomenon

Дали стартуваше забраната за движење на автомобили кон Средно Водно и бесплатни 25-ки или таквата одлука е одложена?

http://www.time.mk/c/959026f836/vikenod-sepak-ke-se-vozi-do-vodno-ne-vazi-zabranata.html
стартувана е, со фактот дека важи од раскрсницата кон Сончев град, па нагоре, што останува како доказ каде живееме и на какви фаци им се дозволува да донесуваат одлуки
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #2047 Posted: 26-Nov-2017 at 11:44

на тој потег, кон сончев град, доколку не може да сотрат сообраќај, бар нека го редуцираат на хибридни автомобили и на плин, јасно со контролна рампа, што пак ќе направи гужви, но доста народ ќе одврати та исполнувале и норма, а ќе тераат само оние кои навистина им е неопходно од таму да поминат ...

~

него да го вратам муабетот на тунелот под кале ... истиот сигурно ќе чини многу, а ко таков многу што нема да реши бидејќи е отсечен коридор, дури ко таков и ќе направи поголем карамбол ... со тој камен потенцијално може да се истера далеку поголема артеријапа дури и нов сообраќаен прстен во голем ринг за што ќе бидат неопходни повеќе детелинки, но воедно и ќе се ресетира за потака потребата од тунел под плоштад ...
и навистина ако одат со клучки и надвозници/подвозници ова е возможно, ако за аршин го имаме постојаниот демографски и економски раст на метрополава ... бреј си се врати муабетот на почеток [1][2] само на крај ќе сконтаме дека најефтино било форсирање рурална реемиграција и бесплатен јавен транспорт ...

прва клучка која е најавена од sds е онаа кај мавровка, која претпоставувам ќе биде денивелирана, односно тука можат бул.КПМисирков да го остават ко што си е, а од спротива бул.ГоцеДелчев да го спуштат под него, што би било и симболично освен добро инфраструктурно решение, тука косината од кај судска можат да ја искористат за што помало понирање на ГД за да дојде на ниво на подвозникот под стоковна Мост, а со што би добиле и еден нов плоштад меѓу мавровка и нуб [1] ... слично би било доколку се решат за клучка кај кас.Илинден мост кај Влада, а потем денивелирана клучка кај Соборна [2] што можеби потем нема да изискува ништо друго, но би било логично ваквиот есап да тера и понатака за да се направи проточност кон Јужен булевар и порано предвидената клучка кај истиот, што пак ќе ја извади на маса потребата од клучка кај тутунски, но јас би дал приоритет на нови две наместо оваа, а тука да одат со кружен тек кај рампа т.е. една полу клучка кај бул.Кочо Рацин и Свети Кирил и Методиј со евентуална денивелација ко таква, и конечно една клучка кај НБМ и веро ...

на крај остануваат некако да ги решат со надвозници/подвозници црвен крст источно и сегментот меѓу ул.Даме Груев и МТГологанов кај дом на градежници, кој сегмент би бил под земја заедно со оној кај ул.Димитрија Чуповски кој едно време и го разгледуваа така, но видено вака не е само потенцијал за пешачка зона кај рекорд или погоре кај дом на градежници, него и шанса за пешачки коридор се до Црвен Крст заради евентуална потреба од денивелирање и тука, а како би добиле експресен урбан автопат и во самиот центар со далеку помалку пари него терање два масивни тунела според постојните решенија во ГУП, кои не само за сега него и натака нам ќе ни бидат пре'склет за реализација ... вака ќе се добијат и супер пешачки зони, потенцијал за нови плоптади, а воедно проточност без конкуренција од кое и да е друго решение ... патем намерно ја испуштив Илинденска бидејќи тука денивелацијата е зацртана ...

конечно сето ова ќе биде фатаморгана доколку државата не инвестира во ова како регионален приоритет за дадена транспортна идила, иако не и еколошка, бидејќи вака народ ќе биде окуражен што повеќе да користи автомобили наместо јавен транспорт, заради штомпопаметно е наместо клучки, тунели и што се не, со тие средства а за подобар сеопшт есап да се исфорсира Трамвај и заедно со цел јавен транспорт да биднат бесплатни ко такви во метрополава, или онаму каде има најголема концентрација на население, но и онаму на каде би требало да се шири Скопје, што пак не само што од старт ќе биде поефтино и поеколошко иако социјалистичко решение ќе полече приход од масивен маркетинг, доколку ги забраниме билбордите за на улица како авто-мамка, а ги дозволиме само по автобуси трамови и постојки ...
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #2048 Posted: 26-Nov-2017 at 14:14

во однос последниов пасус како еко-чаре, се наметнуваат неколку недоумици!

1. дали уставно е возможно заради поголемо заедничко добро, да се забранат приватни билборди по булевари и улици, а ко такви да се отстапат на ЈСП во контекст компензација за бесплатен јавен превоз, што сигурно ќе биде оспорено законски на уставен, но ако се најде квака заради загадувањето, односно правото на здрав живот како еден од носителите на уставот, како решение да биде осигурано ...

2. кој е профитот од сите овие билборди на ниво на градот ...

3. дали во костец електрифицирање и гасифицирање на ЈСП ваквиот пристап би бил самоодржлив ...

4. дали треба да чекаме партија ова да го протурка, или може и сега референдумски да го иницира некоја невладина, ех билдери ви велев порано дека ќе беше убо да јанзатераме и кон нво, за сега да не чекавме на шолитичариве постојни ... само за туризмот каква спона би бил бесплатен ЈСП а не пак по здравје, екологија, економија итн. кој и да се дума нека не се пишмани ова да го тера ...


Edited by Zelenikovo - 26-Nov-2017 at 14:15
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2049 Posted: 30-Nov-2017 at 00:02

на Водно во текот на една недела има сообраќај, колку што има во десет минути на еден просечен Скопски булевар (фигуративно кажано)... метежите се предизвикуваат за време на празници, продолжени викенди и првите денови на пролетта и есента... нешто што може многу ефикасно да се регулира преку наплата на влез или воведување на било каков периодичен сообраќаен режим
единствена причина поради можеби на Водно е зголемен прометот, е токму патот кон Соње што сеуште е отворен

во никој случај не треба пристапот до Средно водно да се отстапи на ЈСП, па макар и пари да им даваат на луѓето да се возат со него
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #2050 Posted: 30-Nov-2017 at 01:50

аман бе Забега јас велам бесплатен сеопшт јавен транспорт за сите скопјани на сите релации, а камо и останатите градови со ЈСП-а да истераат иста шема, ние сме мала држава и доколку сакаме брзи а ефективни еколошки економски и туристички бенефити немаме многу луфта, особено не на вакво дереџе ...

https://www.citylab.com/transportation/2014/01/largest-free-transit-experiment-world/8231/

https://freepublictransport.info/city/

https://en.wikipedia.org/wiki/Free_public_transport#City-wide_systems

што е за Водно нека ја завршат жичницата, со евентуална почетна станица над евентуална катна гаража кај о.у. Кочо Рацин до Клинички и ето га живот и жив а чист град планина народ, единствено политичарите што ќе имаат мањак шанса да се вадат на автомобилите како гајрет за пм-ките,а кога ќе се одважат да им пуштат ефтин гас или биомаса за греење на домакинствата, ќе стигнат до заклучок дека главното чаре за многу што денес околу загадувањето е и Козјак [1] еве нека ги испуштат на 5 години после ова нивиата на двете езера и уверен сум дека ќе добиеме супер воздух во метрополата ...


Edited by Zelenikovo - 30-Nov-2017 at 01:51
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2051 Posted: 07-Jan-2018 at 11:07
Обновените улици Втора Македонска Бригада и Ферид Бајрам меѓу Чаир и Бутел. Асфалтот е обновен, иако на места се чувствуваат нерамнини, а на две места (на ул. Ферид Бајрам) има и мали вдлабнатини. Моментално се работи на тротоарите. Работите се одвиваат со молскавична брзина на полжав.

Вт. Мак. Бригада



Ф. Бајрам



За сè има вторпат
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2052 Posted: 26-Jan-2018 at 16:14
Еве го моето сообраќајно решение за Скопје, кое во најголем дел се темели на ГУП-от. Веќе имаме 72.11 километри булевари, а предвидувам изградба или проширување на 50.06 километри нови булевари, со што би имале 122.17 километри булевари. Тука се и 46.47 километри секундарни улици, од кои дел се веќе изградени.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2053 Posted: 28-Jan-2018 at 11:13



Јас би додал уште една сообраќајница помеѓу Горно Лисиче и овој најисточниот мост на Вардар што го имаш вцртано. Ја имам доцртано со жолта боја на првата слика. Со таа врска би се оформила трансферзална сообраќајница од Охис па до северната обиколница.

Скопје има голем проблем што огромни реони во источниот дел од градот се речиси изолирани еден од друг, односно нема ниту една трансферзала. Голем дел од населението и уште повеќе индустрија и логистика, како и големи трговски субјекти се наоѓаат во овие реони. Генерираат многу сообраќај и ќе генерираат уште повеќе, а во моментов најкратка врска им е Булевар Србија/Војводина. Овој булевар не само што е премногу западно за да биде ефикасно решение, туку е веќе закрчен и во шпицовите колабира. Не може да се размислува ниту за проширување, затоа што железничкиот надвозник кај Фершпед е огромна пречка за такво нешто. Источна трансферзална сообраќајница е апсолутно неопходна.

Ако навистина се оди и на комплетирање на внатрешниот сообраќаен прстен на Скопје, како што ветува новиот градоначалник, булеварите Србија и Војводина ќе бидат под уште поголем притисок. Треба да се делува на време...

1


2

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #2054 Posted: 28-Jan-2018 at 12:12
Cloverstalk, ти ако одиш по ветувањата на новиот градоначалник , далеку ќе стигнеш.

Како што тој најави бесплатен превоз за следниот ден, па истиот утредента да го укине во 16 часот, а замисли, јас да сум отишол да планинарам на Јакупица, потоа слегувам до Горно Количани, и оп нема бесплатен превоз, а да викнам такси до Автобуска, ќе ми излезе околу 600 денари, нели? Што ако немам толку пари? Значи, јас однапред треба да мислам дека таткото на град Скопје може да ме измами, и да ми остане единствена опција да одам со такси од Горно Количани до дома во Кумановопо цена од 2000 денари?

Затоа јас никогаш не одат по умот на политичар, а ти го советувам истото и тебе.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #2055 Posted: 28-Jan-2018 at 16:14
Еве ги моите замисли за брзи сообраќајници, урбани автопати и автопати во Скопје:

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #2056 Posted: 29-Jan-2018 at 00:05
Многу е битно да почне да се прави јужен булевар макар и делница по делница бидејќи тоа ќе главната артерија која ќе го превземе сообраќајот од Ѓорче и Карпош према Кисела Вода и Аеродром. То ќе го растерети сообраќајот Во центар, на Партизанска, Јане сандански и Борис Трајковски
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2057 Posted: 29-Jan-2018 at 22:15
Originally posted by phenomenon

Cloverstalk, ти ако одиш по ветувањата на новиот градоначалник , далеку ќе стигнеш.

Како што тој најави бесплатен превоз за следниот ден, па истиот утредента да го укине во 16 часот, а замисли, јас да сум отишол да планинарам на Јакупица, потоа слегувам до Горно Количани, и оп нема бесплатен превоз, а да викнам такси до Автобуска, ќе ми излезе околу 600 денари, нели? Што ако немам толку пари? Значи, јас однапред треба да мислам дека таткото на град Скопје може да ме измами, и да ми остане единствена опција да одам со такси од Горно Количани до дома во Кумановопо цена од 2000 денари?

Затоа јас никогаш не одат по умот на политичар, а ти го советувам истото и тебе.


Без гајле, не сум толку наивен
Не верувам на ветувања, ќе верувам само на вистински градежни работи за изградба на внатрешниот прстен.

Но и без него состојбата на булевар Србија/Војводина е веќе критична. Затоа некаква источна трансферзална сообраќајница е веќе неопходна (а и поради други причини).


Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #2058 Posted: 29-Jan-2018 at 23:10
Originally posted by mirakuliks

Многу е битно да почне да се прави јужен булевар макар и делница по делница бидејќи тоа ќе главната артерија која ќе го превземе сообраќајот од Ѓорче и Карпош према Кисела Вода и Аеродром. То ќе го растерети сообраќајот Во центар, на Партизанска, Јане сандански и Борис Трајковски
Со оглед на актуелноста на темите како загадување на воздухот во Скопје, сечење на градското зеленило и сл. дури и да се појави политичка волја ќе биде еднакво на политичко самоубиство. Така да, не верувам дека во наредниве 10-тина години нешто на тој план ќе се промени.

Edited by Мартин - 29-Jan-2018 at 23:10
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2059 Posted: 31-Jan-2018 at 20:31


Попроточен сообраќај, пократки релации, денивелирани вкрстувања, помалку раскрсници и помалку застои, сето тоа ќе придонесе за помало аерозагадување од сообраќајот. Исто така Јужен булевар е важен предуслов за воведување на ефикасен шински јавен превоз во градот и како таков секогаш бил предвиден со простор за двоколосечна пруга со стандардна ширина од 1435mm.

Од друга страна, попроточен сообраќај речиси секогаш долгорочно стимулира повеќе автомобили на улиците и до некаде се поништува ефектот од првичното растоварување, но во контекст на загадувањето и на конгестијата мораме да ги земеме во предвид и новите технологии кои доаѓаат (електрични автомобили, автономни возила, иновации во јавниот превоз и слично) кои секако многу поефикасно ќе функционираат со дооформена примарна сообраќајна мрежа во градот. Јужен булевар и секако булеварот Крушевска република значително ќе го подобрат квалитетот на живеење во Скопје, а ќе имаат и многу позитивни економски ефекти.




Edited by Cloverstack - 31-Jan-2018 at 20:32
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #2060 Posted: 31-Jan-2018 at 20:41
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 101102103104105 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.345 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.