build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 105106107108109 157>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2121 Posted: 27-Oct-2018 at 16:22
Ул.Московска во Карпош(од фб)







Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2122 Posted: 27-Oct-2018 at 16:27
Нема абер од завршување на кружниов тек (од фб)

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2123 Posted: 31-Oct-2018 at 08:01
Подготовки за асфалтирање на ул.Ѓуро Ѓоновиќ во Маџир Маало(од фб)



Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2124 Posted: 31-Oct-2018 at 19:30
Originally posted by stef4o

Еве уште неколку,(од фб профилот на Град Скопје)








Пак раскопале,ги пратиле на поправен да ги средат шахтите(од фб)

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2125 Posted: 03-Nov-2018 at 16:22
Платоа за смирување на сообраќајот на ул.Козле(од фб профилот на градот)



Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2126 Posted: 25-Nov-2018 at 15:23
Ул.Коста Новаковиќ,изгледа полека привршуваат(од фб)





Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #2127 Posted: 26-Nov-2018 at 03:38
За да привршат треба да ги исечат сите дрва, што не верувам дека ќе им се дозволи, погледни ја велосипедската патека дека оди дирекно на дрвата.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #2128 Posted: 26-Nov-2018 at 06:03

што е со асфалтот, квалитетот терсене или крпениците поефтино излегле по фаза, колку му давате до првата дупка? може сум грешка но до сега немам видено слично нешто при ниту една реконструкција ни на булевар а не пак на сервисна улица како КоНо

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2129 Posted: 15-Dec-2018 at 15:23
Ул.Новопроектирана бр 8(од фб)



Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #2130 Posted: 26-Dec-2018 at 15:22
Уште една нова од сагата Трамвај во Скопје

ШИЛЕГОВ ЌЕ ГРАДИ ТРАМВАЈ ВО СКОПЈЕ, ПРВАТА ТРАСА ОД НОВО ЛИСИЧЕ ДО ЃОРЧЕ ЌЕ ЧИНИ 150 МИЛИОНИ ЕВРА

 2.876
Скопје, (САКАМДАКАЖАМ)

„Претставници од Загрепски енергетски трамвај изготвија целосна сообраќајна студија со техничко решение за изградба на трамвајот што како документ претставува доволен квалитет за да може да почнеме со изведбата“, вели Шилегов. (Фото: СДК.МК)

Во Скопје ќе се гради трамвај, вели за САКАМДАКАЖАМ.МК градоначалникот Петре Шилегов.

Во соработка со збратимениот град Загреб од јануари годинава се работело на техничко решение за изградба на првата фаза на трамвајот од Ново Лисиче до Ѓорче Петров. Решението е изготвено и како што вели Шилегов догодина очекува да стартува реализацијата на овој капитален проект за Скопје, кој ќе го помогне и Владата.

„Уште при мојата посета на Загреб, во јануари, со градоначалникот Милан Бандиќ разговаравме околу можноста во Скопје да се изгради трамвај. Изминатиов период ги собрав искуствата од Загреб, Виена и Париз, со цел да ги видиме можности за воведување на шински јавен транспорт во Скопје, имајќи предвид дека станува збор за сериозно комплексна работа. Во Град Скопје постои студија која што дава определени показатели од времето кога градоначалник беше Трифун Костовски, но не претставува основ на кој може да вршите изведба. Затоа имајќи ги предвид добрите односи со Загреб, нивните технички и сообраќајни служби заедно со претставници од Загрепски електричен трамвај (ЗЕТ) неколку пати го посетија Скопје, извршија проверка на постојната студија и на трасата каде би се движел трамвајот. Станува збор за првата фаза од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, со изградба на депо. Врз основа на тие податоци изготвена е целосна сообраќајна студија со техничко решение за изградба на трамвајот што како документ претставува доволен квалитет за да може да почнеме со изведбата“, вели Шилегов.

Според првичните проценки изградбата би чинела од 130 до 150 милиони евра. Парите ќе се бараат од европски фондови или од буџетот на Владата. Шилегов вели дека од 130 до 150 милиони евра за изградба на шините, депото и набавка на возила, не е прескапо особено ако се има предвид дека за набавката на двокатните кинески автобуси биле потрошени 80 милиони евра и повторно имаме проблем со јавниот транспорт во Скопје.

„Заедно со премиерот Зоран Заев и министерот за финансии Драган Тевдовски ги разгледувавме финансиските можности. Во фаза сме да се обратиме до нашите европски партнери да го помогнат развој на Скопје или Владата да одлучи да изврши финансирање. За мене е многу битно дека Градот конечно ги создаде условите да започне со реализација на овој проект, очекувам дека поддршката од Владата како што најави и премиерот Заев ќе биде сестрана и дека во текот на наредната година ќе почнеме со реализација на овој проект. Трамвајот во еден град го менува самиот град, го менува ликот на градот, навиките на граѓаните. Моите очекувања се дека со реализација на овој проект многу брзо јавниот транспорт во Скопје ќе стане финансиски исплатив имајќи предвид дека сега Град Скопје издвојува 9 милиони евра од буџетот за помагање на јавниот транспорт. Ова е едно трајно решение и повеќедецениска желба на скопјани“, вели Шилегов.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/shilegov-ke-gradi-tramvaj-vo-skopje-prvata-faza-od-novo-lisiche-do-gorche-ke-chini-150-milioni-evra/?fbclid=IwAR1gzcIpQO0GYdLhGFays-DClR-VzpYzrcv-LSfgDm4tnw_tXEoJSLBWkCA




Edited by daci92 - 26-Dec-2018 at 15:24
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2084
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #2131 Posted: 26-Dec-2018 at 20:29
Со 150 милиони евра може да го среди сообраќајниот хаос во градот еднаш засекогаш!
А не со по некои смешни проекти за инфраструктура од по 5-10 мил годишно да ни требаат 20 години за поздрава околина.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2132 Posted: 27-Dec-2018 at 23:07
150 милиони можат многу подобро да се искористат. Трамвај уште повеќе би го успорил сообраќајот во Скопје. Нека ги потрошат на приградска железница (ветен проект не исполнуваат, а неветен исполнуваат*?) и 300 автобуси на гас.

_______________________________________________________________

Во веста „„Карпош АД“ ќе го надградува булеварот „Босна и Херцеговина“ (25.9.2018) има грешка: пишува дека првата фаза ќе биде од бул. „Словенија“ до бул. „Хрватска“ (што е, всушност, целата траса на бул. „Босна и Херцеговина“) во должина од 1.366 метри, додека таа должина е од бул. Хрватска до бул. Лазар Трповски:
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2133 Posted: 04-Mar-2019 at 22:03
Znae li nekoj dali e predvideno rekonstrukcija na bul.Aleksandar Makedonski koj e vo ocajna sostojba poln e so krpenici,na nisto ne lici. Pred izvesno vreme slusnav najava za rekonstrukcija na bul.Koco Racin i nekoi drugi ulici no za ovoj nisto. Sepak se raboti za bulevar koj e voedno vlez i izlez od gradot a so godini stoi vo takva sostojba.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2134 Posted: 11-Mar-2019 at 19:57
Реконструкција на ул.Брадфордска во Карпош





Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2135 Posted: 09-Apr-2019 at 16:28
Во Скопје дневно има над 500 илјади патувања само со автомобил

Главниот град и градовите во земјава се соочуваат со наплив на автомобили и притисок врз сообраќајната мрежа, која не е проектирана или не е целосно завршена за да ја издржи современата потреба на граѓаните за поголема мобилност. Патувањето најмногу се одвива преку индивидуалните автомобили поради што постои потреба и од поголем број паркинг-места.

Секој петти Македонец поседува автомобил што е регистриран, покажуваат податоците на Државниот завод за статистика до крајот на 2017 година. Нивниот број денеска најверојатно е поголем, а дополнително треба да се земат предвид неофицијалните статистики за нерегистрирани автомобили, на кои никој не им го знае бројот.

Најголем број автомобили возат скопјани, односно 144.224. Освен со автомобили, главниот град е преплавен и со друг вид транспортни средства: автобуси, од градското и приватното превозно претпријатие, меѓуградските автобуси што транзитираат низ градот, комбиња, камиони и што уште не. Сообраќајниот метеж, зголеменото загадување и бучавата се дел од „придобивките“ на развојот на градот. Но дали сообраќајната инфраструктура е проектирана соодветно за да ги задоволи сите овие превозни средства?

Зголемувањето на степенот на моторизација на населението во државата е прилично забрзано во последните 7 години, забележува Зоран Каракутовски, професор на Градежниот факултет. Побарувачката за транспорт, вели Каракутовски, се карактеризира со голема дневна нерамномерност. Но имајќи предвид колку се зголемил сообраќајот, професорот пресметува:

„Ако се земе дека во 2017 година бројот на патничките автомобили во скопскиот регион е околу 160 илјади и ако просечно се прават 3 патувања/ден со автомобил (од претходната анкета 2010 година имаме 2,88 патувања/ден со автомобил), тогаш добиваме дека во скопскиот регион имаме дневно над 500 илјади патувања само со автомобили“.

Патната улична мрежа во Скопје сè уште не е целосно изградена и веројатно ќе има значаен број проекти што треба да се реализираат во иднина, вели професорот, но според него проширувањето на постојната и градењето на нова улична мрежа не ги решава секогаш проблемите со сообраќајот во градовите.

„Постојат голем број примери каде што со зголемување на капацитетите на уличната мрежа во густо населените централни зони на градовите ефектите се негативни, односно не се зголемува протечноста на сообраќајот туку уште повеќе се зголемува времето на патување, затоа што се зголемува атрактивноста и пристапноста во просторот, што го зголемува интензитетот на сообраќај“, вели Каракутовски.

Капацитетот на една сообраќајница се дефинира како максимален сообраќаен протек на час, кој може да помине по патот задоволувајќи одредено дадено ниво на услуги. Капацитетот на патот е во функција од повеќe фактори како што се типот на патот (пат со една или повеќе сообраќајни ленти), брзината на возилата во слободен тек, бројот на сообраќајните ленти и нивната ширина, хетерогеноста на возилата во сообраќајниот тек, растојание на вкрстувања со друг пат, други технички карактеристики на патот и сообраќајот како на пример зелен и црвен интервал на семафоризирани раскрсници, појаснува Каракутовски.

Препораките од светските искуства се во насока да се намали атрактивноста на централните градски зони за автомобилите односно изградба на нова улична инфраструктура, со која би се заобиколил центарот за транзитните патувања, вели професорот.

повеќе на https://www.mkd.mk/makedonija/razno/vo-skopje-dnevno-ima-nad-500-iljadi-patuvanja-samo-so-avtomobil
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #2136 Posted: 12-Apr-2019 at 08:34
Во Маџир Маало,уличките непосредно до зградата на ЗСФ,веќе месец и пол се во ваква состојба само среќа беше суво еве сега како е,а нема абер од завршување(од фб)



Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2137 Posted: 17-Apr-2019 at 22:08
Нов асфалт на ул. Киро Фетак во Драчево во должина од ~520 метри. Завршија за неверојатни три дена и не е лошо за македонски стандарди, мада мислам дека е редно време на сите работници да им се плати обука во Цирих на тема „Нивелирање шахти при реконструкција на улици применувајќи ја модерната европска технологија“












Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2138 Posted: 17-Apr-2019 at 23:10
Целосна реконструкција на улица Андон Димитров/Жарко Зрењанин во Драчево, во должина од 1450 метри.







Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2139 Posted: 17-Apr-2019 at 23:12














Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #2140 Posted: 17-Apr-2019 at 23:16
<----------

















Edited by Staro Skopje - 17-Apr-2019 at 23:16
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 105106107108109 157>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.391 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.