build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 102103104105106 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2061 Posted: 01-Feb-2018 at 09:17
Тоа го имаше најавено Коце за годинава. Би било паметно Шилегов да реализира. Не е комплицирано да се стави трета лента на тој дел.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Decibel View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Aug-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 5
  Quote Decibel Quote  Post ReplyReply #2062 Posted: 01-Feb-2018 at 11:02
Во Автокоманда не знам како ќе турне и ќе реши 5 do 7 згради на тој простор (во зависност од проектот) покрај пругата, јас тука живеам. ))) Оваа улица е планирана уште пред 40-50 години ама никогаш не се изгради и нема ни да се изгради ))

Edited by Decibel - 01-Feb-2018 at 11:05
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2063 Posted: 01-Feb-2018 at 18:11
И мене многу ме интересира како планира да ја направи спојката...
Ама пак ќе кажам. Џабе е кога и сега има невидена гужва на бул.Србија во правец од Аеродром нагоре.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2064 Posted: 05-Feb-2018 at 22:52
Originally posted by phenomenon

Како и дали ќе се реши ова тесно грло?

https://www.google.com/maps/@42.0037876,21.476173,3a,50y,96.26h,85.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1sd4tvwKq3E60BewddShuEWA!2e0!7i13312!8i6656


Ми изгледа дека таму има доволно простор за проширување, но поголем проблем ќе биде кај соседниот надвозник:

https://www.google.mk/maps/@42.003464,21.4743861,3a,75y,232.48h,90.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPJZSwMEo-21EgwlYd2sIZA!2e0!7i13312!8i6656?hl=en





Originally posted by Decibel

Оваа улица е планирана уште пред 40-50 години ама никогаш не се изгради и нема ни да се изгради ))
Не треба вака да гледаме на работите. Дооформувањето на внатрешниот прстен е од огромна важност. Мора да се најде начин, сили, средства. Ако до сега не се смогнале сили, тоа мора да се смени. Доста веќе тапкаме во место.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2065 Posted: 06-Feb-2018 at 10:06
Точно е, мора. И едвај чекам да видам како.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2066 Posted: 07-Feb-2018 at 20:08
Во близина на Воен Базен-Општина Аеродром.Најверојатно некаква инсталација за некоја од новите згради,ама безбедност околу дупкава нула.Можеле барем една лента да стават ако ништо друго.Фотката е превземена од фејсбук.

Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 873
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #2067 Posted: 07-Feb-2018 at 23:16
А и колку професионално е ископано... диви копачи в шума појќе се трудат за организирање на шутот, кај се фрлило таму останало
Back to Top
Blagh View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #2068 Posted: 01-Mar-2018 at 14:45
GIS мапа на Скопје со изградената и планираната патна мрежа (според ГУП)

http://gdi-sk.maps.arcgis.com/home/webscene/viewer.html?webscene=d7df8381a816424a910282a941d6ff29

 Доста корисно со повеќе опции на менито од десната страна меѓу кои може да се менува основата одздола (мапа, сателитска снимка, ...)


Edited by Blagh - 01-Mar-2018 at 14:52
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #2069 Posted: 03-Mar-2018 at 21:28
Добро имаат ли абер на Партизанска и на Цветан Димов да стават завршен слој на асфалт ?
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2070 Posted: 03-Mar-2018 at 23:14
Originally posted by Blagh



GIS мапа на Скопје со изградената и планираната патна мрежа (според ГУП)http://gdi-sk.maps.arcgis.com/home/webscene/viewer.html?webscene=d7df8381a816424a910282a941d6ff29 Доста корисно со повеќе опции на менито од десната страна меѓу кои може да се менува основата одздола (мапа, сателитска снимка, ...)


Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2071 Posted: 28-Mar-2018 at 08:28
Ќе се изготвуваат проекти за нов булевар „Хрватска“ и продолжување на „Љубљанска“ кон Злокуќани

Градот Скопје денеска распиша два одвоени тендери за изработка на значајна проектна документација за нови сообраќајници, со кои би се извела паралелна транзитна рута на скопската обиколница од општина Гази Баба до општина Карпош. Ќе се изготвува инфраструктурен проект, основен градежен проект и сообраќаен проект за булеварот „Хрватска“, на потегот од булеварот „Босна и Херцеговина“ во Чаир до булеварот „Александар Македонски“ во Автокоманда, вклучувајќи ја и новопланираната собирна улица 3. Подготовката на проектната документација е проценето дека ќе чини околу 7,4 милиони денари, а заинтересираните фирми ќе имаат рок до 17 април за да ги достават своите понуди до Град Скопје.

Со вториот тендер се предвидува изработка на инфраструктурен проект, основен градежен проект и сообраќаен проект за продолжување на улицата „Љубљанска“ од крстосницата со булевар „Илинден“, со мост преку реката Вардар, во правец кон Злокуќани, и поврзување со булевар „Словенија“. За изготвување на оваа документација би се издвоиле околу 4,2 милиони денари од буџетот на Град Скопје. Проектантските бироа имаат рок до 16 април за да ги поднесат понудите за учество во тендерската постапка.

http://build.mk/ke-se-izgotvuvaat-proekti-za-nov-bulevar-hrvatska-i-prodolzhuvane-na-lublanska-kon-zlokukani/
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2072 Posted: 28-Mar-2018 at 16:46


За 3 дена имаме најави за 3 нови булевари и два нови сообраќајни моста во Скопје! Што може повеќе да се посака - да се започнат што порано и да се завршат
Многу храбро...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2073 Posted: 29-Mar-2018 at 18:32
Патот од Сопиште до Центар преку Водно во употреба до крајот на јуни

Регионалниот пат од Сопиште преку Водно до центар е комплетно завршен и се очекува да биде пуштен во употреба на крајот од првата половина на годинава, истакна министерот за транспорт и врски Горан Сугарески, одговарајќи на прашање од пратеникот Далибор Богдановски од СДСМ.

Во врска со рехабилитацијата на патните правци министерот рече дека во 2017 година таа е извршена на делниците Припор до Сопиште и Сопиште до Говрлево.

На делницата од Сопиште до Долно Соње не е извршена рехабилитација поради изградбата на водоводната мрежа, рече Сугарески и појасни дека по нејзиното завршување ЈП за државни патишта ќе предвиди средства за тој регионален пат.

– Во однос на изградбата на Сончев град проектот за изградбата на населбата е во надлежност на општината Сопиште – додаде министерот Сугарески.

https://plusinfo.mk/%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%BE%D0%B4-%D1%81%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%88%D1%82%D0%B5-%D0%B4%D0%BE-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%83-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE/
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2074 Posted: 30-Mar-2018 at 07:33
Почнала реконструкцијата на ул.Коста Новаковиќ-превземено од фб



Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2075 Posted: 05-Apr-2018 at 18:34

На улицава турбо работат-превземено од фејсбук

Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #2076 Posted: 09-Apr-2018 at 19:14
Втора Македонска бригада иако е обновена ,насекаде каде што копаа попреку за да пуштат нови линии за сливниците улицата е пропадната (иако стоеше со месеци додека да ја порамнат и асфалтираат).
Back to Top
Blagh View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #2077 Posted: 11-Apr-2018 at 17:19
Поврзување на Рузвелтова со Џон Кенеди?

Знам дека идејава е малку радикална, но ја имам веќе некое време, па решив да ја споделам. Поврзувањето на овие две улици ми изгледа сосема нормално урбано надоврзување, па сметам дека треба да влезе во ГУП-от на градот. Таков мост би оформил целина на поширокото централно подрачје од северо-западната страна (заедно со завршувањето на Голем Ринг преку градење на мостот и тунел под Кале).

На овој дел од градот дури и после најавеното и планирано комплетирање на Голем Ринг би останале без мост точно 2.5 км по должината на Вардар (од Жабар до Александар Палас). Толкава должина во централно подрачје без патна врска мислам дека е недозволиво за севкупниот развој на Скопје. Овој мост би го поделил тоа растојание на пола.



(сликата е само визуелизација не е нешто прецизно нацртано Smile)


Ова поврзување досега не било планирано во ГУП-от на градот, но за тоа виновни се веројатно две главни причини:

1. Касарна Илинден: т.е. проценката дека ова стратешко место требало да се изолира и што е можно повеќе да биде потешко пристапно;

2. Урбаното планирање на Градскиот парк: односно делот изграден од 1970+ година (од салата на КК Работнички до Александар Палас). Овој дел од паркот со неговата локација според мене е тотална утка и Скопје сноси многу урбанистички последици од него: дополнително одвојување на левата и десната страна на градот, поттикнува несразмерно хоризонтално ширење кон Ѓорче итн... но за тоа во некоја друга прилика. Да би го правел јас тогаш, овој дел од паркот би го сместил на сосема друга локација, пример на местото кај сегашен Капиштец, но сега е касно.

Бидејќи касарната ќе бидне расформирана, она што претставува како препрека во моментов е градскиот парк и би требало да се најде начин како во иднина да се помине низ него. Тунел би било најсовршено, но и можеби комбинација од тунел и канал како во Parc du Cinquantenaire во Брисел. Интересно е дека од овие канали скоро и воопшто да нема звучно загадување, а визуелно се поприлично изолирани со дрвореди или висока жива ограда. Треба навистина да се доближиш до оградата за да увидиш дека доле се одвива сообраќај.



Знам дека идејава не е приоритет, но сметам дека е вредна за размислување за вметнување во новиот ГУП во 2022. Локациите кој ваков мост би ги поврзал: касарната и областа околу неа се реално многу блиску до центарот на градот и би ги направил многу атрактивни за домување. Но мостот би ги приближил и северните населби со центарот и западно од него: делови од Чаир, Шуто Оризари, Визбегово. Би помогнал во растеретување на тесните грла во градот и би дал повеќе смисла на постоењето на секундарниот булеварски прстен (конкретно булевар Словенија)





Edited by Blagh - 30-Aug-2018 at 10:54
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2078 Posted: 12-Apr-2018 at 11:23


Интересна идеја, одавна сме немале вакво тип постови на форумот.

Исто така никогаш не сум размислувал за дистанцата меѓу Гоце Делчев и мостот кај Александар Палас, и немањето можност за преоѓање преку реката помеѓу нив.

Сепак, ниту под разно не би одел со сценариото кое го спомнуваш во Брисел туку исклучиво со тунел (кој нема потреба да биде длабок).

Сепак Брисел има еден куп други паркови а нас градскиот парк ни е се.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2079 Posted: 12-Apr-2018 at 11:44
Интересен предлог, ако ништо друго оригинален. Според мене, можеби би требало да се направи врската на улиците Џон Кенеди со Никола Карев низ касарната „Илинден“, но не и да се гради нова траса кон југ. Градските власти во иднина треба да поработат на Момин Поток, што сметам дека е сосема доволно како врска за Чаир и Бутел со Ѓорче и Карпош во блиска иднина.

Поврзување на „Џон Кенеди“ директно со „Рузвелтова“ за мене е многу проблематично. Улицата ќе го подели единствениот урбан парк во Скопје на два дела - стар и нов дел. Зоолошката градина ќе треба да се дислоцира, а од двете страни на една ваква сообраќајница, тоа значи во самиот Градски парк, веднаш ќе почнат да никнуваат нови објекти. На тој начин, ќе се уништи и поголем дел од овој парк.
Back to Top
Blagh View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #2080 Posted: 12-Apr-2018 at 20:01
Originally posted by BOJAN


Поврзување на „Џон Кенеди“ директно со „Рузвелтова“ за мене е многу проблематично. Улицата ќе го подели единствениот урбан парк во Скопје на два дела - стар и нов дел. Зоолошката градина ќе треба да се дислоцира, а од двете страни на една ваква сообраќајница, тоа значи во самиот Градски парк, веднаш ќе почнат да никнуваат нови објекти. На тој начин, ќе се уништи и поголем дел од овој парк.


Да се дообјаснам малку Smile Никако не сум за делење на паркот за низ него да поминува улица. Туку како што напишав претходно исклучиво ова да би се реализирало како тунел под земја кој би понирал пред зоолошката градина. Идејата со бриселските канали е повеќе да се заштити максимално паркот за моментите кога улицата би требало да излегува кон мост кај Вардар. Тој мост би бил лоциран отприлика на 150-200 метри западно од сегашниот пешачки мост што е таму.



Големата слика позади ова поврзување е што со него гледам можност за додавање на уште еден прстен во градот. А ова е веројатно главната алка за тоа да се случи. Па покрај планираните 4 (Обиколница, Секундарен Булеварски, Голем Ринг, Мал Ринг), да добиеме уште еден. Но за тие замисли ќе пишувам подоцна.


Edited by Blagh - 12-Apr-2018 at 20:16
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 102103104105106 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.453 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.